Huhuhuumetta!!!

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Rocky29

Huhuhuumetta!!!

ViestiKirjoittaja Rocky29 » 13.12.2007 0:26

Kannabis on täyttä paskaa joka tuhoaa sun aivot, ennemmin tai myöhemmin. Teille käy vielä niinkuin mulle. Että pitää käydä kolmen viikon välein piikillä ja syödä joka aamu psyykelääkettä. Kannabis on huumetta, kannabis on huumetta! No niin on kyllä monet lääkkeetkin, varsinkin nämä lääkkeet joita minä joudun käyttään. Inhoan lääkkeitä, toivoisin että saisin olla ilman niitä, mutta lääkäri uhkasi pistää poliisit perään jos en käy piikillä. Minut pakotetaan käyttämään lääkkeitä. No söin mie muutamaan otteeseen taikasieniä ennen minun psykoosia, jos ette halua syyttää minun ongelmista yksin kannabista, en minäkään silti syytä yksin kannabista, mutta ei se helvetti mitään hyvää tee, se on hiton salakavala huume. Toivottavasti se ei tule koskaan laillistumaan.

Täällä tuntuu kaikki olevan niin järkeviä käyttäjiä, olen sitä mieltä että kannabiksen aiheuttamista ongelmista puhutaan täällä liian vähän. Minä ainakin uskallan puhua. Ennen minäkin rakastin kannabista. Enkä nähnyt siinä mitään pahaa. Kasvatin monta satoa ja jo ennen kuin sato valmistui leikkelin lehtiä ja raakoja kukintoja koska himot olivat niin kovat. Tiedän että tämäkin posti kaikuu varmasti kuuroille korville, mutta ei se minua haittaa. Minusta on mukava kirjoittaa ja haukkua kannabista koska se on minun mielestä niin salakavala huume. Kirjoitin viime yönä minun entiselle terapeutille mailin, otsikkona oli skitsoilua, olen ihan skitso, ja saan aivan järjettömiä pakkoajatuksia päivittäin, niitä te ette halua kuulla.

Alan käymään loppiaisen jälkeen taas terapiassa ja mulla on myös toisaalla tukiryhmä joiden kans kokoonnutaan noin kolmen viikon välein, siellä on ihan mukava käydä porisemassa. Silti olen nyt onnellinen ja tyytyväinen elämääni vaikka olen vähän "hullu". Olen kannabiksen lisäksi lopettanut tupakan ja nuuskan käytön ja alkanut urheilemaan, nyt on hyvä olo. Mutta kyllä se on se kielletty hedelmä se kannabis jota ei koskaan olisi pitänyt alkaa käyttämään.

Kritisoikaa ja kysykää vaan ihan mitä mieleen tulee niin lupaan vastailla tähän ketjuun, toivottavasti osaat kuitenkin vastata asiallisesti etkä ala haukkumaan minua sen takia että haukun sitä rakasta kannabista.

En minäkään olisi ikinä pystynyt lopettamaan kannabiksen käyttöä jos en olisi saanut tuolta ylhäältä siihen voimaa, poweria! Ei millään pahalla mutta miettikää nyt vähän, eihän sitä edes jaksa kiinnostua mistään kun polttelee. Lupaan haukkua vielä lisää jos tätä ketjua ei lukita tai poisteta, vai saako täällä olla kannabista vastaan, en sitten tiedä. Wake up! Open your eyes! :guru:

drgreen
2 tähteä
2 tähteä

Re: Huhuhuumetta!!!

ViestiKirjoittaja drgreen » 13.12.2007 0:32

Arvostan mielipidettäsi, mutta tästä on ihan selvästi luettavissa että mielenterveysongelmista syytetään jotain, kun pakko on aina syy löytyä. Nyt syytetään sitten kannabista. Uskon että olisit saanut mielenterveydellisiä ongelmia vaikka et olisi kannabikseen koskenutkaan. Eikä ketään voida pakottaa käyttämään lääkkeitä ellei kuulu suljetulle osastolle. (Tai joudu sinne jos ei käytä..)

Mutta tsemiä sulle! En yhdy tohon ettei saa mitään aikaseksi.. oon ihan överisavuissa ja 05.15 töihinlähtö. Ollu jo pidemmän aikaa näin. Hyvin on pärjätty kannabiksen kanssa. Aina.
Try my book and you'll have the chronic in no time!
Dial 1-800-713-GROW

Insanick

ViestiKirjoittaja Insanick » 13.12.2007 0:48

Aloituksesta tuleekin mieleen oma reaktio mielialalääkkeisiin sen jälkeen kun lopetin ne ("hirveätä myrkkyä" jne).. mutten enää tyrmää niitä suorilta käsin, koska joillekin niistä on oikeasti apua. Ehkä sinullakin laantuu tuo kielteisyys neutraalimpaan suuntaan ajan kuluessa, kun tajuat ettei kaikille tule ongelmia kannabiksesta.
"Hyvä matemaatikko heti, jos on synnin tuoksuakaan ilmassa, tarkistaa." -Armo Pohjanvirta

Bumbklaatt

ViestiKirjoittaja Bumbklaatt » 13.12.2007 0:50

Huume siinä missä muutkin psyykkeeseen vaikuttavat aineet. Mutta on se silti miedoimmasta päästä. Minulla kahvi voi laukaista paniikkikohtauksen. Olemme erilaisia, ja sinä satut kulumaan siihen huono-onniseen vähemmistöön. Kaikki eivät flippaa ganjasta, ei koskaan. Aniharva kannabiksen käyttäjä sairastuu psykoosiin.

Mutta jos sitä on todellakin tullut polteltua grammakaupalla päivittäin, en ihmettele että psyyke kärsii. Eihän se enää ole mitään järkevää hommaa. Varmasti tälläkin forumilla monet käyttävät todella paljon ganjaa, mutta epävakaille mielille se ei ole hyväksi, jos kenellekään.

Kohtuus, kohtuus.
THC

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.12.2007 2:12

pöh, kumma kyllä useammat haluavat aina syyttää tapahtuneita jonkun aineen, tavaran tai toisen ihmisen syyksi.
anteeksi jos kuulostan kyyniseltä mutta kun olisit ennen tattien ja kannabiksen polttamista tehnyt katsauksen artikkeleihin mitä näistä aineista on kirjoitettu ja mitkä ovat riskit , ei ikinä olisi sattunut näin .
esimerkiksi on tiedetty että jos psyykkeessä on jotain pahasti vialla tai muuten suuria muutoksia (yms) taikka suvussa skitsofrenia niin psykoaktiiviiset aineet toimii katalyyttinä ja usein voimistaen näitä mieli-sairauksia, tai puhkasta kokonaan uuden sairauden.
myös joka päiväisen runsaan sokerin käytön on vahvistettu aiheuttavan aikuisiän diabetesta vanhemmalla iällä, eli piikkiä jonkunlaista siinäkin joutuu ottamaan päivittäin,
runsaan alkoholin, rasvan käytöstä on todettu aiheuttavan useita eri sairauksia ja jotkut jopa ovat hengen vaarallisia. :yes:

örkki

ViestiKirjoittaja örkki » 13.12.2007 6:31

Viesti muokattu viesti on muokattu.
Viimeksi muokannut örkki, 13.12.2007 9:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Tm3

ViestiKirjoittaja Tm3 » 13.12.2007 6:49

Rocky29 kirjoitti:Kannabis on täyttä paskaa joka tuhoaa sun aivot, ennemmin tai myöhemmin. Teille käy vielä niinkuin mulle. Että pitää käydä kolmen viikon välein piikillä ja syödä joka aamu psyykelääkettä.

Sama. Psyykelääkkeitten syönti on ihan perseestä ja pilkillä käynti, varsinkin keväällä kun rupee jäät sulamaan, sehän on vitun vaarallista!!! Jos tippuu jäihin ja kuolee ni sanokaa mitä sanotte, mut se on pilven vika. Ilman pilvee ei tartteis käydä kolmen viikon välein pilkillä niinku mä. Ja sit nää homot vielä väittää ettei kannabis tapa?! Ei mitään tolkkua, ihan perseestä.

Purple_

ViestiKirjoittaja Purple_ » 13.12.2007 7:08

Tm3 kirjoitti:...

pilkillä käynti, varsinkin keväällä kun rupee jäät sulamaan, sehän on vitun vaarallista!!! Jos tippuu jäihin ja kuolee ni sanokaa mitä sanotte, mut se on pilven vika. Ilman pilvee ei tartteis käydä kolmen viikon välein pilkillä niinku mä. Ja sit nää homot vielä väittää ettei kannabis tapa?! Ei mitään tolkkua, ihan perseestä.

Että repesin ja aamu kahvit lens näköjää näytölle sitte näytölle. :lol:

hamppari

ViestiKirjoittaja hamppari » 13.12.2007 7:42

kannibis tappaa!!! kun poltat pilveä elimistöösi siirtyy myrkkyä joka pakottaa sinut kävelemään sulaan jäähän.myrkyn nimi on delta 9 thc.tämän kaltaisten aineiden käyttö ei ole suositeltavaa koska lyhyenkin käytön seurauksena vaivut psykooosiin, ensímmäiset savut muuttavat aivokemiaasi sillä tavoin ettet kykene enää itse ajattelemaan vaan kannabis on vallannut sinun mielesi, olet nyt sen orja ja se päättää kaikki liikkeesi.yleensä kun kannabis on vallannut mielesi niin mukaan astuu rikollisuus kannabis ja kannabiksen käyttö pakottaa sinut tekemään rikoksia kaupan takana, jotta saisit rahaa seuraavaan kannabis annokseesi.sen aiheuttama ruokahalu lihottaa käyttäjän 99kiloiseksi norsuksi joka kuolee liikalihavuuteen ellei kannabis tuhoa käyttäjäänsä ennen sitä.se tappaa aina,jos et polta sitä pääset vähemmällä:et koskaan kuole.
Extra

Rocky29

ViestiKirjoittaja Rocky29 » 13.12.2007 7:56

No hyvähän se on että huumorin kukka kukkii. Pistäähän se varmaan vihaksi kun sitä rakasta yrttiä haukkuu. Painan muuten juuri 99 kiloa, mutta en ole mikään norsu. Kroppa on aika hyvässä kunnossa vaikka itse sanonkin. Tuo oli hyvin sanottu että tulee kannabiksen orjaksi, siitä voisi olla vaikka samaa mieltä. Olen ennenkin lopettanut kannabiksen käytön, ja aina kuitenkin palannut siihen, ja aina on käyttö mennyt överiksi. Se ei ole hyvä jos tuntuu siltä että kannabiksesta on vain hyötyä. Tiesin että sorkin muurahaispesää kun kirjoitan tänne, olisi ehkä ollut parempi antaa teidän olla rauhassa, mutta ei kuitenkaan, tännehän on varsin hauska kirjoitella. :think:

Olen aina ollut sitä mieltä että kannabista voi käyttää järkevästi, multa se ei vain ikinä onnistunut, vedin aina rajan kannabikseen, ei ole koskaan käynyt mielessäkään aloittaa käyttämään jotain vahvempia aineita. Olin aina sitä mieltä että kannabis on mieluummin päihde kuin huume. Nyt olen sitä mieltä että se on huumetta. Ihan hyvä jos pystyt esimerkiksi polttamaan vain vknloppuisin, nostan kyllä hattua, mutta kuinka moni pystyy siihen. Itse ainakin polttelin aina kun sitä oli. Onneksi mulla ei ollut paljon kontakteja joten sitä ei kuitenkaan aina ollut.

Ja karstatkin mulla kyllä paloi, nyt se tuntuu kyllä pössiltä että sellaistakin paskaa on pitänyt poltella, paremman puutteessa tietenkin. :eiei:

Kolja
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Kolja » 13.12.2007 8:19

Traaginen tarina. Mies käyttää kannabista ja joutuu mielisairaalaan. Mies jatkaa käyttöä ja
joutuu sairaalaan uudestaan. Meno sairaalassa on keskiaikaista ja miestä uhkaillaan. Sitten
hän lopettaa kokonaan, ja löytää jumalan ja suuren rakkauden, kaikki on ihanaa. Mutta sitten
hän sortuu taas ja heti saapuvat tullimiehet koirineen piinaamaan ja jälleen mielisairaalaan. Nyt
taas mies on kunnossa ja nauttii urheilusta ja elämästä, vaikka välillä on pakko kertoa pakkoajatuksista
ja skitsotuksesta.

Sinulla on hyvä tulevaisuus edessä, voit alkaa vaikka kirjoittajamaan käsiksiä salkkareihin...

Ei sua kukaan ota tosissaan. Mene vain pois.

Tai jatka vain. Käy se niinkin.

Hatsiwatti
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Hatsiwatti » 13.12.2007 8:51

Rocky29 kirjoitti:"..alkanut urheilemaan..", "..tuolta ylhäältä siihen voimaa, poweria!"

Seuraavaksi sitten http://www.uskojaurheilu.fi.
Ongelmien välttämiseksi lienee kuitenkin viisainta pysytellä koristehampun viljelyssä...

örkki

ViestiKirjoittaja örkki » 13.12.2007 9:38

Täältä kanssa apua mielenterveysongelmiin:
www.watchtower.org/fi/index.html
:wink:
Don't hurt the Rastafarian

Hempsteri

ViestiKirjoittaja Hempsteri » 13.12.2007 9:57

Kerrankin asiallinen topic, jos osaa kerätä noi pointit.. Taas päästiin ihmisen erilaisuuksiin ja hampun hyötyihin ja haittoihin.
Olen pahoillani noista huhuista joita levität, mutta kuten viestistäsi huomaa, liikut, olet lopettanut tupakoinnin ja oletettavasti hampun ansiosta hyvässä kunnossa! Hienoa :)
aika huhuhuumetta tuo, porttiteoria toimii, tupakan ja alkoholin lopettaen. Käytitkö nicoretten korvikkeena? Vai millain tuo onnistui?
Eiks ihminen sais olla iloinen? Vai meinaako iloinen nykylainsäädännössä samaa kuin loinen? Poltetaan toinen

Överix
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Överix » 13.12.2007 10:38

Koitetaan me avaramieliset hipit olla jooko sen verran suvaitsevaisia, että kunnioitetaan eriäviäkin mielipiteitä. Tai vaikkei mielipidettä kunnioittaisi, niin kuitenkin ihmistä mielipiteen takana. Jookostapäivää! :yes:

Joillekin hampusta tulee ongelmia, joillekin ei. Itselläni ainakin on tapana pitää välillä pikku taukoja ihan sen takia, että savuttelu pysyy kontrollissa.

Rocky29:lle: Kannabis ei "tuhoa" kenenkään aivoja, mutta muuttaa lievästi aivojen toimintaa. Kohtuukäytöllä parempaan suuntaan ja liikakäytöllä joskus huonompaan. Uskon, että sinun tapauksessasi lopettamispäätös oli aivan oikea, ja on mukava kuulla että elämäsi on taas kondiksessa.
Hipikästä sarjakuvaläppää: http://kyharitie.fi

Kolja
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Kolja » 13.12.2007 10:46

Överix kirjoitti:Koitetaan me avaramieliset hipit olla jooko sen verran suvaitsevaisia, että kunnioitetaan eriäviäkin mielipiteitä.

Kunnioitetaan tietysti, mutta minusta vain vaikuttaa siltä että nämä 29:n viestit ei ole
mielipiteitä vaan jotain 'pelottelutarinoita' tai muuta vittuilua.

Edit: Ja jos nämä jutut on totta niin tyypin pitää pysyä kaukana kannabiksesta, ja vielä
kauempana neurolepteistä. Kannabis ei sovi kaikille, neuroleptit ei kenellekään, ainakaan
paria viikkoa pidemmäksi ajaksi.

Keijo-Annikki

ViestiKirjoittaja Keijo-Annikki » 13.12.2007 11:42

Pyhän yrtin pilkkaa! Joukossamme on vääräuskoinen!! Valmistelkaa rovio!

rocky29

ViestiKirjoittaja rocky29 » 13.12.2007 12:47

Ja vielä lisäisin että käytin noin puolivuotta piriä ja kokaiinia mutta ne eivät tietääkseni vaikuta elimistöön tällä tavalla mitään? eli voin varmasti syyttää kannabista !

Rocky29

ViestiKirjoittaja Rocky29 » 13.12.2007 12:52

Joku kusipää kirjoitti minun nimellä tuon ed viestin. Joo nicoretten avulla olen päässyt irti tupakasta, melkein arvasin, mulla kävi päivällä mielessä että tännehän voi kirjoittaa vaikka toisen nimimerkillä kun ei ole tänne rekisteröitynyt. Suututtaahan nämä minun viestit varmaan. Mutta jos kertoisin että ne on kusetusta niin varmaan moni pettyis, tai en tiä. Totta kuitenkin joka sana joka viestissä. Jatkan myöhemmin... :evil:

Kolja
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Kolja » 13.12.2007 14:06

Nojoo nyt ei enää tiedä kyllä yhtään että mistä on kyse, mutta jos tämä tarina
on totta niin aika rankka stoori, paha esimerkki siitä miten terveydenhuolto voi
tehdä vahinkoa ihmiselle.

Olin itse kevyesti tällaisessa myllyssä, mutta koska pidin pääni kylmänä niin
selvisin muutamilla viikoilla ja kevyellä pakkolääkityksellä. Sekin lääkitys kyllä
tuntui melko pahalta. Mun mielipide on se että nämä lääkkeet on raakasti keskeneräisiä,
ja aiheuttavat yhtä paljon tai enemmän haittaa kuin hyötyä terveelle ihmiselle.
Psykot niillä saadaan hiljasiksi, mutta muuten... Huh huh...

Ja edelleen jos tämä tarina on totta niin pysy erossa hampusta, ja pyri eroon tästä
lääkityksestä. Paitsi jos sun pää on jo myllätty rikki.

On aivan turha lähteä väittämään että hamppu tekisi terveestä ihmisestä sairaan.
Oot mun maallikon arvion mukaan (jos tämä tarina on totta) flipannut hampun, stressin,
muun rasituksen, sienten, perimäsi ja lääkkeitten yhteisvaikutuksen vuoksi. Ja jos
halutaan päihteitä syyttää niin yhtä hyvin voisit syyttää alkoholia, jonka aiheuttama
psykoosinlaukaisuriski on hampun vastaavaa suurempi.

Tämä ei ole mitään hampuusien hapatusta, vaan tutkimuksiin pohjautuva tosiasia, aiheesta
löytyy paljon linkkejä muilta keskustelualueilta. Ja painotan sitä että kyseessä on ulkopuolisten,
virallisten tahojen tekemiä tutkimuksia, ei hamppufoorumilaisten kehimiä päätelmiä.

Yhtenä esimerkkinä hampun suhteellisesta vaarattomuudesta voisi käyttää Kanadan tilannetta.
Siellä nuoriso polttaa tutkimusten mukaan enemmän pilveä kuin röökiä. Ja näkyykö uutisissa
juttuja Kanadan kammottavista mielenterveystilastoista? Ei näy. Kanadassa hampun todellinen
luonne on alkanut paljastumaan valtaväestölle. Aikaisempi, Suomessakin vielä vallitseva valheellinen
hampun demonisointi on alkanut väistymään. Se taas näkyy siinä että Kanadassa annettiin
ensimmäinen vapauttava päätös hamppuoikeudenkäynnissä, missä kolme nuorta oli
syytettynä kannabiksesta. Siellä on nyt huomattu että nuoriso, ja muidenkin ikäryhmien
jäsenet, tykkäävät polttaa hamppua, eikä siitä ole suurta haittaa heille.

Euroopassa käydään vielä toistaiseksi mediasotaa hamppua vastaan. Parin viimevuoden aikana
eetteriin on heitetty ainakin kahteen kertaan samat puolivillaiset lehtijutut kannabiksen haitallisista
vaikutuksista mielenterveydelle. Viimeinen ryöpytys lähti liikkeelle briteistä guardianin kautta.
Ja samat jutut käännettiin puolisuoraan myös suomen lehtiin. Huvittavaa tässä on se että alkuperäinenkin
lehtijuttu tulkitsi erittäin omaperäisellä tavalla tutkimusta johon juttu perustui, ja uutisjuttu
höystettiin vielä asiayhteydestä irrotetuilla ikävänkuuloisilla lauseilla.

Älkää uskoko minua, lukekaa aiheesta, ja miettikää...

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”