Täällä tuntuu kaikki olevan niin järkeviä käyttäjiä, olen sitä mieltä että kannabiksen aiheuttamista ongelmista puhutaan täällä liian vähän. Minä ainakin uskallan puhua. Ennen minäkin rakastin kannabista. Enkä nähnyt siinä mitään pahaa. Kasvatin monta satoa ja jo ennen kuin sato valmistui leikkelin lehtiä ja raakoja kukintoja koska himot olivat niin kovat. Tiedän että tämäkin posti kaikuu varmasti kuuroille korville, mutta ei se minua haittaa. Minusta on mukava kirjoittaa ja haukkua kannabista koska se on minun mielestä niin salakavala huume. Kirjoitin viime yönä minun entiselle terapeutille mailin, otsikkona oli skitsoilua, olen ihan skitso, ja saan aivan järjettömiä pakkoajatuksia päivittäin, niitä te ette halua kuulla.
Alan käymään loppiaisen jälkeen taas terapiassa ja mulla on myös toisaalla tukiryhmä joiden kans kokoonnutaan noin kolmen viikon välein, siellä on ihan mukava käydä porisemassa. Silti olen nyt onnellinen ja tyytyväinen elämääni vaikka olen vähän "hullu". Olen kannabiksen lisäksi lopettanut tupakan ja nuuskan käytön ja alkanut urheilemaan, nyt on hyvä olo. Mutta kyllä se on se kielletty hedelmä se kannabis jota ei koskaan olisi pitänyt alkaa käyttämään.
Kritisoikaa ja kysykää vaan ihan mitä mieleen tulee niin lupaan vastailla tähän ketjuun, toivottavasti osaat kuitenkin vastata asiallisesti etkä ala haukkumaan minua sen takia että haukun sitä rakasta kannabista.
En minäkään olisi ikinä pystynyt lopettamaan kannabiksen käyttöä jos en olisi saanut tuolta ylhäältä siihen voimaa, poweria! Ei millään pahalla mutta miettikää nyt vähän, eihän sitä edes jaksa kiinnostua mistään kun polttelee. Lupaan haukkua vielä lisää jos tätä ketjua ei lukita tai poisteta, vai saako täällä olla kannabista vastaan, en sitten tiedä. Wake up! Open your eyes!