Mitä olet tehnyt "kannabiksen hyväksi"? :)

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
weedfarmer-

Re: Mitä olet tehnyt "kannabiksen hyväksi"? :)

ViestiKirjoittaja weedfarmer- » 8.12.2006 17:02

Lähetetty 8.12.2006 16:40:
+ auttanut ystäviä lamppujen ostossa (kannat yms.) (ku vihdoinki tuli itekki opittua) :laugh:
+ valistanut muutamia tuttavia (mukaanlukien äitini)
+ kaduilta ostaminen loppunut
+ kaljaa ei enää ole tullut ostettua piiiiitkääään aikaan.
+ kiinnostus lamppujen toimintaan (kaikenlainen sähköoppi).
+ sekä kiinnostusta erilaisista lakipykälistä ja politiikasta.

:lol:
----------
Lisätty 21 minuutin jälkeen:

tää on sit varmaan OFFTOPICCI, mut naurettavaa tekstiä tuolla Suomi24:ssa. :laugh:

Otteita: - Ei kauaa kestä kun nämäkin hymyilevät tytöt ovat huoraamassa rahaa herskaan!!!

- Aika harva vaan pysyy pelkässä ruohossa, vaan väkisinkin hakeutuu kovimpiin aineisiin, joten miksi tämä palopuhe? Vai oliko se yritys todistaa, että kauniit ihmisetkin voivat pössytellä? Missä on ne 8 vuotiaat lapset, jotka elää kaduilla vetämässä tuota samaa sontaa? Entä missä on ne kuuskymppiset, jotka on mukamas pidempään vetänyt tuota samaa sontaa.....no haudassa tietty! En ymmärtänyt ollenkaan tuota pointtia. Sinun kaltaistesi ihmisten pitäisi joutua yhdyskuntapalveluna hoitamaan oikeita narkkareita, sairaaloihin. Kuuntelemaan sitä vittuilua ja karjuntaa, minkä sekopäisinä aiheuttavat. Ottamaan vastaan niitä uhkauksia, kuunnella huorittelua. Tervetuloa todelliseen maailmaan.

- juu jyrkkä EI huumeille! paljon parempi juoda muutaman kerran viikossa perskännit ja aski päivässä tupakkaa. TERVEELLISEMPÄÄ!

- muistakaa lapset, ensimmäinen kannabispiikitys voi jo tappaa

- Onpa aika narkkarin näkösiä joo..
Tee maailmalle palvelus poliisipete: Älä lisäänny
Kiitos

- nojuu eipä tuo kovin kauhia tavaraa ole tuo KANNABISHUUME ..haitta vaikutuksina nyt on huomannut että käytön jälkeen on muutaman päivän vähän hm.. tyhmä olo.. vähän pää jumissa ..mutta verrattuna siihen ah niin ihanaan oloon joka kunnon kostean illan jälkeen on niin..

- Kauhea aine tuo kannabis. Saattaa tehdä iloiselle mielelle, mutta se on hetken kestävä illuusio. Sen jälkeen on vain turtunut, tyhjä olo. Ollaksemme onnellisia, tarvitsemme sisäisen rauhan. Se ei löydy huumeista, vaan oman itsensä löytämisestä.

selatkaa tätä topiccia taaksepäin niin löydätte sinne keskusteluun linkin.
joo tossa on noita otteita ja tuntuu jotenkii, että noi kirjottajat on jotai 12-16 vuotiaita... :laugh:

Saku

ViestiKirjoittaja Saku » 28.12.2006 2:38

weedfarmer luulisin pikemminkin, että 40-vuotiaita. Kannabispiikityksistä kun puhutaan. Eiköhän jo peruskoulussa opetella miten huumeita käytetään mukaanlukien kannabis.

Insanick

ViestiKirjoittaja Insanick » 28.12.2006 3:57

Saku kirjoitti:luulisin pikemminkin, että 40-vuotiaita.

No enpä menisi tuotakaan vannomaan, noita nyt löytyy melko tasaisesti joka ikäluokasta, vähemmistönä onneksi. Ainakin omien havaintojeni mukaan..

Nykyään tuntuu, että aina kun rupean juttelemaan jonkun kanssa pitempään (tuntemattomankin) niin lopulta se keskustelu päätyy hamppuun tavalla tai toisella. Se tapahtuu lähes automaattisesti. Toinen osapuoli vain saattaa saada pahan infoähkyn, kun pääsen vauhtiin.. :laugh:
"Hyvä matemaatikko heti, jos on synnin tuoksuakaan ilmassa, tarkistaa." -Armo Pohjanvirta

Jarza

ViestiKirjoittaja Jarza » 28.12.2006 15:06

muistakaa lapset, ensimmäinen kannabispiikitys voi jo tappaa

Tuo kannabispiikkihän on yksi vanhimmista vitseistä mitä on. Joka keskustelussa joku heittää tuon ja jotkut ikävä kyllä luulee tuon olevan ihan totta. :?

MajoTattoo

ViestiKirjoittaja MajoTattoo » 30.12.2006 5:24

noista ylläolevista on osa kyllä tullu asiantuntijan suusta ihan huumorimielellä....

GrowIT
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja GrowIT » 29.5.2007 14:24

Olen istunut 15vrk vankilassa kasvattamisesta...
Kyseessä Pelkkä kasvatus 7kasvia, yks natikan alla (25cm) loput ikkunalaudalla.Vegessä siis kaikki.
Muhun sovellettiin sitä kovantamisperustetta koska "osoitan selvää piittaamattomuutta lakia ja järjestelmää kohtaan" :lol: , Näin siis kun jää vaan kii tarpeeks monta kertaa kasvattelusta..
Muuta rikoshistoriaa kyllä on, mutta kyseinen tuomio pelkistä taimista...

Ja Mitäkö olen tehnyt hampun hyväksi?

Jatkan kasvattamista vaikka häkki heiluis joka projektista!
PISTE. :mrgreen:

Mougli

ViestiKirjoittaja Mougli » 31.5.2007 14:43

En muista oonko vastannu mutta vastataan uudestaan. :yes:

1. Kasvatan hamppuni itse ja tarjoan läheisimmille ja luotettaville kavereille.
2. Olen kylvänyt kuituhampun siemeniä sadoittan ulos.
3. Olen lahjoittanut siemeniä kavereille ja tutuille.
4. Olen puhunut kannabiksesta suotuisaan sävyyn.
5. Olen "käännyttänyt" pari ihmistä. :D
6. Olen jakanut neuvoja kasvatukseen liittyen.

Enempää ei ainakaan nyt tule mieleen.
tuulipuvun tuolla puolen jossain on maa /
kuin unta tai elokuvaa / siellä murjotut ilakoi / siellä henkien humina se soi / siellä sillat poltetaan illoin / ja ne aamulla rakennetaan

the patient

ViestiKirjoittaja the patient » 2.6.2007 10:51

No onhan tässä sentään jotain tullu tehtyä esim:
-kasvatan kotona ilman että jään kiinni :wink:
-naapureiden iloksi pihalla kasvaa kuituhamppua, jota on tullu kylvettyä muuallekin
-aikoinaan väittelin meidän koululla käyneen huumevalistajan kanssa (oli aika kokemus)
-olen käännyttänyt muutamia ihmisiä ja valistanut aiheesta aina kun sen tarpeelliseksi näen

sinsemilla

ViestiKirjoittaja sinsemilla » 2.6.2007 11:09

- Marssinut pari kertaa
- Valistanut ihmisiä oikealla tiedolla kannabiksesta
- Saanut muutamia kasvattamaan yrttiä
- Jakanut siemeniä/pistokkaita
- Antanut neuvoja nittä pyytäville
- Saanut muutaman kasvattamaan hamppua

Ei nyt tuu äkkiä muuta mieleen.
Viimeksi muokannut sinsemilla, 2.6.2007 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- I just love Mary, sweet Mary-Jane.. -

jakoavain

ViestiKirjoittaja jakoavain » 2.6.2007 13:10

Kirjoitellut foorumilla ;D

Valistanut todella monia ihmisiä ja olen ottanut kantaa ihan avoimesti ilman henkilöllisyyden piiloittelua.

KoBa

ViestiKirjoittaja KoBa » 2.6.2007 13:11

Olen tarjonnut tuttavilleni ja saanut parikin kaveria innostumaan ganjasta. En ole ikinä rahaa pyytänyt vaan aina ilmaiseksi savut tarjonnut, kerran olen siemenistä ottanut rahaa.

Olen irkin kautta saanut yhden ihmisen siirtymään kokonaan alkoholista ganjaan.

Auttanut kavereita kasvattamisen kanssa.

Valistanut asiasta kaikille jotka ovat olleet kiinnostuneita, en kuitenkaan ole enkä alakaan ikinä pakkotuputtamaan ajatuksiani toiselle ihmiselle mutta useimmat jotka minut tuntevat tietävät poltteluistani ja jos joku kysyy siitä jotakin niin minä vastaan. Joskus olen ollut rehellisesti hämmästynyt miten niinkin fiksulta vaikuttava ihminen on ollut niin harhaluulossa kannabiksen suhteen.

Chakazoo

ViestiKirjoittaja Chakazoo » 18.6.2007 1:52

Olen...

1. Valaissut muutamia ihmisiä oikealla tiedolla. Olen myös tehnyt eräälle foorumille kannabisaiheisen ketjun, jossa sainkin kunnon keskustelua aikaiseksi, ja päästettyä tehokkaita argumentteja ilmaan.

2. Saanut useamman ihmisen ymmärtämään mistä todella on kyse...

3. ...ja jopa muutamat ovat alkaneet kasvattamaan minun ansiostani.

4. Alkanut itse kasvattamaan.

5. Liittymässä SKY:n riveihin, ja aion tulevaisuudessa antaa lahjoituksia sen toiminnalle mahdollisimman paljon.

6. Kirjoitan kirjaa, jossa mainitaan yhteiskunnallisessa osiossa kannabiksesta, ja totta kai realistisen positiivisessa, mutta kuitenkin uskottavassa valossa.

Tässäpäs näitä nyt muutama, muita ei nyt heti mieleeni juolahda. :>

Veli Vihreä

ViestiKirjoittaja Veli Vihreä » 21.6.2007 10:06

Sitä perussettiä, en mitään suurta.

-Antanut valistusta tietämättömille.
-Tarjonnut ekoja savuja (Osa tykkää, osa ei)
jne jne.

Chewi

ViestiKirjoittaja Chewi » 7.7.2007 0:07

Henkilökohtaisesti varmaan tuo aika perus mitä jokainen meistä on tehnyt, eli jakanut tuota tietoisuutta hampusta. Monella on kyl aika ihme käsityksiä siitäki. :roll:

Esim. tällä hetkellä eräskin ystäväni joka ei koskaan ole poltellut (enkä henk. koht. uskoisi että polttaisikaan vaikka tarjottaisi) on sitä mieltä että kannabis täytyisi laillistaa.

kameleontti

ViestiKirjoittaja kameleontti » 22.12.2007 13:29

Valistanut ihmisiä. Hittoku porukoille vaa uskaltas on hupu2 tai huumetsaarin heittää naaman etee ku eine mun sanaa kummiska usko. ens vuon ois tarkotus ekaa kertaa osallistuu marssille.
Oloi?!

Captain Jock

ViestiKirjoittaja Captain Jock » 22.12.2007 20:29

Olen saanut toisen vanhemmistani suht kannabismyönteiseksi ja voinkin jutella hänen kanssaan huoletta kannabiksesta. Olen valistanut kannabiksen hyödyistä lääketeollisuudessa, kertonut sen olevan alkoholia haitattomampaa. Mielestäni tuo on aika loistava suoritus ja olenkin siitä hyvin, hyvin iloinen :yes: Tuntuu onnistuneelta.

Kenguru

ViestiKirjoittaja Kenguru » 22.12.2007 20:55

Pidin puheen luokkani edessä kannabiksen dekriminalisoinnista, ja lähes kaikki ovatkin "kannabismyönteisiä". Eli vähintään eivät välitä jos muut käyttävät, vaan suovat sen heille.

Äitini tietää että käytän, eikä pahoita siitä mieltänsä (selvityksieni ansiosta). Isää ei enää olekaan. Siskoni olen saanut käännytettyä kannabismyönteiseksi, vaikka ei itse käytäkään (on valmistunut lastentarhanhoitajaksi, ja hänellä on oma lapsi, niin ymmärrettävää).

Tarkoituksena olisi lähettää Aamulehdelle mielipidekirjoitus kannabiksen dekriminalisoinnista. Kunhan saan sen ensin lopulliseen muotoonsa (saa nähdä koska tuo tapahtuu) :?

Samalla myös vähän pelottaa tuollainen julkisen mielipidekirjoituksen lähettäminen sanomalehteen. Ihan leimautumisen pelko. Omalla nimellä kuitenkin pitäisi tällaiset jutut kirjoittaa, ettei uskottavuus kärsi.

Niin, ja tietysti olen nettikeskusteluihin kannabiksestä ja päihdepolitiikasta osallistunut aktiivisesti.

jorsge

ViestiKirjoittaja jorsge » 22.12.2007 21:29

Jotain tuli Usko & Urheilulle kirjoteltua kaverin kans mut ei vastausta "tietenkään" kuulunu. :lol:

Ironicci

ViestiKirjoittaja Ironicci » 23.12.2007 12:13

Opettanut tyttökaverin tavoille. :lol:

ja koittanut porukoita valistaa, mutta se on ollut kun yrittäis kolmevuotiaalle selittää ettei sitä taivaanrannassa olevaa kuuta voi käydä hakemassa... :?

parille kaverille tarjonnut savut, molemmat tykkäs.
*Pekka Routalempi -fanclub*

JuuriHiiru

ViestiKirjoittaja JuuriHiiru » 23.12.2007 12:19

-Valistanut vanhempia, aika varovaisesti puhumatta omista kokemuksista, mutta nyt kun isä tietää että kasvattelin, niin se tietää että puhuin myös kokemuksen syvällä rintaäänellä.
-Puhunut sisaruksille avoimesti polttelusta, saaden heidät ymmärtämään ettei hatsi tee musta valehtelevaa kieroilijaa. Molemmilla oli aikaisemmat hampuusituttavuudet olleet kuulemma housuun paskovia jumipäitä, eli saivat ainakin vähän paremman kuvan asioista. :D
-Joillekin kavereille ja puoltutuillekin tullut jotain keskeisimpiä faktoja heitettyä.. Harmittaa vaan kun en ole oikein jaksanut alkaa pahimpien tapausten kanssa tahkoamaan.
-Osallistunut päättämään "erään vaikutusvaltaisen järjestön" linjasta asiassa. :foil:
-Kaksi eri tägiä mitä oon bommaillut on olleet lyhennyksiä lajikkeiden nimistä. Jotkut kumminkin tajuu ne joten kyllä siitäkin hyötyä on. :laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=x_Tixpkv6io

Palaa sivulle “Politiikka ja media”