Hassista Intiassa (ja kukkaa myos!)
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
-
Wrack
Re: Hassista Intiassa (ja kukkaa myos!)
Englantia juu. En tarkoittanut turisteja vaan ulkomaalaisia taitelijoita jotka on joko muuttanut Goalle asumaan/viettaa suurimman osan vuodesta siella.
- kameleontti
Moro, oon tässä parin kuukauden päästä lähössä Gooalle. Mistä sitä charasia kannattaisi lähteä kyselemään?
hyvää joulua kaikille
hyvää joulua kaikille
Hei!
Mäkin oon menossa sunnuntaina kuukaudeksi (ainakin) Intiaan, se on jo kolmas kerta
Mahtavaa, porukka on niin ihanan positiivista siellä!
Goalla kannattaa kysellä Charaa liikkeiden omistajilta, katselet vaan piippuja ja siinä vaiheessa ne yleensä kysyy et haluisitko jotain maisteltavaa?
Ja Arambolissa (sellanen mesta ku Sai Baba Beach Houses, muistaakseni) on mahtava. Jengi istuu vaan aamusta iltaan pihalla ja pumppaa aivan sairaat määrät charaa.
Hmmmm, en oo ihan varma ton mestan nimestä, toi oli ehkä sittenkin se mesta missä oli umpihullu/kuumottava guru. Noh, tapaat ainakin oudon ukon
Ja Anjunan cliff sidella on tasokas kukkakauppias, se pyörii siellä ja kyselee haluisko joku jotain(kaikkea löytyy...). Aika rassaava pusher man, mut laatu on kohdalla. Keralalaista budia kauheet määrät
Anjunan rannalla sellanen mesta ku Louis Shak on pössyttelijöitä täynnä (oli ainakin viime vuonna), sieltä luulis löytyvän... Voit törmätä suomalaiseen julkkikseen, se on erään tunnetun muusikon kanta mesta...
Jos et Goalta hyvää hatsia löydä, niin hyi häpeä
Mäkin oon menossa sunnuntaina kuukaudeksi (ainakin) Intiaan, se on jo kolmas kerta
Goalla kannattaa kysellä Charaa liikkeiden omistajilta, katselet vaan piippuja ja siinä vaiheessa ne yleensä kysyy et haluisitko jotain maisteltavaa?
Ja Arambolissa (sellanen mesta ku Sai Baba Beach Houses, muistaakseni) on mahtava. Jengi istuu vaan aamusta iltaan pihalla ja pumppaa aivan sairaat määrät charaa.
Hmmmm, en oo ihan varma ton mestan nimestä, toi oli ehkä sittenkin se mesta missä oli umpihullu/kuumottava guru. Noh, tapaat ainakin oudon ukon
Ja Anjunan cliff sidella on tasokas kukkakauppias, se pyörii siellä ja kyselee haluisko joku jotain(kaikkea löytyy...). Aika rassaava pusher man, mut laatu on kohdalla. Keralalaista budia kauheet määrät
Anjunan rannalla sellanen mesta ku Louis Shak on pössyttelijöitä täynnä (oli ainakin viime vuonna), sieltä luulis löytyvän... Voit törmätä suomalaiseen julkkikseen, se on erään tunnetun muusikon kanta mesta...
Jos et Goalta hyvää hatsia löydä, niin hyi häpeä
Heh... olen ensimmäistä kertaa menossa Gooalle, etelä-gooalle olen siis menossa.
Eiköhän sitä hassista sieltä jostain kadunkulmasta löydä. Minkä verran siitä charasista kannattaa maksaa? 10e/tola ja tola oli vissiin 9g?
Entäs chilumit, mistä niitä kannattaa katsella ja ostaa? Voiko sieltä ostettuja piippuja tuoda karstasena Suomeen, vai pitääkö olla eri piippu millä hiisaa ja minkä tuo matkamuistona? Mikäs on kuumotusten ja kyttien laita, toi on vissii laitonta toi pössyttely sielä?
Mutta olen vain 2 viikkoa, riittääköhän toi aika mihinkään? Entäs kysynkö mä sitä vaan "hasis?" / "charas?"
Viimeksi muokannut daivan, 26.12.2007 1:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
JointsRGood
Hyvä topikki..PIkkasenko alko tekee mieli Intiaan kun näitä tekstejä lueskeli 
-
Maukka peruslätkä
Viikon päästä lähtö vaimon kanssa myös!
Lennot Mumbaihin, josta siirrytään todella nopeasti goalle ja ku se on nähty niin keralaan rentoutumaan.
Kuukausi on aikaa kierellä ja jännitys ihan valtava.
Kaverit on varoitellut että poliisit ovat todella valppaita hamputtelun suhteen, joten se vähän arveluttaa, että uskaltaako siellä liikkua hasat taskussa...
Hyvää matkaa kaikille intiaan lähijöille. Ehkä vielä törmäämme!
Lennot Mumbaihin, josta siirrytään todella nopeasti goalle ja ku se on nähty niin keralaan rentoutumaan.
Kuukausi on aikaa kierellä ja jännitys ihan valtava.
Kaverit on varoitellut että poliisit ovat todella valppaita hamputtelun suhteen, joten se vähän arveluttaa, että uskaltaako siellä liikkua hasat taskussa...
Hyvää matkaa kaikille intiaan lähijöille. Ehkä vielä törmäämme!
Daiven, älä vaan tuo karstasta chilua, siitä saa paskaa jos jää kiinni ja Mumbain kentällä on paljon hauvoja.
Kysyt vaan charaa, homma kyl hoituu. Äläkä osta muualta ku kauppojen omistajilta, niillä ei oo tarvetta vasikoida ku ne saa rahaa muutenki paljo. Yleensä omistaja soittaa johonki ja saat charat pikana. Ne ei pidä kaupoissaan mitään.
Hyvää lomaa!
Wau, Kerala on kyl mahtava mesta, paljon herkullisia kalaruokia ja hyvää budia+mahtavat rannat
Siel on vaan aika pahoja virtauksia, ei kannata uida autioilla rannoilla.
Kerran meinasin jo joutua imuun mut onneks pääsin pois, huh...
Jee, viikon päästä makaan jo toivottavasti Intian auringon alla Goalla, ihanaa!
Mut löytää Anjunalta San Francisco-ravintolasta syömästä kuningaskalaa ranskalaisilla ja juomasta herrrkulista, vastapuristettua appelsiini- tai meloni mehua, mmmmm

Kysyt vaan charaa, homma kyl hoituu. Äläkä osta muualta ku kauppojen omistajilta, niillä ei oo tarvetta vasikoida ku ne saa rahaa muutenki paljo. Yleensä omistaja soittaa johonki ja saat charat pikana. Ne ei pidä kaupoissaan mitään.
Hyvää lomaa!
Wau, Kerala on kyl mahtava mesta, paljon herkullisia kalaruokia ja hyvää budia+mahtavat rannat
Siel on vaan aika pahoja virtauksia, ei kannata uida autioilla rannoilla.
Kerran meinasin jo joutua imuun mut onneks pääsin pois, huh...
Jee, viikon päästä makaan jo toivottavasti Intian auringon alla Goalla, ihanaa!
Mut löytää Anjunalta San Francisco-ravintolasta syömästä kuningaskalaa ranskalaisilla ja juomasta herrrkulista, vastapuristettua appelsiini- tai meloni mehua, mmmmm
Kiitoksia vastauksesta, kyllä mä sitä charaa löydän.
Niin ja hyvää lomaa!
Jos kytille jää kiinni;
niin mitkäs tuomiot tosta seuraa? entäs paljon pitää maksaa, että unohtaa koko homman?
Jos kytille jää kiinni;
niin mitkäs tuomiot tosta seuraa? entäs paljon pitää maksaa, että unohtaa koko homman?
Ei oo tarkkaa tietoa mitä siitä saa, mut jos satut saamaan käsiisi Goalaisen sanomalehden, niin aika usein niissä on uutinen pidätetystä ulkomaalaisesta joka on jäänyt parista grammasta charaa kiinni...
Kaverin hyvä frendi jäi kiinni muistaakseni jostain 500g:sta tms. ja istu kolme vuotta tuomiota odottamassa kahden kamunsa kanssa, sit tuli oikeudenkäynti ja ne pääs vapaaksi.
Eli Intiassa ei helposti saa tuomiota pilvestä, mut joudut odottamaan oikeudenkäyntiä siellä pienestäkin määrästä jos kohdalle sattuu mulkku poliisi.
Mun pää ei kestäis kolmea vuotta intialaisessa vankilassa, ei ainakaan jos yksin istuisin. Huh huh, kuumottava ajatus!
Kerran unohtu jointti hotelliin, kuumottelin sitä viikon, hermoilin kauheasti ja sit päätin mennä vaan rohkeasti ottamaan paskan vastaan. Oishan se parempi ottaa paska vastaan nopeasti ja ehtiä selvittään asiaa, ku vasta lentokentällä ja missata lento ongelmien takia. Menin sinne ja kaikki oli ok, pyysin wanhan huoneeni ja kaivoin heti jointtia esiin patjan alta (paukkupään super hyvä jemma
), löysin oman jointtini ja olo helpottu heti. Mut sit löysin myös jonkun britti futisvalmentajan lompakon, missä oli pala hasista ja valmis filtteri. Otin pilvet, fiman heitin rokeen ja palautin lompakon respaan.
Paukkupäät tykkää tunkea tavaraa näköjään patjan alle... Ja poliisi etsii varmaan ekana sieltä
Oon kuullu et poliisi haluaa kaikki rahat mitä sillä hetkellä kannat, ja jos se ei riitä, niin hyvällä tuurilla selviää nuhteilla tai pamputuksella.
Eli kannattaa oikeasti olla TOSI varovainen. Oon myös kuullu et joku 100e ois riittävä, mut se riippuu varmaan poliisista...
Kerala taas on pössyttelijän paratiisi, siellä budi on aika laillista. Voi ostaa Goverment Shopeista, mut laatu vaihtelee. Myös ravintoloiden omistajat myy yleensä pilveä muistaakseni ainakin Varkala Townissa, ja oikeen fiilistelee et on hyvää ja lupaa tehdä herkullisen aterian
Miekkakalaa...Njam.
Toinen sellanen paikka Intiassa on Puri, Shivan pyhä mesta. Se on Kalkutasta etelään. Voi ku ehtis mennä Keralaan, mut oon luvannu pitää kamuille seuraa Goalla
Tahtoo Keralan kalaravintoloihin!
Kaverin hyvä frendi jäi kiinni muistaakseni jostain 500g:sta tms. ja istu kolme vuotta tuomiota odottamassa kahden kamunsa kanssa, sit tuli oikeudenkäynti ja ne pääs vapaaksi.
Eli Intiassa ei helposti saa tuomiota pilvestä, mut joudut odottamaan oikeudenkäyntiä siellä pienestäkin määrästä jos kohdalle sattuu mulkku poliisi.
Mun pää ei kestäis kolmea vuotta intialaisessa vankilassa, ei ainakaan jos yksin istuisin. Huh huh, kuumottava ajatus!
Kerran unohtu jointti hotelliin, kuumottelin sitä viikon, hermoilin kauheasti ja sit päätin mennä vaan rohkeasti ottamaan paskan vastaan. Oishan se parempi ottaa paska vastaan nopeasti ja ehtiä selvittään asiaa, ku vasta lentokentällä ja missata lento ongelmien takia. Menin sinne ja kaikki oli ok, pyysin wanhan huoneeni ja kaivoin heti jointtia esiin patjan alta (paukkupään super hyvä jemma
), löysin oman jointtini ja olo helpottu heti. Mut sit löysin myös jonkun britti futisvalmentajan lompakon, missä oli pala hasista ja valmis filtteri. Otin pilvet, fiman heitin rokeen ja palautin lompakon respaan.
Paukkupäät tykkää tunkea tavaraa näköjään patjan alle... Ja poliisi etsii varmaan ekana sieltä
Oon kuullu et poliisi haluaa kaikki rahat mitä sillä hetkellä kannat, ja jos se ei riitä, niin hyvällä tuurilla selviää nuhteilla tai pamputuksella.
Eli kannattaa oikeasti olla TOSI varovainen. Oon myös kuullu et joku 100e ois riittävä, mut se riippuu varmaan poliisista...
Kerala taas on pössyttelijän paratiisi, siellä budi on aika laillista. Voi ostaa Goverment Shopeista, mut laatu vaihtelee. Myös ravintoloiden omistajat myy yleensä pilveä muistaakseni ainakin Varkala Townissa, ja oikeen fiilistelee et on hyvää ja lupaa tehdä herkullisen aterian
Toinen sellanen paikka Intiassa on Puri, Shivan pyhä mesta. Se on Kalkutasta etelään. Voi ku ehtis mennä Keralaan, mut oon luvannu pitää kamuille seuraa Goalla
Tahtoo Keralan kalaravintoloihin!
Voi v ttu.. uskaltaakohan siellä edes polttaa.
Voi olla että jätä väliin, ja ostan vaan pari chilumia himaa tuotavaks, vaikka polttelu kyllä todellakin kiinnostaisi kun on aitoa intialaista charaa tarjolla.
Ei oikee kiinnostaisi istua missää vankiloissa parin hasagramman takia. Mutta katon vähän mikä sielä on meininki.
Onko muuten noi Anjuna Beachin "hippimarkkinat" hyvät?
Kannattaisiko sieltä kattoa piippuja? vai mimmosesta mestasta löytää parhaat?
edit; Entäs kannattaako sitä charaa kysyä juuri noilta Anjuan markkinoiden kojujen omistajilta? (jos nytten tulen siihen tulokseen, että aijon polttaa)
Onko muuten noi Anjuna Beachin "hippimarkkinat" hyvät?
edit; Entäs kannattaako sitä charaa kysyä juuri noilta Anjuan markkinoiden kojujen omistajilta? (jos nytten tulen siihen tulokseen, että aijon polttaa)
Markkinat on ihan jees, hirveesti turisteja ja tinkimisen varaa hinnoissa on paljon... Sieltä saa makeita nepalilaisia huppareita aina välillä, oikein hyviä suomen oloihin. Suht laajat valikoimat kaikenlaista sälää.
Markkinoilta saa kaikenlaisia bongeja, savi-ja marmorichiluja sekä paaljon erilaisia piippuja. En kyl ostais hassania markkinoilta, liikaa porukkaa.
Etsi joku kauppa millä on oma rakennus, tai siis tilat, ja valikoimassa on piippuja. Yleensä vanhat miehet on aika luotettavia. Onnea etsintään!
Ne kyllä kysyy kun katselet piippuja ja kokeilet asiantuntevana imua, potkua, yms.
Aurinkoista lomaa, pois turhat kuumotukset! Käytät vaan järkeä niin kyllä se siitä, älä kuumota liikaa. Polta vaikkapa iltasavut omassa huoneessa ku oot omassa rauhassa, et jää varmasti kiinni. Ja sit meet syömään johonkin ja nautit elämästä! Hummerit maksaa suht vähän verrattuna suomen hintoihin, suosittelen sellaista valkosipulivoin kanssa illalla hyvissä savuissa, istut meren rannalla, kuuntelet aaltojen jyminää ja herkuttelet
Sori jos pelottelin liikaa
Nauti lomasta! Rennosti vaan
Markkinoilta saa kaikenlaisia bongeja, savi-ja marmorichiluja sekä paaljon erilaisia piippuja. En kyl ostais hassania markkinoilta, liikaa porukkaa.
Etsi joku kauppa millä on oma rakennus, tai siis tilat, ja valikoimassa on piippuja. Yleensä vanhat miehet on aika luotettavia. Onnea etsintään!
Ne kyllä kysyy kun katselet piippuja ja kokeilet asiantuntevana imua, potkua, yms.
Aurinkoista lomaa, pois turhat kuumotukset! Käytät vaan järkeä niin kyllä se siitä, älä kuumota liikaa. Polta vaikkapa iltasavut omassa huoneessa ku oot omassa rauhassa, et jää varmasti kiinni. Ja sit meet syömään johonkin ja nautit elämästä! Hummerit maksaa suht vähän verrattuna suomen hintoihin, suosittelen sellaista valkosipulivoin kanssa illalla hyvissä savuissa, istut meren rannalla, kuuntelet aaltojen jyminää ja herkuttelet
Sori jos pelottelin liikaa
Nauti lomasta! Rennosti vaan
Jep kiitos todella paljon vinkeistä.
Kyllä mä rohkasen itteäni sen verran että poltan.
Hyvää lomaa sullekkin!
Hyvää lomaa sullekkin!
Heippahei!
Nyt kun tuli kotiuduttua niin voin laittaa muutaman herkullisen kuvatuksen kuolattavaksenne...
Tässä muutama kuva Manalin hinkkausreissulta.

Ja Nepalin hamppukylästä:

Hauskaa kyllä oli ja leikki loppui lyhyeen kun tajusi että seuraavana päivänä on lento. Aika lensi pikkasen liian lujaa vaikka itse kävi aika hitaalla. Goalle en itse edes kerennyt kun löytyi upea ranta vähän goalta etelään. Mitä turhia juoksemaan jos on kiva riippumatto alla ja bhang lassi kädessä. Ne bhang lassit muuten onkin eräs juttu joka jokaisen pitää kokea intianreissullaan. Olen melko varma että goaltakin niitä saa jos vaan uskaltaa kysyä. Nyt varmaan mietityttää että mikä se semmoinen bhang lassi oikein onkaan. No, se on sellainen jogurttipirtelö. Lassithan on tosi hyviä ja niitä löytyy jos jonkinlaisia mainitaan nyt banaanilassi ja erihyvä ananslassi. Mutta BHANG! lassi on siitä erikoinen että siinä on kukkaa messissä! Meidän bhanglassimies teki niin ovelasti että laittoi kookosta, banaania, kuivahedelmiä ja paljon bhangia. Ai että oli herkullista. Mansikoita kun vielä ois saanut mukaan niin olisi ollut täydellistä. Sanottiin tyypille aina että tee nyt tosi vahva kun ei oikein tuntunut kovasti mutta kyllähän se tuntui aina kun jälkikäteen mietti. Mutta viimeisellä kerralla kun piti meidän ehtiä junaan niin tämä teki niin vahvat lassit koplalle että meinasi lattia lähteä alta ja tippua läpi. Tarkoitus oli vaan tipahtaa junaan (melkein 40t matka oli edessä) . Pirulainen jekutti meitä nyt pahan kerran. Juna-asemalla silmät seisoi kaikilla päässä ja ainoa ajatus oli se, että kaikki puhuu siitä kuinka pihalla me ollaan. Hereillä oli vaikea pysyä (oli pakko pysyä kun piti vaihtaa junaan). Onneksi ehdittiin junaan vaikka lähellä oli ettei päästy asemalle kun riksaa ei meinannut löytyä keskellä yötä.
Nyt on vähän väsy olo mutta koitan jatkaa vaikka myöhenissä.
Nyt kun tuli kotiuduttua niin voin laittaa muutaman herkullisen kuvatuksen kuolattavaksenne...
Tässä muutama kuva Manalin hinkkausreissulta.
Ja Nepalin hamppukylästä:
Hauskaa kyllä oli ja leikki loppui lyhyeen kun tajusi että seuraavana päivänä on lento. Aika lensi pikkasen liian lujaa vaikka itse kävi aika hitaalla. Goalle en itse edes kerennyt kun löytyi upea ranta vähän goalta etelään. Mitä turhia juoksemaan jos on kiva riippumatto alla ja bhang lassi kädessä. Ne bhang lassit muuten onkin eräs juttu joka jokaisen pitää kokea intianreissullaan. Olen melko varma että goaltakin niitä saa jos vaan uskaltaa kysyä. Nyt varmaan mietityttää että mikä se semmoinen bhang lassi oikein onkaan. No, se on sellainen jogurttipirtelö. Lassithan on tosi hyviä ja niitä löytyy jos jonkinlaisia mainitaan nyt banaanilassi ja erihyvä ananslassi. Mutta BHANG! lassi on siitä erikoinen että siinä on kukkaa messissä! Meidän bhanglassimies teki niin ovelasti että laittoi kookosta, banaania, kuivahedelmiä ja paljon bhangia. Ai että oli herkullista. Mansikoita kun vielä ois saanut mukaan niin olisi ollut täydellistä. Sanottiin tyypille aina että tee nyt tosi vahva kun ei oikein tuntunut kovasti mutta kyllähän se tuntui aina kun jälkikäteen mietti. Mutta viimeisellä kerralla kun piti meidän ehtiä junaan niin tämä teki niin vahvat lassit koplalle että meinasi lattia lähteä alta ja tippua läpi. Tarkoitus oli vaan tipahtaa junaan (melkein 40t matka oli edessä) . Pirulainen jekutti meitä nyt pahan kerran. Juna-asemalla silmät seisoi kaikilla päässä ja ainoa ajatus oli se, että kaikki puhuu siitä kuinka pihalla me ollaan. Hereillä oli vaikea pysyä (oli pakko pysyä kun piti vaihtaa junaan). Onneksi ehdittiin junaan vaikka lähellä oli ettei päästy asemalle kun riksaa ei meinannut löytyä keskellä yötä.
Nyt on vähän väsy olo mutta koitan jatkaa vaikka myöhenissä.
Jos mä oon rikollinen, kuka on uhri?
Hienoja kuvia frank! Mimmosesta mestasta noita Bhanglasseja pitäisi kysyä, jostain rantakuppilasta tai sen tapaisesta?
Millasella päiväbudjetilla muuten elelit?
Ei juma nyt tekee vielä enemmän mieli paeta sinne Intian ja Nepalin suuntaan. Harmi ku onkin toi sivari edessä ja rahat loppu. Ja hyviä kuvia franckk. 
MAhtavia kuvia, eli ens kerralla Nepaliin
Keralasta löytyy kans samanlaisia maisemia, rohkeasti vuoristoon vaan!
Heh,bhang lassit on usein aika rankkoja, tuurista kiinni...
Mulle ei ainakaan sovi
On tullu pyörittyä aika övereissä tollasen jälkeen, ei mulle kiitos. Kunnon kukkajointti sen olla pitää!
Keralasta löytyy kans samanlaisia maisemia, rohkeasti vuoristoon vaan!
Heh,bhang lassit on usein aika rankkoja, tuurista kiinni...
Mulle ei ainakaan sovi
On tullu pyörittyä aika övereissä tollasen jälkeen, ei mulle kiitos. Kunnon kukkajointti sen olla pitää!
daivan kirjoitti:Hienoja kuvia frank! Mimmosesta mestasta noita Bhanglasseja pitäisi kysyä, jostain rantakuppilasta tai sen tapaisesta?![]()
Rantakuppilat on varmaan parhaita mestoja juu. Jos sieltä saa kukkaa, niin saa myös bhang lasseja. Päivässä meni varmaan keskimäärin se vähän alta 15e, joskus vähän enemmän jos osti jotain hienoa tai hyvää ja joskus vähän vähemmän jos vaan nukkui ja poltti ja söi. Goalla menee varmasti enemmän varsinkin tähän aikaan kun se on kuulemani mukaan aika täynnä turisteja ja ihmisiä jotka haluaa niiden rahat. Alle kympillä pärjää tosi helposti jos menee paikallisten suosiossa oleviin mestoihin syömään eikä yövy hilttoneissa eikä osta mitään turhuuksia tuliaisiksi. Kivoimmat mestat on yleensä halvimpia. Esim. paikka nimeltä Gokarna joka on länsirannikolla n. 50km Goalta etelään. Tosi helmi pääranta ja turisteja vain kourallinen. Yö maksoi rantakuppilan yhteydessä olevassa guesthoussissa reilun euron ja ruuat siinä samaisessa rantakuppilassa alle 2e/hyvä ateria tuoreesta kalasta juomineen. Aamiainen alle euron. Bhang lassit taisi olla reilun euron tai jopa 1,50e. Siitä voi laskea paljon kuluttaa. Halvemmallakin ois tosiaan päässyt jos olisi jaksanut kävellä 10min kaupungille paikalliseen syömään jossa ois syönyt jollain 50 sentillä. Eihän me jaksettu kun ne ruuat oli ekalla kerralla niin taivaalliset joten päätettiin syödä siinä melkein joka ilta.
Koita muuten superstrong bhang lassi aamiaiseksi ja mene uimaan. Superstrong oli muuten se sana jota taisin käyttää kun viimeisen kerran pyysin lassia.
Jos mä oon rikollinen, kuka on uhri?
-
Maukka peruslätkä
Ai että! Toi Bhang lassi täytyy pitää mielessä!
Superstrongia toki!
Toivottavasti törmätään goalla!
Superstrongia toki!
Toivottavasti törmätään goalla!
Mikäs on muuten siementen laita, onko niitä laillista tuoda Suomeen sieltä? Piiput kai nyt on, jollei ne ole karstasia?