Kuva

White Widow

Kannabislajikeinformaatiotietokanta http://kalainfo.hamppu.net/

4.1

1
1
1%
2
2
2%
3
22
21%
4
38
36%
5
44
41%
 
Ääniä yhteensä: 107

Kukkailija
Viestit: 926
Liittynyt: 7.3.2004

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja Kukkailija » 6.1.2008 16:32

Parasta kukkaa, itse tykkäsin kyllä. Harmi ettei ole siemeniä sattunut kohdalle.
"Siinä sä staijaat, vedät yrteistäsi tuoksut;
sielulle piirrät aamuruskot" -Hector

HiisaajaHiisi
Viestit: 90
Liittynyt: 12.11.2007

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja HiisaajaHiisi » 17.1.2008 23:10

Itsellä ihan positiivisia kokemuksia myös Nirvanan WW:stä, hieman indicavoittoinen, mutta silti alussa mukavan energinen!

4 viikkoa vegessä, 10 viikkoa 12/12, kasvit olivat lopussa n. 150cm korkeita ja muutama 130cm, raikas, mutta vahva tuoksu ja polttettuna maistuu melko pippuriselle. Erittäin hienon näköisiä kasveja kyllä, paljon hartsikoristetta päällä!

Nirvanan lajiketta oli ainakin melko nirso lannoitteiden suhteen, tosin syynä saattoi olla musta multa joka on tunnetusti melko stydiä.

Vahvuus: 9
Maku: 7
Tuoksu: 7
Hiljempaa hyvät ihmiset, hiljempaa :)

ArtistFromHell
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 487
Liittynyt: 27.11.2007

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja ArtistFromHell » 16.2.2008 12:59

Tässä mun ei-niin-hyvä kokemus leskestä.

Sain pari vuotta sitten foorumilta itsetuotettuja siemeniä, geenit tilattu nirvanalta.
Ensin kasvatin kaikki ja otin kahdesta parhaasta nartusta pistot. Pari satoa kasvatin.

Mullassa n.5litran astioissa, valoina pikku eslit n.250w. Vege oli lyhyt.
-Oli todella nirso lannoitteiden suhteen, ottivat nokkiinsa jo pienestä lorauksesta substralia.
-Pistokkaat kehitti juuret yllättävän nopeasti, vajaassa viikossa ilmaantui ekat tyngät.
-Kukinta alkoi hyvällä vauhdilla, ekat nuppujen alut ilmaantui parin päivän sisään valojakson vaihdosta. Valmistui myös ihan hyvällä tahdilla, olisko ollut siinä reilun 60:n päivän tienoilla valojakson vaihdosta.
-Ei soveltunut scrog:iin, varret puutui nopeasti. Ei kuitenkaan muodostunut ongelmaksi, koska ei venahtanut odotetulla tavalla, vaan jäi erittäin lyhyeksi.
-Hartsin tuotanto oli ihan omaa luokkaansa, vastaavaa en ole muilla lajikkeilla nähny. Kasvi oli kaatovaiheessa kauttaaltaan valkoinen. :P
-Latvonta ei hyödyttänyt, suosi yhtä pääbudia. Sog vois olla tällä aika passeli.
-Haisi niin saatanasti. Tämä ei tuoksu, tämä nimenomaan haisee.
-Tiiviitä budeja jopa näillä valoilla.

Poltto on melko karskin makuista, samalta maistuu kuin haiseekin.

Todella vahvaa ja lääkinnällisiä ominaisuuksia löytyy, tosin rajoittuvat suurinpiirtein puudutuksesta nukutukseen. Jumittavaa todellakin. Ei auta kaikkiin migreenin oireisiin, mutta pahoinvointi ja silmäkivut haihtuu.

Tämän lajikkeen kompastuskiveksi muodostuu kukinnon ja hasan käyttö. Yskittää mistä tahansa imastuna ihan vitusti. Omaan muutenkin huonot keuhkot ja tupakoin melko paljon, enkä yksinkertaisesti pysty polttamaan tätä. Jopa volcanosta nautittuna meinaa keuhkot laueta.
Syötynä vaikuttaa liian hitaasti jos migreeniä aikoo lievittää..

Koulusta tutuilla neljästä kymppiin-arvosanoilla sanoen:
Kasvu..................7
Tuottavuus...........8
Vahvuus...............9
Yskittävyys..........10

Ja yleisarvosana tipahtaa 6:een, koska priorisoin lajikkeen sen polttokokemuksen kokonaisuuden mukaan.
Tätä voisi kutsua yhden hitin ihmeeksi, jos ihmeeksi lasketaan helvetillinen yskä ja keuhkojen oireilu.

Ei se mitään jos sitä joutuu syömään, mutta kyllä sitä mun mielestä täytyy joskus pystyä polttamaankin. :x

Mielestäni tämä nykyinen valkea leski on kaukana siitä alkuperäisestä, se oli mun mielestä paljon sativaisempi, eikä puska ollut tuollainen pelkkä pötkylä, latvontakin sillä alkuperäsellä versiolla kannatti ja haarottui muutenkin paremmin. Vai meneeköhän normi fenovaihtelun piikkiin, eos.. :think:



Lisätty 5 minuutin jälkeen:
Ah tuollahan se onkin sanottu. :doh:

"Alkuperäinen White Widow on sativainen, mutta "uudemmissa versioissa" (Nirvana) on lajiketta jalostettu indicaisempaan suuntaan."

Selkis sekin.

Oskillos
Viestit: 95
Liittynyt: 9.12.2007

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja Oskillos » 26.2.2008 22:59

Itse parhaillaan kasvattelen ensikasvatuksessa Nirvanan WW:tä, ja on latvoontunut ihan hyvin. FIM-latvonnalla uroksiin tuli 6 päähaaraa, ja siihen yhteen mikä paljastui naaraaksi, tuli 3. Haisee kyllä jonkun verran, mutta ei mitenkään häiritsevästi, kun on isossa olohuoneessa toi kasvatustila ja tuuletus pelittää.

Noiden urkkien lehtiä olen poltellut ja on ollut kyllä potkivinpa ruohoa mitä oon poltellu. :D Innolla odottelen sadonkorjuuta, varmaan noin 4 vko päästä pistän lyhyeks. Hartsia alkaa kivasti näkymään ja kukinnot turpoaa. Kaverilla oli samasta siemensatsista kasvastus ja kyllähän se kukka oli myöskin vahvinta mitä on tullut poltettua! Suosittelen. :)
Fight fire with fire.

mrgreen
Viestit: 130
Liittynyt: 26.12.2007

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja mrgreen » 21.3.2008 0:39

Mun mielestä erinomainen lajike, mukavaa polttoa ja vahvaa myös. White widow potki minulla pienellä viiveellä mutta sitten kyllä pölähti.
Ojat pullollaan pitkätukkiaan, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan!

Vieras

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja Vieras » 21.4.2008 2:24

Lajike: White Widow (Sensi Fem.)
Kasvatusvälineet ynms: 600w SpNa, multa.
Polttovälineet: Kaikki kokeiltu

Lajikekuvailu: Ensimmäinen asia mikä white widowissa tosiaan pistää silmään on hartsisuus. Jos hyvä feno on osunut kohdalle on budit ihan hartsin peitossa. WW vaikutti kukituksen puolivälissä olevan hyvin hötöä mutta totuus oli eri. WW tuotti hyvin suuret ja tiiviit kukinnot jotka tuoksuivat todella vahvalle eukalyptukselle, oikeen raikas freshi haju.

White Widow oli siis osa kaappini teemaa ja eipä oikeastaan yhtäkään huonoa asiaa voi ww:stä sanoa. WW kasvoi tosi mukavaan tahtiin, vaikka oli indica painotteinen niin venyi kukituksessa reilut 60-70cm. Voin yhtyä jo moneen kertaan sanottuun toleranssi asiaan, sitä ei yksinkertaisesti edes tajua, että tolet on ihan katossa kunnes kaverit siitä sinulle kuittaa (poltat kuin röökiä ja sitä rataa) ja huomaat eläväsi kuin bobi. Itellä tästä syystä alkoikin tänää toletauko. White Widow kurettuessaan oikeastaan paranee vain päivä päivältä, tuoksu on huumaavampi joka kerta kun kantta raottaa.

Pilvi White widowssa on ainakin mun fenossa ollut tosi omiin tiloihin pistävä. Itse voin oikeastaan päättää mihin keskityn, voin joko keskittyä elokuvaan ja uppoutua siihen täysin tai vaikkapa kuunnella musiikkia. White Widow voi myös pistää omiin mailmoihin jos siihen on taipumusta, white widowissa todella voi keskittyä asiaan mihin itse haluaa 100%sti. Itsellä ja kavereilla tämä oma feno toimi juuri näin, siksi hiljaisiakin hetkiä ollut normaalia enemmän. :laugh:

White Widow on ainakin kasvatusominausuuksiltaan sellanen jota voi kyllä aika pitkälti kenelle tahansa suositella, mutta vahvuuden puolesta en sitten tiedä, ww voi luoda tosi herkästi ahdistusta.

Mielestäni WW ansaitsee helposti ne 5/5 tähteä, ei epäilystäkään. Vihdoin ymmärrän miksi tätä lajiketta käytetään joka toisessa risteytyksessä. :pimp:

Kuvalinkki

Makaveli, peace and out!

Avatar
Bush Duckta
Viestit: 237
Liittynyt: 8.7.2008

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja Bush Duckta » 8.7.2008 19:14

Todellakin, erittäin vahvaa polttoa ja vahva haju (tuoksu se on).
Kokemuksena n. 0,5 gramman kukkaspliffi kolmeen pekkaan ja kaksi muuta polttivat överit ja itse olin juuri ns. "överin rajamailla".
Vaikutus spliffin jälkeen oli jo suht sekava ja parin minuutin päästä huomasikin olevan jo
"niin kovassa pilvessä kuin ihminen voi olla" ja sitä jatkui pitkään.

Musiikki kuulosti jumalaiselta ja oli vain pakko käydä sängylle makoilemaan ja flippaamaan musiikin mukana.

Loppuvaiheessa jumitus oli luokkaa sanoinkuvailematon ja mässyistä voisin sen verran sanoa, että ei kannata polttaa ellei ruokaa tai mitä tahansa syötävää löydy. :lol:

5/5, parasta kukkaa mitä tähän asti olen polttanut! :guru:

juuhan
Viestit: 23
Liittynyt: 3.9.2007

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja juuhan » 2.9.2008 12:52

Kaksi satoa scrogissa takana, kolmas 2 viikkoa vaille valmis sogissa. Näyttäisi sog tosiaan sopivan paremmin. Ensimmäinen sato höttöä toinen tiivistä, tarkka olotiloistaan sen suhteen. Ravinteet se litkii kaikki ja kiitellen. Kaikki kehut pitävät kutinsa, ehdottomasti parasta polttoa! Vaikkakin tuoksu erittäin pistävä ja tolleahan tämä kyllä nostaa erittäinkin herkästi. sopii niin lääkekäyttöön, bileisiin kuin sohvallekin. Tulee löytymään omasta pandasta aina!

husky
Viestit: 20
Liittynyt: 5.3.2008

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja husky » 22.1.2009 0:23

Tulin tuossa juuri kotiin ja päätin hieman rentoutua loudaamalla martikaisen puolilleen WW:tä, otin vasta ensimmäisen henkosen ja putkeen jumitin tämän palstan.
Pitää palata piipun ääreen :lol:
Toisin sanoen erittäin vahvaa ja vahvuudessaan huippuluokkaa. Polttona hieman karskia ( tosin ihan sellaisenaan jääbongista maistui jo hyvinkin mukavasti ). Vaikutukset eivät ole mielestäni ihan huippuluokkaa, vahvasti kyllä pärähtää mutta mielestäni ehkä hieman turruttavasti, vähän kuin alkoholi (shittiä) :guru:

Avatar
Kari Grandi
Viestit: 8
Liittynyt: 21.2.2009

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja Kari Grandi » 3.3.2009 20:54

Multa lähtee White Widowista aina puhekyky. Pystyy vain hymyilemään ja vastaamaan kaikkeen ainoastaan "mm-hmm". :laugh:
"Please don't follow me into the sun / Hello my name is Dr. Greenthumb"

Vieras

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja Vieras » 14.3.2009 1:16

3xWW narttua 30pv. 12/12. Pitkällä vegellä puskista tuli aika pitkiä.(1.7m,1.5m,1.3m)

Kuvalinkki

Avatar
leeevi
1 tähti
1 tähti
Viestit: 207
Liittynyt: 4.5.2007

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja leeevi » 14.4.2009 1:51

Vahvinta, mitä olen itse polttanut koskaan. Tulee ihan kesä mieleen : )
Tuhtia oli kyllä, ja pärähti todella hyvin, mutta nosti myös tolea aika paljon. Mitä nyt kesältä muistan niin aika jumittavaa oli, parasta polttoa kyllä tähän asti, pakko myöntää, ikävä on :)

Avatar
ps3player
Viestit: 88
Liittynyt: 6.3.2008

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja ps3player » 10.5.2009 0:14

Kokeilinpa tässä vasta tätä lajiketta muutaman hitin verran bongista ja kyllä kolisi!

Maku oli ihan perseestä koska kukka piti pikakuivata, jotta ei siitä sitten sen enempää. Samasta syystä varmaan sitten otti ihan vitusti kurkun päälle tämä poltto. Haju oli aika tavanomainen.. Mutta koska kukka tosiaan oli vieläpä vähän keskeneräistä niin en hauku sitä tässä lyttyyn.

Vaikutukset sitten puolestaan oli aivan jäätävät! Ei voinu edes oikein yrittää tehdä mitään, kun sohva jo kutsui ja kaikki mahdollinen tekeminen tuntui niin kovalta hommalta, että tekemättä jäi, jopa mässyt meni ohi kun ei jaksanu nostaa persettä ylös :laugh: Telkkarin ohjelmat oli aivan sika hauskoja ja tuli repeilyä aivan helvetisti joku pari tuntia. Lievät överitki tuli otettua ja pari tuntia uni maistui.. tämän jälkeen kaupungilla hortoillessa oli vaikea erottaa missä oli ja askel tuntui menevän miten sattui, siis aivan täydellisesti oli hukassa ja aivan helvetillinen paniikki aina välillä päällä.. Sitten kun oikeasti oli alkamassa nukkumaan niin ajatus lensi aivan helvetisti eikä siitä tullut sitten yhtään mitään.. No seuraavana päivänäkin vielä aika sekava, tai sellainen hivenen pihalla oleva olo..

Sanotaanko että kyllä tälle varmaan käyttöä löytyy jos iltaa istuu kämpillä ja on valmistautunut siihen virittämällä telkkariin hyvät ohjelmat valmiiksi ja mässyt heti ulottuville :wink: Aivan positiivinen fiilis jäi tästä lajikkeesta kaiken kaikkiaan.

4/5
http://www.ganjaguerrilla.net/

Täällä selkeästi esillä kasvisairaudet niin että tyhmimmätkin tajuaa

-psychedelic
Viestit: 15
Liittynyt: 22.4.2009

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja -psychedelic » 21.5.2009 0:35

Ei ole kyllä tullut kasvateltua mutta Briteissä tuli pari vuotta juuri tätä lajiketta imeskeltyä.
Legendaarinen poltto.
Pehmeä, yleensä hedelmäinen maku.
Ja vaikutukset hiipivät, yhtäkkiä iskien.
Sosiaalinen ja energinen, annan täydet pisteet tälle.
:wink:

tepemo
Viestit: 247
Liittynyt: 19.3.2009

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja tepemo » 26.5.2009 13:51

WW kukkaa tuli viikko sitten poltettua, ja on kyllä melkosta tavaraa. Kerran tai pari tuli ihme pyrähdyksiä ja välillä kunnon *PUFF* - kaikki meni taas ihan ohi -elämyksiä.
Tätä voi kyllä suositella poltoksi kavereiden kesken! :pimp:
Herb is for the use of man.

Avatar
Ubdo
Viestit: 50
Liittynyt: 6.5.2009

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja Ubdo » 19.6.2009 17:39

Minulle pienillä annoksilla erittäin chilli, pisti just sopivan lukkoon: Ulkomaailma ei hirveästi kiinnostanut, mutta kaikki näprääminen tuntu helvetin kiinnostavalta. Tuli äärimmäisen lapsekas olo, kun tajusin kuinka kivaa muurahaisten käristäminen sytkärillä on (ja peukalo palo kans aika hyvin). Melkein hävetti, mutta eri mukavaa oli! Sit toinen ääripää oli kun nappasin 1,5l älystä kolmet hitit, veti pariks tunniks sängyn pohjalle. Mitään muuta en tehny kuin kuuntelin musaa ja katoin ku kaverit väsäs jotain tosi randomia. Ja hauskaa oli!
Polttelukokemukseni ovat tästä kasvista sikäli ainutlaatuisia, että minkään muun kukan aiheuttama olotila ei ole vaihdellut näin paljon määriä/seuraa/ympäristöä vaihdeltaessa. Saisipa vaan jostain lisää: kaverilla ei enää ole ja ite en viitti muhkean hajun takia tätä lajiketta kasvattaa :eiei:

Avatar
Snorri
Viestit: 20
Liittynyt: 24.8.2006

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja Snorri » 6.7.2009 23:14

che guerava kirjoitti:Jos et tiedä mitä tilaisit coffeeshopin listalta, tämä on varma "turistin kaataja".


Gueravan sanoissa piilee totuuden siemen. Viime viikolla kierreltiin coffee shoppeja ja 3. päivän aamuna lähdettiin ilmeisesti liian
kepein mielin uuteen polttelupäivään. Edellisen kahden päivän aikana olin jo polttanut 4-5 g kukkaa, joten oletin ettei enää löydy mitään
kunnolla pysäyttävää settiä. Olin väärässä. Kadinskyn listalta WW ja 10 min päästä koko paikka tuntui kääntyvän ylös alaisin. Pari päivää
ehdin myös luulla ettei Damissa voi alkaa vainottamaan letkeän atmosfäärin johdosta, mutta tämäkin luulo osoittautui vääräksi.
Vahvuudessa jäivät toiseksi kaikki muut matkalla poltetut lakikkeet, mm La Confidental, Nevilles Haze, Orange Bud, White Dolphin, White Smurf,
Purple Haze, Amnesia Haze, ja AK 47.

kukkainen
Viestit: 169
Liittynyt: 3.9.2004

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja kukkainen » 24.7.2009 21:17

"Jaahas", "Joo" ja "nii" ovat melkeimpä ainoat sanat jotka pystyy tämän lajikkeen vaikutuksen alaisuudessa lausumaan, ainakin ajoittain. Pilvi alkaa ja nousee hyvinkin sativaisesti, mielen saattaa vallata jopa pieni tekemisen puute, jonka pystyy tässä pilvessä purkamaan raskaillakin suorituksilla.(ei siis fyysisesti lukottavaa vielä tässä vaiheessa)

Reilun tunnin päästä vaikutusten huippuun noususta alkaa indikainen pilvi hiipimään, jossa on kuitenkin sativainen häivähdys(sohva siis syleilee kivan tuntuisesti, mutta pystyy kuitenkin ruoskimaan itsensä liikkeeseen ja sosiaaliseen kanssakäymiseen, puhe tosin on mitä on)

Erittäin luovaa polttoa, ajatus kulkee, mutta suullinen ulosanti saattaa kuulostaa jopa hieman känniseltä, puhe siis takeltelee ja jutut ovat aivan käsittämättömän pimeitä ja kaukaa haettuja. Ajoittain pilvi saattaa jopa äityä sekavaksi(kin). Mutta pilvi kaikenkaikkiaan on kuitenkin niin miellyttävä, pehmeä, hymyilevä, hyväilevä ja tunteitakin herättävä, melkein itkin katsoessani Titaniccia;)

*hihityttää*

Jopa aamupöhnäkin on harvinaisen mukavan tuntuinen, auringon pilkahdus aamukahvilla pihamaalla istuessa saa olon tuntemaan siltä, että olipas kiva taas herätä uuteen päivään.
Ehdottoman suositeltava lajike etenkin jos on paljon stressiä, koska tämä tekee olon niin kovin huolettomaksi ja onnelliseksi.
Muutaman hassun päivän tätä nyt siis poltellut, että sen pohjalta siis tämä raportointi.
"Kaikki väittävät, että en välitä mistään...mutta antaa väittää vaan, en minä siitä välitä"

Avatar
Little-Jaakko
Viestit: 26
Liittynyt: 12.2.2009

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja Little-Jaakko » 12.9.2009 16:04

Tilaa jonka tästä lajikkeesta saa voisi kutsua jopa agressiiviseksi. Ajatukset liikkuu järjetöntä tahtia ja olo on hyvin hermostunut. Suutuin monesta aivan turhasta asiasta, enkä päässyt rentouttavaan tilaan. Huomasin hermostuneisuutta myös kavereissani, joiden kanssa poltin. :foil:

En sitten tiedä mitä vikaa meidän ww:s oli, koska muita arvosteluja lukiessani en havainnut mitään agressiivisuuteen viittaavaa. :x

Vieras

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.9.2009 16:40

Kahta erilaista WW:tä olen poltellut.

ekalla kerralla tuli vastaan todella jumittavaa mutta silti pirteetä polttoo.

jalkojen tunnetta ei pysty kuvailemaan, mutta kivaa se oli.

ainoat asiat jotka mielessä pyöri, oli jalkojen tunne ja muut fiilikset.

myös oli vähän hallusinoiva. yks iso tähti näytti neidolta minihameessa ja lähestyi koko ajan.

Nyt sitten tuli vastaan paljon sativaisempaa eikä melkeen yhtään jumittavaa.

tolet nous kattoon todella nopeesti, eli sai polttaa koko aja. meni 3 pesällistä 2 tunnissa.

ei mitään haukuttavaa tästä lajikkeesta.


Palaa sivulle “KaLaInfo”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa