HAMPPUMARSSI/3.5-2008
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: HAMPPUMARSSI/3.5-2008
aah, hamppumarssi! josko tänä vuonna pääsis jopa sinne asti. hieman vaan pelottaa tuommoinen iso joukko hampuuseja
no vaiskaan, täytyy yrittää yrtin voimalla. 
oulun marssille vois jopa osallistua.
onkohan kuinka iso porukka liikkeellä?
-
Riotstarter
oulun marssille vois jopa osallistua. onkohan kuinka iso porukka liikkeellä?
Toivotaan että saahaan porukkaa sinne.
Itsekin olen tulossa oulun marssille kaverin kanssa. Täytyy koittaa saaha parit muutki kaverit matkaan

mie näen sinut
Tulen stadin marssille kuten nyt viime vuosina on ollut tapana. Mulle voi laittaa pm sitten kun on julisteita/flyereita valmiina, olisin valmis niitä levittämään tänäkin vuonna. Viime vuonna julisteita sai ainakin tilattua hyvin täältä... samanlainen systeemi pystyyn ja flyerit myös.
Jos mä oon rikollinen, kuka on uhri?
Missäs päin suomea noita marsseja oikein on? Itse varmaankin osallistun Helsingin marssille.
Jos joku oikeesti haluaa NYT tehdä
marsista oikeesti erinlaisen...
Niin.. Mukana *nostaa käden*
HKI
YV kiitos.
En enään voi täällä vaihtaa ajatuksia..
marsista oikeesti erinlaisen...
Niin.. Mukana *nostaa käden*
HKI
YV kiitos.
En enään voi täällä vaihtaa ajatuksia..
Olisikohan Kuopion alueelle tulossa marssia? Toissavuonna oli, ja silloin paikalle eivät tulleet läheskään kaikki lupautuneetkaan. Niinpä pieni kourallinen ihmisiä marssi läpi Kuopion, mutta seuraavana vuonna ei vaivauduttu edes siihen. Itse voisin saada paikalle mahdollisesti 5-10 ihmistä. Olisiko kellään innostusta osallistua marssille, ja mikä ehä oleellisempaa, kanttia näyttää naamansa siellä?
Mitä näiltä Kuopion marsseissa käyneiltä olen kuullut, niin kiinnostus marssiin lähtöön on aika vähäinen. Joku vuosi oli kuulemma poliisi kuumottanut että jos eivät jätä marssia kesken niin koko kööri lähtee putkaan. Puolet marssijoista saaneet näin karkotettua.
Vaan täytyypä sanoa että parinkymmenen joukossa kuumottaisi itseäkin marssia.
Vaan täytyypä sanoa että parinkymmenen joukossa kuumottaisi itseäkin marssia.
Twenty pound a weed inna three black scandal bag.
Juuh no ymmärtäähän sen jos marssijoita ei sen enempää ilmaannu. Mutta mitä helvettiä se poliisi on ruvennut putkalla uhkailemaan. Taino niin, voiko olla etteivät kysyneet poliisilta lupaa sitten, silloin kun minä marssin niin siitä ainakin pidettiin huolta. Harmi, kyllähän täältä Kuopiossakin varmasti olisi useita satoja tai tuhansia ihmisiä jotka kannattavat kannabiksen laillistamista...
Mä näin elämäni EKAN HAMPPUMARSSI MAINOKSEN. Kyllä pisti hymyn naamalle. Se kuka on lätkässy sen astronautti kuvan espoon 3dösään ilmoittautukoon!
You never get to heaven if you're scared of getting high. -Kylie Minogue
- airhead.666
Pohjois-savon suunnalla olis kiinnostusta marssille lähtöön. Autoja on käytössä kolme kappaletta, ja marssijoita mulla tiedossa puolenkymmentä.
Varmaankin oulu olis lähin iso kaupunki, vai marssitaanko kuopiossa?
Mutta jos kyydin tarvitsijoita on, niin yv:ä tulemaan, voi kai sitä ajella vaikka kauemmas jos bensan maksajia ja seuraa autossa on..
Varmaankin oulu olis lähin iso kaupunki, vai marssitaanko kuopiossa?
Mutta jos kyydin tarvitsijoita on, niin yv:ä tulemaan, voi kai sitä ajella vaikka kauemmas jos bensan maksajia ja seuraa autossa on..
- savumerkki
niin valitettavaa kun se on niin itse kyllä ilmaantuisin paikalle (sikäli sa-int nyt hidastaa hieman tahtia) jos ei yhteiskunnallista leimaantumista olisi todennäköisesti tulossa. Suomeksi sanottuna en uskalla osallistua ks. tapahtumaan. Levitän kyllä itse hampun sanomaa monella muulla tavalla
GJ kaikki jotka paikalle kykenevät!
marssille kyllä!
jos yhteiskunnallisen statuksen menetys pelottaa niin ei muuta kuin kirpparivaatteet niskaan ja naamari naamalle. hupailuperuukitkaan eivät liene kovin kalliita. eikä kukaan varmasti tunnista. ellei sitten todella ole vain se parikymmentä marssijaa, jolloin kannattaa suunnata toiselle paikkakunnalle.
jos poliisi jossain luvallista marssia uhkailee niin ei muuta kuin mahdollisimman moni muulta paikkakunnalta sinne protestimarssille!
jos yhteiskunnallisen statuksen menetys pelottaa niin ei muuta kuin kirpparivaatteet niskaan ja naamari naamalle. hupailuperuukitkaan eivät liene kovin kalliita. eikä kukaan varmasti tunnista. ellei sitten todella ole vain se parikymmentä marssijaa, jolloin kannattaa suunnata toiselle paikkakunnalle.
jos poliisi jossain luvallista marssia uhkailee niin ei muuta kuin mahdollisimman moni muulta paikkakunnalta sinne protestimarssille!
Enpä ole tampereella törmännyt vielä yhteenkään marssimainokseen. Kellään tietoa reitistä tai lähtöpaikasta??
Sinuakin vaanii vakooja.
Vakooja ohjaa pommit kotiisi.
Vakooja ohjaa pommit kotiisi.
-
ArtistFromHell
- 2 tähteä

Mietin tässä että mitäs jos keksittäis uusia iskulauseita?
Viime vuonna turussa oli ainakin melko mitäänsanomattomia huudahduksia, kuten "hamppu vapaax!", joita se satapäinen lauma sitten kiljahtelee kulkueessa. Oli siinä pari jotain ihan hyvääkin, muttei kuulostanut kovin uskottavalta.
Iskulauseen pitäis oikeasti iskeä, eikä vaan todeta että mää haluun.
Viime vuonna turussa oli ainakin melko mitäänsanomattomia huudahduksia, kuten "hamppu vapaax!", joita se satapäinen lauma sitten kiljahtelee kulkueessa. Oli siinä pari jotain ihan hyvääkin, muttei kuulostanut kovin uskottavalta.
Iskulauseen pitäis oikeasti iskeä, eikä vaan todeta että mää haluun.
Edelliseen viitaten:
"Tiedätkö lääkkeen yli 250:een vaivaan? Minä tiedän."
"Hampussa vara parempi" (Pfft
)
"Totuus on olemassa vaikka siihen ei kukaan uskoisikaan"
"Laiton hamppu on luonnon kieltämistä/on kuin välttäisi luonnon kauneutta"
"Tiedätkö lääkkeen yli 250:een vaivaan? Minä tiedän."
"Hampussa vara parempi" (Pfft
"Totuus on olemassa vaikka siihen ei kukaan uskoisikaan"
"Laiton hamppu on luonnon kieltämistä/on kuin välttäisi luonnon kauneutta"
"Katso, minä annan teille kaikkinaiset siementä tekevät ruohot, joita kasvaa maan päällä; olkoon ne teille ravinnoksi"-Gen1:29
-
Vieras
Helsingin marssiin olisi tarkoitus osallistua jos vain suinkin mahdollista. On muutes sitten eka kerta! Toivottavasti en joudu kauheasti pettymään.
En kyllä tiedä, tuleeko vaatetukseni miellyttämään yhtään ketään. Omana itsenäni ajattelin kuitenkin tulla. Näytän varmaan hipiltä, mutta melko siistiltä sellaiselta. Juhlan kunniaki puen toki ylleni mahdollisimman paljon vihreää.
Valitettavasti olen huono keksimään iskulauseita.
En kyllä tiedä, tuleeko vaatetukseni miellyttämään yhtään ketään. Omana itsenäni ajattelin kuitenkin tulla. Näytän varmaan hipiltä, mutta melko siistiltä sellaiselta. Juhlan kunniaki puen toki ylleni mahdollisimman paljon vihreää.
Valitettavasti olen huono keksimään iskulauseita.
Hei tahtoisin tietää että onko hamppumarssia oulussa tänä vuonna vai järjestetäänkö se ainoastaan Helsingissä ja tampereella. Itsellä olisi kyllä halua lähteä myös helsinkiin mutta oulu olisi tuossa vieressä niin sinne pääsy olisi melkein jo 100% varmaa =)
- Pyhäjysäys
Miten muuten oisko kauhee pahe tulla joku naamari päässä marssille? Mulla ei ole varaa siihen että joku duunista näkis uutisissa meitsin siel marssilla, ja kaikki kaverit tuntuu olevan samalla linjalla, niin ajateltiin et kaikki ostettas samanlaiset naamarit ja muuten pukeuduttais tietty ihan asiallisesti.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”