Egypti...
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
- Tapani Ganja
Re: Egypti...
Smuikki kirjoitti:Juu elikkä Egyptiin on lähtö 2 viikon päästä. Onko teillä kokemusta Egyptissä polttelusta?eli saako kuinka helposti ostettua? laatu? miten ihmiset suhtautuu? jne.
Itse olin tuossa n. parisen vuotta sitten Egyptissä ja siellä lähimmässä baarissa tuli sheeshaa poltelttua parina iltana kunnes uskallauduin kysäisemään piippuja ja nuotioita hoitavalta sedältä että mahtaisiko sekaan saada hiukan jekkutupakkiakin.
Saihan sitä ja tulikin sitten aika usein iltaisin sauhuteltua nuotion äärellä, löhöillen ja tähtiä ihmetellen
En tiedä sitten että oliko kyseinen alan mies poikkeus vai ei. Sheeshaahan siellä poltellaan joka paikassa mutta en tiedä minkälainen rooli ganjalla siellä noin muuten on.
Olin itsekkin Egyptissä kolmisen vuotta sitten. Tais olla Hurghada jos oikein muistan... Eksyin siellä yks ilta paikalliseen basaariin jossa myytiin mm. hookaheita, mattoja, postikortteja ja kaikkea muuta turistikrääsää. Myyjä tuli sitten juttelemaan ja piakkoin kyseli "do you smoke hash?". Vastailin, että kyllähän sitäkin välillä palaa ja äijä rupes esitteleen jotain pientä hookahii joka oli kuulemma tehty hasan polttoa varten. Sitten hän kyseli että kiinnostaako hasa ja sano että hän itse polttelee aika paljon ja esitteli pientä pussia jonka hän kaivoi alushousuistaan... Siellä oli pieni sativainen budi, kohtuu hyvän näköinen, tais siellä muutama siemen olla seassa. Seuraavaksi hän lähti käymään jossain ja palasi piakkoin sellaisen sopivan kokoisen hasan palan kanssa ja tarjosi siittä savut hookahista
, jonka jälkeen hän alkoi kaupittelemaan palasta (arviolta n.15g) aluksi 70 hintaan, mutta laski lopulta puoleen. Siinä vaiheessa oli rahat ikävä kyllä sen verran loppu että en voinut ostaa kun puolet, jotka toin mukanani kotiin.
Oli kyllä hyvää hasaa, sellaista todella kuivaa, muruista. Vaike kuvailla mutta ihan erillaista kun mikään mitä olen aikasemmin, tai sen jälkeen nähnyt. Todella pirteä ja iloinen olo tuli, oli kyllä hauskaa käveleksellä hiekkarannalla, tilata fresh orange juice ja mennä jonnekkin seuraamaan rapuja loppu illaks
.
Ai niin, tuli vielä mieleen että se äijä ois myyny mulle sen koko palasen jos olisin maksanut puolet nyt ja puolet seuraavan kerran ku tuun Egyptiin
. Ei viittinyt ottaa kun ei tiennyt että tuleeko edes takas.
Oli kyllä hyvää hasaa, sellaista todella kuivaa, muruista. Vaike kuvailla mutta ihan erillaista kun mikään mitä olen aikasemmin, tai sen jälkeen nähnyt. Todella pirteä ja iloinen olo tuli, oli kyllä hauskaa käveleksellä hiekkarannalla, tilata fresh orange juice ja mennä jonnekkin seuraamaan rapuja loppu illaks
Ai niin, tuli vielä mieleen että se äijä ois myyny mulle sen koko palasen jos olisin maksanut puolet nyt ja puolet seuraavan kerran ku tuun Egyptiin
Just relax and take another hit from the bong...
- Taustatuki
Kuinka paljon kuumotti kotimatka sen palan kanssa ? 
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"
-
Ashly
Itse en kyllä pilais lomaa kuumottelemalla jonkun hikisen hasabiitin takia jossain tullissa. 
Tunsin yhden egyptiläisen joka sano että egyptis on halpaa ja hyvää hassista. Moni aikunenki polttaa ja poliiseja voi kuulemma lahjoa savuilla. Ne hiisaa hassista jointista ja kuuntelee dr.dre:tä.
-
friend of bud
Olin egyptissä viime tammikuussa. Kyllähän siellä oli hoookahien myyjät yleensä tuputtamassa lätkää, varsinkin Kairossa. Kannattaa vain kysyä. 
Kannabis ei tapa. Kannabis tuhoaa. 

Asian ulkopuolelta: suosittelen kenkiä, joita ei voi kiillottaa. Kanootit jalassa kulkevat turistit ovat jatkuvasti kusessa. Samoiten kun vaihtoi shortsit pitkiin housuihin, oli kokemus palvelun suhteen samankaltainen kuin olisi Suomessa leikannut pitkän tukan poies.
Kaveri tuli vasta sieltä ja sanoi ettei muuta tehnytkään kuin kierteli nähtävyyksiä poltellen taukoamatta.
Kehui että yleensä hyvää hassista, ei ollut nähnyt hyvää ruohoa.
Ostokset onnistuivat ensin aasi-/hevoskuskien kautta, lopulta osasi menä itsekin kyselemään
piippupaikoissa (kahviloissa). Varansa saa pitää, ettei mene kyselemään väärästä paikasta
ja/tai vääriltä ihmisiltä, maalaisjärki ja tuttu tuoksu piipuista/tupakeista yleensä pitävät oikealla tiellä.
Kehui että yleensä hyvää hassista, ei ollut nähnyt hyvää ruohoa.
Ostokset onnistuivat ensin aasi-/hevoskuskien kautta, lopulta osasi menä itsekin kyselemään
piippupaikoissa (kahviloissa). Varansa saa pitää, ettei mene kyselemään väärästä paikasta
ja/tai vääriltä ihmisiltä, maalaisjärki ja tuttu tuoksu piipuista/tupakeista yleensä pitävät oikealla tiellä.
Itse tulin juuri Egyptistä ja kyllähän siellä basaareissa tultiin nykimään hihasta: "Hash!"
Juurikaan kukkaa ei ollut tarjolla vaan hasaa. En kuitenkaan poltellut siellä, koska keskityin suuremmalta osin kulttuuriin.
Tuli ostettua sisha
ja kilo tupakkia siihen päälle... Maikuina omena,vanilja ja banaani.
On muuten paikotellen tosi alkeellinen maa ja huvittaa kun aasi on kova menopeli!
Juurikaan kukkaa ei ollut tarjolla vaan hasaa. En kuitenkaan poltellut siellä, koska keskityin suuremmalta osin kulttuuriin.
Tuli ostettua sisha
ja kilo tupakkia siihen päälle... Maikuina omena,vanilja ja banaani.
On muuten paikotellen tosi alkeellinen maa ja huvittaa kun aasi on kova menopeli!
I dont need sex, the goverment fucks me on a daily basis
Re: Egypti.
Nyt rupeaa sukat pyörimään jalassa.
Olen lähdössä Egyptiin viikoks marraskuussa. Lämmittää kyllä sydäntä ku luki noita edellisiä kommentteja että hasaa saa halvalla sieltä.
Taidan itsekkin jemmata biitin sieltä mukaan. Mikä onkaa mukavampaa ku polttaa kunnon hasaa frendien kaa eikä mitään peeällää.
Olen lähdössä Egyptiin viikoks marraskuussa. Lämmittää kyllä sydäntä ku luki noita edellisiä kommentteja että hasaa saa halvalla sieltä.
Taidan itsekkin jemmata biitin sieltä mukaan. Mikä onkaa mukavampaa ku polttaa kunnon hasaa frendien kaa eikä mitään peeällää.

- Jumitus hiisaaja -
- nuoriherra
Re: Egypti
Tuolta etsit oikean kaupungin, ihan käyttökelpoien opas melkeinpä mihin tahansa matkustettaessa. Enjoy! http://www.webehigh.com/city/index.php?CITYID=0
tutkimusmielessä
Re: Egypti..
Kyllähän sieltä aikas helposti saa osteltua. Yleensä hashishta taitaa olla. Itse ostin gramman 7.5 euron naurettavaan hintaan ja vasta jälkeenpäin tajusin että tulipas maksettua, mutta ei siinä mitään hyvää polttoa oli kumminkin ja mukavan kaverin kyseisestä myyjästä sain. 
Valo kirjoitti:Kyllähän sieltä aikas helposti saa osteltua. Yleensä hashishta taitaa olla. Itse ostin gramman 7.5 euron naurettavaan hintaan ja vasta jälkeenpäin tajusin että tulipas maksettua, mutta ei siinä mitään hyvää polttoa oli kumminkin ja mukavan kaverin kyseisestä myyjästä sain.
mitä oon kuullut niin siellä nuo paikalliaset tykkää huijata turisteja.
varmaa saa vielä halvemmalla ku ottaa vähä enemmä kerralla.

- Jumitus hiisaaja -
- Idän Pikajuna
- 2 tähteä

hemmoqq kirjoitti:...
mitä oon kuullut niin siellä nuo paikalliaset tykkää huijata turisteja.eräs egyptiläinen pyyti kaverin kaverilta että voiko hän ottaa kuvan heistä niin kuvaus kyllä onnistui mutta paikallinen rupesi pyytämään 5euroa kuvaamisesta.
![]()
varmaa saa vielä halvemmalla ku ottaa vähä enemmä kerralla.
Itse en näe sitä toimintaa huijauksena mitä siellä harjoittavat, tottakai kauppaavat kaikkea ensin ylihinnalla ja kaikesta mahdollisesta koitetaan pyytää rahaa jos siihen saumoja on, mutta tinkitinki ratkoo liian korkeat hinnat ja tuon kuvausesimerkin kaltaiset tempaukset lähinnä huvittavat minua. Reiluksi on suurin osa kauppiaista osoittautunut joihin olen itse törmännyt, joskin oveliksi. Samankaltaisia johtopäätöksiä voisi myös tehdä tarinoista joita olen ystäviltäni kuullut. Kuinka monessa kaupassa täällä suomessa sinulle on tarjottu teetä ja pullaa kauppiaan toimesta kun olet hajuvesikaupassa käynyt vaikket mitään edes ostanut?
Oli muuten perkeleen hyvää teetä vielä.
En sitten puhunut niistä hämäräheikeistä ja turistinkusettajista joita löytyy kaikkialta missä vain turisteja on, ne kyllä yleensä erottaa rehdeistä paikallisista. Lähinnä siitä paikallisesta tavasta tehdä kauppaa, se kun eroaa meidän tavastamme melko ronskisti, ei se silti mielestäni mitään huijausta ole.
Lehemiä sioille.
- Prostitute
itsellä matka egyptin hurghadaan ensi viikolla.. Kellään tietoa noista salakuljetuksista? Kiinnostas kyl tuoda tännekkin jotain, jos hasis on halpaa ja hyvää.. Paljon ne paikalliset bongit yms vehkeet siel maksaa?
-
Kukkailija
Elkää sitten vaan narahtako, on kovat tuomiot tuossa maassa.
Illegal to possess or consume marijuana, and very long jail time, though the laws are not set in stone and will be dependant on the judge's ruling.
It's considerably hard to be caught with hash or weed within Cairo. There are no worries of cops if you happen to be driving down the road with a joint in hand as long as there are no road-blocks. Try and stay in secluded areas: apartements and hotel rooms are best. Many cops wont even bother you especially if you are a foreigner. If you do get in a situation, show your Foreign Passport and speak in your national tongue, keep saying "embassy" and you probably will be left alone. Having a heavy load of weed or hash can however be rough. Jail is not the place you want to go in Egypt. And currently, police can hold you 24 hours beforeletting you see your embassy. So be cool, just as you would anywhere else.
Illegal to possess or consume marijuana, and very long jail time, though the laws are not set in stone and will be dependant on the judge's ruling.
It's considerably hard to be caught with hash or weed within Cairo. There are no worries of cops if you happen to be driving down the road with a joint in hand as long as there are no road-blocks. Try and stay in secluded areas: apartements and hotel rooms are best. Many cops wont even bother you especially if you are a foreigner. If you do get in a situation, show your Foreign Passport and speak in your national tongue, keep saying "embassy" and you probably will be left alone. Having a heavy load of weed or hash can however be rough. Jail is not the place you want to go in Egypt. And currently, police can hold you 24 hours beforeletting you see your embassy. So be cool, just as you would anywhere else.
"Siinä sä staijaat, vedät yrteistäsi tuoksut;
sielulle piirrät aamuruskot" -Hector
sielulle piirrät aamuruskot" -Hector