Miehen sperman laatu

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Miehen sperman laatu

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.12.2005 1:05

Vieras kirjoitti:muistan lukeneeni jamaicalla tehdystä tutkimuksesta, jossa seurattiin lapsia joiden vanhemmat polttivat jatkuvasti. ja jos en väärin muista niin ainoa poikkeavuus ganja-peheiden ja savuvapaiden perheiden lapsissa oli se, että ganja lapset :) olivat vilkkaampia, aktiivisempia ja kiinnostuneempia oppimaan. lähdettä en pysty muistamaan.

Heh heh, onkos nyt kyse aidoista ADHD-lapsista vai vaan Nykäs-tyyppisistä häiriintyneistä lapsista? Kerrottiinko Jamaicalla tehdyssä tutkimuksessa kuinka tuo vilkkaus, yliaktiivisuus ja kiinnostuneisuus vaikutti oppimiseen? Eli oppiko kyseinen lapsi enemmän asioita kuin päihteettömien perheiden lapsi, vai aiheuttiko jopa haittaa kanssaoppijoille ja itselleen?

Kaktus kani

ViestiKirjoittaja Kaktus kani » 1.10.2008 14:46

ERITYISESTI PREPUBERTEETTI-IÄSSÄ ALOITETTU KANNABIKSEN KÄYTTÖ VOI SIIRTÄÄ MURROSIÄN NORMAALIA KULKUA. PITUUSKASVU, LIHASMASSA YM.PARRANKASVU VIIPYY (COPELAND -80).

Ja V***T :laugh: Itse aloitin yrtin käytön ylä-asteen 7. luokalla ja tällä hetkellä miehellä pituutta yli 180cm, lihasmassa normaali ja parta aena kasvana kuin pahemmallakin viikingillä ikkään :lol:

Ja pitäs varmaan opetella katteleen noita viestien päiväyksiä :laugh:
Viimeksi muokannut Kaktus kani, 1.10.2008 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

qmies

ViestiKirjoittaja qmies » 1.10.2008 15:18

Aloitin hiisaamisen muistaakseni 1972, poltin aamusta iltaan, useita grammoja vuorokaudessa koko 70-luvun. Vasta 80-luvulla homma meni päivittäiseksi viihdekäytöksi. Olen 6 lapsen isä, kaikki ovat terveitä sekä fyysisesti, että psyykkisesti.

Älkää kiinnittäkö huomiotanne pseudotieteelliseen potaskaan, tutkimus, jossa ei ole huomioitu muiden psykoaktiivisten aineiden vaikutusta, ei ole sen paperin arvoinen mille se tulostetaan. Lääketiede on havainnut eläinkokeissa, että raskausaikainen kofeiinialtistus saa aikaan oppimisvaikeuksia ja ylivilkkautta lapselle. Asia johtunee kofeiinimetaboliasta, odottavan äidin kofeiinimetabolia hidastuu huomattavasti jolloin kehon kofeiinipitoisuus kasvaa. Sikiön kofeiinimetabolia on vielä hitaampi, keskimäärin 30 tuntia kun se on aikuisella 6 tuntia. Kofeiini heikentää myös istukan toimintaa, haitaten sikiön hapensaantia. Sikiön kofeiinikuormitus saattaa nousta toksiselle tasolle ja on osoitettu, että kofeiinivaurioittaa aivosoluja ja aiheuttaa solukuolemaa aivoissa.

Tajuatteko te puupäät mikä ase teillä on kädessänne "valistajia" ja valtiovaltaa vastaan? Kofeiinikauppahan on valtion suojelemaa huumekauppaa ja kofeiinin haitoista on jumalattomat määrät lääketieteellistä todistusaineistoa. Pankaa nyt tämä asia julki niin näyttävästi kuin ikinä voitte niin kutsun teidät ensi vuonna suomalaiseen kannabiskahvilaan ja tarjoan kaikille ilmaisen kierroksen.

tattoo

ViestiKirjoittaja tattoo » 3.10.2008 10:54

Ihan on tullu terveitä lapsia täälläkin juu, olis saanu olla tulemattakin.
No joo, siitäkin on aikaa jo kauan ja nuorena ei asioita tullu ajateltua.
Mut ei ole ollu rpemassa mitään vikaa. Eikä fyysisessä puolessa, muuta kuin hyvää.
Ei verenpaine tautia, ei sepelvaltimotukoksia vaikka kaikki on meillä suvussa ja näihin suvun miehet ovat kuolleet 40-50v iässä.

Tää narkomaani vaan voi hyvin, kamaln vaarallinen huume toi hamppu.

Pulitrukki
3 tähteä
3 tähteä

ViestiKirjoittaja Pulitrukki » 3.10.2008 11:30

Super High Messä taidettiin tarkkailla tätäkin asiaa, ja kuukauden hiisausputken jälkeen kaverin siemennesteessä oli enemmän siittiöitä kuin ennen. Mene ja tiedä. :think:
kuumotukset ei oo kuumotuksia jos kuumottelija ei kuumotu

lettuvesku

ViestiKirjoittaja lettuvesku » 3.10.2008 22:15

^ löysitkö linkistäni vai omatoimisesti. molempi parempi.

aikoinaan kuulin että vaikuttaisi toimivien nuijäpäiden määrään mutta tässä on nyt ollut yhtä sun toista tutkimus tulosta jotka ovat reikiä teoriaan puhkoneet.
vesku kiroaa omat siittiönsä ja toivoo niiden kuolemaa. en tiedä minkä hintainen vasektomia on mutta se on ollut vuosia vakavassa harkinnassa.

Karjapuskuri

ViestiKirjoittaja Karjapuskuri » 4.10.2008 15:29

Minäpä olen 18-vuotiaasta asti käynyt parin vuoden välein "spermatutkimuksissa", erään yliopiston tekemä kansainvälinen tutkimus nuorten miesten lisääntymisterveydestä, tjsp. No, testejä on takana 5, hamputellut olen enemmän tai vähemmän jokapäiväisesti tosta 20 ikävuodesta lähtien. Testituloksia seuraamalla olen ihan itse omin silmin voinut todeta, että laakin tilavuus, siittiötiheys, siittiöitten määrä ja liikkuvuus eivät ole kärsineet mitenkään. Heittoja on ollut suuntaan ja toiseen, mutta tämänvuotiset tulokset olivat ehdottomasti koko 10 vuoden seurantajakson parhaat =)

Tässä vielä "normaaliarvot" (joiden alapuolella sperman laatu SATTAA olla heikentynyt) ja viimeisimmät tulokseni:

Tilavuus (siis paljonko lastia tuli): Normaali >2.0 ml, mulla 4,9 ml
Siittiötihetys (milj./ml): Normaali > 20milj/ml, mulla 43 milj/ml
Siittiöiden kokonaismäärä (milj): Normaali >40 milj, mulla 211 milj.
Siittiöiden liikkuvuus (%): Normaali >50%, mulla 84%

Että siinä teille hampun vaikutusta spermaan =)

karjakko

ViestiKirjoittaja karjakko » 7.10.2008 13:08

^Et haluais tänne lahjottaa vähän hyvää spermaa; 35 v., lapseton ja ex-aviomies on ex siitä syystä, ettei pystynyt sitten siittämään...Liikkuvia siittiöitä nolla.

satunnainen sankari
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja satunnainen sankari » 8.10.2008 13:45

karjakko kirjoitti:^Et haluais tänne lahjottaa vähän hyvää spermaa; 35 v., lapseton ja ex-aviomies on ex siitä syystä, ettei pystynyt sitten siittämään...Liikkuvia siittiöitä nolla.

:lol:
hamppuforum monessa mukana..
see Mary Mary quite contrary
how does your garden grow?
Hydrophonic ultra supersonic
or does it grow naturally slow?

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”