Bongisälät
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
Vieras
Bongisälät
Mitäs voi ostaa niitä metalliverkkoja bongipesään ettei mene rouheet heti putkesta läpi?
- Pulitrukki
- 3 tähteä

Re: Bongisälät
Hae pihalta sopivan kokoinen pikkukivi. Toimii paremmin ja kestää pidempään. 
kuumotukset ei oo kuumotuksia jos kuumottelija ei kuumotu
Keittiön hanasta oon käyny pöllimäs kerran. 
Kinte kirjoitti:Keittiön hanasta oon käyny pöllimäs kerran.
Samoin. Ja vessan. Ja suihkun. Mut niissä on niin monta päällekkäin, että kai niistä nyt pari voi anastaa
Ainakin piippu.com myy noita ja varmaan kaikki tupakkatuotteisiin erikoistuneet liikkeet. Olettaisin että stockmannin tupakkaosastoltakin saa piippuverkkoja. Samaa tavaraahan ne on.
"Everybody is crazy unless you understand their motives." Saul Goodman
Se vesisuihkukin on luonnollisen arvaamattoman lorotteleva kun ne verkot on poistettu. Kivi (kengän pohjasta) on tosiaan paras. Välineurheillessa tykkään pesäkauhasta kun saa tuhkatkin pesästä näppärästi ja 1 riittää loppuelämän.
- Liisa Ihmemaassa
nasta toimii hienosti kanssa. Jos on vaikka pieni pesä ja kivi tuntuu vievän turhaa tilaa.
Toki siitä kannattaa poistaa se muovi, jos siinä on.
Toki siitä kannattaa poistaa se muovi, jos siinä on.
- Kani Sativa
Kuten sanottu, ei kannata tuhlata aikaa niihin verkkoihin, ei mene kauaa kun ne on hiisattu tukkoon. Toki niitä voi sitten sytkärillä lämpätä ja raaputella puhtaaksi, mutta aivan turha vaiva. Itsekkin käytän joko lasihelmeä tai pientä kiveä, kivetkin kyllä jossain kohtaa hajoaa murusiksi lämmön takia, mutta ei ole paha vaiva juurikin jostain kengän pohjasta kaivella uutta tilalle. 
Join a hilarious adventure of a life-time. Work, buy, consume, die.
Piippukauha mielestäni paras. ei mee nopeesti tukkoon ja sytkärillä välillä tyhjennettäessä raaputan pikkusen niin aukee taas. Erittäin helppo tyhjentää pesä.
lowryder kirjoitti:Piippukauha mielestäni paras. ei mee nopeesti tukkoon ja sytkärillä välillä tyhjennettäessä raaputan pikkusen niin aukee taas. Erittäin helppo tyhjentää pesä.
Täälläkin käytössä. Todella hyvä ja toimiva

"I'm proud to be a stoner"
- Stardust81
- 2 tähteä

Hah hyvä piippuverkko kestää vuosia! Bongin pesun yhteydessä hyvä liotus, ja takas tuubaan... Oon eläessäni kai ostanu 3 piippuverkkoa, eka katos kerran pesun yhteydessä ja toinen on elossa vieläkin. Sopiva taivutuskin aina valmiina.
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.
Kauha.
Turha väittää vastaan, teillä ei ole merkitystä.
Mielipiteeni on varma, älkää sotkeko minua tosiasioilla...
Turha väittää vastaan, teillä ei ole merkitystä.
Mielipiteeni on varma, älkää sotkeko minua tosiasioilla...
Natsimoderoinnin puolesta.
*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*
*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*
Minullekin joku sanoi että siinä verkossa on jotain shaibaa.. tästä viisastuneena otan verkosta saksilla tai pinseteillä yms kiinni ja lämppään sytkärillä niin kauan että hehkuu. Sitten kun ei enää savua niin ei siitä varmaan enää mitään irtoa, kai. Niin tosiaan kyllä toi piippukauha on aika ykkönen, mutta jos pitää valita että polttaa nyt vesihanan verkon kanssa tai huomenna piippukauhalla niin kyllä mä päätyisin tohon vesihanan verkkoon.Sam 1 kirjoitti:Älkää käyttäkö vesihanan suuttimesta niitä verkkoja. Verkot on kromattu ja poltettaessa siitä irtoaa niin isoja partikkeleita että keuhkoon voi tulla pipi (nopeammin).
Messinkiverkot ovat kuulemma parhaita, "vähemmän haitallista". Näin sanoi tuttu joka on lääkäri ja polttelee toisinaan.