Laillistaminen

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Laillistaminen

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.10.2008 20:53

Mitenkäs se laillistaminen sujuu? Olisi mielenkiintoista tietää missä vaiheessa projekti on... Heittäkää omia arviointeja jos laillistetaan joskus niin koska se tapahtuisi?

Kumimies
1 tähti
1 tähti

Re: Laillistaminen

ViestiKirjoittaja Kumimies » 27.10.2008 21:07

Vieras kirjoitti:Mitenkäs se laillistaminen sujuu? Olisi mielenkiintoista tietää missä vaiheessa projekti on... Heittäkää omia arviointeja jos laillistetaan joskus niin koska se tapahtuisi?

Soita eduskuntaan ja kysy sieltä, tietävät varmaan paremmin. Eipä taida olla ainakaan laillistamiseen tähtääviä lakialoitteita käsittelyssä...
Ei kannata tunkea lunta pilluun!

avokaado

ViestiKirjoittaja avokaado » 27.10.2008 21:08

Minä ainakin olen jo laillistanut kannabiksen kasvatuksen ja käytön omalta kohdaltani.

Kuinkas moni muu on laillistanut kannabiksen itselleen? :)
"Hampun kasvattaminen on melko työlästä, sillä siihen tarvitaan muun muassa lamppuja ja kastelulaitteita".

Warewolf
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Warewolf » 27.10.2008 21:12

No en ole laillistanut, mut so what, tuskin lienee ainoa synti mun listassa...
Natsimoderoinnin puolesta.

*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*

ordo

ViestiKirjoittaja ordo » 27.10.2008 23:43

avokaado kirjoitti:Minä ainakin olen jo laillistanut kannabiksen kasvatuksen ja käytön omalta kohdaltani.

Kylläkyllä.. :)

"Laillisten sen mutta vasta mun mieles.." ( c ) Juju
"It's called the American dream because you have to be asleep to believe it."
-George Carlin

jikangas

ViestiKirjoittaja jikangas » 28.10.2008 1:15

http://www.piraattipuolue.fi/puolue/historia pistetääns tuosta uskaliaimmalle malli tulevasta hamppupuolueesta.
:D

ordo

ViestiKirjoittaja ordo » 28.10.2008 20:47

jikangas kirjoitti:http://www.piraattipuolue.fi/puolue/historia pistetääns tuosta uskaliaimmalle malli tulevasta hamppupuolueesta.
:D

Piraattipuolue = hamppupuolue?

Muistan lukeneeni tuolta foorumilta, että piraattipuolue ei tule mihinkään päihdepolitiikkaan yms. puuttumaan?
Vai oliko tämä joku vitsi jota en ymmärtänyt? :?
"It's called the American dream because you have to be asleep to believe it."

-George Carlin

Kolja
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Kolja » 28.10.2008 23:41

Vieras kirjoitti:Mitenkäs se laillistaminen sujuu?

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 288844 viestiä
Meillä on 6742 rekisteröityä käyttäjää
Tällä keskustelupalstalla on käynyt yhteensä 1262478 vierailijaa perjantain 19.10.2007 jälkeen.

Tuolla tavallahan se etenee. Nyt kun suuret ikäluokat vielä poistuu pikkuhiljaa niin asenteet alkaa olemaan selvästi muuttuneita. Ja kun ajattelee minkälaisen kuvan uudet sukupolvet saa ganjasta elokuvien ja tv-sarjojen kautta niin... en mä tiä... Ei tässä ainakaan huonoon suuntaan mennä.

Toisaalta uudet sukupolvet näyttää olevan niin mainoksilla ja mediavälkkeellä sokaistuja että en tiedä tuleeko niitä kiinnostamaan mikään muu ku uusimmat trendit ja se miltä niiden "pitää" näyttää ja mitä niiden "pitää" seuraavaksi ostaa. Mutta eiköhän tämä vapaus luo myös niitä yhteiskunnallisesti aktiivisia, vapaasti ajattelevia tyyppejä... Mutta kyllä meillä on liikaa pissiksiä ja meikkaavia geelipoikia, ja liian vähän rastapipoja ja takkutukkia. Mun mielestä.

Mutta hyvään suuntaan mennään, suurin kiitos siitä kuuluu hamppuforumin ylläpidolle & järjestäjille.

Lilyria

ViestiKirjoittaja Lilyria » 29.10.2008 9:22

Kolja kirjoitti:...
Toisaalta uudet sukupolvet näyttää olevan niin mainoksilla ja mediavälkkeellä sokaistuja että en tiedä tuleeko niitä kiinnostamaan mikään muu ku uusimmat trendit ja se miltä niiden "pitää" näyttää ja mitä niiden "pitää" seuraavaksi ostaa. Mutta eiköhän tämä vapaus luo myös niitä yhteiskunnallisesti aktiivisia, vapaasti ajattelevia tyyppejä... Mutta kyllä meillä on liikaa pissiksiä ja meikkaavia geelipoikia, ja liian vähän rastapipoja ja takkutukkia. Mun mielestä.

Aivan totta, itsekkin juuri koulut lopettaneena tiedän kyllä kuinka tyhmiä suuri osa "uudensukupolvenaikuisistakin" on.
American idols kehitti keskustelua joskus koulussa, siinä sellainen aika perus 20v~ blondi kertoi kuinka hyvin nykyyhteiskunnassa on asiat, ei tarvitse ajatella itse mitään, kaikki toimii... :doh:
Luokallamme monet samanlaiset pissikset kannattivat ideaa ja keskustelivat "sivistyneesti" politiikasta. :eiei:
Minulla ei ollut asiaan muuta lisättävää kuin räkäinen nauru! :lol:

Anteeksi sekavasta tekstistä.
Hyvää syksyä kaikille!

jikangas

ViestiKirjoittaja jikangas » 31.10.2008 3:56

ordo kirjoitti:...

Piraattipuolue = hamppupuolue?

Muistan lukeneeni tuolta foorumilta, että piraattipuolue ei tule mihinkään päihdepolitiikkaan yms. puuttumaan?

Ei niin. Siispä joku omaa puoluetta kyhäämään ja ajamaan samallailla asioita eteenpäin. Eli siis vitsinä kai heitin, vaikka harras toive että oikea hamppu puolue joskus olisi olemassa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.10.2008 10:25

Mielestäni ollaan kyllä hyvään suuntaan menossa, ja ei taatusti enää montaa vuotta mene, kun omaan käyttöön saa kasvatella ym. Kun nyt esim: YK:n valtuuttaman kansalaisjärjestö Beckleyn raporttikin osoittaa että olisi aika säännöstellyille kannabismarkkinoille!! :)

Tuppu
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Tuppu » 31.10.2008 18:58

Jos käy niin että kannabis laillistetaan kerralla ~90% YK-maita, niin sitten minä ainakin ottaisin sen uudeksi ajanlaskun nollakohdaksi, tai ainakin se olisi uuden aikakauden saumakohta. "mariaika"

AzawX

ViestiKirjoittaja AzawX » 1.11.2008 8:08

jikangas kirjoitti:...

Ei niin. Siispä joku omaa puoluetta kyhäämään ja ajamaan samallailla asioita eteenpäin. Eli siis vitsinä kai heitin, vaikka harras toive että oikea hamppu puolue joskus olisi olemassa.

No siitä vaan puolue ohjelmaa kehittelemään, täältä ainakin tulee allekirjoitus heti.. useampikin..
..Whatever it takes to switch places wit the bustas on top
I'm bustin' shots make the world stop
They don't give a fuck about us..
..I'm seeing it clearer
Hating the picture in the mirror..

Taustatuki

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 1.11.2008 8:56

avokaado kirjoitti:Minä ainakin olen jo laillistanut kannabiksen kasvatuksen ja käytön omalta kohdaltani.

Olen tehnyt samoin.Ei kuumota.
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"

Roots

ViestiKirjoittaja Roots » 2.11.2008 23:19

^ Kyllä mäkin oon omassa mielessäni laillistanut kannabiksen käytön, kuumotus on nykyään vaan sitä terveellistä ja turvallista minimaalista jännittämistä.
Herb is for the use of man

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”