esl ?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
pöljä
esl ?
siis, juu, mitkä ovat suurimmat esl polttimot mitkä sopivat e27 kantaan ja mistä niitä saa, itse olen tavannut kaiketi, oisko 20w siis suurimmillaan.
onko kellään kokemusta nuista peukun 11w tehovalo esleistä, kysäsin kyllä jo sieltä sähköpostitse niitten hyötyä, mutta vastausta odotellessani ajattelin kysyä myös täältä, josko jollain olisi kokemusta???
onko kellään kokemusta nuista peukun 11w tehovalo esleistä, kysäsin kyllä jo sieltä sähköpostitse niitten hyötyä, mutta vastausta odotellessani ajattelin kysyä myös täältä, josko jollain olisi kokemusta???
-
romantiikka
Re: esl ?
Ebay.com:sta löytyy 125w:sia E27 kannalla halvalla jos ostaa monta.
Se voittaa jolla on kuollessaan eniten leluja.
- nuoriherra
Suuremmista marketeista löytyy ainaki 50W, taisinpa nähdä jopa 85W jossain hongkongis tai muussa tiimaris...
tutkimusmielessä
Eikös jenkeissä noita ESLejä ole vähän mitä sattuu watteja ja vähän kaikille kannoille.. Ainakin e27 ja e40? Sieltähän voisi tilailla jos siltä tuntuu. En tosin jaksaisi alkaa selvittämään kun sen e40-kannan saa melko helpolla kun tilaa viherpeukusta.
- åke pakana
- 2 tähteä

megamanin n. 15w kasvilamppu on parempi vaihtoehto kuin 25w kierteytetty esl.
kokemusta on. eli jos stealth-viritelmä kaipaa viileää valoa, niin muuta vaihtoehtoa ei ole.
tai siis on, mutta paskempia.
ja tästä asiasta en ryhdy kiistelemään,
vaan otan vastaan nyrkkeilyhanskaisia miehiä paikkakuntani torin takana iltapäivällä.
kokemusta on. eli jos stealth-viritelmä kaipaa viileää valoa, niin muuta vaihtoehtoa ei ole.
tai siis on, mutta paskempia.
ja tästä asiasta en ryhdy kiistelemään,
vaan otan vastaan nyrkkeilyhanskaisia miehiä paikkakuntani torin takana iltapäivällä.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?
- Stardust81
- 2 tähteä

Tää topic on kyllä yhtä tyhjän kanssa "joo mä näin kerran, mä taas kuulin, ehkä oli jossain netissä emt..."
Kertokaa nyt jos olette jonkun lampun ostaneet, että mikä oli kaupan nimi ja mikä oli kaupan sijaintikaupunki. Perkele.
Kertokaa nyt jos olette jonkun lampun ostaneet, että mikä oli kaupan nimi ja mikä oli kaupan sijaintikaupunki. Perkele.
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.
- Stardust81
- 2 tähteä

-
pöljä
nyt kun luin tän koko ketjun alusta loppuun niin tosiaan, täähän onkin just että joo jossain oon nähny mut en muista missä ja vaikka mitä
siis alko tosiaan naurattaa tää topiikki tosiaan. joo tulihan tos kyl vastauksiakin, eli ei muuta kun marketteja kiertelee ja tiimareit tai jotain.
siis alko tosiaan naurattaa tää topiikki tosiaan. joo tulihan tos kyl vastauksiakin, eli ei muuta kun marketteja kiertelee ja tiimareit tai jotain.
-
pöljäke
mie ny sit menin ja ostin 2kpl 30w esl lampuja prismasta, paikkakunta helsinki, siis niis 1900lumenia/kpl ja 2700k värilämpö??
eli yhteensäsiis 3800lumenia, eli täyttää sen hupun määrittelemän 3000lm/neliöjalka, ja mulla 2 kasvia kyllä aikaslaila siinä neliöjalan puitteissa, että tuleekohan tuosta mitään, pitänee kaiketi viellä yks samalainen kamppu ostaa kukitukseen tai vaik kaks, kai se on et enempi parempi, niinku joku viisas joskus sanonut?????
eli yhteensäsiis 3800lumenia, eli täyttää sen hupun määrittelemän 3000lm/neliöjalka, ja mulla 2 kasvia kyllä aikaslaila siinä neliöjalan puitteissa, että tuleekohan tuosta mitään, pitänee kaiketi viellä yks samalainen kamppu ostaa kukitukseen tai vaik kaks, kai se on et enempi parempi, niinku joku viisas joskus sanonut?????

-
Naamaperse
Itellä pari 105w esliä E27 kannalla, firma mistä ostin ei enää kauppaa niitä, halpojakin kun olivat
.
-
pöljä
tuli viellä mieleen yksi kysmys noista esleista, kun siis mulla noi 2kpl 30w ja tarkotus ois nyt ostaa pari lisää, niin??
kannattaako ne kaikki neljä laittaa riviin niitten kasvejen yläpuolelle, mulla siis kaksi kasvia, vai kannattaako ne kaksi vaikka laittaa
sinne vähän alemmaksi sinne kasvejen väliin ja sivuille valaisemaan niitä kasvejen alempiakin osia, kun eikös toi eslejen
valonläpäisy voima ole aika huono??
kannattaako ne kaikki neljä laittaa riviin niitten kasvejen yläpuolelle, mulla siis kaksi kasvia, vai kannattaako ne kaksi vaikka laittaa
sinne vähän alemmaksi sinne kasvejen väliin ja sivuille valaisemaan niitä kasvejen alempiakin osia, kun eikös toi eslejen
valonläpäisy voima ole aika huono??