Oon ny tääl ausseis ollu 3kk north queensländin viidakoissa tropiikissa.

Tosin lähdös pian Tasmaniaan..
Kaveri heitti maistiaispussin, sisälsi;
Cinderella 99 - Hyvää yleistavaraa, mutta ei kuitenkaan mitään tajunnanräjäyttäjää. Smoothia, kivaa, muttei ihan huipuinta polttoa vaikka mukavaa settiä onkin.
Skunk #1 x Hindu Kush- Vähän kuin Skunkkiolot tulee, mutta enemmän jumittaa ja on vähäc tehokkaampaa. En kuitenkaan vaihtaisi Skunkkibudia tähän, jos sellainen tilanne sattuisi olemaan.
"Unknown" - Todella mukava pilvi, kivantehonen ja muutenkin jees, vituttaa ku ei tiä mitä on.
Webbed Indica - Eli Ducksfoot risteytettynä indyyn.. Todella tehokasta tavaraa! Täysjumileka, et mee ees jääkaapille vaa suoraa nukkumaan et ehdi ees pesee hampaita -vaikutus.. Ei mtn sosiaali/biletavaraa, totaalikilleriä. Tehokkaimpia lajikkeita mitä oon nauttinu.
Thai - Kevyt sisäänhenkäys tuo mukavan mausteisen miedon maun suuhun. Hetkeä myöhemmin puree keuhkoon kuin vesikauhuinen terrieri, ja meinaa yskittää pahemmin kuin monet muut. Todella pitkäkestoista "liitelyä" tämän vaikutus, ei kovin jumittavaa.
Super Silver Haze - Odotin paljon, petyin. Noh, ihan ok polttoa mutta odotin jotain maailman galaxien yyberräjäytystä vähintäänki.
Muistetaan sitten että nää on ollu kaikki yksilöitä, joten minun kokemukseni ei välttämättä vastaa jonkun toisen kokemusta.
Kaikki testit suoritettu Volcanolla.
Kirjoittelen KaLaInfoon kuhan ehdin, mutta tässä nyt jotain mietteitä.
Sain myös biitin bubblehasaa joka tehty mainituista lajikkeista, hyvin maustaa jo pienikin pala pesän paljon tehokkaammaksi!

Yleisesti budin hinta on jos täällä sitä ostaa niin 2,5-4e / g.. Helposti saatavilla kaikkialta. Hydroa ja ulkokasvatettua löytyy. Ulkobudi halvempaa ja usein paljon parempaa. Ihmisillä lepponen asenne budia kohtaan niinkuin muutenkin. Etelä-australiassa ja pääkaupunkiseudulla on puolilaillista kasvattaa 4 puskaa (saat vaan sakkoa etkä muuta jos jäät kiinni)..
Tänään oli varjossa +33C, iltaisin viilenee johonkin +25-27C..
Mulla on tossa lisää yhtä toista hasista (vaaleeta blondia) ja budia tulee huomenna lisää ni jatkan tähän sitte kuhan testailtu..
Kaikki kysymykset on tervetulleita!
-J