Kuumottavia ammatteja
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
pot-grower
Re: Kuumottavia ammatteja
Kasvatan kukkaa. Tänä vuonna olisi tarkoitus kasvattaa, jos mahdollista, ~4 000 €:n arvosta. En edes nosta tukia..
Terveiset kaikille Rajavartiolaitoksen partioissa työskenteleville hampuuseille! Rajamiehistä/naisista osa polttaa jonkin verran, testien tiheys vaikeuttaa hiukan harrastusta. Onneksi niistä ilmoitetaan hyvissä ajoin, yleensä. Itärajan takana vielä useampi kolleega polttaa, mutta huonoa lätkää...
H
H
Hah. Alkon myyjä
. Todella mielenkiintoista myydä ihmisille viinaa pilvessä.
- Tapionpoika
- 2 tähteä

Todennäköisesti tuleva puuartesaani - tarkempaa erikoisalaa en kerro. Tämä on sitä tervettä kuumotusta
.
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't
indica to accept the things I can't
Vieras kirjoitti:tässä rakennusinsinööriksi opiskelevana mietin kuinka tiukkoja raksalla ollaan mestareiden osalla hassuttelusta? tulkaa rakennusmestarit ja insinöörit ulos komeroistanne ja kertokaa
Itse harrastan raksalla vaan legoasennusta/tarzanin hommia. Välillä vähän kuumottaa savuissa keikkua ~20.ssä metrissä putkien päällä ilman kaiteita/valjaita, mut saa ihan hyvät adrenaliini nousut kaupan päälle..
Mut asiaan, eli kyllähän siellä mesuissakin on savupäitä, vaikkei sitä ehkä hirveesti kannata mainostaa. Erään ISON firman työmaalta pari esimerkkiä: Kuultiin huhua, et mesu oli lähtenyt kesälomalle damiin ja mentiin kuittailee jälkeenpäin, et "missäs meidän tuliais-caket on, ku on damissa asti käyty?", ni sälli meni punaseks&vaikeeks "mistä sä tiesit, missä mä olin?" ja toinen nuori-mesu pyörikin puol kesää fullmoonin ranneke kädessä, varmaan eksyny raukka vahingossa saksaan ns. "LSD-bileisiin metsässä"..
-toohi
Myyntineuvottelija taitaa ihan virallinen nimike olla, mutta siis puhelinmyyjä. Ei ole kuumottava, kun eipä ole savuissa tullu töissä oltua. Myöskin tuleva puutarhuri olen. Ehkä, jos koskaan laiskuudeltani valmistun.
-
Kuumottunut
Muutama vuosi tullu nuorisohommia tehtyä,tunnustusta myös tullut työstä(hauskaa
kun ottaa huomioon että olen "nisti" hahaaa.
Kuumottaa vaan että jos huhut polttelustani lähtisi liikkelle,työpaikka menisi
samantien.
kun ottaa huomioon että olen "nisti" hahaaa.
Kuumottaa vaan että jos huhut polttelustani lähtisi liikkelle,työpaikka menisi
samantien.
- Vihreevoima
- 2 tähteä

Insinööri / designeri ollaan... No mutta sehän on tuikitavallinen ammatti polttelijalle. (Eli olisi vissiin pitänyt jättää vastaamatta). Polttaahan sitä työkavereista aika moni. Puhumattakaan insinööriopiskelija -ajoista, siellähän poltti käytännössä kaikki.
- olet väärässä koska
Vihreevoima kirjoitti:Insinööri / designeri ollaan... No mutta sehän on tuikitavallinen ammatti polttelijalle. (Eli olisi vissiin pitänyt jättää vastaamatta). Polttaahan sitä työkavereista aika moni. Puhumattakaan insinööripiskelija -ajoista, siellähän poltti käytännössä kaikki.
:Offtopic: Onko sun avatari kahvinkeittimestä tehty bongi?
Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla
Miten kaikki voi olla valmista kun ei ole edes tehty mitään?
Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?
Pidän sinusta siinä kaikki.
Miten kaikki voi olla valmista kun ei ole edes tehty mitään?
Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?
Pidän sinusta siinä kaikki.
- Vihreevoima
- 2 tähteä

olet väärässä koska kirjoitti::Offtopic: Onko sun avatari kahvinkeittimestä tehty bongi?
Ei eikä toivottavasti myöskään kenenkään sisäänajama bongi.
-
metsänpeikko
Sairaanhoitaja. Eipä ole vielä toista samanmoista kävellyt vastaan. Eipä ole tosin ollut aihetta tähän mennessä ainakaan aloittamaan kenenkään kanssa aiheesta keskustelua. Ehkä vielä joku kaunis päivä tämäkin tulee tapahtumaan.
Tällä hetkellä pätkätyöläinen mutta opiskelen elokuva/teatterinäyttelijäksi.
En tiedä teatterinäyttelijöistä mutta elokuva/TV-näyttelijöiden kohdalla saattaa olla vähän kuumottavampaa,
kun jos päätyy semmosia tietoja seiskaan tai muuhun veskipaperilehteen niin sitten on vähän niinkuin ura raunioina.
En tiedä teatterinäyttelijöistä mutta elokuva/TV-näyttelijöiden kohdalla saattaa olla vähän kuumottavampaa,
kun jos päätyy semmosia tietoja seiskaan tai muuhun veskipaperilehteen niin sitten on vähän niinkuin ura raunioina.
Olen ammatiltani kààntàjà/kieltenopettaja, eli mikàli joku spottaa tyòpaikalla pilvessà, niin se on menoa sitten. Paukuissa kun ei tuo opetustyò oikein luonnistune monen mielestà. Hauskaa on se, ettà kollegoistanikin pari kappaletta polttelee/on poltellut.
"Siinä on kyykkä, mikset jo hiisaa?"
myyjä.
Työpaikkaa en kerro. (Ellen sitten ole sitä jo jossain muualla livauttanut
)
Työpaikkaa en kerro. (Ellen sitten ole sitä jo jossain muualla livauttanut
Let me fuck up your mind, please.
-
lentäjän poika
Vastaavana ilmailualalla.
Täyteriville kirjoitetaan jotain.
Täyteriville kirjoitetaan jotain.
Tuleva sairaanhoitaja olen.
Ei pelkoa että hoitaisin potilaita paukuissa.
Ei pelkoa että hoitaisin potilaita paukuissa.
-
Vieras
Metallimies ilmoittautuu.
Onpas täällä sekalaista porukkaa tosiaan. Opettajia olisin odottanut olevan enemmänkin, mutta ehkä eivät vain uskalla ilmoittautua?
Onpas täällä sekalaista porukkaa tosiaan. Opettajia olisin odottanut olevan enemmänkin, mutta ehkä eivät vain uskalla ilmoittautua?
- GuestoSupriso
lentäjän poika kirjoitti:Vastaavana ilmailualalla
No nyt puhutaan jo suhteellisen kuumottavasta jopin ja harrasteen yhdistelmästä, eh?
En paljasta mitään, en edes sitä olenko ammatissa, kuumottaa.
Kasvaa se mua muatessaki.
Tuotantotaloudeninsinööri enkä suinkaan ainut sellainen.