Tohon yläpuolelle vois kirjoittaa jotain...?
Suokalmukki kirjoitti:
Tohon yläpuolelle vois kirjoittaa jotain...?
Suokalmukki kirjoitti:Tohon yläpuolelle vois kirjoittaa jotain...?

.Idän Pikajuna kirjoitti:Minä näen suokalmukin kuvassa hymyilevän hahmon, joka suorastaa pursuaa myötätuntoa ja on täysin valmis ottamaan katsojan vastaan, vaan ottaako katsoja?

Panthera kirjoitti:...
Hmm, mielenkiintoista...![]()
Onko siinä siis kolme suuta vaiko vain yksi? Jos keskityn keltaiseen, hymyilevään suuhun se koko piirros kieltämättä alkaa resonoida eri tavalla... Mä siis alunperin ajattelin että siinä on erilaisia suita kuvaamassa ihmisessä vallitsevia erilaisia olemuspuolia. Toi ylin vaaleenpunanen olis ehkä surullinen ja/tai ahdistunut, keskimmäinen taas ehkä edustaisi kyynisyyttä, eläimellisyyttä, katkeruutta... Mut onks ne sit "oikeesti" vaan jotain nenäontelokanavia?

Suokalmukki kirjoitti:On se vähän parempi luonnossa.Mut ajattelin jatkaa sitä jossain vaiheessa ellei tuu joku projecto' sitä ennen.
Marssilla nähdään.
Idän Pikajuna kirjoitti:...
Oli miten oli, se on aivan törkeän hieno kuva! Jos itselläni moinen olisi kylttinä niin ylpeänä kyllä sitä pystyssä pitäisin ja marssisin.

NudistiBudisti kirjoitti:
itse käytin viime vuonna festareilla seuraavaa: sidoin jalkaani (kestävän) narun ja sidoin siihen tupon heinää maasta.
sitten aina kun tuli ajankohtaiseksi niin ihmettelin suomen lakia, miksi heinänveto on laitonta.kun otin narun jalasta,sain ihmiset koittamaankin heinänvetoa,monet vetivät useamman metrinkin eikä tullut mitään oireita.![]()

NudistiBudisti kirjoitti:
eli:SITOKAA NARU JALKAANNE JA SIIHEN TUPPO HEINÄÄ. sitä kun sitten tarpeeksi tyhmänä ihmettelee ihmisille et miksi tämä on laitonta.
-NB-
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa