Huumetestejä tekevät työpaikat/oppilaitokset Suomessa?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
PotStar

Re: Huumetestejä tekevät työpaikat Suomessa?

ViestiKirjoittaja PotStar » 19.10.2008 5:45

xhaust kirjoitti:Hartwall Areenalla ne on töissä Restelil tai Staffpointilla,riippuen toimenkuvasta.

Korjatkaa,jos olen väärässä.

Itse olin restelillä duunissa pari kuukautta, alusta alkaen oli tiedossa että työhöntulotarkastuksessa on kusitesti, mutta jostain kumman syystä siellä saa itse varata ajan tuonne tarkastukseen, eli vaikka 3 viikon päähän. Mulle oli heti jo tiedossa että tota duunia en paria kuukautta kauempaa tuu tekemään, joten myssytin niin saatanasti enkä koskaan mennyt testeihin. :)
Ask me who got that good good shit I propably know cus i'm steady gettin' blowed yeah

Vieras4958

ViestiKirjoittaja Vieras4958 » 18.11.2008 15:54

Olisihan se jo aikaki kun keravan TUKO:lla tehtäisiin.
Tosin saisivat sitten rekrytoida uusia työntekijöitä sen 50% :DD::D

örkki

ViestiKirjoittaja örkki » 18.11.2008 18:29

Vieras4958 kirjoitti:Olisihan se jo aikaki kun keravan TUKO:lla tehtäisiin.
Tosin saisivat sitten rekrytoida uusia työntekijöitä sen 50% :DD::D

http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=31187

Voi morjes.. :D
Kirjoitanpa tässä lisää kun pyydetään.
Don't hurt the Rastafarian

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.12.2008 6:43

Onkos kellään tietoo, että onko Saarioisilla testit?

Sareiv

ViestiKirjoittaja Sareiv » 16.12.2008 1:29

Mites jos kieltäytyy testistä niin mitä sitte tapahtuu? Saako töitä vai ei?

örkki

ViestiKirjoittaja örkki » 16.12.2008 20:17

Sareiv kirjoitti:Mites jos kieltäytyy testistä niin mitä sitte tapahtuu? Saako töitä vai ei?

Mitäs nyt niinkuin luulet?
Don't hurt the Rastafarian

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.1.2009 23:46

posti testaa satunnaisesti työntekijöitään ainakin vakkareita.

multakurkku

ViestiKirjoittaja multakurkku » 24.1.2009 11:33

Vieras kirjoitti:posti testaa satunnaisesti työntekijöitään ainakin vakkareita.

Ei ali hankkijoita.- :mrgreen:
Laman ja säästämisen vuoksi valo tunnelin päässä sammutetaan :guru:

korenius

ViestiKirjoittaja korenius » 25.1.2009 9:08

Kauonko nämä jutut näkyy. Pitäis tässä käydä terkkarissa?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 11.3.2009 16:12

Itse en polta tai käytä huumeita enään, mutta pari vuotta sitten kylläkin. Mietin vain tässä, että monet ovat puhuneet Postista ja niiden tekemistä huumetesteistä, niin toimin kesätyöläisenä vuonna 2007 Postissa ja eivät siellä mitään testejä tehneet minulle. Tosin olisi ollut aivan sama, koska olin silloin jo lopettanut näiden lukuisten päihteiden käyttämisen. Monet ihmiset siellä kyllä näyttivät siltä, että muukin kun alkoholi maistui, mutta eihän ulkonäön perusteella voi mennä ihmisiä arvioimaan.
Johtuukohan tämä seulattomuus siitä, että olin kesätyöläisenä vai siitä että Posti ei todellakaan ole kiinnostunut tekemään testejä ihmisille, jotka ovat töissä vain pari kuukautta heillä? Noh en sillä tiedolla varsinaisesti tee mitään, mutta kun olen lukenut tätä topicia, niin monet ovat sanoneet että Posti kokeilee. Ajattelin nyt ihan muuten vaan jakaa tietoni teidän kanssa, kun foorumille satuin eksymään. :)

Kukkailija

ViestiKirjoittaja Kukkailija » 11.3.2009 16:18

Sareiv kirjoitti:Mites jos kieltäytyy testistä niin mitä sitte tapahtuu? Saako töitä vai ei?

Entäs jos ei vaan pysty kusemaan purkkiin kun joku katsoo vierestä, voiko tälläisten henkilöiden työnteko olla tulevaisuudessa(testien yleistyessä) mahdotonta. Kyseessä on kuitenkin melko yleinen sosiaalinen ongelma... :think:

Kumma kun jotkut painaa humalassa töitä ilman mitään,mut jos vähän jotain thc:n jämiä neljän viikon takaisesta polttelusta löytyy niin ei mitään toivoa työstä.Ehkä asia muuttuu joskus.
"Siinä sä staijaat, vedät yrteistäsi tuoksut;
sielulle piirrät aamuruskot" -Hector

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.4.2009 18:18

Keskon varastot, K-Markettien työterveystarkastuksessa kanssa kusarit ja samoin S-Markettien.

Sihaus

ViestiKirjoittaja Sihaus » 22.4.2009 18:27

Vieras kirjoitti:Keskon varastot, K-Markettien työterveystarkastuksessa kanssa kusarit ja samoin S-Markettien.

No eipä ole kyllä keskolla ollut ikinä mitään moisia testejä,mitä nyt jokusessa eri keskon "toimipisteessä" olen työtä tehnyt..ei ole ollut edes terveystarkastuksia :D
Kyllä aina pitää olla vähän Kekkilää, ei Kesää ilman Kekkilää!

canonisti

ViestiKirjoittaja canonisti » 1.5.2009 15:56

Vieras kirjoitti:posti testaa satunnaisesti työntekijöitään ainakin vakkareita.

Iteltä ei ole Posti koskaan testannu vaikka siellä tuli monta vuotta oltua. :think:

Viaras

ViestiKirjoittaja Viaras » 25.5.2009 17:34

Testaileekohan A-klinikka säätiö työntekijöitään ? Vakituisia, osa-aikaisia, mitä näitä nyt on ?

Faktaa kehiin, kiitos ! Mutuiluki kelpaa ens hätään, jos ei oo heittää faktaa tiskiin.

bura

ViestiKirjoittaja bura » 17.6.2009 20:40

Sihaus kirjoitti:...

No eipä ole kyllä keskolla ollut ikinä mitään moisia testejä,mitä nyt jokusessa eri keskon "toimipisteessä" olen työtä tehnyt..ei ole ollut edes terveystarkastuksia :D

Olisin aikanaan päässyt keskon varastolle mutta ensin oli terveystarkastus jossa piti pissata purkkiin. Jäi terveystarkastus, purkkiin pissaaminen ja työpaikka väliin sillä kertaa.

HL1979
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja HL1979 » 17.6.2009 22:16

bura kirjoitti:Olisin aikanaan päässyt keskon varastolle mutta ensin oli terveystarkastus jossa piti pissata purkkiin. Jäi terveystarkastus, purkkiin pissaaminen ja työpaikka väliin sillä kertaa.

Sinulle siis tehtiin selväksi, että kyse on nimenomaan huumetestistä? Melko useinhan töihintulotarkastuksessa pitää pissata purkkiin, mutta silloin katsotaan ihan vaan veriarvot. Huumausainetestaamisesta tulee erikseen mainita.
Hiisi vieköön!

bura

ViestiKirjoittaja bura » 18.6.2009 19:35

HL1979 kirjoitti:...
Sinulle siis tehtiin selväksi, että kyse on nimenomaan huumetestistä? Melko useinhan töihintulotarkastuksessa pitää pissata purkkiin, mutta silloin katsotaan ihan vaan veriarvot. Huumausainetestaamisesta tulee erikseen mainita.

Jep. "Niin meillä kuuluu huumetesti tuohon työhöntulotarkastukseen niin se ei sitten ole ongelma?" Eipä tainnut jäädä epäselväksi kummallekaan miksi jäi soppari kirjoittamatta...
Viimeksi muokannut bura, 23.6.2009 9:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

dillinger

ViestiKirjoittaja dillinger » 18.6.2009 20:40

Osaako joku sanoa, onko esim. ydinvoimala työmailla ja öljynjalostamoilla samanlaiset huumetestit kuin "tavallisillakin" työpaikoilla, vai onko ne jotenkin tarkemmat? Kertokaa kokemuksistanne.

apollo11
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja apollo11 » 30.6.2009 22:33

mun piti käydä seuloissa(paikkaa en sano, mut joka tapauksessa) ei tullu pissa ei ku joku nörtin näkönen äijä kyyläs vierestä.. haha;D.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”