Halmeelle ehdollista vankeutta ja sakkoja

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Hammasratas

Halmeelle ehdollista vankeutta ja sakkoja

ViestiKirjoittaja Hammasratas » 29.1.2004 16:24

http://ww2.yle.fi/pls/show/page?id=240384

Eihän tässä voi todeta että kuin "mitäs minä sanoin". Eikös herra muuten luvannut erota virastaan mikäli hänet tuomitaan? Jep, onhan siinä perussuomalainen mentaliteetti "rehellisyys" päässyt taas kuviin.

klooni

ViestiKirjoittaja klooni » 29.1.2004 16:26

Käsitykseni mukaan en ole syyllistynyt voimassa olevan lain mukaan muuhun kuin luvattomaan aseen hallussa pitoon, kirjoittaa Halme tiedotteessaan.

Eli halmeen mielestä douppaaminen ja huumeet ovat jees :P
Niin ja vielä ammuskelu asunnossa...

On siinäkin oikeen "kansanedustaja" vittu mikä persepää sanon minä
....Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...

Rhesus m
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Rhesus m » 29.1.2004 16:30

eikös Halme luvannut laittaa kaikki nistit siperiaan?
vai olikos se niskalaukaus ja kaikki rikolliset siperiaan?
no nyt sillä on tilaisuus näyttää mallia ja pitää perssuomalaisten maine korkeana :cry:

klooni

ViestiKirjoittaja klooni » 29.1.2004 16:31

Halmeen syyksi luettiin ampuma-aserikos, salakuljetus, huumausaineen käyttörikos ja laittomaan tuontitavaraan ryhtyminen. Vain rattijuopumussyyte hylättiin.

Elikkä noista muista halme sai syytteen.. toivottavasti tuomio kovenee jos hän valittaa
....Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...

Tubby.

HalmE!

ViestiKirjoittaja Tubby. » 29.1.2004 16:43

Se on kauheeta miten tommosia päästetään kansanedustajiksi.. :( No mut kai Se nyt lentää pois sieltä eduskunnasta?...
Itse parantaa itsensä itsestään.

SauhuMaahinen

...

ViestiKirjoittaja SauhuMaahinen » 29.1.2004 16:44

Linnaan toi ukko kuuluu! :twisted:

Absinthos

Halme

ViestiKirjoittaja Absinthos » 29.1.2004 17:13

Niin, alkujaanhan hän marraskuussa lupasi erota jos hänet tuomitaan.
Parin päivän päästä hän korjasi: -Jos tuomitaan vankeutta.
Ja viimeiseksi hän korjasi: -Jos tuomitaan ehdotonta...

Ja kun syyttäjä vaati esikäsittelyssä "vain" ehdollista, Halme totesi eroamisen pois suljetuksi vaihtoehdoksi.

Halmeen huumepoliitiikasta viel:
Luin duunissa vanhasta aikakauslehdestä Halmeen kolumnin. Halme kertoi siinä käyttäneensä aikoinaan ameriikan vuosinaan kokaiinia reippaanpuoleisesti. Tämän jo kaikki varmasti tiesi entuudestaan, mutta samaisessa jutussa hän vähätteli amfetamiinia ja kokaiinia piristeiksi.

Hän väitti, että näiden "piristeiden" vaikutuksen alaisena ihminen pysyy omana kilttinä itsenään eikä tekisi mitään sellaista mitä ei tekisi selvinpäinkään. Mutta kannabis sitä vastoin on vaarallinen hallusinogeeni joka kaiken lisäksi aiheuttaa paranoidisia kohtauksia. Pilviveikot saattavat milloin tahansa friikahtaa tekemään mitä tahansa.

Onneksi viime kesä todistaa piristeiden harmittomuuden. Ja hyvä että Halme on sanonut tiukasti itsensä irti kannabiksesta. :D

Turrma

adressi

ViestiKirjoittaja Turrma » 29.1.2004 18:20

'Jos koottaisiin adressi joka vaatii Halmeen välitöntä eroa kansanedustajan tehtävästä' tuulipuku kansan kannalta katsottuna syitä löytyy vaikka kuinka paljon.

vihreevitamiini

Re:

ViestiKirjoittaja vihreevitamiini » 29.1.2004 18:29

"Halmeen syyksi luettiin ampuma-aserikos, salakuljetus, huumausaineen käyttörikos ja laittomaan tuontitavaraan ryhtyminen. Vain rattijuopumussyyte hylättiin."

joo meijat ois varmaan laitettu lusii ozsiin tosta vuosiks.. :twisted:
haistakoon itsensa.
"The rich man's wealth is in his city
The righteous wealth is in His Holy Place"

Hammasratas

Re:

ViestiKirjoittaja Hammasratas » 29.1.2004 20:16

vihreevitamiini kirjoitti:"Halmeen syyksi luettiin ampuma-aserikos, salakuljetus, huumausaineen käyttörikos ja laittomaan tuontitavaraan ryhtyminen. Vain rattijuopumussyyte hylättiin."

joo meijat ois varmaan laitettu lusii ozsiin tosta vuosiks.. :twisted:
haistakoon itsensa.

Jep, sehän tässä vituttaakin. Kun tuo Halme on vielä niin kusipää jätkäkin, että kehtaakin.

bongimaakari

ViestiKirjoittaja bongimaakari » 29.1.2004 20:22

vittu tol saatanan homolla oli jotai amfetamiinii ja si jos joku hampuusi kävelee kadulla se menee iha aineissa ja tappaa sen ja si se vetoo et amfetamiini o jees mutkannabis on kova huume... öö mitä mä selitän :x
Why drink and drive when u can smoke and fly

bongimaakari

ViestiKirjoittaja bongimaakari » 29.1.2004 21:23

color=FF0000ajatelkaa tätä!! kansanedustaja käyttää amfetamiinii ja tukee mafiaa si joku 20v hampuusi kasvattaa yhden kasvin omaan käyttöön ja vielläpä ei vahingoita ketään ja kannabista ei voi edes verrata tupakkaan tai alkoholiin n mihin helvettiin tää maa on menossa käy nyppii tommoset "kansanedustajat" jotka ite käyttää kovii shittei si jotku nuoret käyttää hamppuu ni sit siihe pitää puuttuu ja tehä rikos siitä ja pilata toisten elämä=siis ei pääse duunii kaikkialle ym..
Why drink and drive when u can smoke and fly

Sweet leaf

ViestiKirjoittaja Sweet leaf » 30.1.2004 10:03

Kiinnostava yksityiskohta tossa halme-jupakassa oli vielä se että äijä kertoi oikeudessa olleensa lääkenarkomaani. Siis ennen kuin lyötiin sairaalaan letkuihin jonka jälkeen alkoikin uusi ja terveempi elämä. Miksiköhän äijä pimitti sitäkin narkkitietoa vaalien aikaan vaikka pillereillä tiettävästi lähti silloinkin joka aamu käyntiin ja niiden avulla iltaisin nukkumaan. Erittäin rehellinen ja suoraselkäinen yksilö... :roll: Halmeelta vois tosiaan kysyä että kuka vittu se hörhö oikein täällä on? :evil: No ei sitä kusta sieltä päästä kyllä pois saa millään konstilla joten samapa tuo...

Tubby.

ViestiKirjoittaja Tubby. » 31.1.2004 14:22

Hahaaa! Vähä lössi repeilee sille linnassa ku se on jossai suihkussa ja sil on se Exit only- tatska! :lol: Joo toivottavasti se raiskataan siellä! :!: (Rauhotu Tubby.)
Itse parantaa itsensä itsestään.

Bongauttaja

ViestiKirjoittaja Bongauttaja » 31.1.2004 14:36

Tubby. kirjoitti:Hahaaa! Vähä lössi repeilee sille linnassa ku se on jossai suihkussa ja sil on se Exit only- tatska! :lol: Joo toivottavasti se raiskataan siellä! :!: (Rauhotu Tubby.)

Ei se linnaan joudu. Tuomio oli ehdollinen.

How High?

ViestiKirjoittaja How High? » 10.2.2004 22:12

Juu tuo Halme on kyllä semmonen pelle, että!! Miten tollanen idiootti voi päästä eduskuntaan!?!?
Muun muassa näin Halme puolusteli vaalien jälkeistä Halosen nimittelyä:
"Mä teen, mitä kansa haluu ja sanon sen, mitä ne ei uskalla. Ja tää on pelkkää alkua. Mä en valehtele, mä sanon niin kuin asia on. Mä otan vastuun teoistani, sen takii mut valittiinkin. Eikä ne mitään protestiääniä ollut vaan suomalaisten ääniä."
On kyllä jonkinasteinen paskanpuhuja...katoin sitä oikeudenkäyntiä jonkin aikaa televisiosta, ja oli kyllä semmosta kiemurtelua se sen puolustelu siitä rattijuopumusjutustakin..."mä en valehtele" :lol: , ja nyt itkee ehdollista tuomiotaan vaikka on sen hyvin ansainnut, ja väittää vielä ottavansa vastuun teoistaan. Olis vaan pysyny siellä nyrkkeilykehässä, tosin eipä se sieläkään mikään hyvä ollu, vaikka uhosikin voittavansa Mike Tysonin :D

Hampster
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Hampster » 10.2.2004 23:32

Tubby. kirjoitti:Hahaaa! Vähä lössi repeilee sille linnassa ku se on jossai suihkussa ja sil on se Exit only- tatska! :lol: Joo toivottavasti se raiskataan siellä! :!: (Rauhotu Tubby.)

Mä en ihan heti menis koittaa raiskaa Halmetta..
smile

ilkikurki
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja ilkikurki » 10.2.2004 23:37

Uskon ilman muuta että ylemmissä oikeusasteissa ainakin huumausainen käyttörikos jää toteennäyttämättä. Se nimittäin ei ole käyttörikos jos joku laittaa juomaan jotain salaa.

Siis tokihan halme on itse pirinsä vetänyt mutta miten se näytetään toteen. Syyttäjällä on taakkana osoittaa että syyte pitää paikkansa.

ik

Hampster
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Hampster » 10.2.2004 23:39

ilkikurki kirjoitti:Uskon ilman muuta että ylemmissä oikeusasteissa ainakin huumausainen käyttörikos jää toteennäyttämättä. Se nimittäin ei ole käyttörikos jos joku laittaa juomaan jotain salaa.

Siis tokihan halme on itse pirinsä vetänyt mutta miten se näytetään toteen. Syyttäjällä on taakkana osoittaa että syyte pitää paikkansa.

ik

Aivan, aivan... Juuri näin.
smile

Spectah

ViestiKirjoittaja Spectah » 10.2.2004 23:40

onkse halme tehny jotai hirveen kauheeta. semmosta joka vaikuttais meihin?

Palaa sivulle “Politiikka ja media”