Mitä vittua ?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
WORD

Mitä vittua ?

ViestiKirjoittaja WORD » 19.7.2010 18:02

:eiei: Aamulla poliisit avaimella sisälle laukkaa,repii sängystä ja käsiraudat ranteisiin ikävästi haukkaa. Komerosta löytyy paripuskaa,ja poliisit maijaan kalsareissa kuskaa.koko vitun lähiömme nyt katsomoksi kerääntyy,kun rikollinen käsilukolla maijaan kääntyy.

yön vietän putkassa saattelemana kommenteilla kusisilla,sillä syyttäjää ei juuri nyt ole saatavilla

.Seuraavana aamuna poliisi mustetahraan sormeni kastaa, DNA näytteeni muiten rikollisten joukkoon koneelle lastaa.
Paino kuvat pituus ja jopa vitun kengänkoko kaikki koneelle tallennetaan,näin ihmisarvoni alennetaan.

Pyydän saada aamulääkitykseni mutta se evätään,taas muutama tunti ennen ruokailua putkassa levätään.
Uskoin oikeasti tähänpäivään asti että suomi on yhtäkuin demokratisti, mutta paperilla olen pelkkä nisti,eikä putkakaverina ollut toisessa sellissä lahjuksia ottava eduskunnan elitisti.

EI vittu valvoin koko yön koska joku humalainen huusi tappavansa itsensä kuin teuraalle vietävä possu,ironista että nääki putkat rakennettiin verorahoilla ala alko ja kossu.
Onko suomessa todellakin yksilönvapaudet näin hukassa,poliisit tulee koska haluaa ja vaikkei haluaisikaan kunhan puska on kukassa.

Tasapäistävä järjestelmämme on vaarallisenlähellä natsisaksaa,en voi enään edes puutarhaliikkeessä välineistä maksaa pelkäämättä että gestapol ratsaa vitun stressi ottaa jo vatsaa.

Lisäksi kaikki tämä on EU:n ihmisoikeustuomioistuimen vastaista toimintaa,ja maksaa veronmaksajille vitusti hintaa.Suurimmat rikolliset edelleen kulkee pukupäällä politiikassa,onko kyseenalaistamisen aihetta jo länsimaisessaetiikassa ?.

Alkoholisoitunut naapurini teki itsemurhan tässä kuussa,eikä alko ole oikeustieteellisesti vastuussa.Uhrittomasta rikoksesta maksan tuomiota,vaikka lähiössämme nämä alkoholisoituneet perheenhakkaajat herättävät enemmän huomiota.

Jotain vikaa on järjestelmässämme kun nuoret ennätysmäärät mielialalääkkeitä kurkkuun työntää,vanhustenkodissa hyväksyttäväpäätös on vanhus sänkyynsitoa myöntää.
isoäiti itkee miksi lapset suomessa toisiaan kouluissa aseilla surmaa,päivänkohokohta on kun diatsepaami mielen hurmaa............

RANKKUKANUUNA

Re: Mitä vittua ?

ViestiKirjoittaja RANKKUKANUUNA » 19.7.2010 18:40

Eihän ketää kalsareissa kotoaan putkaan viedä :D. Nyt ei olla jenkeissä.
emt.

jpesu

ViestiKirjoittaja jpesu » 19.7.2010 19:16

Yllättyisit kuule vaan mitä suomeski tehdään.Justhan ilta-sanomis uutisoitiin isolla kuinka se kioski ryöstäjä vietiin kalsareilla ja käsiraudoissa autoon .Kyllä suomenki poliisi hakkaa ihmisiä putkassa

huh

ViestiKirjoittaja huh » 19.7.2010 19:24

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2225189
Itse tunnen kyllä parityyppiä täältä meidänki kunnasta jokka on saanu vähän "pamppua" kamarilla ku ovat aukoneet vähän päätään liikaa,ei mitään ihmeellistä
kyllä suomessa tapahtuu vaikka mitä kun vaan silmänsä avaa ja mikä ihmeen virke ? täh

sorsa

ViestiKirjoittaja sorsa » 19.7.2010 19:29

:laugh: jahas siinä oliki viety useempi kalsarimies..
virke :foil: koskahan sitä itse joutuu tuollaiseen nöyryytykseen tästä harrastuksesta

multakurkku

ViestiKirjoittaja multakurkku » 20.7.2010 10:16

hienoa puhemusiikkia WORD.
Laman ja säästämisen vuoksi valo tunnelin päässä sammutetaan :guru:

wentami
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja wentami » 20.7.2010 11:25

Mahtavaa lyriikkaa, jos et jo ole niin joku bändi sais sinusta hyvän sanoittajan. Itselläni tekstiä lukiessa alkoi se muuntautumaan samantien runoudesta Räpiksi vaikka harvoin kuuntelen ko. musiikkia (jep, oon vanha kalkkis :D )

RANKKUKANUUNA

ViestiKirjoittaja RANKKUKANUUNA » 20.7.2010 11:38

Onhan minunkin kaveriani piesty putkassa, mutta että kannabiksen kasvatuksen takia joutuu kalsareissa kotoaan lähtemään? :D Suomiräppiä en kummemmin kuuntele mutta suomilyriikkaa kyllä. Hyvää tekstiä. Minun annettiin sentään ruokkia kissani ennenkuin kakkapyllyt veivät minut koppiin kannabiksen takia. :)
Viimeksi muokannut RANKKUKANUUNA, 22.7.2010 9:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
emt.

Aina yskä

ViestiKirjoittaja Aina yskä » 21.7.2010 7:56

Ei kytät yleensä vie ilman vaatteita kotoa jos oot tarpeeks selvä laittaaksesi ne päälle, koska joutuvat sitten yleensä heittämään myös takaisin jos olet säädyttömästi pukeutunut. Kännissä kokemusta tästä, kerran veivät ilman paitaa ja kenkiä niin aamulla poliisikyydillä putkasta kotia...

leeevi
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja leeevi » 22.7.2010 15:23

En kommentoi lyriikoihin muuta, kun että ei sormenjälkeä otettaessa sitä musteeseen dipata, sitä pyöritellään sellasen lasipinnan päällä samalla kun tietokone lukee sen jäljen.

Oca69

ViestiKirjoittaja Oca69 » 22.7.2010 20:57

leeevi kirjoitti:En kommentoi lyriikoihin muuta, kun että ei sormenjälkeä otettaessa sitä musteeseen dipata, sitä pyöritellään sellasen lasipinnan päällä samalla kun tietokone lukee sen jäljen.

On teillä hienot laitteet ollu siellä sit :lol: rullalla pyöritellään jokainen sormi, sitten laitetaan paperille ja poliisi kääntelee sormea jotta varmasti jää hyvät jäljet. näin ainakin meilläpäin

natureman

ViestiKirjoittaja natureman » 23.7.2010 1:11

Ettei riimien takana olis itse Panama Rayo :O ? Ovat jotenkin niin miehen tyylisiä riimejä mutta osaahan tässä maassa muutkin riimitellä toki

stonedrunk

ViestiKirjoittaja stonedrunk » 23.7.2010 6:55

RANKKUKANUUNA kirjoitti:Eihän ketää kalsareissa kotoaan putkaan viedä :D. Nyt ei olla jenkeissä.

Sut viedään kaappiin just niissä vaatteissa, mitä sulla sattuu olemaan päällä, kun sut haetaan.
Jos olet kotona nukkumassa niin lähdet kalsareissa tai hyvässä lykyssä pyjamassa.
Kokemusta on...

eskovesko

ViestiKirjoittaja eskovesko » 23.7.2010 8:03

Kyllä mää sain ainakin pukee kun tulivat kotoo aamulla hakemaan..

Aina yskä

ViestiKirjoittaja Aina yskä » 23.7.2010 9:38

Se on kiinni omasta käytöksestä miten sinne putkaan mennään, vaatteetta raudoissa tai sivistyneesti vaatteet päällä ilman rautoja ja parhaassa tapauksessa kuulusteluihin myöhemmin... päätä itse. Ihan omaa tyhmyyttä jos rupeet siinä laittomista kotietsinnöistä sun muista huutamaan, varmasti alkaa poliisiakin vituttaa ja silloin se tekee sulle vittumaiset. Mulla riittää näitä nuoruudesta; kerran veivät mut kyttäautoon oottamaan että porukka sai hakee mun luota kamansa kun lähtivät karkuun kun kännissä aloin riehumaan, siinä vartin oottelin autossa ja pääsin takas kotia kun lupasin olla riehumatta enempää ja käyttäydyin muutenkin asiallisesti poliisin saapuessa.
Mut joo, eilen kaupassa teinit nuolivat toisiaan pullonpalautuksen vieressä, myyjä sit niitä ajamaan pois niin vastaus oli vitun vihainen "ME ollaan maksavia asiakkaita!". Ei ihmekkään jos putkaankin mennään raudoissa kun on tällainen asenne työtään tekeviä kohtaan.

deliirumi

ViestiKirjoittaja deliirumi » 23.7.2010 13:28

Täytyy myös muistaa että poliisikin voi olla vittumaisellapäällä, vaikka itse käyttäytyisi.Se ammatti ei kaikille kun sovi.

Taustatuki

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 23.7.2010 17:43

Aina yskä kirjoitti:
Mut joo, eilen kaupassa teinit nuolivat toisiaan pullonpalautuksen vieressä, myyjä sit niitä ajamaan pois niin vastaus oli vitun vihainen "ME ollaan maksavia asiakkaita!". Ei ihmekkään jos putkaankin mennään raudoissa kun on tällainen asenne työtään tekeviä kohtaan.

Onpas ollu natsi siwankassa :D Ite oisin et "Go for it!!!" :D
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"

WORD

ViestiKirjoittaja WORD » 24.7.2010 18:45

Aamulla tarvin bongin ja kossun jotta saan nousut,vedän päälleni ylisuuret hip-hop housut.Päiväalkaa virasto juoksulla,pitihän mustakin jotain joskus tulla.

Nyt vaan ahdistaa ja huumeet elämää tahdistaa.Näkökenttäni on pimeä,AA-kokouksessa olen niin sekaisin etten kuule edes omaa nimeä.Psykiatrilta kusetan kolmiolääkkeitä,lapsuuden muistoni ovat kipeitä ja vitun räikeitä.

Muistan kuinka meidän hoodil alettiin 12 vuotiaana sniffaan bensaa ja liimaa,nyt vituttaa ja purkaudun kun netis voi riimaa.
Parhaat kaverit on jo kuollu tai osastolla,kilpailuyhteiskuntaa kun ei kestä joka polla.

Ei oo hyvä kun puoletkavereista asuu lastenkodissa,vitun numeroina valtion paperisodissa.
joskus sitä vaan stressaa ja miettii itsemurhaa,kapitalisminen yhteiskunta on vain niin turhaa.kasvoin lapsuuteni ilman isää,yhteiskunta maksoi silti kaksinkertaista lapsilisää.

Pitäisikö nyt olla yhteiskunnastamme ylpee,kun köyhät köyhtyy ja eliitti rahassa kylpee.Olen rikkinäisen yhteiskunnan tuotos,kapitalismin halvalla tehty juotos.Tuottamaton virtapiiri,humalassa liikkuu netissä riimit ja hiiri.Olen yksiössäni loukussa,alkoholiin pahasti koukussa.

katalanala
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja katalanala » 24.7.2010 19:16

WORD kirjoitti:Aamulla tarvin bongin ja kossun jotta saan nousut,vedän päälleni ylisuuret hip-hop housut.Päiväalkaa virasto juoksulla,pitihän mustakin jotain joskus tulla.

Nyt vaan ahdistaa ja huumeet elämää tahdistaa.Näkökenttäni on pimeä,AA-kokouksessa olen niin sekaisin etten kuule edes omaa nimeä.Psykiatrilta kusetan kolmiolääkkeitä,lapsuuden muistoni ovat kipeitä ja vitun räikeitä.

Muistan kuinka meidän hoodil alettiin 12 vuotiaana sniffaan bensaa ja liimaa,nyt vituttaa ja purkaudun kun netis voi riimaa.
Parhaat kaverit on jo kuollu tai osastolla,kilpailuyhteiskuntaa kun ei kestä joka polla.

Ei oo hyvä kun puoletkavereista asuu lastenkodissa,vitun numeroina valtion paperisodissa.
joskus sitä vaan stressaa ja miettii itsemurhaa,kapitalisminen yhteiskunta on vain niin turhaa.kasvoin lapsuuteni ilman isää,yhteiskunta maksoi silti kaksinkertaista lapsilisää.

Pitäisikö nyt olla yhteiskunnastamme ylpee,kun köyhät köyhtyy ja eliitti rahassa kylpee.Olen rikkinäisen yhteiskunnan tuotos,kapitalismin halvalla tehty juotos.Tuottamaton virtapiiri,humalassa liikkuu netissä riimit ja hiiri.Olen yksiössäni loukussa,alkoholiin pahasti koukussa.

Huh, tuo teki suuren vaikutuksen. Todella kaunista, tietysti synkkää niinkuin asiaan näissä jutuissa kuuluukin.

Keep it up, koita pärjätä. Ihan kaikki ei ole paskaa vaikka kunnon lannoitus onkin tässä maassa perusarvo.

Haluatko runolausua tämän tai jonkin muun hengentuotteesi Kielletyssä kulttuurissa? Mielestäni dokkari tarvitsee myös sitä syvältäkin ruopaisevaa kerrontaa.

L0pp3

ViestiKirjoittaja L0pp3 » 26.7.2010 16:10

WORD kirjoitti:Aamulla tarvin bongin ja kossun jotta saan nousut,vedän päälleni ylisuuret hip-hop housut.Päiväalkaa virasto juoksulla,pitihän mustakin jotain joskus tulla.

Tossa toi pieni lihavoitu lainauskohta laittaa pään vähän miettimään, et eiks tääl oo kuitenkin se k18. :o

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”