Kuva

Älyn karstominen!?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.8.2010 11:22

Oon käyttänyt samaa pulloa älyssä aivan helvetin kauan ja tajusin että siihen on kertynyt mielettömästi karstaa. Ihan helvetin nitkuinen fiilis mutta kasveja en ala napsimaan ennen aikojaan, joten onko tämä pelastukseni?

kibumax

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja kibumax » 12.8.2010 11:34

On, todellakin on :lol:
Muutaman kerran oon älypullot raapinut puhtaaksi ja kokemus on aina yhtä miellyttävä.

Vieras

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.8.2010 11:59

Sain karstaa joka riittää useammaksikin paukuksi, mitä vittua.

Avatar
mooshj
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 303
Liittynyt: 9.4.2005

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja mooshj » 12.8.2010 13:22

Mulla heräs enemmänki kysymys että miksi käyttää älyä jatkuvasti? En koskaan ymmärtäny että se ois mukava tapa polttaa..

Muovipullosta ei sitten kannata karstoja liuottaa alkoholilla tai asetonilla. Veikkaisin..

hyividu

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja hyividu » 12.8.2010 15:26

Karsta on kuin oksennus. Vähän sama kuin oksentaisi jo kerran syömänsä ja toteaisi, että hei, tässähän on paljon syomistä.. hyi vidu.

kibumax

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja kibumax » 12.8.2010 15:54

hyividu kirjoitti:Karsta on kuin oksennus. Vähän sama kuin oksentaisi jo kerran syömänsä ja toteaisi, että hei, tässähän on paljon syomistä.. hyi vidu.

Jäänet paljosta paitsi. :)

Vieras

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.8.2010 19:14

hyividu kirjoitti:Karsta on kuin oksennus. Vähän sama kuin oksentaisi jo kerran syömänsä ja toteaisi, että hei, tässähän on paljon syomistä.. hyi vidu.

Karsta on kuin siirtäisi jokaisesta ruuasta osan syrjään. Toiset päätyvät sitten siihen tulokseen, että on hyvä idea syödä kaikki mitä saa, toiset päätyvät siihen tulokseen, että heillä on ruokaa tuhlattavaksi asti.

Musta sun näkökulma on perusteetta noin tuomitseva, vaikka aiheen aloittaja myönsikin että nitkuttaa, niin karsta pärisee siinä missä kukkakin, onnekkaissa tapauksissa jopa paremminkin. En näe mitään ristiriitaa siinä ajatuksessa, että polttaisi välillä karstaa ihan vain hyödyntääkseen kaiken, mikä hyödynnettävissä on.

Vieras

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.8.2010 21:40

Vieras kirjoitti:...
Karsta on kuin siirtäisi jokaisesta ruuasta osan syrjään. Toiset päätyvät sitten siihen tulokseen, että on hyvä idea syödä kaikki mitä saa, toiset päätyvät siihen tulokseen, että heillä on ruokaa tuhlattavaksi asti.

Musta sun näkökulma on perusteetta noin tuomitseva, vaikka aiheen aloittaja myönsikin että nitkuttaa, niin karsta pärisee siinä missä kukkakin, onnekkaissa tapauksissa jopa paremminkin. En näe mitään ristiriitaa siinä ajatuksessa, että polttaisi välillä karstaa ihan vain hyödyntääkseen kaiken, mikä hyödynnettävissä on.


Karsta on jo kerran poltettua tavaraa, siitä ei todellakaan saa mitään kunnon pärinöitä.
Sääliksi käy teitä kun poltatte moista paskaa.

Avatar
Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 4218
Liittynyt: 7.1.2003

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 13.8.2010 7:31

Mä en oo ikipäivänä edes ajatellut polttavani karstoja. :x

Avaudumpa silti.

En toki oo polttanutkaan vuosiin kun on tuo höyrystin, mutta oon aina miettinyt touhua todella "super narkkarimaisena". Siis semmosta että sitten jos löytäsin itteni tekemästä moista niin voisin sanoo et oon pilvenpolton pohjalla, alemmas ei voi päästä. Varsinkin älyä käytettäessä.

Tää on näitä makujuttuja - jotku tykkää juoda perjantain kaljojen pohjat lauantaikrapula-aamuna mutta emmä semmoseen koskaan pystys. Jotku pitää sinihomejuustosta, hyi saatana. Jotku taas pitää kärsimyksestä - karstoja älystä, ehkä se onkin se uusin sadomasokismin muoto? :point:

-J :mrgreen:

Avatar
alibaba8
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1478
Liittynyt: 11.11.2006

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja alibaba8 » 13.8.2010 11:51

Samaa mieli Jack The Reaperin kanssa. Karstat on vähän yliampuvaa touhua.. Onko NIIN pakko saada itsensä pilveen? :laugh:
Miettikääs mitä muuta siinä karstassa on varsinkin te kaikki hasiksen (ts. pl;n) polttajat. YÄK! :x
Kerran olen teininä karstoja maistanut ja siihen se jäi. Ei ole hyvää, eikä ole pakko saada polttaa, kun on loppu, on paukut loppu. :)
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.

kibumax

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja kibumax » 13.8.2010 12:58

Ootte hassuja.

Sinihomejuusto on mahtavaa. Ja karstat kanssa, lisätäkseni vielä että
noin kaks kertaa elämässäni oon raaputtanu karstoja talteen sen takia
että ois ihan järjettömät nitkut. Harvoin karstailen, mutta silloinkin
ihan vaan sen kokemuksen vuoksi.

Siinä on joku hyvä viba, vaikka söisinkin uudestaan oksennukseni.

Vieras

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.8.2010 13:14

Mikäs ihmeen vika karstoissa on? Samaa töhnää se on ku mitä budia polttaessa palaa.. Eri muodossa vaan. Nam karstoille!! :pimp:

Budi Spencer
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 159
Liittynyt: 14.2.2008

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Budi Spencer » 13.8.2010 14:25

Tervehdys kaikille taas "pitkän kirjoittelu tauon jälkeen".

Voisin kutsua tuota jo ongelmakäytöksi ja riippuvuudeksi, jollei pysty olemaan ilman kyseistä päihtymysolotilaa. Tällainen saa oikeasti pahanmielen ja säälittävän olon (tiedetään, sääli on sairautta), kun ajattelee jonkun noin pahasti nitkuilevan, että pitää jotain karstoja raapia ja poltella, huh huh. Ja tällä ei ole mitään tekemistä minkään maailman jeesustelujen suhteen, että "hyödynnän vaan kaiken mitä on saatavilla tai käytettävissä" ja paskat sanoo Budi-Setä!

Jos nyt vaikka nakkaisit sen saastuneen älypullon vaikka roskiin ja oikein selvinpäin pohtisit omaa kannan käyttöä, onko se hallittua?, pitääkö pönttö vetää sekaisin hinnalla millä hyvänsä?, olenko kenties jo riippuvainen (eihän kannabikselle voi tulla riippuvaiseksi, sehän on miedompi päihde kuin alkoholi, hoh hoijaa) ja silleen. Siinä muutamia kysymyksiä pohdittavaksi ja samoja asioita voi miettiä sitten kunnon pössyissäkin.

Kannabis on hyvä isäntä, mutta huono renki
Kannabis sopii hyvin mausteeksi elämään ja sitä kannattaa käyttää samalla tavalla, kuin alkoholiakin, eli nautiskellen syöden, juoden, vapottaen, polttaen ja niin, ettei aina olis päämääränä se kuupan täysin himmeeksi vetäminen, näin saat huomattavasti enemmän irti kyseisestä yrtistä (Onhan se mukavampaa olla mukavissa pikku sievissä hyvässä seurassa kun taas välillä vetää pään oikein täyteen kossua).

Mutta tapansa kullakin, enkä halua moraalisoida sen enempää, mutta pistää vaan pohtimaan, että oliskos siinä edes oikein mitään järkeä laillistaa edes kannabista päihteenä ( no tosin silloin saatavuus olis parempaa, eikä tarttis älytellä karstoja, niin summa summaarum, pistä oma puska kasvamaan ja ole omavarainen tai löydä selkärankasi ja koitappa kestää siihen asti, kunnes on matskua taas saatavilla.

Niin ja onhan tuo satunnainen karstan kitkuttaminen tietty verrattavissa kunnon övereihin, erittäin erittäin harvoin, mutta kokeilemisen arvoista, ei siinä mitään.
Ja veikkaanpa että karstojen nitkuttamisessa uskoisin enemmän plasebo-vaikutukseen, kuin itse karstojen saamaan päihtymystilaan, sillä ainakin omassa bongin pesässäni palaa matsku yleensä loppuun, ellen sitten niitä loppujäämiä nakkaa wc-pöntöstä alas.
Ja ehdottomasti kanna pitää nauttia sellaisenaan ns. raakana, eikä sotkeä joukkoon myrkyllistä pahaa riippuvuutta aiheuttavaa tupakkaa.

Terveisin Budi Spencer :guru: & Älyämpärin Viereen Nuukahtanut Pieni Vihreä Iguaani nImeltä Florence Hill

P.S. Nitkujen sijasta kannataa miettiä korvaushoitona vaikkapa jotain mukavaa tekemistä ilman päihteitä, sillä sitten kun sitä kannaa taas on, niin on sitä niin mukava poltella, syödä, juoda tai älytellä :yes:

Toivottavasti tämä aloitusviesti ei sitten ollut mikään trolli pahanen, kun näitä tämän tyyppisiä juttuja voi vastapuoli käyttää hyväkseen, kun aletaan keskustelemaan kannan lailistamisesta ja aineen positiivisista ja negatiivisistä puolista!!
- Koristehamppuni haluaa tulla kaapista ulos..polttohautaus taitaa olla lopputulos -

- Kannabiksen laillistaminen saisi sen aikaan, että minulla ei olisi yhtään rikollista kaveria! -

- "May the GreenForce be with you"! -

Aave
Viestit: 201
Liittynyt: 21.11.2005

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Aave » 13.8.2010 15:09

Pah vitun elitistit ja moraalinhuipentumat. Mie karstaan kyl aina bongit ja hyvää on. Kukkaa vaikka kun imet heikin niin maistakaapa sitä mustaakultaa edes kerran, kyl sanon et se maistuu juuri siltä iteltään ja toimii helvetin hyvin..

Muuut nooh, jos tuntuu siltä et nyt olen parempi ihminen kun en polta karstaa ja saan siitä muille piipittää niin taputus selkään. kyl se siitä.
It ain't a crime if you don't get caught

Vieras

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.8.2010 18:10

Nauttikaa kinastelustanne, minä taidan vetää 10 grammaa kukkaa vessanpöntöstä ja karstoa älyn, tai vaihtoehtoisesti kerään tuhkakupista kaikki jointinjämät mitä löytyy ja murennan ne vaikka sellaisenaan ja älytän koko paskan ja olen pilvessä.

Sitten tulen silmät punaisena nauramaan tälle keskustelulle.

Jonkun pitää uhrautua sanomaan myös tämä: oikeassa voi olla hiljentymällä.

sepeza
Viestit: 16
Liittynyt: 24.7.2009

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja sepeza » 13.8.2010 19:38

Kiinnitän huomiota enimmäkseen vain ketjun ensimmäiseen viestiin:
Onhan se omalla tavallaan pelastus. Että eikun saksilla kaapimaan pesäputkia, pesän kierrepuolta, älypulloa, älypesää, ihan mitä vaan. Mutta älä sekoita TUHKAA karstaan, ei sama asia ja maistuu paskalta :doh:

Muihin posteihin kommentoidakseni en oo koskaan edes kuullut että karstan polttaminen olisi jotenkin pahasta, saatikka narkkaamista! Tosin terveysvaikutuksista en osaa mitään sanoa. Itse polttelen toisinaan karstaa vaikka käsissä olisi kasoittain kukkaa, ihan vaan sen takia että bongin lasisia osia on kiva räpläillä ja puhdistuvatkin samalla. "Karstabileet" on toisinaan ihan jees. Mutta tapansa kullakin.

Muistathan sitten ettet ala karstaa röökiin miksailemaan, kyseinen tuote kun sattuu sisältämään riippuvuutta aiheuttavaa nikotiinia :foil: Hyväksi todettu mikseri on lehti, otat jollain rautalangalla tai saksilla karstat talteen ja pyyhit lehtiä saksiin niin että musta kulta tarttuu lehtiin. Omassa tapauksessa tämä on monesti käynyt paremmin päähän kuin budi. :mrgreen:

Avatar
Kani Sativa
Viestit: 960
Liittynyt: 13.11.2007

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Kani Sativa » 13.8.2010 19:39

Toiset karstaa, toiset ei. Toiset syö jointin päätteeksi tipin, toiset ei.
Mun mielestä tyyli vapaa, ei tää huumeiden käyttö saa niin etiketistä kiinni olla, taikka etenkään niin vakavaa puuhaa.
Mulla on omat tietyt "rituaalini", mutta en paheksu jos joku muu tekee toisin.

Eikä karstoihinkaan varmaan ole kukaan vielä kuollut..?
Join a hilarious adventure of a life-time. Work, buy, consume, die.

Vieras

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.8.2010 19:52

Vieras kirjoitti:...

Karsta on jo kerran poltettua tavaraa, siitä ei todellakaan saa mitään kunnon pärinöitä.
Sääliksi käy teitä kun poltatte moista paskaa.

Sama siinä karstassa pärisee ku kukassakin. Jos et saa kunnon pärinöitä, et ole polttanut vaikuttavaa ainetta tarpeeksi. Tunnen erään henkilön joka ottaa jointista yhdet poskisauhut ja kehuskelee sen jälkeen ettei hänellä "näytä pärisevän kukka millään" että kyllä sitä tätä nykyä näyttää löytävän jo idiootteja jotka osaavat ottaa "aliannostuksen".

Mutta voit toki myös olla ylpeä että kuulut näihin idiootteihin, varmasti aika ainutlaatuinen fiilis.

Vzie
Viestit: 6
Liittynyt: 29.7.2010

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Vzie » 14.8.2010 22:22

Oon käyttänyt samaa pulloa älyssä aivan helvetin kauan ja tajusin että siihen on kertynyt mielettömästi karstaa. Ihan helvetin nitkuinen fiilis mutta kasveja en ala napsimaan ennen aikojaan, joten onko tämä pelastukseni?


Tunnustan, sorruin kauan sitten samaan.
Kyl ne toimii, samoin kuin sen pesän kaapiminen puhtaaksi. Tupakan määrä normi savuissa määrää mukana tulevan tervan määrän...
Toimii ku pullot ja pesät raappaa puhtaaksi mutta maku on jossain aivan karmean ja yököttävän välillä. Lähempänä yököttävää ja suurimman "toimii"-fiiliksen aiheuttaa happikato...
jostain menneisyydestä...
Jollain tylsällä (voiveitsi/ruuvimeisseli) raappaat niin ei tule muovia mukaan. Pidä pulloa saunassa/uunissa niin lähtee paremmin. Jos olet PL:ää poltellut niin sihtaa ne vanhat tuhkikset minne olet pesän tyhjentänyt. Siel on palamattomia muruja...


Jos on ihan V:n pakko niin polta niistä kasveista joku lehti. Mut parempi pitää tauko, ei niin nitkuja pidä olla et kaapii jämät...:o:o. Siinä vaiheessa kun on pakko niin ainoa pakko on tauon paikka.

Vieras

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.8.2010 3:37

Vzie kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun on pakko niin ainoa pakko on tauon paikka.

Erittäin totta.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa