RADIKAALIMARSSI!
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: RADIKAALIMARSSI!
Tuskin tuonne montaa ihmistä ilmaantuu ja jos joku sinne eksyykin ni kukaan ei varmasti polta spliffiä siel sakkojen pelossa.. ite en tuu koskaa näyttää naamaani missää marssissa tai missää tälläsessä, turhaa sitä riskiä ottaa ku on puhtaat paperit ei mitää merkintöjä possuilla eikä tuu oleen niin kauan ku pysyn pois julkisilta paikoilta.. pidän naurettavana tälläsiä juttuja
"alea jacta est"
Glen Ness kirjoitti:Tuskin tuonne montaa ihmistä ilmaantuu ja jos joku sinne eksyykin ni kukaan ei varmasti polta spliffiä siel sakkojen pelossa.. ite en tuu koskaa näyttää naamaani missää marssissa tai missää tälläsessä, turhaa sitä riskiä ottaa ku on puhtaat paperit ei mitää merkintöjä possuilla eikä tuu oleen niin kauan ku pysyn pois julkisilta paikoilta.. pidän naurettavana tälläsiä juttuja
Älä sitten ikinä mene julkisille paikoille jos sinua noin peloittaa.
Ei oo kyse pelosta vaan siittä et miks pitäis olla niin tyhmä ja mennä johki tollaseen naurettavaan tapahtumaan mukaan missä salettii possut tutkii kaikki ja ratsaa himan.. ens viikolla sit nähdään taas ku on kymmeniä kämppiä ratsattu ja ihmiset kitisee kasvien perää.. mitä ovat omaa tyhmyyttä lähteneet moiseen..
"alea jacta est"
Mussa tää tapahtuma on herättäny lievästä <-> voimakkaaseen myötähäpeetä viime kuukausina. Epäilen vahvasti, että tällänen käytös tuoa vaan huonoa mainetta hampulle... En ainakaan itse koe olevani kovinkaan radikaali. Haluan vain olla vapaa.
Mielestäni paljon fiksumpaa pajarin laillistamisen kannalta olisi ollut järjestää vaikkapa talvinen kokoontuminen alppipuistoon. Ihmiset olisivat voineet pulkkailla, ostaa safkaa kojuista ja kuunnella hyvää musiikkia. Siinnä sivussa olisi voinut polttaa jonaria varmaankin aika rauhassa.
Eduskuntatalon eteen meneminen tuntuu jotenkin tyhmältä huomion hakemiselta. Paikalle tulee oletettavasti liian nuoria ihmisiä ja aivan liian humalassa... (hamppumarssit....) Poliisi luultavasti kerää kaikki tehokkaasti busseihin ala smash asem... Mutta se on radikaalii hei.
Miksei vaan järjestetä Vapauden Marssia..? Ihmiset vois lähteä ulos, vallata kadut, soittaa musiikkia, olla vapaasti mitä ovat ja siinnä samalla vapaasti plaadien.. Mun mielestä Suomessa voi muutenkin jo poltella aikas vapaasti.
Jokaisella ihmisellä pitäis olla oikeus toteuttaa omaa itseään ja olla mahdollisimman vapaa niin kauan, että ei rajota muiden ihmisten vastaavia vapauksia. Mun mielestä jonkun tällässeen ison kokonaisuuden takia ihmisten kannattaiskin lähteä ulos marssimaan.
On kahdenlaista vapautta:
-positiivinen vapaus: Vapaus tehdä jotakin
-negatiivinen vapaus: Vapaus olla tekemättä jotakin
Toivon, että teidän tapahtumasta tulee kuitenkin rauhallinen ja että poliisi ei ylireagoi.. kello on 16.44.. mikäköhän mahtaa olla meininki..
Mielestäni paljon fiksumpaa pajarin laillistamisen kannalta olisi ollut järjestää vaikkapa talvinen kokoontuminen alppipuistoon. Ihmiset olisivat voineet pulkkailla, ostaa safkaa kojuista ja kuunnella hyvää musiikkia. Siinnä sivussa olisi voinut polttaa jonaria varmaankin aika rauhassa.
Eduskuntatalon eteen meneminen tuntuu jotenkin tyhmältä huomion hakemiselta. Paikalle tulee oletettavasti liian nuoria ihmisiä ja aivan liian humalassa... (hamppumarssit....) Poliisi luultavasti kerää kaikki tehokkaasti busseihin ala smash asem... Mutta se on radikaalii hei.
Miksei vaan järjestetä Vapauden Marssia..? Ihmiset vois lähteä ulos, vallata kadut, soittaa musiikkia, olla vapaasti mitä ovat ja siinnä samalla vapaasti plaadien.. Mun mielestä Suomessa voi muutenkin jo poltella aikas vapaasti.
Jokaisella ihmisellä pitäis olla oikeus toteuttaa omaa itseään ja olla mahdollisimman vapaa niin kauan, että ei rajota muiden ihmisten vastaavia vapauksia. Mun mielestä jonkun tällässeen ison kokonaisuuden takia ihmisten kannattaiskin lähteä ulos marssimaan.
On kahdenlaista vapautta:
-positiivinen vapaus: Vapaus tehdä jotakin
-negatiivinen vapaus: Vapaus olla tekemättä jotakin
Toivon, että teidän tapahtumasta tulee kuitenkin rauhallinen ja että poliisi ei ylireagoi.. kello on 16.44.. mikäköhän mahtaa olla meininki..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010112 ... 2_uu.shtml jos joku ei ole uutista huomannut, iiiiiiiso peukku mukana olleille, itse pidän hattuni tiukassa ja örisen yksinäni;).
- Guineatrippin
- 1 tähti

En nyt oikein ymmärrä 3rd Stonen kritiikkiä. Ei kaikki pajauttajat ole mitään vapausveljeystasa-arvo -hippejä. Sinä voit ihan vapaasti perustaa sellaisen mielenilmauksen, jonka näet järkevämmäksi. Kritiikissäsi ei ole mitään pointtia, muutakuin "itse olisin järjestänyt toisenlaisen mielenosoituksen" No perhana, järjestä se! En nähnyt tässäkään mielenosoituksessa muuta huonoa kuin kuulemma parit sekopäät jotka pääs megafonin varteen paasaamaan älyttömyyksiä.
Rauhanomaisia hamppumarsseja on nähty jokapuolella Suomea joka vuosi, nytkun jotkut koittaa tehdä jotain erilaista, niin se on heti 'väärin' ?! En todellakaan voi käsittää.
"Mekö muka vapaita vapaassa maassa, miks poliisi mua kuumottaaa? / Hirveessä pilivessä kadulla taas, valmiina jengiä puukottaaan"
Rauhanomaisia hamppumarsseja on nähty jokapuolella Suomea joka vuosi, nytkun jotkut koittaa tehdä jotain erilaista, niin se on heti 'väärin' ?! En todellakaan voi käsittää.
"Mekö muka vapaita vapaassa maassa, miks poliisi mua kuumottaaa? / Hirveessä pilivessä kadulla taas, valmiina jengiä puukottaaan"
"Vapaus ei tarkoita elämää ilman vastuuta, vaan kykyä valita ja sitoutua siihen mikä on parasta ihmiselle itselleen."
// Paulo Coelho, Zahir
// Paulo Coelho, Zahir
Glen Ness kirjoitti:Ei oo kyse pelosta vaan siittä et miks pitäis olla niin tyhmä ja mennä johki tollaseen naurettavaan tapahtumaan mukaan missä salettii possut tutkii kaikki ja ratsaa himan.. ens viikolla sit nähdään taas ku on kymmeniä kämppiä ratsattu ja ihmiset kitisee kasvien perää.. mitä ovat omaa tyhmyyttä lähteneet moiseen..
Aika provoootrollii... Mitä tyhmää ja naurettavaa tossa oli, sun pelkos ja ennakkoluulot? Ratsattii jopa 3 tyyppiä
Guineatrippin kirjoitti:En nyt oikein ymmärrä 3rd Stonen kritiikkiä. Ei kaikki pajauttajat ole mitään vapausveljeystasa-arvo -hippejä.
Ja kaikki ei ole myöskään oikeuttaeläimille kasvissyönti on mun juttu -hippejä.
- Guineatrippin
- 1 tähti

3rd Stone kirjoitti:...
Ja kaikki ei ole myöskään oikeuttaeläimille kasvissyönti on mun juttu -hippejä.
My point exactly. Joten miksi dissaat eri elämänarvojen omistavien ihmisten tapaa ajaa tätä asiaa, tai millä perusteella heidän tapansa on haitaksi tälle yhteiselle asialle? Pitäisikö tällaisen tapahtuman järjestäjien jotenkin vahtia ikärajaa mielenosoituksessa, vai mitä ajat takaa? Nimi radikaalimarssi oli omasta mielestäni vähän harhaanjohtava, koska tuossa ei hamppumarssista erottu muuten kuin että pari marttyyriä uskalsi mennä poliisien eteen polttelemaan, loput polttivat piilossa väkijoukon keskellä kuten marsseilla yleensäkin.
"Eduskuntatalon eteen meneminen tuntuu jotenkin tyhmältä huomion hakemiselta."
Eikö huomion hakeminen tässä juuri ole pointtina. Tyyliin "Hei minäkin olen ihminen ja tarvitsen ja vaadin oikeuteni."
"Vapaus ei tarkoita elämää ilman vastuuta, vaan kykyä valita ja sitoutua siihen mikä on parasta ihmiselle itselleen."
// Paulo Coelho, Zahir
// Paulo Coelho, Zahir
Re: KUVIA radikaalimarssista.
http://valokuv.at/testi siin on jotain.
- katalanala
- 2 tähteä

Video Helsingin Radikaalimarssista: http://www.youtube.com/watch?v=CIXKg9EoRZ4&fmt=22
katalanala kirjoitti:Video Helsingin Radikaalimarssista: http://www.youtube.com/watch?v=CIXKg9EoRZ4&fmt=22
Olipa hyvä video ja vielä parempi musiikki.