No mutta kun ei sillä saa yhtä paljoa huomiota
Kyllä saa, jos on tarpeeksi jengiä. Ei yliasiallinen käyttäytyminen tarkoita, että pitää olla kusi sukassa.
luulen että se on näihin hippeihin vähän syvään juurtunut ajatus, että jokaiseen paikkaan ja tilanteeseen tullaan omina itseinä ja sellaisissa vaatteissa kun itse haluaa
Nuoruus on jännää aikaa, mutta tää on sota ja mä haluaisin jo vähitellen voittaa. Tää ei oo enää hauskaa. Värikkäiden hattujen poistamista ehdotin siis megafonien kanssa heiluville.
Ne ihmiset jotka ajattelee toisin ja vielä jaksaa seistä paikallaan ja kelata "tolla on värikkäät vaatteet" tai "mikä toikin ituhippi luulee olevansa" nyt on pudonnu kelkasta jo kauan aikaa sit eli ihan sama
Ei ole ihan sama, jos puhutaan kannabista vastustaviin ihmisiin vaikuttamisesta. ”Ne ihmiset” kattaa niistä suuren osan.
en pelkää hippejä tai pidä heidän läsnäoloaan mielenosoituksessa missään määrin omaa osallistumistani rajoittavana
Väännettäköön vielä rautalangasta, että omasta kaveripiiristä noita hippejä löytyy reilustikin. Mitään minulla ei ole heitä vastaan.
Siinä puhutaan yksilötason menetyksen lisäksi myös yhteiskunnallisesta tappiosta
Idishän olisi siis se, että paikalle saataisiin niin paljon työssäkäyviä, ettei kaikille kannattaisi antaa potkuja.