Elikkas taalla opiskelijaasuntolan (3500 opiskelijaa) alakerrassa on kolme kuppilaa disco/rock/reggae. No itsehan istun tietty kaiket illat siina viimeisimmassa vaihtoehdossa, tehden tuttavuuksia, kun kyseisessa kuppilassa on ihan arkipaivaista heittaa kukat poydalle ja ladata "lasi", hyvin tyypillinen tsekkilainen polttelu valine. No nythan on ollut sadonkorjuu aika ja tarjonta on ollut ilahduttavan runsasta ja useat ovat innoissaan tarjoamassa kukkaa suomalaiselle kummajaiselle
Elikkas itse tarinaan, Tuossa viimeviikolla oli sellainen hiljaisempi ilta kuppilassa ja olin istuskellut useita tunteja mika tarkoittaa tietysti myos useita oluita (4 tuoppia) Ja sitten sisaan tupsahti eras tsekkilainen opiskelija, jonka kanssa olin aiemmin hetken jutellut, No hanhan kay jointtia kaarimaan ja mina saan viela kunnian aloittaa, no tietysti sitten alkoholin rohkaisemana piti imutella kunnon savut ja jopo kiertoon no jointtihan sitten vaan tuli takaisin ja takaisin ja vahan ihmettelin kun muut vaan pikkusen imaisee. No siina sitten kysaisin huvikseni kolmannella kierroksella etta satutkohan tietaan mita kukkaa nyt poltellaan. Odotin vastaukseksi et moravian (maakunta) kukkaa kuten aina aikaisemmin, mutta yllatys olikin suuri kun vastaus oli etta isoaidin kasvattamaa white widowia.
Siina vaiheessa alkoi sittten ensimmaiset savut nousemaan jo hyvin humallettuun paahan ja oivalsin ahnehtineeni liian ison palan kakkua, No ei muuta ku perse ylos penkista ja akkia pehkuihin, ennen kuin nolaa ittensa ja suomen totaalisesti. No Muuten kaikki hyvin mut taalla pitaa nayttaa asuntolakorttia alaoven tadeille jos haluaa sisaan puolen yon jalkeen. No sit Menin sille yo ovelle (ennen puoltayota kaytossa eri ovet) ja rupean pimputteleen ja ihmettelen et mika on kun ei ovea avata vaikka tadit nayttaa olevan lasikopissaan istumassa, No vastauksen sit sentaan tajusin hetken paasta kun nain et joku meni sisaan paaovesta. Ei juma kello on vasta 23:45, kylla varmaan naytin aika hauskalta siina pimpotellessa ku ovet on vieressa auki. No sit turvallisesti paasin ponton kautta pehkuihin.
Et sellasta taalla pain maailmaa, Hyvin viihtyy suomipoika