Vaalitilaisuus: SKY & HPPRY @ pasila, 28.3

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Edwin

Re: Vaalitilaisuus: SKY & HPPRY @ pasila, 28.3

ViestiKirjoittaja Edwin » 30.3.2011 12:40

Valittajille vinkiksi, antakaa sitä rahaa, niin saadaan rakennettua vaikka studio näitä juttuja varten, minulla ei todellakaan ole varaa parempiin tekniikoihin, voisihan olla niinkin, että en antaisi mitään tekniikkaa yhdistyksen käyttöön, mahtaisiko olla mielekkäämpi vaihtoehto.

Enkä ymmärrä sitäkään, mitä vääryyksiä joutuivat vieraat nyt kärsimään? (Ellei joidenkin vaaliehdokkaiden sammakoita lasketa)

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 30.3.2011 16:58

valitan koska medianäkyvyys on lähes nolla. lisäksi olen valittajaluonne.
missään lehdessä taikka mediajulkaisussa ei sanaakaan tapahtumasta.
äläkä nyt edwin turhaan hihojasi polta. ei se sun syy tosiaan ole, ettei käteistä virtaa ray:ltä.
jos vaikka laitettaisiin joku kristillinen teema tähän sky:n ympärille. jos sitten. :lol:

toivoisin, että sky tekisi tiivistelmän iltapäivälehti tyyliin jokaisen puolueen kannoista.
persuja ja kokoomusta asia ei kiinnosta ja demarit ei ole valmiita edes keskustelemaan, vaan kanta on sama kuin kristityllä nyrkkeilijällä.
linkittäjiä foorumilta kyllä löytyy.

siellä joku vertasi ganjaa ja seinäkiipeilyn vaaroja.
olisit puhunut nyrkkeilystä. jukan idoli muhamed ali on nykyään (mikäli on hengissä) varoittava esimerkki nyrkkeilyn vaaroista.
vähän niinkuin jukkakin.

lisäksi kannabis keskustelut kääntyvät aina umpikujaan, kun päivitellään lasten pilvenpolttoa.
tosiasiassa kaikesta suomessa poltettavasta pilvestä 99,7% imuroi täysi-ikäinen suomalainen. ei lapset.
ongelmalapset saattavatkin vetää mitä tahansa käsiinsä saavat. mutta silloin syy ei ole ganjan.

vaalit on ovella ja asiamme koskee kuitenkin noin puolta miljoonaa kansalaista.
agressiivisuutta markkinointiin nyt saatana. itse teen ainakin muutaman itsemurhaiskun. :foil:

(viimeinen lause ei ole nettiuhkaus varsinaisessa mielessä, koska kamikazehyökkäykseni liittyvät enemmänkin turvallisen savun muodostamiseen väkijoukoissa.
ei kuitenkaan paikoissa missä on alaikäisiä tai vastaavia)
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Televisio

ViestiKirjoittaja Televisio » 30.3.2011 17:28

Mä kommentoin vaan sitä osaa jonka ehdin nähdä, joka ei varmasti ollut
kattava kuva kokonaisuudesta, mutta joka sisälsi mulle itselleni sitä samaa,
vanhaa, eikä riittävästi sitä mitä olisin odottanut, enkä edes maininnut sitä
että kaikki paikalla olleet eivät olleet yhteydessä PA-laitteisiin langattomilla
mikeillä joita hallinnoisi lauma Etelä-Korealaisia Starcraft veteraaneja.

Hyvä juttu että järjestettiin, en vaan saanut kauheasti mitään irti kun en
paikalle tullut, oma vikani.

multakurkku

ViestiKirjoittaja multakurkku » 30.3.2011 19:50

Kuka se oli se pilleripää, joka ei osannu sanoo muuta ku: "EI! SE ON LAITONTA.. EI!"?
Laman ja säästämisen vuoksi valo tunnelin päässä sammutetaan :guru:

Waphíye

ViestiKirjoittaja Waphíye » 30.3.2011 20:09

multakurkku kirjoitti:Kuka se oli se pilleripää...

Jukka Järvinen, entinen raskaansarjan ammattilaisnyrkkeilijä. Nykyinen päihdetyöntekijä. Kaverin habitus huokuu hyvin vahvasti sitä, että taitaa olla eri substanssien väärinkäytöstä kokemusta. Ulosanti erittäin sekavaa ja arkumentit hiekkalaatikkotasolla.
Wise men talk because they have something to say. Fools because they have to say something.

Pun Worg
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Pun Worg » 30.3.2011 20:16

Waphíye kirjoitti:Jukka Järvinen, entinen raskaansarjan ammattilaisnyrkkeilijä. Nykyinen päihdetyöntekijä. Kaverin habitus huokuu hyvin vahvasti sitä, että taitaa olla eri substanssien väärinkäytöstä kokemusta. Ulosanti erittäin sekavaa ja arkumentit hiekkalaatikkotasolla.

Veikkaanpa, että substansseja enemmän 'pyövelin' järjenjuoksuun ovat vaikuttaneet mojovat päähän kohdistuneet iskut, kuten åkekin vihjaili.

Palaa sivulle “Politiikka ja media”