Aito karvakäsihasis

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä

Aito karvakäsihasis

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 8.4.2011 15:29

Mistä löytyy sinun mielestäsi se kaikista paras aito häziz by Aziz? :think:

Eli mikä kohde on sinun mielestäsi se PARAS HASISMATKAKOHDE?

Onko se kenties jokin 'stan maista - Pakistan, kenties? Vaiko Marokko? Vai jokin muu?

Kertokaa ihmeessä hullut tarinanne hasismatkoista syvissä laaksoissa jossa ganja kasvaa ja hasista tampataan, jossa savu on kermaista, kädet karvaisia ja Aziz on valmiina pommittamaan?

Itseäni kuumottaisi pahasti matkata etenkin 'stan maissa, monesta syystä. Onkohan moinen tarpeeton pelko.. Olen mies, joten mun on helpompi olla, kuin naisen - naisille nämä maat varmaan aika mahdottomia, koska Marokossakin saa valkoinen nainen olla jo tosi varovainen, saati sitten että lähtis 'staneihin.

-J :mrgreen:

gan-cha

Re: Aito karvakäsihasis

ViestiKirjoittaja gan-cha » 9.4.2011 10:47

Oma hasis reissu marokossa ei ollut mikään varsinainen menestys. Olin toivonut, että olisin päässyt hieman tutustumaan valmistusprosessiin tai muuten menomestoille. Tuli sellainen olo, etteivät nämä tyypit jotka sitä espaniaan rahtaavat halua enää nykypäivänä mitään hippituristeja todistamaan touhujaan. Hasista saa jokapuolelta, se on halpaa ja todella hyvää, mutta kaikkea verhoaa sellainen ikävä salamyhkäinen ja hieman rikollinen meininki. Silti voin suositella jos haluaa erittäin halpaa (0,5-1e/g)laatuhasista edullisen lennon päässä. Muuten hieman rassaa tuo arabien kaupankäyntityyli ja tavaroiden tuputtaminen.

Ystäväni, jonka vaimo on nepalin maaseudulla sairaanhoitajana, on päässyt ihan sadonkorjuu puuhiin ja nähnyt livenä niitä satojen kiloen hasis vuoria. Siellä oli riittänyt ihan parin kuukauden oleskelu ja hyväksi tyypiksi osoittautuminen siihen, että porukkaan otetaan mukaan. Nepalilaiset miehet käyttävät kuulemma alkoholia melko reippaalla kädellä, tässä lajissahan härmäläisetkin usein pääsevät kunnostautumaan ja pääsevät näin ollen helposti piireihin. Ja kuuleman mukaan se hasis oli sitten jotain aivan käsittämättömän hyvää. Olen kaverini kanssa asunut joskus aikoja sitten hollannissa, joten vertailukohtia löytyy, mutta silti tämä nepalilainen kuulemma hakkaa kaiken muun ihan kuusi nolla. Sain itsekkin tuliisena n.5g tätä mustaa kultaa ja olin sanaton, vaikkei se enää kaikkein tuoreimmiillaan ollut ja huolimaton paketointi antoi oman pikantin lisän ainakin tuoksuun.

merry
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja merry » 9.4.2011 12:12

Kannattaa odottaa hetki koska kohta ilmestyy strain hunterssin marokko expedition. Youtubesta löytyy india ja africa expedition joista toi india oli tosi hyvä.
Varsinkin toi Intian luoteiskolkka himalajan vuoristoineen jossa charasta tehdään kiinnostaa itseä kovasti kun oli niin hienon näköstä.

Marokko on kyllä kokemisen arvoinen mesta niin hasikseltaan kuin kulttuuriltaankin.
Oma reissu sinne oli loistava ja nyt on kaikki paikanpäällä valmiina kun seuraavan kerran eksyn sinne.

GanjaBaba
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja GanjaBaba » 9.4.2011 13:54

On tullut piipahdettua Intiassa, Marokossa, Köpiksessä, Hollannissa ja Etiopiassa. Surullista, mutta polttelun kannalta paras paikka on Hollanti. Eihän siellä kukaan pysty _lomailemaan_ pitempää aikaa, kun on niin kallis. Mutta sitä kuumotuksen 100% poissaoloa en vain ole kokenut missään muualla. En minä sitä sano, että reissussa tulis vainoteltua jotenkin paljoa. Vähemmän kuin kotona, mutta aina se vähän takaraivossa sykkii, et mitä tapahtuu jos jää kiinni.

Etiopia oli jees sen suhteen. Tuntui, että itse asettu hierarkiassa johkin sinne poliisipäällikön ja pormestarin välimaastoon. Varmuutta ei ole, mutta aika kuninkaallisena meitä siellä kohdeltiin. Poltto puolestaan oli suorastaan paskaa pitemmän päälle, kun kotimaiseen vertasi. Hasistahan siellä ei valmiina ole, mutta hartsinen kukka oli niin halpaa, että asian voi korjata itse, kunhan muistaa ottaa pari screeniä matkaan.

Jos ihan puhtaasti puhutaan hasiksen poltosta jne, niin paras paikka on ollut Intian Kullu Valley. Laatu oli todellakin kohdillaan, eikä hinta ajanut vararikkoon. Sää oli mielestäni lähes täydellinen keväällä (matkakumppanit valitti kylmyyttä), hintataso kohdillaan ja näkymät henkeäsalpaavat.

Marokon hyviä puolia on hasiksen laatu, ja muutenkin aika länsimaalainen taso hotelleissa jne. Itse henk koht pidän enemmän Marokkolaisesta hasiksesta, kuin Intialaisesta, joten lasken sen hyväksi puoleksi. Marokkoon pääsee myös kohtuullisen halvalla ja helposti. Hintataso, Ilmasto ja näkymät ei vedä vertoja Intialle.

Kristiania oli aikoinaan kuin jokin slummi-/hippiversio Amsterdamista. Ei se paha asia ollut, mutta Damissa sai kaiken saman, mutta laadukkaammin katettuna.

Palaa sivulle “Matkailu”