Kanada

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Piipero

Kanada

ViestiKirjoittaja Piipero » 20.5.2011 0:16

Olen kesällä menossa parin viikon matkalle Torontoon ja kiinnostaisi kuinka helppoa tavaran saanti on suurkaupungissa. Keneltä ja mistä kannattaa kysyä ja missä hintaluokissa liikutaan..? Kanadassa on kuulemma melko vapaa kannabiskulttuuri ainakin Vancouverissa, koskeekohan tämä myös maan suurinta kaupunkia.

Lootusapina

Re: Kanada

ViestiKirjoittaja Lootusapina » 16.5.2012 22:45

Bumpataampa tätä ylöspäin, josko kokemuksia olisi kenellekään kertynyt? Loppukesästä suuntana Toronto! Asiaa hieman tutkittuani törmäsin muutamiin hamppumyönteisiin kahviloihin joissa on ainakin välineistöä saatavilla, mutta lait kieltävät itse tuotteen myynnin.
"Tänään on karsta päivä." -rosvo

Bluntosphere

ViestiKirjoittaja Bluntosphere » 7.6.2012 20:48

Mulla suuntana Vansterdam elokuussa MUT täsäpä teille Toronnoon matkustaville infoo.

kätsy sivu muutenki kannabisnarkkarien matkailun kannalta http://www.webehigh.com/city/detail.php?CITYID=2112

Lootusapina

ViestiKirjoittaja Lootusapina » 25.9.2012 17:36

Toronto on melko aromikas kaupunki. :pimp: Kukka tuoksuu siellä sun täällä, ihmiset polttavat ilman suurempia kuumotuksia kaduilla, baarien edessä ja puistoissa. Ihmiset ovat muutenkin helposti lähestyttävämpiä kuin Suomessa, juttelu polttelijoiden kanssa johtaa mielenkiintoisiin ihmisiin tutustumisen lisäksi lähes poikkeuksetta tarjottuihin (yleensä helvetin hyviin!) paukkuihin. Harvoilla tarjoavilla kavereilla kuitenkaan oli myytäväksi asti. Kadulta randomtyypiltä ostamista en suosittele.
"Tänään on karsta päivä." -rosvo

Palaa sivulle “Matkailu”