Huomasiko kukaan, että Madventures -sarjasta jatketun netti-tv-sarja MadCookin jaksossa "toimivat eineet", liikuttiin hyvinkin lähellä kannabiskulttuuria? Jaksossa siis valmistetaan avaruuskakkusia "kuituhampusta".
Tässä linkki jaksoon.
Kannattaa katsoa myös muita jaksoja, kokonaisuudessaan tuntuu olevan kovin savuisaa meininkiä.
Madventures: MadCook ja space cake
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: Madventures: MadCook ja space cake
Kokonaisuudessaa erittäin hyvin silmät avaava sarja. Itse MadCook on toissijainen ja enemmän keskitytään Rikun blastaukseen ikävästä maailmasta. Tätä ei myöskään ikinä tulla näkemään televisiossa, sen verran tylyttää elintarviketeollisuutta. Mutta onneks penskat liikkuu tutummin internetin viidakossa ja uskosin täl oleva hyviä vaikutuksia tuleviin asenteisiin.
Siitä mitenkä lähellä kannabiskulttuuria liikutaan, tarkistakaa jaksojen julkaisuaika. Monelle erittäin tuttu.
Siitä mitenkä lähellä kannabiskulttuuria liikutaan, tarkistakaa jaksojen julkaisuaika. Monelle erittäin tuttu.
Coco vetää vähän överiks ton hahmon, toimis muuten paremmin
mut helvetin hyvä jakso, kiitti Locker!
ja tuo ohjelmahan tulee aina kello 4.20
muggg kirjoitti: Tätä ei myöskään ikinä tulla näkemään televisiossa, sen verran tylyttää elintarviketeollisuutta.
Itse näin muutama viikko sitten kyseisen jakson klo 20:00 sunnuntaina subilta, televisiosta.
Nine times outa ten I'm ready, steady stayin' blowed
Tietääkö kukaan mistä vanhan kunnon kärkkäisiä vielä saisi?
Valoverstaalla niitä jossain vaiheessä myytiin, mutta eipä taida sitäkään puljua enää olla. Helvetin hyvä chilu jonka itsekkin olen omistanut.
Valoverstaalla niitä jossain vaiheessä myytiin, mutta eipä taida sitäkään puljua enää olla. Helvetin hyvä chilu jonka itsekkin olen omistanut.Palaa sivulle “Politiikka ja media”