Heheheheh :)

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Aina yskä

Heheheheh :)

ViestiKirjoittaja Aina yskä » 7.8.2011 9:49

Tää on aivan turha topikki mut pakko hehkuttaa.
Mä on iltaan mennessä Damissa nauttimassa elämäni ekat lailliset sauhut coffarissa...Tästä on haaveiltu jo 12 vuotta ja nyt se hetki on käsillä ja sekös hymyilyttää :D .
Jee jee :pimp:
Saa poistaa jos on aiheellista :) .
Vittu mikä vastarannankiiski.

mr.capone

Re: Heheheheh :)

ViestiKirjoittaja mr.capone » 12.8.2011 18:47

En tiedä miksi mutta alkoi itseänikin hymyilyttämään. :laugh:

jimpsu^

ViestiKirjoittaja jimpsu^ » 13.8.2011 1:08

Maaan

Olen kateellinen sinulle, senkin onnekas paskiainen. :cry:
Peace & Love!

Aina yskä

ViestiKirjoittaja Aina yskä » 13.8.2011 11:12

Sam 1 kirjoitti:Aika normi-hampuusi, kun 12 vuotta miettii ennen kuin tapahtuu.

Näinhän se menee... :doh: .
Mut joo, matka oli aivan mahtava. Amsterdamista pienine kujineen tulee mieleen Harry Potter kaupunki, vain ne suippohatut puuttui :). Coffareissa hinta oli aika sama mitä täälläkin joutuu maksamaan ja laatu oli ok, kotona kasvatettu kuitenkin voittaa. Eikä se kaikkien kehuma amnesia haze mitään niiiin ihmeellistä ollut, tuli vittumaiset jomotukset jalkoihin kun vaikutus alkoi laskea. Cheese oli parasta polttoa mitä löytyi, tuli ostettua jopa pari kertaakin. Kaikki hasikset mitä kokeilin olivat pettymyksiä, hintahaarukka oli 11-25€/g.
Kannattaa varata hotelli aika läheltä keskustaa, me oltiin yötä noin 2,5km keskustasta ja se oli liikaa varsinkin jos savut oli loppunu illalla.
Eli, kaupunki oli hieno, coffarikulttuuri oli mahtava ja savut tasalaatuista.

...ei nähty kuin yksi porukka kännissä, mistä lie johtuu :think: ...

Lion of Judah

ViestiKirjoittaja Lion of Judah » 13.8.2011 11:35

Heheheheheh, ehhe heehhe! Itse lähden taas kohta karkuun Alankomaihin kun kesäloma loppuu ja opinnot jatkuu. Ihan ihmisten kasvattamaa kukkaa sielläkin on, että jos odottaa että lähtee taju niin voi helposti pettyä. Hintojen, tasaisen laadun ja kuumotusvapauden takia kuitenkin hakkaa Härmän 6-0 - pitäis vaan oppia säännöstelemään omaa käyttöä vähäsen. :think:
"Layer cake. Have you seen it? Fucking good weed with Daniel Craig."
~Matisyahu

Aina yskä

ViestiKirjoittaja Aina yskä » 13.8.2011 12:06

Lion of Judah kirjoitti:Heheheheheh, ehhe heehhe! Itse lähden taas kohta karkuun Alankomaihin kun kesäloma loppuu ja opinnot jatkuu. Ihan ihmisten kasvattamaa kukkaa sielläkin on, että jos odottaa että lähtee taju niin voi helposti pettyä. Hintojen, tasaisen laadun ja kuumotusvapauden takia kuitenkin hakkaa Härmän 6-0 - pitäis vaan oppia säännöstelemään omaa käyttöä vähäsen. :think:

Tosiaan oli pieni pettymys kun eka paukut poltti. Odotin tippuvani lattialle ekassa coffarissa, mut ei. Kyl se sitten alkoi hymyilyttää kun mietti kuinka hyvää on saanu itsekkin kasvatettua ja kuinka hyviä lajikkeita tältäkin forumilta saa. Hyvänä puolena vielä se että lajikkeita oli tosiaan aika paljon eikä niistä tarvinnu maksaa yli 15€/g... jos oikein muistan :think: .

BläckKlustär

ViestiKirjoittaja BläckKlustär » 15.9.2011 21:44

Itse olin 17 kun faijani kanssa mentiin Hollantiin ja siellä ensimmäiset ja viimeiset (en oo vaan ollut sen jälkeen) melkein lailliset sauhut (huomatkaa alaikäisyys).. Nostalginen fiilis tuli tms. :cry:

juselius
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja juselius » 17.9.2011 0:07

On niissä Daminkin coffareissa ja budeissa suuria eroja.
"miten pillulla voi paikata mitään kun sekin on vaan reikä" - Naftal

Warewolf
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Warewolf » 19.9.2011 1:12

Sikäli kun olen kuullut suomalaisilta jotka on paikan päällä olleet ja hollannikkailta jotka siel asuvat, ni suomessa budi on vahvempaa. En sit tiedä että miksi... Kesällähän vahingossa tipautin yhden koffarimyyjän, sinne se jäi hetkeksi lepäilemään pusikkoon kun itse olin vielä aivan teräkunnossa. Asianmukaisesti kyl käänsin sen kyljelleen nukkumaan ennen kuin liikahtelin itse siitä.
Natsimoderoinnin puolesta.

*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*

anderec

ViestiKirjoittaja anderec » 19.9.2011 12:53

Toi että suomessa kotikasvatettu budi on yleissilmäyksellä vahvempaa ku budi koffareissa olis, niin johtuu mun mielestä ihan puhtaasti siitä että jengillä on liikaa odotuksia sen koffaribudin suhteen, budia seki vaan on. Sitte toinen juttu minkä uskon vaikuttavan on se, että täällä kasvattajat kasvattaa omaan käyttöön ja polttoon kaveriporukalle, niin siitä kasvista pyritään puristamaan kaikki mahdollinen irti just kaikilla ruuvikikoilla yms seteillä. Hollannissa taas uskon että kylmästi lasketaan millon puskat kannattaa niittää rahallisesti. En meinaan jaksa uskoa että jos jokin lajike olis valmis 65pv kukituksen jälkeen niin enää alettais siellä puristelemaan paria ekstraviikkoa, uudet vaan pykälään ja rahan tuloa ei voi estää.
Mutta noinhan se menee. Eikä siinä kyllä niistä koffareista saa erittäin laadukasta budia jos vaan haluaa.
"When injustice becomes law, rebellion becomes duty." - Thomas Jefferson

kela

ViestiKirjoittaja kela » 21.9.2011 18:40

Hehehe aika heikosti menee, jos saa 12 vuoden odotuksen jälkeen ensimmäiset sauhunsa. :laugh:
Muttajoo, toivon mukaan oli hyvä reissu!
Kuumottaako?

pervert

ViestiKirjoittaja pervert » 21.9.2011 19:04

kela kirjoitti:Hehehe aika heikosti menee, jos saa 12 vuoden odotuksen jälkeen ensimmäiset sauhunsa. :laugh:
Muttajoo, toivon mukaan oli hyvä reissu!

Ensimmäisistä LAILLISISTA taisi olla puhe alkuperäisessä viestissä . :wink:
Who controls the past now controls the future
Who controls the present now controls the past
Who controls the past now controls the future
Who controls the present now?

MaZa1

ViestiKirjoittaja MaZa1 » 22.9.2011 19:13

Aina yskä kirjoitti:...

...ei nähty kuin yksi porukka kännissä, mistä lie johtuu :think: ...

Suomalaisia? :D
Bla..bla blabla bla..bla?

Tepsteri

ViestiKirjoittaja Tepsteri » 29.9.2011 23:13

MaZa1 kirjoitti:...

Suomalaisia? :D

Veikkaisin ennemmin, et brittejä. :evil:.
cannabush does not kill
georgewbush does

Palaa sivulle “Matkailu”