Tulkaa kaapista ulos nyt rohkeasti
joo, olen kannabis diileri..mutta proxyjen takana oleva sellainen
kaapista ulos tulijoiden lista:
Evil ES
Evil ES kirjoitti:20e/g budia mikä on hitusen kosteeta ja siinä on trimmilehteä ja oksaa seassa.
Juu ei kyllä täältä sais marketeista 4 eeroon ensimmäistäkään gemmiä. Eiköhän se hinta veroineen sijoittuisi johonkin 13-16€ välimaastoon.Evil ES kirjoitti:Itse ainakin olen laillistamista vastaan koska menisi tulot siinä kun kaikki hakis marketista budia 4e/g (tai uskaltaisi kasvattaa itse) eikä ostais multa enää 20e/g budia mikä on hitusen kosteeta ja siinä on trimmilehteä ja oksaa seassa.![]()

Matopää kirjoitti:Hekumoin jo kuinka moni siemenentuottaja kieltäytyy Evil ES:lle enää siemeniä myymästä jos tällaiseen toimintaan menevät(vaikka kai se ahneus toimii niinkinpäin, ainakin joillakin).
Toinen osa minusta, se joka haluaa vielä jollain yhden prosentin rippusella uskoa ihmisiin, toivoo että ketjunaloittaja olisi ruvennut trolliksi.
Onneksi on omavarainen tämän suhteen, ei tarvi kynyttäjien vinkuheinän perässä juosta. Tosin ne satunnaiset kerrat kun budvedin seassa on jotain oksia ollut, ei siitä mitään kahtakymppiä makseta. Taidat kaikenlisäksi myydä joillekin alaikäisille jotka eivät osaa edes kyseenalaistaa korkeaa hintaa kusisesta lopputuotteesta.
aidat kaikenlisäksi myydä joillekin alaikäisille
En myy kellekkään joka on niin tyhmä että jäisi esim vanhemmilleen siitä kiinni kävelemällä budisäkki kädessä niiden ohi.
Ihan varmasti tulisi paljon narinaa "ennen kaikki oli paremmin kun kuka tahansa ei saanut polttoa" jne..toivottavasti ymmärsitte pointin.
Evil ES kirjoitti:
Kyllä mä aina kirjaudun proxysta. Ja en kusettamalla kuseta ketään enkä lisää mitään ylimääräistä lehteä tai oksia sinne budiin tieten tahtoen, en vaan trimmaa lehtiä ja oksaa pois, erottelu on perseestä. Ja jos joku haluaa kokeilla onko budi kuivaa niin annan tehdä sen, mutta yleensä tyypit on niin nitkuissa ettei niitä kiinnosta.
...
Ja jos siemenkauppiaat kieltäytyy myymästä niin teen vaan uuden nickin, eiköhän kaikki eri mieltä olevatkin tiedä että turha olla myymättä koska tekisin vaan uuden nickin.![]()
...
Ja musta tuntuu että laillistaminen tuhoaisi nykyisen (mielestäni mukavan undergroundin) kannabiskulttuurin kun hermanni 13v:t pistäisivät isoveljen hakemaan budia ja bajauttelisi sitten ympäri kyliä.
Olavi_Seiska kirjoitti:Entä se, et tulevat sukupolvet sais huomattavasti helpommin yrttiä? Moni kuitenkin on nähny helvetisti vaivaa omien budisäkkien täyttämiseen. On hikoiltu, kuumoteltu, venailtu ja sit viel tullu kusetetuks.
Jos me se kannabis laillistettaisiin, onko tulevilta käyttäjiltä odotettavissa mitään kiitosta? Ei varmaankaan.
Olavi_Seiska kirjoitti:Jos me se kannabis laillistettaisiin, onko tulevilta käyttäjiltä odotettavissa mitään kiitosta? Ei varmaankaan.

Buuddha kirjoitti:...
No toi on oikeesti jo vitun itsekeskeistä !
Etkö tee mitään, jos et saa siitä kiitosta?
Mitä helevettiä ?!![]()
EDIT. Ja kyllä, minä (en niin itsekeskeinen ihminen) olisin erittäinkin kiitollinen edellisille sukupolville jos olisivat ganjan saaneet laillistettua.
Olen itse sillä linjalla että ei laillistusta mutta jotain järkeä tuomioihin suht vaarattoman asian kasvatuksesta. Lääkekäyttöä rajoitetusti enemmän.

Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa