meillä päin se on ollu lokkien touhua. kyllä joo, iteki oon polttanu karstoja pahan paikan tullen.
mut en mä kyl niistä lähe maksaa oli minkäverran tahansa.
anderec kirjoitti::D hahaha voi jeesus mikä meno. Ei kai kukaan nyt oikeasti maksa karstasta yhtään mitään? onhan tota tullu poltettua joskus aikoinaan, mutta eipä kyllä nykyään houkuttele. Voisin maksaa siitä että joku tulee putsaamaan mun bongin kunnolla puhtaaksi, en siitä paskasta mitä sieltä irtoaa.
Hymy nousi kyllä huulille kun ttä ketjua selas
Tetratelekinesisgrammaton kirjoitti:Jees mäki tossa kiskasin hihaan karstaa... piikitin niin että veri roisku ympäri kämppää... piikitin ja piikitin mutta se karsta ei tullu sen piikin läpi millään! yritin kovasti ja piikitin ja piikitin.... verta roisku ympäri kämppää litrakaupalla... sitte pärähti! huimas iha sikana ja sit vaa nojasin taaksepäin ja relasin! ja taisin pyörtyäkki!

deva kirjoitti:...
Onko kukaan kokeillut toimiiko jos pyörittäis tampoonin karstassa ja työntäisi sen "thc supon" peräsuoleen?
Toimisko kuten alkoholilla
deva kirjoitti:Mä nykään yleensä teen karstasta viivoja ja vedän nokkaan, vähän pärisee!1!
Ei kannata sekoittaa vastanypittyjä reggaepampuloita karstaan, tulee ikävä paskanmaku suuhun onteloiden kautta![]()
Onko kukaan kokeillut toimiiko jos pyörittäis tampoonin karstassa ja työntäisi sen "thc supon" peräsuoleen?
Toimisko kuten alkoholilla
siemenmetsästäjä kirjoitti:Täällä päin ei kyllä ole kukaan ikinä maksanu mistään karstasta.
edStone kirjoitti:Paljonkos olette maksanut täysistä imurin pölypusseista?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa