Kuva

suuri presidenttikeskustelu

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Avatar
åke pakana
Avaruuskauppa Author
Viestit: 1212
Liittynyt: 2.12.2004

suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja åke pakana » 20.12.2011 14:52

lyhyesti virsi kaunis: väyrynen

humoristin valinta. sitäpaitsi muita varteenotettavia hampuusille ystävällisiä vaihtoehtoja ei taida olla.
vai onko?
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Avatar
åke pakana
Avaruuskauppa Author
Viestit: 1212
Liittynyt: 2.12.2004

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja åke pakana » 20.12.2011 15:00

saataisiin niin pirusti mediahuomiota, jos vaan porukalla yksimielisesti asetettaisiin joku ehdokkaista hamppukansan presidentiksi.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Dilemma
1 tähti
1 tähti
Viestit: 337
Liittynyt: 11.9.2008

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Dilemma » 20.12.2011 15:30

Minkä ihmeen takia se on kaikista noista ehdokkaista Väyrynen? Mies vaihtaa mielipidettä, kuin sukkaa, eikä hänellä ole mitään muuta agendaa, kuin olla koko ajan esillä jollain tavalla.

Jos hamppuasiaa ajavan, tai ei ainakaan sitä hautaan asti vastustavan presidentin haluaisitte, niin jälleen kerrän vihreistä tai vasemmistosta löytyisi ne ehdokkaat.

Itse aion äänestää Pekka Haavistoa, suosittelen tutustumaan ja unohtamaan mielleyhtymät, jotka monella vihreää puoluetta kohtaan on ja keskittymään ehdokkaaseen. Lukekaa vaikka tää, ja kelatkaa hetki, ja miettikää, ovatko nuo muut vanhat sedät nyt sen parempia?

http://kaikki-elamasta.blogspot.com/201 ... nttia.html

^^eikö åke millään lähtisi, ja jos ei, niin miksi :think: ?

Avatar
Gator2
Viestit: 60
Liittynyt: 10.9.2008

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Gator2 » 20.12.2011 17:17

Paavo A. 'nuff said.

Enemmän viestiin, enemmän.

Avatar
Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 2443
Liittynyt: 29.1.2008

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 20.12.2011 17:20

Miksi hampuusien pitäisi antaa oma tukensa yhdelle ehdokkaalle vain sen yhden mielipiteen, eli tässä tapauksessa päihdepolitiikkakannan takia? Hampunpolttajiin mahtuu väkeä oikealta vasemmalle, kaikista ammattikunnista ja ikä- ja yhteiskuntaluokista, miehiä ja naisia. Kukin äänestäköön ketä tykkää, mitä tässä keinotekoista yhteistä nimittäjää hakemaan - etenkin jos sen yhteisen nimittäjän nimissä tulisi sonnittua kaikkien muiden arvojen päälle.
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't

hydra
1 tähti
1 tähti
Viestit: 752
Liittynyt: 22.4.2004

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja hydra » 20.12.2011 17:26

åke pakana kirjoitti:lyhyesti virsi kaunis: väyrynen

humoristin valinta. sitäpaitsi muita varteenotettavia hampuusille ystävällisiä vaihtoehtoja ei taida olla.
vai onko?


Mietin itsekin että antaisin protestiäänen Väyryselle. EU- ja Nato-vastaisuuden sekä kulttistatuksen takia. Varteenotettava vaihtoehto olisi jättää äänestämättä. Miksi pitää äänestää presidentistä jolla ei ole enää valtaa? Tai no kyllähän se nimittää vielä jotain virkamiehiä, mutta niistä ei edes keskustella ennen vaaleja.

edit: sitäpaitsi voittaja on jo etukäteen tiedossa.

Avatar
oldirty
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1666
Liittynyt: 15.5.2006

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja oldirty » 20.12.2011 17:58

Kyllä varmasti maistuis kahvi ainakin paremmalta Väyrys mukista.

Kuvalinkki
the Effects are very strange, and, at first hearing, frightful enough) is very general and frequent: and the Person, from whom I received it, hath made very many Trials of it, on himself, with very good Effect.

Avatar
Sectoid
1 tähti
1 tähti
Viestit: 291
Liittynyt: 7.3.2010

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Sectoid » 20.12.2011 18:53

Onhan se Väyrynen kaikkea nähnyt poliitikko ja ihan älykäskin vielä mutta en äänestaisi sitä sen hullun vallanhimon vuoksi.

Timo Soinin vois laittaa ruoskittavaks kun ratsastaa populismilla, tosin äijällä on kyllä välillä erittäin osuvia mielipiteitä joten tyhmä hän ei ole.

Lipponen jäänyt mieleen sdp:n köyhiä kusettavan politiikan takia, ei sillekään ääntä täältä.

Arhinmäeltä puuttuu munaa ja aitous presidenttikisassa. Näyttää ja kuulostaa välillä semmoselta tissiposkelta että ei sitä vasemmiston puheenjohtajaks uskoisi.

Kd:t ja rkp:n ehdokkaat ohitan ihan vain elitismin ja sotketaas jumala politiikkaan juttujen vuoksi.

Jäljelle jää yksi protestiääni ja se menee Pekka Haaviston taskuun! Hyvä PEKKA! :D
Samuel L. Jacksonin kameleontti.

Avatar
Gator2
Viestit: 60
Liittynyt: 10.9.2008

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Gator2 » 20.12.2011 18:54

oldirty kirjoitti:Kyllä varmasti maistuis kahvi ainakin paremmalta Väyrys mukista.

Kuvalinkki


Haluaisin Jukka Riipis-mukin, josta voisin hamppukaakaota juoda.

Tuokin olisi kyllä ihan hieno.

cannhea
Viestit: 65
Liittynyt: 19.4.2010

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja cannhea » 20.12.2011 22:33

Tuskin monikaan täällä äännestäisi presidenttiehdokasta vain sen vuoksi että se olisi myötämielisin kannabiksen suhteen, tai vähiten vastustava miten sen nyt ottaa. Ei kyl edes hajua kuka sellainen olisi.

Meitä ganjan sihauttajia on moneen junaan, joilla se itse polttelu elämässä on pienessä roolissa.
Tämän takia en usko että tämän osalta tulee ääniä mihinkään suuntaan enempää tai sen vähempää.

Avatar
åke pakana
Avaruuskauppa Author
Viestit: 1212
Liittynyt: 2.12.2004

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja åke pakana » 20.12.2011 23:44

no mitä ihmettä te nyt sekoilette?
ei sen väyrysen olekaan tarkoitus voittaa yhtään mitään.
me vaan purukalla kannatamme sitä.

hamppuforumin 13000 virallista edustajaa kääntyi väyrysen puoleen!!
eikös kuulosta mielenkiintoiselta ilttis-lööppinä.

itse jutussa kerrotaan, miten nämä viralliset edustajat edustavat sitä puolta miljoonaa suomen kansalaista,
jotka suhtautuvat hyvinkin myötämielisesti ajatukseen, että törtteliä sais tupruttaa.

väyrysellä sitäpaitsi ei taida olla minkäänlaista kannanottoa kannabikseen?
politiikan (lue:paskanjauhaminen päivänselvistä asioista) ammattilaisena paavo todennäköisesti turvaisi kantansa viimeisimpään tutkimustietoon ja muiden maiden kokemuksiin.

mediassa käydään presidenttikilpailua ja valitetaan kun yleisö nukkuu kyllästyttyään jatkuvaan taloustaloustalous-juttuun.
päihdepolitiikasta en ole kuullut paljoa väiteltävän. väyrynen lapinjätkänä hakkaisi muut mennen tullen.

sitäpaitsi pave on komiikan puolella jo paljon rajumpi kuin se englantilainen mäkikotka, vai mikä se oli..eddie jotain
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Avatar
åke pakana
Avaruuskauppa Author
Viestit: 1212
Liittynyt: 2.12.2004

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja åke pakana » 20.12.2011 23:51

Ja se paavo voi olla vaikka täysin eri mieltä meidän kanssa. ja silti me vaan sitä fanitettais.

katsokaas kun oikea voima on joukkovoima. joukkovoimailija voi vaikka käyttää valtaa.
nimittäin joukkovaltaa voimalla. voimalan jouko oivaltaa voimailun salat.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

kinko

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja kinko » 21.12.2011 7:17

Toi oli hyvä liityn edelliseen puhujaan ja hyvää joulua kaikille.

åke pakana kirjoitti:Ja se paavo voi olla vaikka täysin eri mieltä meidän kanssa. ja silti me vaan sitä fanitettais.

katsokaas kun oikea voima on joukkovoima. joukkovoimailija voi vaikka käyttää valtaa.
nimittäin joukkovaltaa voimalla. voimalan jouko oivaltaa voimailun salat.

Avatar
pizbuin
Viestit: 536
Liittynyt: 20.5.2006

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja pizbuin » 21.12.2011 8:00

Jep sait vakuutettua. Sille "kuka se on?" Väyryselle menee ääni.

Ainoo vaa et tätä keskusteluketjua ei vaaleihin mennessä oo lukenu, kun ehkä 2000 hyypiötä ja niist ehkä tuhat on jaksanu lukee loppuun asti ja ymmärtänyt yskän. Ja varmaan puolet on niin vitsikkäitä, että jopa äänestää Väyrystä.

Dilemma
1 tähti
1 tähti
Viestit: 337
Liittynyt: 11.9.2008

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Dilemma » 21.12.2011 8:10

Uskomatonta

Tyypit äänestää kaikista noista vaihtoehdoista VÄYRYSTÄ :D. Ettekö te tajua, että tässä on kyse siitä, että äänestämme ihmistä, joka toimii ulkopolitiikan johtajana ja määrittää Suomen politiikan suuntaa seuraavat 6 vuotta. Te menette, ja valitsette miehen, joka on kaikkea mieltä kaikesta sen mukaan, mitä mieltä kannattaa olla ja on Suomen turhimmasta, vanhoillisesta puolueesta sen takia.

Suosittelen tutustumaan ihan asiakysymyksiin mielikuvien sijasta, ei nämä ole niin vaikeita asioita. Mihin laitetaan mitäkin rahaa ja kuka sen maksaa. Pelastetaanko ympäristö vai tuhotaanko maapallo. Laillistetaanko se ja tää, vai kielletäänkö periaatteesta.

Tehkää vaikka vaalikone tai jotain

Joku puhu NATO-vastaisuudesta. Ainoa selkeästi NATO-vastainen presidenttiehdokas on Paavo Arhinmäki

Ja sitten joku sanoi, että Niinistö sinne kuitenkin menee, no joo, saattaa olla näin, mutta pointti on nimenomaan siinä, että kenet me valitaan sille toiselle kierrokselle tuomaan keskusteluun ja mitä teemoja. Väyrynen vs Niinistö, tulis varmaan jännät dinosaurusaiheiset keskustelut.

Itse olin melko ennakkoluuloinen vihreitä kohtaan, kunnes tajusin, että Pekka Haavisto on aivan loistava presidenttiehdokas. Omaa laajan kokemuksen kansainvälisestä työstä, on kohtuullisen miellyttävän näköinen ja kuuloinen, kannattaa kestävää kehitystä sekä hyvinvointivaltiota

Vieras

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Vieras » 21.12.2011 8:44

En kaipaa vittuiluja siitä että äänestän Perussuomalaista!

Eli tosta lähdetään liikenteeseen. Miksi äänestän sitä ketä äänestän?
Eniten samankaltaisia mielipiteitä ja uskon hänen olevan tarpeeksi edustava ehdokas ulkomailla. Kuuluisuutta jo saanut ja varmasti tulee näkymään ulkomailla. :yes:

Presidentti on vain presidentti ja valtaoikeuksiakin häneltä leikataan.
Sivaria en kuitenkaan laittaisi presidentiksi enkä myöskään samaan sukupuoleen suuntautunutta viherpiipertäjää joka asettaa ympäristön ja muun maailman omaa kansakuntaa tärkeämmiksi asioiksi.
Onhan homous vielä laitonta joissakin maissa ja mitä luulette että millaiset suhteet homopresidentillä olisi tällaiseen maaan? :think:

En tosin loukkaannu pätkääkään vaikka presidentiksi tulisikin Niinistö/Väyrynen oman ehdokkaan sijaan.

Hampulla ei tässä asiassa ole mitään merkitystä! Se on mitätön asia verrattuna oikeisiin asioihin.

Väyrys -mukin kyllä haluaisin itselleni, sen verran hyvää juttua siitä on tullut Rockilta. :lol:
En kyllä senttiäkään omaa rahaa siihen sijoittaisi..
Mites muilla näkyy toi Väyrysen muki? Itelle tulee valkoinen sivu kun sitä yrittää klikata isommaksi. :?

Avatar
åke pakana
Avaruuskauppa Author
Viestit: 1212
Liittynyt: 2.12.2004

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja åke pakana » 21.12.2011 9:13



"..Te menette, ja valitsette miehen"
ei me oikeasti tehdä presidenttiä, vaan media on tehnyt sellaisen niinistöstä. me vaan kapinoidaan.
katsos kapina ei näy minnekään, jollei se ole näkyvä kapina. ja vanhan keskustalaisen sanonnan mukaan väyrynen näkee kaikkialle ja vielä pimeässä.


haaviston pekasta olen kanssasi täysin samaa mieltä. hän on ehdottomasti edustavin ehdokas.
mutta, mutta..petyin rajusti vihreisiin muutamia vuosia sitten ja en äänestä missään tapauksessa näitä
ennen kuin tämä nykyinen kaarti on poistunut takavasemmalle.
soininvaaran aikaan älykkyyttä arvostettiin mutta nykyisin aate menee terveen järjen yli.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Olkko231
Viestit: 11
Liittynyt: 10.10.2011

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Olkko231 » 21.12.2011 10:08

Väyrystä varmaan äänestän. Haavisto on myös iha ok ehdokas.

Te menette, ja valitsette miehen, joka on kaikkea mieltä kaikesta sen mukaan, mitä mieltä kannattaa olla

Avatar
Idän Pikajuna
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1087
Liittynyt: 13.7.2007

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Idän Pikajuna » 21.12.2011 11:32

Multa on usko mennyt näihin suomen presidentteihin ja residentteihin. Äänestän timo soinia ellei joku jostain kumman syystä perustele riittävän hyvin miksi minun pitäisi välittää/äänestää jotain toista huru-ukkoa.
Lehemiä sioille.

Pun Worg
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1187
Liittynyt: 4.10.2007

Re: suuri presidenttikeskustelu

ViestiKirjoittaja Pun Worg » 21.12.2011 12:43

Idän Pikajuna kirjoitti:Multa on usko mennyt näihin suomen presidentteihin ja residentteihin. Äänestän timo soinia ellei joku jostain kumman syystä perustele riittävän hyvin miksi minun pitäisi välittää/äänestää jotain toista huru-ukkoa.


No jos haluat Timo Soinin Suomen kasvoiksi edustamaan meitä tapaamisissa muiden maiden johtajien kanssa, niin mikäpä siinä... :lol:


Palaa sivulle “Politiikka ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa