Mikä on kukan hinta
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Mikä on kukan hinta
12 eurolla saa jo jatkamatonta dänkkiä kunhan tuntee vähän vanhempia hippejä, nykyajan jonnet pyytää jtn 25euroo mikä on jo ihan vitun liianpaljon max 15e pitäis olla ja silloinkin sen pitäisi olla todella pommia qq.
Serious Dänk Shit ;>
Jos joku tulis kyselee "dänkkii qq" ni pyytäisin 50e/g.
Foorumin natsimoderoinnin puolesta
.täällä Oulussa ququ 10-20 ja pelti 6-10
TRE huudeilla yleensä saanu maksaa sen 20€ qq paitsi jos on satunnaista herkkua frendeillä niin 15e/g, ja läpyskästä sitten 10-15e.. ^^
-
Greenmint
pirkanmaalla tuntuu kakskybää olevan nykysin normihinta JOPA paskasta märästä oreganosta. onneks ei tarvitse kuan tukea tälläsia kusettajia 

Viimeksi muokannut Greenmint, 10.3.2012 18:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joo tampereella jotkut yrittää myydä kukkaa 20e gramma niin kyllä jää ostamatta. viistoista on kipuraja. ei kannata maksaa niille ahneille välistävetäjille
-
Keski-Suomessa
Kukka määrästä tietenkin riippuen 12-20e, kohtalainen lätkä 10e. Joskus antanut kavereille
ilmatteeks, mutta olen päättänyt jos eivät anna omistaan ns."lokkeilu" saa riittää. Kasvattakoot
itse.
ilmatteeks, mutta olen päättänyt jos eivät anna omistaan ns."lokkeilu" saa riittää. Kasvattakoot
itse.

Sama homma, frendit saa savut kun pyytää mutta siihen jää. Anna lokille gramma, ja kohta se ronkuu heikkiä.
Peace.
Lahessa 10 läbästä ja 15 gugusta
Ei paska hinta mun mielest, verrattuna muihin kaupunkeihin.
Oulussa perustaksa 15€/g. Ja ikinä ei oo ollut paskaa tavaraa..
-
Nuubialainen
20/g qq, lätkää ei oo usein tarjolla, enkä sitä haluaisikaan. Kallista.
Ihan naurettavia nää nykyajan hinnat, siks jättäny koko hommat mahdollisimman vähälle.
- Vihreevoima
- 2 tähteä

MasterNab kirjoitti:Ihan naurettavia nää nykyajan hinnat, siks jättäny koko hommat mahdollisimman vähälle.
Samaa mieltä. Hinnat oli niin perseestä ja markkinat täysin ostajan, joten lopetin koko kasvatuksen niin ei tarvii alihintaan myydä. Hinta ja riski ei vaan kohtaa myynnissä.
Ite maksanut jotain lähemmäs kahtakymppiä per gramma, joskus on tullut usean tyypin pottiostoilla jotain lähemmäs kymppiä sijoittuvalla hinnalla. Säätäminen on aina ollut vaikeaa, tavara on vaihdellut lefa/kukkamixin, jatketun kukan ja sitten ihan priiman kukan välillä. Koskaan se ei ole kyllä ollut laadultaan paskaa, jopa se matsku mikä nimimerkkini on inspiroitunut on toiminut. Läpy noin kympin paikkeilla, mitään todella laadukasta ei ole osunut mutta ei kyllä mitään kamelinpaskaakaan. Polttokokemus on aina jotenkin vaan hieman litteä kukkaan verrattuna. Kerran ostin lefaa jollain nimellisellä hinnalla.
Hinnat eivät ole mielestäni omaan käyttöön suhteutettuna mitenkään tajuttomia mutta säätämisen olen aina jotenkin kokenut aika epämukavaksi.
Hinnat eivät ole mielestäni omaan käyttöön suhteutettuna mitenkään tajuttomia mutta säätämisen olen aina jotenkin kokenut aika epämukavaksi.
Rätisijä kirjoitti:Ite maksanut jotain lähemmäs kahtakymppiä per gramma, joskus on tullut usean tyypin pottiostoilla jotain lähemmäs kymppiä sijoittuvalla hinnalla. Säätäminen on aina ollut vaikeaa, tavara on vaihdellut lefa/kukkamixin, jatketun kukan ja sitten ihan priiman kukan välillä. Koskaan se ei ole kyllä ollut laadultaan paskaa, jopa se matsku mikä nimimerkkini on inspiroitunut on toiminut. Läpy noin kympin paikkeilla, mitään todella laadukasta ei ole osunut mutta ei kyllä mitään kamelinpaskaakaan. Polttokokemus on aina jotenkin vaan hieman litteä kukkaan verrattuna. Kerran ostin lefaa jollain nimellisellä hinnalla.
Jaa ei oo laadultaan paskaa jos puhut jatketusta kukasta, mixistä ja peeällästä!?
PL yleensä 12-15€/g kukka 15-20€/g ....
Peltsiä ostan todella harvoin, ja kukka on nykyään poikkeuksetta sen 20€/g joten
myyjän markkinathan ne ovat. Jatkettua budia ei ole tullut vastaan, kun piirit ovat sen
verran pienet missä tavara liikkuu.
Peltsiä ostan todella harvoin, ja kukka on nykyään poikkeuksetta sen 20€/g joten
myyjän markkinathan ne ovat. Jatkettua budia ei ole tullut vastaan, kun piirit ovat sen
verran pienet missä tavara liikkuu.
- Hatsitatti
P.....e!
Nyt menee karstoille, poltettavat loppu manit finish ja liian kallista polttoa.
Nyt menee karstoille, poltettavat loppu manit finish ja liian kallista polttoa.
Minkä arvoisia lehdet on?
Tiiän ettei paljonkaan, eikä kukaan niitä erityisemmin halua, mut siis onko ne täysin arvottomia vai onko niilläkin joku arvo?
Tiiän ettei paljonkaan, eikä kukaan niitä erityisemmin halua, mut siis onko ne täysin arvottomia vai onko niilläkin joku arvo?
Charles kirjoitti:Minkä arvoisia lehdet on?
Tutkitusti 1/10 väestöstä tuntee suoraan kasvattajan, joten eiköhän puoli suomea saa halutessaan kukkaa, joka sekin ns. "korkeasta hinnastaan" huolimatta on melko edullista. Lehdilläkin voi silti olla arvoa, riippuu myyjän kontakteista. Jos pyörii teinien tai nistien kanssa, niin lehdestä voi saada kymppiäkin grammalta. Karstastakin saa hei rahaa