Kuva

B-52

Kannabislajikeinformaatiotietokanta http://kalainfo.hamppu.net/

3.5

1
1
7%
2
1
7%
3
4
27%
4
8
53%
5
1
7%
 
Ääniä yhteensä: 15

Avatar
reijo hiller
3 tähteä
3 tähteä
Viestit: 2717
Liittynyt: 22.2.2004

B-52

ViestiKirjoittaja reijo hiller » 11.5.2005 10:37

Lajike: B-52
Arvosana: 3,5 (ääniä yhteensä 15)
Lajiketyyppi:
Linjaus/sukupuu: Skunk / Big bud
Genotyyppi: hybridi, sativainen
Kukitusaika: 50-60 pv
Haju: miedohko sitrus/skunkki
Korkeus: 70-120 cm

Vaikutus: melko korkealentoista

Kuvaus

Skunk-tyyppinen, mutta hieman satoisampi ja nopeammin valmistuva lajike. Helppohoitoinen ja sietää hyvin ravinteita. Nirvanan versio on Homegrown Fantaseedsin siemenistä jatkojalostettu ja varsin epävakaa.

Erittäin vahvaa, nopeasti kolahtavaa poltettavaa. Sopii sativaisuutensa ansiosta myös päiväpoltoksi.

Saatavuus
Nirvana

Avainsanat:
sisälajike, helppohoitoinen, erittäin vahva
Viimeksi muokannut reijo hiller, 23.10.2005 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
fishmask
Viestit: 352
Liittynyt: 8.8.2003

Re: B-52

ViestiKirjoittaja fishmask » 23.10.2005 10:45

Jos käytte Hollannissa Zwolle -nimisessä kaupungissa, niin sieltä saa kohtuuhinnalla hyvänkokoisen pussukan tätä kukkaa yhdestä Zwollen harvoista koffareista. Tämä lajike jäi hyvin mieleen reissulta. Piristävä ja euforisoiva. Vaikutuksen huomasi muun pöhnän joukosta kivasti vielä reissun loppupuolellakin.
*suru on vain ilon sivutuote*

Rhesus m
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1078
Liittynyt: 26.4.2001

Re: B-52

ViestiKirjoittaja Rhesus m » 24.10.2005 15:20

Helppo kasvattaa, venyy pituutta kukituksen alussa huomattavasti ja notkeitten varsien vuoksi hyvä scrog-kasvi. Kestää hyvin suurempiakin lannoiteannoksia, mikä näkyy myös kasvussa.

Kukinnot tiivitä ja runsaita skunkkimaiseen tyyliin. Hyväsatoinen ja kukkii 50-60 vrk.

Melko korkealentoista polttoa iltapäivään.

Avatar
franckk
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1202
Liittynyt: 21.9.2005

Re: B-52

ViestiKirjoittaja franckk » 29.12.2005 11:08

Ice ja B-52 multa-250W SpNa(aikainen sadonkorjuu)
Tuonnäköistä B52 puskaa mulla oli. En saanut kukitettua loppuun mutta on tuo keskeneräinenkin budi ihan mukavaa polttoa. Päiväkirjasta näkee, että mun b52 yksilöä vaivasi jokin mysteerinen vaiva kun ne lehdet kääntyili hassusti alaspäin. Kuten Rhesus m sanoi, varsi on hyvin taipuisa ja toimii hyvin scrogin kanssa.
Jos mä oon rikollinen, kuka on uhri?

Henkka.
Viestit: 115
Liittynyt: 11.10.2006

Re: B-52

ViestiKirjoittaja Henkka. » 15.9.2007 19:53

Kasvatin nirvanan siemenistä kaksi b-52 puskaa, 250w spna ja 10l multa. Kasvit olivat alussa normivauhdilla vegettäviä mutta siinä 20 päivän jälkeen alkoivat kasvaa hirmu vauhtia ja kestivät silloin jo hyvin ravinteita. Vegetin itse noin kk ja kasvit saivat loppuvegessä substralia n.1,5 kertaisella annostuksella ja olivat ottaneet mittaa noin 50cm. Kukituksen alussa venyvät todella paljon ensimmäiset pari viikkoa, omat puskat olivat parin viikon kukituksen jälkeen noin metrin mittaisia. Kasvutahti infernaalista parhaassa vaiheessa tuli 5cm mittaa vuorokaudessa. Bio bloomia ja vettä parin viikon kukitusen vaiheilla 7,5ml/1,5l vettä vuorokaudessa. Omat yksilöt olivat suht hitaita kukkimaan ja ne olivat kukituksessa 63vrk joista viimiset 1,5 vk pelkällä vedellä ja viimiset 2vrk pimeässä. Kasveista tuli mukavan vahvaa ja pirteää polttoa, sopii päiväkäyttöön eikä jumita juuri lainkaan. Joiduin tilanteenvaatimista syistä siirtämään ruukkuineen n. 150cm korkeat puskat n. 160cm korkeaan tilaan 30 kukituspäivän paikkeilla ja kasveja runnottiin silloin melkoisesti mm. oksia taiteltiin reilusti yli 90 asteen kulmiin ym. ja silti kasvit tuottivat 0,5g/w.

Mielestäni kasvattamisen arvoinen lajike.

Goldenboy
Viestit: 8
Liittynyt: 2.11.2007

Re: B-52

ViestiKirjoittaja Goldenboy » 2.11.2007 14:14

Tästä on jo muutama vuosi ku kaksi b-52 pistokasta sain haltuuni, mutta jotain stooria löytyy aina :)

Juurtui mielestäni aika hitaasti, tai sitten kosteusolot eivät olleet optimaaliset,,,.

Kasvu mukavaa, käytössä tuolloin 600w, pituutta ei juuri ponnahdellut
enkä harrastanut latvomista ollenkaan. Lämmöt olivat kaiketi +30 joten
ei ihmekkään, että aika pieniksi jäivät, mutta 8kk curetuksen jälkeen
kun ensimmäisen kerran maistoin sitten tätä niin jopas jotakin !

Mielellään vielä matkani varrella tätä kasvattaisin uudelleen :)
"miks sun silmät on punaiset?" "mä oon vampyyri"

Avatar
JahRuska
Viestit: 216
Liittynyt: 28.5.2007

Re: B-52

ViestiKirjoittaja JahRuska » 1.1.2008 17:59

En oo kasvattanu, mutta monia kertoja oon polttanu. Maku oli ihan kiva ja pilvi jees. Pilvi oli iloinen ja sosiaalinen, tuli hyvä mieli. Vähän jäi kumminkin jotain puuttumaan ja ois toivonu vielä ripauksen "sitä jotain". Huomattiin myös kavereiden kaa että tässä less is more pätee, koska pilvi oli parempi kun poltti vähemmän. Kivemman olon saavutti pienellä polttamisella ja enemmän poltettaessa pilvestä tuli vain hieman erilainen, mutta jotenkin mitäänsanomaton.
No Compromise in the Defense of Mother Earth!

Avatar
Heinänuha
Viestit: 45
Liittynyt: 20.8.2008

Re: B-52

ViestiKirjoittaja Heinänuha » 16.10.2008 21:09

Kasvattanut olen, jokainen nirvanalta tilattu siemen iti ja kasvaa upeasti. Hidasta kasvua, voi johtua toki kasvatusvälineistäni / kasvatus tavoistani.
Ensikertalaiselle hyvä kasvi kasvattaa. Ei se nopein lajike, mutta hyvin on kestänyt mokat jotka tuli alussa tehtyä.

Suosittelen.
Se mikä ei tapa, Sattuu vitusti.

Vieras

Re: B-52

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.11.2008 23:15

Mä tilasin high-suppliessilta ciiduja laitoin viisi kivivillaan yksi iti ja sekin kuoli kaksi viikkua myöhemmin :( viikkoa myöhemmin samoihin olosuhteisiin laitetut ppp kasvaa villisti. Mulla oli vissiin huonoja yksilöitä :)

rikisorsanveli
Viestit: 30
Liittynyt: 19.3.2009

Re: B-52

ViestiKirjoittaja rikisorsanveli » 12.4.2009 21:58

sain b 52 valmiiksi ja budi oli todella höttöistä voi johtua kasvattajastakin. sen huomioin että juuret olivat todella onnettomat, huono yksilö ehkä.
budi toimivaa päiväpolttoa, ei väännä sohvan pohjalle.
sopii mielestäni aloittelijalle

Väiski
Viestit: 12
Liittynyt: 17.12.2011

Re: B-52

ViestiKirjoittaja Väiski » 1.3.2012 4:45

Hajuttomampaa kuin useat muut sativat/hybridit mutta erittäin hyvän makuista ja tosiaankin tahmeeta budia.
Vaikutus taas korkea lentoista ja erittäin sativamaista, Kunnon naurupilveä. :laugh:
Aamulla oli kyllä erittäin kova aamujumitus että hyvä kun sängystä pääsi ylös ja takasin nukkumaan. :lol:


Palaa sivulle “KaLaInfo”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa