tuurituojavie kirjoitti:Voisko joku antaa pientä neuvoa tähän pikkuiseen ongelmaa.Olen laittanut itäneet siemenet kivivillaa ja ne on nyt ollut 5 päivää.Eikä ole versot nousut vieläkään pintaa.Niin ajattelin kysyä että voinko nyt jo laittaa lampun alle. Tai annanko olla vielä hämärässä kiitos etu käteen kaikille.
Hello! En varsinaisesti tiedä miksi tällä osastolla tulin käymään.... mutta kysymykseesi, että voitko laittaa lampun alle? Voithan sä lampun pistää toki päälle, mutta multahan ei nyt niinkään välitä onko valoa vai ei, hyötysuhde menee miinuksen puolelle. Vai kasvatatko mullassa ? Anywho, saattaa viedä tuplastikin tuon 5 pvä, että verso nousee ylös. Psst, HuPu on hyvä kirja luettavaksi..
ps. Jos siemenissä on paksu kuori, saattaa sirkkalehtien puskeminen olla hankalaa. Itse olen kynnellä avittanut vähän ja laittanut uudelleen multaan ja hyvin on noussu.
. Miten kannattaisi menetellä, kun pitäisi sakko hakea laitokselta. Laittavatko testeihin, jos kiistän vai mitenkä menettelevät? Kiitos vastauksista jo etukäteen.