Kuva

miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Avatar
Kumiankka
1 tähti
1 tähti
Viestit: 768
Liittynyt: 25.6.2008

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Kumiankka » 16.1.2013 23:55

Tuntemattomilta random hiippareilta sitä pidän salassa, siis näin etten nyt ihan prisman oven edessä heilu bluntti huulessa.
Porukat, melkein kaikki muut sukulaiset, kihlattu, kaveripiiri ja muutama minua hoitanut lääkäri tietää minun kannabiksen
käytöstäni. Appivanhemmat eivät tiedä että sauhuttelen ja parempi näin. Katsoo sitten jos resepti isketään käteen...

Turhat kuumotukset pois, yleensä tämä 1990-1970 ikäluokan ihmiset ovat tätä asiaa kohtaan sallivampia kuin sitä vanhemmat,
jotkataas on peloteltu hooseemmällä 'huumevalistuksella'. Näin ainakin omien kokemuksien mukaan.
Rauha on sotaa
orjuus on vapautta
voima on tietämättömyyttä

Farmi
Viestit: 5
Liittynyt: 16.1.2013

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Farmi » 17.1.2013 1:12

Itse olen melko avoin suhteen, äipälle kertonut varovasti aikoinaan polttavani silloin tällöin, mut se ei kyl tiedä kuinka paljon mä oikeasti poltan :/ vähän kiusallista, muut sukulaiset ei tiedä asiasta, mutta jos kysyvät niin kerron kyllä.

Kaveriporukkani koostuu pääosin hiisaajista.

Töissä oli sopeutuminen hankalaa. Pidin kuitenkin asian salassa, koska pyrin olemaan "asianmukainen työntekijä" tai tarkemmin "asiakaspalvelija", mutta vaihdankin työtä tilanteen salliessa, jossa pystyn olemaan avoimempi asian suhteen. :pimp:

Tuntemattomat ihmismassat, varsinkin asiallisen näköiset, kuumottaa. Metrot, kaupat, elokuvateatterit ym, koska must tuntuu aina, että mun hitsipäisyyteni oikein paistaa naamalta. Mut yleensä meen täs tilanteessa vaan läpi ja pian huomaankin olevani taas rauhallisessa mielentilassa. Toisaalta taas törmää toiseen hitiltä haisevaan hampuusiin ja ehkä jopa pienet hymytkin välähtää toisilleen! :D

Välillä innostun, omaa kapinallisuutta ja mielenosoitustani, ja oikein käyttäydyn, että kaikki näkisi että oon paukuissa..toisin sanoen repeilen ja sekoilen julkisesti :doh: . Mut osaan myös pitää asian visusti salassa, kun esimerkiksi vartijat lipuntarkastajineen ilmestyy eteen.

Avatar
TepsQ
Viestit: 174
Liittynyt: 21.10.2010

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja TepsQ » 17.1.2013 4:23

Isä,äiti tietää. Kasvatan tällä hetkellä chiliä ja isä kysyi miksen hamppua kasvata ja kehoitti tuomaan hänelle kokeilusätkä.
Pikkuveljen kanssa hiisailen useasti ja isovelikin hyväksyy hampun mutta ei tiedä poltoista.
Lähes jokainen vanha kaveri tietää ja polttaa itsekkin,ja uudet tietenkin.

Tyttöystävä hyväksyy käytön ja kasvatukseni täysin vaikka on sairaanhoitoalalla.
(Ainoa murhe on että kärytessäni hänellekkin saattaa aiheutua ongelmia)

Osa ,mutta vain hyvin pieni osa jaksaa valittaa poltoista. Eli jotkut rikkaat hipsterisekopäät,bulimiasta kärsineet ylikuntoilijat,kaveri joka sai lapsen ja esittää kaikille parasta isää (käski hävittää kaappini ja uhkasi käräytyksellä)

Omalta osaltani olen voittanut sodan.
Vielä kun uskaltaisin jatkaa kasvattamistasen jälkeen kun poliisit tekivät kotietsinnän.
Välineet löytyy mutta ei tietoa voiko tyttöystävältä mennä ura minun juttujeni takia.
"Kohti ääretöntä, ja sen yli!" - Buzz Lightyear

delta9
Viestit: 180
Liittynyt: 9.11.2011

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja delta9 » 17.1.2013 7:03

Ite tulin vihdoinki (mitä ny sisko ties, ett oon joskus käyttäny) perheen jäsenille ulos kaapista joku aika sitte. Oli muuten vapauttavaa, suosittelen kaikille. Ainakin aikuisille. Alaikäset pitäkööt yhtä salassa ku tupakan polton.

Tällä hetkellä ei o mitään muuta, ku pakko pitää salassa poliisilta. Lähinnä ku ei oo mitää merkintää missää ..tosin silläkää ny vittuuka merkitystä.. oikeestaa lähinnä, ettei tota kasvatuskaappii viedä tai tuhota. Sakot voin maksaa vaikka tuplana. Kuha ei linnaa vie.

Muuten kyl kutakuinki kaikki vanhat ja uudet frendit o aina tienny tai saanu tietää viimestää ku asiasta o ollu puhetta.

@TepsQ
Tyttöystävä hyväksyy käytön ja kasvatukseni täysin vaikka on sairaanhoitoalalla.

Vaikka on sairaanhoitoalla? Sulla vissii on joku melko kaunis käsitys sairaanhoitoalan työtekijöistä? Mitä sairaanhoitajii tulee, tai ehkä sitte mitä mun tuntemii sairaanhoitajii tulee, ni millää muulla alalla ei o niin paljo reseptittömien lääkkeitten tai huumeitten käyttäjii.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Suomen lyhyt historia: suomi,finland,perkele.yk,eu,ai

Avatar
TepsQ
Viestit: 174
Liittynyt: 21.10.2010

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja TepsQ » 17.1.2013 14:15

Hyväksyy kasvatukseni saman katon alla vaikka oma uransa voisi mennä koska vain. Eikä ole aivopesty vaikka joutuu lukemaan ja tekemään päihdejuttuja.
Ainakin tuntemani sairaanhoitaja-kätilö tytöt ovat melko kovia ottamaan kuppia ,mutta jos kannabiksesta tai muista huumeista puhutaan niin kieltävät jyrkästi.
"Kohti ääretöntä, ja sen yli!" - Buzz Lightyear

Avatar
Kumiankka
1 tähti
1 tähti
Viestit: 768
Liittynyt: 25.6.2008

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Kumiankka » 17.1.2013 15:49

TepsQ kirjoitti:Hyväksyy kasvatukseni saman katon alla vaikka oma uransa voisi mennä koska vain. Eikä ole aivopesty vaikka joutuu lukemaan ja tekemään päihdejuttuja.
Ainakin tuntemani sairaanhoitaja-kätilö tytöt ovat melko kovia ottamaan kuppia ,mutta jos kannabiksesta tai muista huumeista puhutaan niin kieltävät jyrkästi.


Allekirjoitan. Tämä johtuu ihan propagandasta ja opetuksen tasosta. Meille huumetietous muodostui opettajan parista luennosta, tietouden etsimistä
netistä ja poliisin huumevalistuksesta. Kannabiksen musta väri kuulemma johtuu siihen lisättävästä kamelin paskasta jne. Nauroin yksikseni nurkassa
koko poliisin pitämän "tietoiskun" ajan itsekseeni nurkassa. Se mitenkä muut oppilaat iästä riippumatta ottivat nämä väitteet absoluuttisena totuutena
ja hetkeäkään kyseenalaistamatta. Osa jopa kirjoitti innoissaan muistiinpanoja.

Käytännössä siis opetukseen huumeista ei juurikaan perustunut faktoihin vaan mielikuviin. Eikä siis kovinkaan ihmeellistä että monet hoitsut ovat
niin ehdottoman negatiivisesti suhtautuneet ko. huumetta kohtaan, jopa lääkekäyttöä vastaan.
Rauha on sotaa

orjuus on vapautta

voima on tietämättömyyttä

jetli
Viestit: 117
Liittynyt: 20.7.2006

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja jetli » 25.1.2013 22:28

Periaatteessa lähiomaiset tietävät. Tai luulevat tietävän, siinä uskossa etten enää käytä. Vaimo tietää "satunnaisista" sihautteluista ja hyvä niin. Mikää huumehippi oo, vaikka tukka kasvaaki :D
ganja whip your ass some power!

Geisari
Viestit: 8
Liittynyt: 6.4.2009

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Geisari » 1.2.2013 0:29

Julkisilla paikoilla pysähdyksissä ollessa pyrin vähemmän möyhyttelemään, kun taas esim. kävellessäni kadulla polttelen usein; välillä kuumotukset, mutta haju seuraa muutaman sekunnin myöhässä, jotenka homma toimii!

Ydinperhe, hyvät ystävät (ja silti "liian moni") tietää, mutta olen myös perustellut käyttöni sivistyneesti jokaiselle epäilevälle juntille, ja saanut muutaman täyskäännöksenkin aikaan!

NuppuMatti
Viestit: 9
Liittynyt: 4.3.2012

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja NuppuMatti » 1.2.2013 8:20

Kyllähän tuota on tullut salailtu, vaikka moni kyllä onkin arvaillut.
Asun niin pienessä kylässä, että kyllä täällä kannattaa ulkopuolisilta asiansa salatakkin.
Sillä pelkästään kuluneen viikon aikana on kolmen kaverini luona käynyt polliissit
hakemassa kasvatukset ja välineistön parempaan talteen. :|

Eikä nämä kaverit säästele yhtään vaan mylläävät koko kämpän. Mukaan lukien
vessanpöntöt irrotetaan paikoiltaan. Kämppä jätetään samaan kuntoon mihin jenkit jätti Hiroshiman toisessa maailmansodassa ja
siivoaminen jää tietysti omalle vastuulle :doh:

Luultavasti on vaihdettava taajamaa ennen kuin voi alkaa olemaan avoimempi pienestä harrastuksestaan. :think:

Hanneksen Ystävä
Viestit: 4
Liittynyt: 27.1.2013

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Hanneksen Ystävä » 1.2.2013 11:08

äitille oon kertonu, isällekkin joskus mut sille valehtelin että oon lopettanu että välit pysyisi suht normaaleina.

kaverit hiisaa, ja ne jotka ei hiisaa nii ei välitä. poltto on oikeesti nii yleistä nykysin ettei siitä enää kukaan välitä paitsi iha oikeesti päästään idiootit (jotka vähenee kokoajan) ja viranomaiset.

mua itteä vähä häiritsee just se että jotkut sitä salailee ja kuumottaa että juoksee 3km umpimettään hiisaan, oon törmänny sellasiinki tyyppeihin eikä se musta oo kauheen tervettä.

ite poltan samal ku kävelen kaupungilla, seison kaupan pihalla tai vaikka tupakkapaikalla oman asuntoni talon pihassa - koska se on normaalia.

musta on vähemmän normaalia polttaa röökiä koska se on epäterveellistä, ei pidä kattoo mitä laki sanoo. suomen laki on vitun kaukana normaalista elämästä.

poltetaa kaikki tätä yrttiä, ja pidetään sitä normaalina. jos sen joku tuomitsee nii ei sitä tarvi ottaa itteensä, jos se ei ymmärrä nii se on sen oma virheensä :D

Kasvikuiskaajatar
Viestit: 25
Liittynyt: 5.2.2013

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Kasvikuiskaajatar » 8.2.2013 19:10

Isäntä tietää ( yhdessähän tätä harrastetaan ), suurin osa ystävistä tietää ja hyväksyy myös. Melkein kaikki ovat alan ihmisiä. Sisarukset tietävät myös, samoin äiti. Isälle en ole suoraan sanonut, mut eiköhän sekin jo tiedä.
Ja olen muuten hoitoalalla :D mutta tietääkseni se ei tee minusta yhtään sen huonompaa hoitajaa..

Ciao
Viestit: 10
Liittynyt: 5.2.2013

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Ciao » 8.2.2013 21:27

Eipä tuota tule salailtua sen kummemmin. Tuutti huulilla olen saanut kulkea rauhassa kadulla.

Ystävät ja kaverit kyllä tietävät mikä on meikäläisen laita, kun eteen lyödään nuppu tai pala hyvää hasaa. :mrgreen:

Parhaani mukaan olen silti yrittänyt salata harrastuksen äidiltäni. Kepillä koittanut jäätä ja hän ei vain yksinkertaisesti hyväksy tätä laittomuuden takia.
Välit pysyvät hyvinä ja lämpiminä siihen asti, kun ei jää kiinni tai avaa suutaan ennenkuin se on rangaistuksetonta.

Dekriminalisointia odotellessa, Ciao.

koirawuhwuh
Viestit: 3
Liittynyt: 22.6.2009

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja koirawuhwuh » 15.2.2013 12:14

Joskus nuorempana (18-20v) sitä tuli kuumoteltua aika paljon näitä myöhyttely asioita. Kaveripiirissä noin 1/3 alkoi polttamaan minun kanssa yhtä aikaa, mutta nämä loput olivat sitten aika järkyttyneitä ja suorastaan hysteerisiä asiaa kohtaan. Aluksi sitä sitte piiloteltiin kaikilta muilta paitsi muilta polttelijoilta. Jossaki vaiheessa tilanne kuitenki käänty silleen, että nämä hysteeriset kaverit jäivät tämän asian kanssa altavastaajaksi ja pikkuhiljaa hiljaisesti hyväksyivät asian, jotku jopa testaili.

Nykyään (vuosia myöhemmin) lähipiiristä oikeastaan kaikki kaverit tietää, että poltan, kuitenkaan ihan kaikki ei itse polta. Tyttökaveri tietää kans, tottakai! Perheestä kaikki sisarrukset tietää ja on ok asiansuhteen. Vanhempien kanssa on semmonen jännä "asiasta ei puhuta" tilanne. Olen 100%, että he tietävät ja kuitenkaan ei olla ikinä asiasta suoraan puhuttu. Opiskelukavereistani suurin osa tietää, mutta työkavereille en kerro mitään. Mielestäni työkavereihin on hyvä vetää raja, ellei nyt satu olemaan töissä jossaki rennossa paikassa.

En myöskään ole sellainen metsässä salaa poltteleva vaan useimmiten poltan tässä talonpihalla. Hieman toki hajut joskus kuumottaa! Poltan myös kaupungilla liikkuessani puistoissa, kadunkulmassa ja pyöräillessä. Kesäisin oon hieman varovaisempi, koska kotikaupungissani h-poliisit harrastavat melko aktiivisesti koiran ulkoiluttamista... (tällöin laitan valmiit jointit pyörän penkin alle jemmaan ja jätän pyörän kauemmas hengailuspotistani). Ikinä en ole kannabiksen (enkä minkään muunkaan) kanssa ollut poliisien kanssa tekemisissä koko 8 vuoden aikana, jolloin olen poltellut. Tilannetajulla ja kohtuuden rajoissa pysyvällä kuumottelulla siitä selviää ;)
Minä koira haukun WUHWUH

Squeek
Viestit: 64
Liittynyt: 17.8.2009

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Squeek » 15.2.2013 16:38

Kaverit ja tuttavat tietää. Aivan lähin suku ei tietääkseni tiedä. Olisi kyllä helpottavaa, jos hekin asiasta tietäisi niin ei tarviisi kuumotella.

Avatar
Suklaapoika
Viestit: 298
Liittynyt: 21.8.2011

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Suklaapoika » 16.2.2013 13:22

Vanhemmat eivät tiedä muutakuin että olen kokeillut koska isä on mielenterveys ja päihde alalla, tiedätte varmaan kuinka aivopestyjä tuommotteet on. kaverit kaikki tietää ja kyllä avovaimokin taitaa sauhutella ;)

Tussi_Jussi
Viestit: 3
Liittynyt: 19.2.2013

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Tussi_Jussi » 19.2.2013 13:27

Melko salassa. Parhaat ystäväni tietävät. Vanhempani tietävät kantani laillistamiskysymyksessä ja oletan että osaavat arvata. Isäni on todennäköisesti nuorena poltellut ja osa sen lapsuudenystävistä polttelee edelleen! Ikävää kun joutuu pitämään salassa joiltakuilta, mutta jotkut yksinkertaisesti varmaan soittaisivat suoraan poliisille "omaksi parhaaksesi". Kiusallista tämä on esimerkiksi ikivanhan seurakuntaporukan kanssa, josta polttaa kaikki paitsi yksi hiukan hankala persoona, jolle ei voi asiasta mainita.

Barted
Viestit: 1
Liittynyt: 18.2.2013

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Barted » 19.2.2013 14:19

:D
Viimeksi muokannut Barted, 29.12.2016 3:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vieras

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 19.2.2013 16:59

Molemmat isoveljet tietää (toisen luona kasvamassa tälläkin hetkellä) ja muutama kaveri tietää kanssa. Vanhemmille edes ihan turha mainita asiasta kun se on niiden mielestä "vitusta ja perkeleestä" ja syynä kaikkiin ongelmiin. :doh:

Avatar
Hatsitatti
Viestit: 590
Liittynyt: 13.2.2012

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Hatsitatti » 19.2.2013 17:22

En mitenkään! Työni hoidan ja muut asiat. Silloin kun ei ole tärkeätä tekemistä niin piippu huuleen. Ensin työt sitten huvit, eikä alkoholi kuulu hampuusin elämään. Talviloma kuuluu. :D

Basilisk
Viestit: 28
Liittynyt: 31.12.2012

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Basilisk » 3.3.2013 1:50

:lol: no voiha nenä kaikki tietää kavereista työkavereihiin paitsi porukat :think: (koristehamppuha on laillista kasvattaa :twisted: )...
We are anonymous.
We are legion.
We are everyone.
We are everywhere.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa