Kuva

Berliini

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
LCrystal
Viestit: 7
Liittynyt: 2.1.2007

Re: Mitäs tekis Berliinissä??

ViestiKirjoittaja LCrystal » 5.1.2007 22:40

Nostetaan ^ kun olen kohta lähdössä berliiniin ja kiinnostaisi kokemukset!

Missäpäin tämä hamppumuseo sijaitsee?
Mihin berliinissä kannattaa suunnata jos haluaa hyvää polteltavaa ja laajan valikoiman mistä valita?
toi saatananpalvojien kirkko ois kans kiva päästä näkeen

4päivän reissu, lennot edes-takas n150e ja majotus 10e/yö (ei paha) :)

Kukkailija
Viestit: 926
Liittynyt: 7.3.2004

Re: Mitäs tekis Berliinissä??

ViestiKirjoittaja Kukkailija » 6.1.2007 2:02

LCrystal kirjoitti:Nostetaan ^ kun olen kohta lähdössä berliiniin ja kiinnostaisi kokemukset!

Missäpäin tämä hamppumuseo sijaitsee?
Mihin berliinissä kannattaa suunnata jos haluaa hyvää polteltavaa ja laajan valikoiman mistä valita?
toi saatananpalvojien kirkko ois kans kiva päästä näkeen

4päivän reissu, lennot edes-takas n150e ja majotus 10e/yö (ei paha) :)


Melko kalliita on kyl nuo lennot...ku ite maksoin lontoon lennoista jonku 45 euroa, tosin mulla ei majotus maksanu mitään ja kaljatki tarjottiin ja ruoat :)
"Siinä sä staijaat, vedät yrteistäsi tuoksut;
sielulle piirrät aamuruskot" -Hector

pera
Viestit: 19
Liittynyt: 19.12.2005

Berliini

ViestiKirjoittaja pera » 11.5.2007 14:07

Olen lähdössä loppu kesästä Berliiniin tyttöystäväni kanssa :yes: ja kiinnostaisi tietää onko kaupungissa kasvatus liikkeitä tms. kannabiksen hommaamisesta olen kuullut ja haulla löytänyt että kannattaa vain kysellä mutta tietääkö kukaa onko olemassa varmaa paikkaa mistä loossia löytyy? :pimp: Mitä matkailu kohteita kannattaisi käydä berliinissä katsomassa?
lainsuojaton on huomaamaton tai sika niin saamaton et on vaaraton

albino
Viestit: 161
Liittynyt: 28.3.2005

Re: Meininki berliinissä?

ViestiKirjoittaja albino » 11.5.2007 16:05

Joku hamppuvaatekauppa missä oli myös muutama bongi sijaitsee Kreutsbergissä Oranienstrassen ja Mariannenstrassen risteyksessä(vinoneliö).

Kreutsbergissä on myös narkkareilla katukauppa, jossa he ovat joka päivä kahdestatoista eteenpäin(ihan sama vaikka poliisisetä näkeekin tämän, kyllä poliisit tietävät sen paikan, mutta narkkarit vahtivat poliiseja aika tarkkaan). Parhaiten löydät sen Google Earthista etsimällä ensin Kottbusser Tor (U-Bahn). siitä parikytä metriä koilliseen lähes pyöreäkattoinen mesta. Sisäänkäynti radan suuntaiselta kadulta. Kävelet portaita ja joku kysyy Cheecin äänellä(ei räppäri): "what do you want? What do you need? We've got everything you want.." Sinänsä aika turha paikka, mulle poistivat samaa peltsiä mitä täälläkin on seittemään. Punkkareilta saa halvemmin ja parempaa.

Kreutsbergin arabit lupaavat sinulle 18g viidellä kympillä ja antavat 6g peltsiä ja lähtevät karkuun(tämmöinen tapaus itselle :) ).

Matkailukohteita..hhm Melkoisia punkkikatuja ovat Kastanienallee, Rigaerstrasse ja Adalbertstrasse. S-45, -46 ja -47 tai joku (ring) tekee sellaisen reilu tunnin kierroksen keskustan ympäri. Siinä näkee kivasti radan vartta ja muutakin :P . Pummilla voi matkustaa, jos puhuu vaikka vaan suomea tarkastajan tullessa paikalle. Sakko on 40e. Eivät ne halua sakottaa, kunhan ei ole tyyliin "Get the fuck off". Noin 20 tuntia reissasin paikallisilla ja kerran tuli tarkastaja. Bussiin pääsee vanhaa lippua vilauttamalla. Jos rahaa on tarpeeksi, eivät lippujen hinnat toki ole korkeat.

Vaikuttavavan hieno/massiivinen puistoalue sijaitsee Landsberger Alleen, Friedenstrassen, ja Am Friedrichshainin välissä.

Ostbahnhof on leppoisa paikka perjantai-iltaisin. Nuoriso vetää keittoo kuudesta kahteen aseman sisällä, yksikään pullo ei hajoa. Euroopan isoin juna-asema Hauptbahnhof on sopivan tuhdissa olotilassa melkoisen massiivisen näköinen. Ei se Koko, vaan ne korkeuserot. Ehdottomasti siisteimmän näköinen mentäessä alhaalta ylös.

Vähän hienompia alueita isoine ostareineen Ovat esim Alexander platz ja Potsdamer Platz.

Avatar
prophetta
Viestit: 361
Liittynyt: 15.6.2002

Re: Meininki berliinissä?

ViestiKirjoittaja prophetta » 11.5.2007 20:11

Niin kuin albino sanookin, kannattaa punkkareilta kysyä kukkaa. Saa halvalla ja reilu meininki sekä mahdollisesti myös tutustuu mielenkiintoisiin ihmisiin.
Privalla voin kertoa ainakin yhden varman paikan mistä saat, on tosin huomattavasti kalliimpaa kuin punkkareilta ostaessa. Mutta samassa paikassa on yleensä hyvät tanssit käynnissä. :pimp:
Look, I've never had a dream in my life. Because a dream is what u wanna do, but still haven't pursued.
I knew what I wanted and did it till it was done. So I've been the dream that I wanted to be since day one.

420hattu
Viestit: 43
Liittynyt: 6.2.2006

Re: Meininki berliinissä?

ViestiKirjoittaja 420hattu » 12.5.2007 1:12

Tachelesilta saat khy nopeasti kukkaa.. Pitää vain löytää oikeita henkilöitä.
Vihreä vitamiini eli THC

Avatar
boloiro
Viestit: 88
Liittynyt: 9.1.2007

Re: Meininki berliinissä?

ViestiKirjoittaja boloiro » 12.5.2007 1:56

Itse kun kuukauden vietin Berliinissä nii sai kun tutustuttiin länsi puolella oikeisiin tyyppeihin. Ja kannattaa Yaameille mennä. Ei ite tarvinnu ku kävellä paikkaan sisään ja heti oli kaveri hihassa kiinni ja myymässä. On muutenki toi Yaam kokemisen arvone paikka jos reggae maistuu.

Avatar
Morpheus
Viestit: 44
Liittynyt: 12.1.2011

Re: Mitäs tekis Berliinissä??

ViestiKirjoittaja Morpheus » 10.3.2012 10:02

Uppia vähän syvemmältä...

Onko kukaan vieraillut Berliinin reissullaan teknoklubilla nimeltään Berghain?

Kaikki tieto kiinnostaa.. :think:

Pun Worg
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1187
Liittynyt: 4.10.2007

Re: Mitäs tekis Berliinissä??

ViestiKirjoittaja Pun Worg » 10.3.2012 15:02

Morpheus kirjoitti:Uppia vähän syvemmältä...

Onko kukaan vieraillut Berliinin reissullaan teknoklubilla nimeltään Berghain?

Kaikki tieto kiinnostaa.. :think:


Ei Berghainia turhaan rankata yhdeksi maailman parhaimmista klubeista vuodesta toiseen. Paikkahan on tunnettu (monien muiden uniikkien yksityiskohtien lisäksi) face controllista, josta liikkuu paljon legendaa. Jonkun mukaan valinnat tehdään jonkun salaisen laskentajärjestelmän perusteella, joidenkin mukaan englannin puhumista kannattaa välttää, joidenkin mukaan liian monta tyttöä samassa porukassa on no-no, etc, etc...Totuus taitaa kuitenkin olla tarua tylsempää ja lyhyesti ja ytimekkäästi face controllin takana on pyrkimys pitää tuhatpäinen yleisö tarpeeksi heterogeenisenä, eli on saksalaista ja turistia ja homoa ja heteroa ja tavista ja friikkiä sopivassa suhteessa. Se juuri tekeekin kokemuksesta mielenkiintoisen, kun voit tavallisena turistina mennä haistelemaan legendaarista tunnelmaa, josta tosin on jostain 90-luvun kulta-ajoista jäljellä enää vain häivähdys. Kannattaa ehdottomasti mennä kokeilemaan, se on sen väärti vaikka tuntien jonotuksen jälkeen sinut todennäköisesti käännytetään ovelta. Itse olen kerran yrittänyt ja pääsin myös sisään, oli varmasti ikimuistoisin baarikokemukseni ikinä. Siinä absintti kädessä aamuauringon räjäyttäessä ensi kertaa koko paikan villiin eläimelliseen juhlintaan alkoi jopa se paska house/tekno mikälie siellä soikaan kuulostamaan hyvältä :D

Kuvalinkki

Avatar
Morpheus
Viestit: 44
Liittynyt: 12.1.2011

Re: Mitäs tekis Berliinissä??

ViestiKirjoittaja Morpheus » 11.3.2012 13:05

Kiitti vinkeistä!

Tuosta sisäänpääsystä olinkin kuullut jotain huhua, just jotain saman tapaista. Ja äläs nyt, musiikin takia sinne mennään! :yes:

Milloin olit paikalla ja mitä maksoi sisään?

Avatar
Forrest.Gump
Viestit: 44
Liittynyt: 9.4.2007

Re: Mitäs tekis Berliinissä??

ViestiKirjoittaja Forrest.Gump » 13.4.2012 17:17

Karmeat jonot on ollut kun olen kaksi kertaa yritätnyt Berghaimiin. En malttanut jonotella.

Olen itsekkin menossa taas tässä viikon parin päästä käymään Berliinissä, täytyy tällä kertaa yrittää löytää myös nuppua. Vihjeitä otetaan vastaan.

Hermannplatz & Café Zapata pitää käydä ainakin.

sumppi
Viestit: 233
Liittynyt: 14.4.2008

Re: Mitäs tekis Berliinissä??

ViestiKirjoittaja sumppi » 14.4.2012 15:06

Forrest.Gump kirjoitti:Karmeat jonot on ollut kun olen kaksi kertaa yritätnyt Berghaimiin. En malttanut jonotella.

Olen itsekkin menossa taas tässä viikon parin päästä käymään Berliinissä, täytyy tällä kertaa yrittää löytää myös nuppua. Vihjeitä otetaan vastaan.

Hermannplatz & Café Zapata pitää käydä ainakin.


Görlitzer Park vois toimia.

pajapaa
Viestit: 14
Liittynyt: 26.2.2012

Re: Mitäs tekis Berliinissä??

ViestiKirjoittaja pajapaa » 15.4.2012 18:37

Forrest.Gump kirjoitti:

Olen itsekkin menossa taas tässä viikon parin päästä käymään Berliinissä, täytyy tällä kertaa yrittää löytää myös nuppua. Vihjeitä otetaan vastaan.

.


Terve
Itse kävin viime kesänä. Helvetin hieno mesta. Ostin kaikki pajarini jonkinlaisesta taidemestasta, jossa oli myös alkeellinen, mutta hieno baari. Paikka sijaitsi muistaakseni Oranienburger StraBe 54:n takana. Eli kierrä se rakennus ja sielä on semi hippi meininki. Itse otin, baarissa bisseä ja kun näin tyypin käärivän jointtia niin menin rohkeasti kysymään, että mistä saa. Hän vastasi kohteliaasti, että minulta :D Sitten ostin pajarit. Kohtuu hyvää kukkaa. Hintaa en muista, mutta varmaan about 10€. Kävin kyseisessä paikassa muutamaan kertaan ja sielähän se sama jäbä oli silloinkin diilaamassa. Sielä baarissa on myös hyvä polttaa.


Toinen hyvä mesta pajauttaa (vaikka sadepäivän varalle) sijaitsee toisella puolen katua, hieman enemmän pois päin Oranienburger Tor asemasta. Se on "kellari" baari, jonka nimeä en nyt muista baarimikko/omistaja pajautteli jatkuvasti, kuten muutkin asiakkaat. Bisse oli hyvää ja halpaa.

Myös, joissain itäisen Berliinin puistoista voisi onnistua nuppua saamaan

Pun Worg
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1187
Liittynyt: 4.10.2007

Re: Mitäs tekis Berliinissä??

ViestiKirjoittaja Pun Worg » 16.4.2012 1:14

pajapaa kirjoitti:Ostin kaikki pajarini jonkinlaisesta taidemestasta, jossa oli myös alkeellinen, mutta hieno baari. Paikka sijaitsi muistaakseni Oranienburger StraBe 54:n takana.


Onko kellään tarkempaa tietoa tuosta Kunsthaus Tachelesin kohtalosta? Uutisten valossa ei hyvältä näytä....

http://freedomspark.co.uk/news-kunsthau ... emolished/
http://www.kunsthaus-tacheles.de/histor ... ht-weiter/

Avatar
Ekonomi
Viestit: 137
Liittynyt: 17.12.2006

Re: Mitäs tekis Berliinissä??

ViestiKirjoittaja Ekonomi » 29.4.2012 13:36

Forrest.Gump kirjoitti:Olen itsekkin menossa taas tässä viikon parin päästä käymään Berliinissä, täytyy tällä kertaa yrittää löytää myös nuppua. Vihjeitä otetaan vastaan.


Kannattaa ainakin lämpimänä vuodenaikana tsekata Mauerpark, löytyy Prenzlauer Bergistä entisen muurin kohdalta. Itse olen kahtena eri kertana onnistunut sieltä ostamaan, ja viime kerralla sain heti jopa numeron jotta sain lopun loman ostettua samalta hepulta.

Porukkaa on paljon puiston alueella pikinikillä ja ottamassa aurinkoa, kävelee vaan eteenpäin ja vilkuilee tai kyselee lähinnä tummilta. Viime kerralla ei tarvinnut edes kysyä, vaan myyjä tuli ilmoittamaan itsestään sadan metrin kävelyn jälkeen. Sunnuntaisin alueella on isompi ulkoilmakirppis/muu yleinen festivaalihappening jolloin porukkaa on vielä enemmän.

Hinta oli 10e/g, jossa oli varmaan vähän turistilisää mutta ihan ok, määrä oli kohdillaan ja sai ensin katsoa mitä ostaa. Toisella oli mukana kangaspenaali jossa oli valmiita pussukoita, toinen taas kävi hakemassa tavaraa jostain lähellä olevasta maastopiilosta.

Puistoissa voi yleensä poltella huoletta, kunhan noudattaa tiettyä hienotunteisuutta muita kohtaan ja huomioi etteivät poliisit ole aivan vieressä.
Pitkällä aikavälillä olemme kaikki kuolleet.

(John Maynard Keynes)

All_Hime_Tigh
Viestit: 32
Liittynyt: 23.3.2012

Re: Mitäs tekis Berliinissä??

ViestiKirjoittaja All_Hime_Tigh » 2.5.2012 15:41

Pun Worg kirjoitti:...

Onko kellään tarkempaa tietoa tuosta Kunsthaus Tachelesin kohtalosta? Uutisten valossa ei hyvältä näytä....

http://freedomspark.co.uk/news-kunsthaus-tacheles-art-house-in-berlin-to-be-demolished/
http://www.kunsthaus-tacheles.de/histor ... ht-weiter/


Toissa kuussa oli vielä Tacheles pystyssä. Alhaalla oli tummahipiäinen myymässä polttoa. Taisi siellä rakennuksessakin joku poltella. Haisi siellä kyllä kusikin portaikossa. :D
Tämä paikka, Mauerpark ja Görlitzer Park ovat ne, missä nämä tummaihoiset myyvät. Keskinkertaista kamaa.

Avatar
Morpheus
Viestit: 44
Liittynyt: 12.1.2011

Re: Mitäs tekis Berliinissä??

ViestiKirjoittaja Morpheus » 4.5.2012 17:30

Terveisiä Berliinistä... tuli tänään käytyä kävelyllä, ja päädyin sit Görlitzer Parkiin... kyseessä siis perjantai-iltapäivä ja tarjontaa oli reilusti. Ostin sit yksiltä tyypeiltä ketkä oli pussittamassa just tuotteitaan puiston reunalla.. erittäin tuoksuvaa ja herkullista tavaraa kympin krammalta, ja myös toimii. Puistossa istuskellessa tarjosin yhelle ohikulkijalle pitkän paperin, ja paluumatkallaan se sit tiputti jointillisen kukkaa vastalahjaks.. :) Tunti puistossa ja viidesti tarjottiin, tai jotain sinne päin... homma siis toimii :pimp:

Katutaidettakin löytyy pitäjästä aika lailla, savupäissään kävellessä riittää kateltavaa... :)

merkitys
Viestit: 24
Liittynyt: 30.10.2005

Re: Mitäs tekis Berliinissä??

ViestiKirjoittaja merkitys » 6.5.2012 21:31

Mauerparkissa en ole ikinä huomannut kenenkään myyvän vaikka yrtti välillä tuoksuukin. Görli on ihan jees mut aika turisti joten suosittelen suuntaamaan Hasenheideen. Myös Kottbusser Tor kannattaa unohtaa. Siellä pyöri muutaku nistei joilta kyllä irtoaa vaikka mitä hidasta ja paskaa lämyä. Ja niin, ihan turha toivoa etteikö budia olisi jatkettu jotenkin. Oon 1,5v sisään saanu tasan 2krt kotikasvatettua poistettua.

Avatar
How High?
Viestit: 585
Liittynyt: 22.1.2004

Re: Saksa

ViestiKirjoittaja How High? » 6.3.2013 20:53

Itsekin olen Saksaa lähdössä kiertelemään heinä-elokuun aikoihin autolla. Suunnittelin, että ostaisin pussin kukkaa Berliinistä ja suunnistaisin siitä etelään. Olisiko jollain kokemuksia n.10-20g ostoista tuolla? Löytyykö kaduilta myyjiä joilta kannattaa edes kysellä isompia määriä kuin jotain paria grammaa, vai onko kusetuksen riski liian suuri?
Kaikki vinkit ovat tervetulleita. Myös polttelu- ja kaljoitteluseura kelpaisi, jos satutte Saksassa noihin aikoihin oleskelemaan.
Kolme grammaa hassista, amfetamiinia muutama viiva, parisenkymmentä tuoppia.

Keskiyön cowboy
Viestit: 2
Liittynyt: 7.4.2012

Re: Saksa

ViestiKirjoittaja Keskiyön cowboy » 17.4.2013 22:54

Jep, eli itsekkin olen Berliiniin suuntaamassa toukokuun ajaksi. Kuinka helppoa kyseisestä paikasta on hankkia bud spenceriä?
Pecos Bilille ei vittuilla


Palaa sivulle “Matkailu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa