Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Sissi juusto

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja Sissi juusto » 6.11.2012 21:58

Tervehdys arvon foorumilaiset! Minulla olisi lähiaikoina mahdollisuus tutustua tähän itse MAAILMANKAKKEUDEN JUMALAN ylistämään kasviin, mutta vanhana tissiposkena ujostelen tätä, koska neuroottisen ja stressaavan luonteeni takia pelkään hanpun rasvaliukoisten päihdyttävien aineiden sekoittavani pääni lopullisesti :D SIIS voinko luonteeni takia jopa SEOTA tai saada paniikkikohtauksen kannabiksesta? Vai onko kakki mitä olen kuullut, niin propagandaa? Olen myös erittäin kofeiiniherkkä yksilö, ja kofeiini aiheuttaa minulle suurta ahdistusta ja kerran jopa paniikkikohtauksen siitä sain.. Onko siis pelkoa saada jonkinlaista ahdistusta tästä vihreästä kullasta sen takia koska olen kofeiinillekkin herkkä? Lajikkeena olisi jamaican pearl, koska olen lukenut sen olevan mieto lajike, onko näin? Kertokaa aloittelijoille sopivia lajikkeita :) Kiiiiitos ja kumarrus,hänelle / heille jotka vastaavat :)

Jorbe

ViestiKirjoittaja Jorbe » 6.11.2012 23:34

Jos itsekki olet noin epävarma niin älä kokeile ollenkaan...

macce
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja macce » 7.11.2012 2:01

Sissi juusto kirjoitti:Tervehdys arvon foorumilaiset! Minulla olisi lähiaikoina mahdollisuus tutustua tähän itse MAAILMANKAKKEUDEN JUMALAN ylistämään kasviin, mutta vanhana tissiposkena ujostelen tätä, koska neuroottisen ja stressaavan luonteeni takia pelkään hanpun rasvaliukoisten päihdyttävien aineiden sekoittavani pääni lopullisesti :D SIIS voinko luonteeni takia jopa SEOTA tai saada paniikkikohtauksen kannabiksesta? Vai onko kakki mitä olen kuullut, niin propagandaa? Olen myös erittäin kofeiiniherkkä yksilö, ja kofeiini aiheuttaa minulle suurta ahdistusta ja kerran jopa paniikkikohtauksen siitä sain.. Onko siis pelkoa saada jonkinlaista ahdistusta tästä vihreästä kullasta sen takia koska olen kofeiinillekkin herkkä? Lajikkeena olisi jamaican pearl, koska olen lukenut sen olevan mieto lajike, onko näin? Kertokaa aloittelijoille sopivia lajikkeita :) Kiiiiitos ja kumarrus,hänelle / heille jotka vastaavat :)

Jotkut sativaiset lajikkeet ovat stimulantteja kuten kofeiini, joten varmaan kannattaa aloittaa indicalla ja kokeilla varovaisemmin sativaa. Katukaupassa ei ole suurta pelkoa että törmäisit tällaisiin lajikkeisiin koska kukitus on vähintään 12 viikkoa ja siemenet kalliita.

Jos poltat jotain rauhoittavaa vähän niin et varmasti sekoa. Jos indica ei ole kypsäksi kasvatettu se voi olla kuumottavaa ja tripauttavaakin.

tuntenkingi

ViestiKirjoittaja tuntenkingi » 8.11.2012 2:56

Sissi juusto kirjoitti:Tervehdys arvon foorumilaiset! Minulla olisi lähiaikoina mahdollisuus tutustua tähän itse MAAILMANKAKKEUDEN JUMALAN ylistämään kasviin, mutta vanhana tissiposkena ujostelen tätä, koska neuroottisen ja stressaavan luonteeni takia pelkään hanpun rasvaliukoisten päihdyttävien aineiden sekoittavani pääni lopullisesti :D SIIS voinko luonteeni takia jopa SEOTA tai saada paniikkikohtauksen kannabiksesta? Vai onko kakki mitä olen kuullut, niin propagandaa? Olen myös erittäin kofeiiniherkkä yksilö, ja kofeiini aiheuttaa minulle suurta ahdistusta ja kerran jopa paniikkikohtauksen siitä sain.. Onko siis pelkoa saada jonkinlaista ahdistusta tästä vihreästä kullasta sen takia koska olen kofeiinillekkin herkkä? Lajikkeena olisi jamaican pearl, koska olen lukenut sen olevan mieto lajike, onko näin? Kertokaa aloittelijoille sopivia lajikkeita :) Kiiiiitos ja kumarrus,hänelle / heille jotka vastaavat :)

kokeile aluksi vaikka mixiä? ja onhan niitä ihmisiä jotka on ekoja kertoja polttaessa alkanu psyykkaamaan, saanu ahdistus kohtauksen, paniikkia yms. en pelottele mutta eka kerta osaa yllättää monet, joten varaudu.

ime savut, koe se tunne ja jää koukkuun siihen. :wink:
vihree vitamiini eli THC mieltä ja ruumista lääkitsee

Locker

ViestiKirjoittaja Locker » 8.11.2012 7:59

tuntenkingi kirjoitti:...
onhan niitä ihmisiä jotka on ekoja kertoja polttaessa alkanu psyykkaamaan, saanu ahdistus kohtauksen, paniikkia yms. en pelottele mutta eka kerta osaa yllättää monet, joten varaudu.

Jep. Suosittelen vilkasemaan oheisen linkin takaa pätkän, jossa toimittaja käy kokeilemassa kannabista.

http://www.youtube.com/watch?v=4gGhOAc-aV4

agentti420

ViestiKirjoittaja agentti420 » 8.11.2012 23:08

älä nössöile vaan ime sitä dänkkiii! kokeilemalla sen näkee mitä tapahtuuu ja vaikka jotain sattuisikin nii ei siiihen kuole. oot vaan kokemuksen rikkaampi ja voit muistella joskus sitä nauraen. :D
en tartte elääkseni kirjallisii lupia, sillä huumeita saa helpommin ku sosiaalitukia!

irakso

ViestiKirjoittaja irakso » 21.4.2013 16:13

Jos valorytmi on alusta asti 12/12, niin lähteekö kasvi kukkimaan ollenkaan jos kyseessä ei ole autoflower?

oldirty
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja oldirty » 21.4.2013 17:45

irakso kirjoitti:Jos valorytmi on alusta asti 12/12, niin lähteekö kasvi kukkimaan ollenkaan jos kyseessä ei ole autoflower?

Kuva
Kyllä lähtee!
the Effects are very strange, and, at first hearing, frightful enough) is very general and frequent: and the Person, from whom I received it, hath made very many Trials of it, on himself, with very good Effect.

H3rbalist

ViestiKirjoittaja H3rbalist » 17.5.2013 22:47

Pienen kuumotuksen johdosta on pakko siirtää omaa projektia ja kysyä että kuinka pitkään ulkomailta tilatit siemenet noin säilyttävät toimivuutensa?
Guns don't kill people, people kill people.

fkod
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja fkod » 17.5.2013 23:59

H3rbalist kirjoitti:Pienen kuumotuksen johdosta on pakko siirtää omaa projektia ja kysyä että kuinka pitkään ulkomailta tilatit siemenet noin säilyttävät toimivuutensa?

Ulkomailta tilaus tuskin vaikuttaa säilyvyyteen mitenkään, käytännössä siemenet ovat ikuisia. Itävyys tosin laskee pikkuhiljaa ajan myötä. Itselläni iti 5/5 vähän päälle vuoden säilytyksen jälkeen. Pidä huoli että säilytät siemeniä huoneenlämmössä kuivassa ja pimeässä paikassa. Nakkaa jonkun laatikon pohjalle ja kaivele esiin kun tilanne sallii =)

tippa

ViestiKirjoittaja tippa » 20.5.2013 20:48

fkod kirjoitti:...

Ulkomailta tilaus tuskin vaikuttaa säilyvyyteen mitenkään, käytännössä siemenet ovat ikuisia. Itävyys tosin laskee pikkuhiljaa ajan myötä. Itselläni iti 5/5 vähän päälle vuoden säilytyksen jälkeen. Pidä huoli että säilytät siemeniä huoneenlämmössä kuivassa ja pimeässä paikassa. Nakkaa jonkun laatikon pohjalle ja kaivele esiin kun tilanne sallii =)

Noin saat aikaa myöten huonommin itäviä siemeniä
Pidä siement viileässä ja valolta suojassa.
Esim jääkaappi.

fkod
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja fkod » 20.5.2013 23:11

tippa kirjoitti:...

Noin saat aikaa myöten huonommin itäviä siemeniä
Pidä siement viileässä ja valolta suojassa.
Esim jääkaappi.

Kuluttajakäyttöön tarkoitetuissa jääkaapeissa lämpötilanvaihtelut ovat melkoiset, jääkaapin perällä on pahimmillaan pakkasta ja ovessa lämpötila vaihtelee +5 ja +20 välillä varsinkin jos kaappia auotaan paljon. Pahimmillaan tämä johtaa kondenssiveden muodostumiseen rasiaan/pussiin jossa siiduja säilytetään. Siitäkös se riemu ratkeaa kun niitä siiduja sitten lopulta joskus kaivellaan sieltä kaapista esiin, ja ihan kokemuksesta puhun.

Itse koen paremmaksi säilyttää siiduja huoneenlämmössä ja ottaa sen riskin että ne muutamat ei itäisi, mutta jokainen tyylillään. :pimp:

tippa

ViestiKirjoittaja tippa » 21.5.2013 22:25

Juu,tyylejä on monia.
Itte säilyttänyt jääkaapin oven ylähyllä,siellä missä on joissakin malleissa ne kananmunakennostot ja kansi.
Kunhan muistaa laittaa hyvin kuivuneita siemeniä,niin ittellä toiminut hyvin.

RoadRacing

ViestiKirjoittaja RoadRacing » 11.6.2013 15:41

Minkä takia savut vaikuttaa vaan jumittavasti?

Eli siis oon polttanu ja sitte alkaa "päässä heittää". Pakko heittää makuulle ja silmät kiinni. Ajatus vaeltaa, mutta mikään ei naurata, yms. :D

Ja päätä jos kääntelee ni tuntuu et "aivot reagoi viiveellä." Eli silmät tulee sellai perässä.
Hampusta saa huumetta, lääkettä ja ravintoa, mutta missä kulkee laittomuuden raja? Lue laaja selvitys hamppuilmiöstä tämän viikon Suomen Kuvalehdestä. Etsi lähin myyntipiste täältä.

craster

ViestiKirjoittaja craster » 14.6.2013 22:05

RoadRacing kirjoitti:Minkä takia savut vaikuttaa vaan jumittavasti?

Eli siis oon polttanu ja sitte alkaa "päässä heittää". Pakko heittää makuulle ja silmät kiinni. Ajatus vaeltaa, mutta mikään ei naurata, yms. :D

Ja päätä jos kääntelee ni tuntuu et "aivot reagoi viiveellä." Eli silmät tulee sellai perässä.

Polta vähemmän.

Lisää tekstii.

RoadRacing

ViestiKirjoittaja RoadRacing » 15.6.2013 2:40

Annostus ollu n. 0.2g kukkaa.
Hampusta saa huumetta, lääkettä ja ravintoa, mutta missä kulkee laittomuuden raja? Lue laaja selvitys hamppuilmiöstä tämän viikon Suomen Kuvalehdestä. Etsi lähin myyntipiste täältä.

BonHamppu

ViestiKirjoittaja BonHamppu » 16.6.2013 23:59

RoadRacing kirjoitti:Minkä takia savut vaikuttaa vaan jumittavasti?

Pidä pien tauko hatsista about viikko ja sen jälkee poltat savut?
itellä ainakii toiminu, tosin en kyllä hae sauhusta sitä ''naurua'',
Tainoh kyllä sitä välillä tulee naurettua omille ajatuksille,
anna niitten ajatusten vaa vaeltaa! :guru:

prepaidjäbä

ViestiKirjoittaja prepaidjäbä » 17.6.2013 1:09

Kauanko hamppuforum pitää lokia?

prepaidjäbä

ViestiKirjoittaja prepaidjäbä » 19.6.2013 18:57

Tuleeko muilla hamppufoorumille tultaessa jotain varoituksia vanhennesta varmennuksesta tai jotain? Miksi?

rullis

ViestiKirjoittaja rullis » 20.6.2013 13:09

mene lukemaan.ohjeissa tuo lukee

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”