Kannabis ja urheilu.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Kannabis ja urheilu.
Haha tsygäily kuulokkeet pääs on niin vitun jees kesäl paukuis, pitääki varmaa ostaa pyörä!
Opic kirjoitti:Haha tsygäily kuulokkeet pääs on niin vitun jees kesäl paukuis, pitääki varmaa ostaa pyörä!
Komppaan pyöräilyy. Harmi vaan kun joku nilkki pölli tsygän. Eihän se ollu ku neljäs mikä katos.
Perkele
- Hurrikaani
Toimivat lajit:
- Rento pyöräily
- BJJ (matossa kyllä, pystymatsaus ei onnistu)
- Kävely
- FRISBEEGOLF! (täydellinen polttelulaji)
Ei-toimivat lajit:
- Lukkopaini (aggressiivisempaa kuin BJJ, hamppu ei tee nopeaksi
)
- Vapaaottelu (yritetty, ei toimi. liian paljon asioita mihin pitäisi keskittyä)
- Potkunyrkkeily (reaktioaika vähintään tuplaantuu hamputtelun jälkeen.)
- Juoksu (ite en jaksa keskittyä suoritukseen enää yhtään. rupean vain kävelemään)
- Hiihto (ei jaksa suorittaa, sitä kattelee vain maisemia)
- Rento pyöräily
- BJJ (matossa kyllä, pystymatsaus ei onnistu)
- Kävely
- FRISBEEGOLF! (täydellinen polttelulaji)
Ei-toimivat lajit:
- Lukkopaini (aggressiivisempaa kuin BJJ, hamppu ei tee nopeaksi
- Vapaaottelu (yritetty, ei toimi. liian paljon asioita mihin pitäisi keskittyä)
- Potkunyrkkeily (reaktioaika vähintään tuplaantuu hamputtelun jälkeen.)
- Juoksu (ite en jaksa keskittyä suoritukseen enää yhtään. rupean vain kävelemään)
- Hiihto (ei jaksa suorittaa, sitä kattelee vain maisemia)
Suosittelen kyllä hommaan tsykän jollei ole.. Aivan parasta koluta noita metsiä silmät punasena sopivalla sykkeellä ja tulee samalla tehtyä arvokasta tutkimustyötä hyvistä ulkokasvatus spoteista
Tänään tuli taas käytyä vähä fiilistelee harjun päällä nyt kun tuli hommattua uus fiukekin. Hyvää jytää kuulokkeista, kunnon töräys ennen ajoo ja menoks
Pistänpä oikein fiilistelykuvan tsygästä,

Hieno fillari Ambient! Itellä on kanssa Merida, vanha Matts Speed. Toimiva peli, vaikka vanha onkin. Mahdollistaa hyvin pitkälti samat metkut kun sulla
Ite oon viime aikoina boulderoinut (kiivennyt siirtolohkareita ja matalia kallioita) paukuissa. On niin hienoa mennä koiran kanssa metsään kivelle ja kiivetä helpohkoja juttuja rauhallisesti ja meditoiden. Alkuun koira vähän ihmetteli, mutta tottui sitten että kun ite kiipeän, se saa nuuhkia ja touhuilla omiaan.
Uudessa Marley-dokumentissa on muuten hyvää matskua kun Bobi pelaa futista. On meinaan taitoa jäbällä! Wailersin kanssa kiertäessä Bobi herätti aina koko porukan varhain aamulla. Sitten tuhdit sauhut ja puolitoista tuntia futista! On se jännää, että paukuissa itekin muistaa taas sen miten killinä saattoi olla yksikseen, ihan lumoutuneena jalkapallosta pitkiä aikoja ja reenailla kikkoja. Toki sellaset totisemmat suoritukset sujuu paremmin selvänä, mutta ison osan harjoittelusta pitäis mun mielstä olla matalatehoista, ja siihen pajari sopii hyvin. Kuten Puskapersonaltraineri sanoo: "suurin osa liikunnasta pitäisi tehdä sellaisella teholla, että se tuntuu miellyttävältä paukuissa". Silloin paikat pysyy ehjänä ja notkeina ja motivaatio säilyy. Itsellä tämä tosin vaatii sen, että oon yksin. Kavereiden kanssa menee höpöttelyksi eikä pysty kasaamaan keskittymistä.
Rastafariliikunta - se on se juttu!!! Sielun ja ruumiin terveydeksi.
Ite oon viime aikoina boulderoinut (kiivennyt siirtolohkareita ja matalia kallioita) paukuissa. On niin hienoa mennä koiran kanssa metsään kivelle ja kiivetä helpohkoja juttuja rauhallisesti ja meditoiden. Alkuun koira vähän ihmetteli, mutta tottui sitten että kun ite kiipeän, se saa nuuhkia ja touhuilla omiaan.
Uudessa Marley-dokumentissa on muuten hyvää matskua kun Bobi pelaa futista. On meinaan taitoa jäbällä! Wailersin kanssa kiertäessä Bobi herätti aina koko porukan varhain aamulla. Sitten tuhdit sauhut ja puolitoista tuntia futista! On se jännää, että paukuissa itekin muistaa taas sen miten killinä saattoi olla yksikseen, ihan lumoutuneena jalkapallosta pitkiä aikoja ja reenailla kikkoja. Toki sellaset totisemmat suoritukset sujuu paremmin selvänä, mutta ison osan harjoittelusta pitäis mun mielstä olla matalatehoista, ja siihen pajari sopii hyvin. Kuten Puskapersonaltraineri sanoo: "suurin osa liikunnasta pitäisi tehdä sellaisella teholla, että se tuntuu miellyttävältä paukuissa". Silloin paikat pysyy ehjänä ja notkeina ja motivaatio säilyy. Itsellä tämä tosin vaatii sen, että oon yksin. Kavereiden kanssa menee höpöttelyksi eikä pysty kasaamaan keskittymistä.
Rastafariliikunta - se on se juttu!!! Sielun ja ruumiin terveydeksi.
kyllähä sitä tulee urheiltuu hatseis, puntii, korist, futist, uintii, mitä samoja juttu ku selvinpäi, riippuu toki poltost. 
Mikähän siinä on, että paukuissa en ikinä pysty tekee mitään. Ei sillä väliä, diggaan siitä. Ei ole väliä miten pieni annostus on, silti laiskuus vetää mut chillailemaan. Puistoilu is my thing!