Kuva

Big Bud

Kannabislajikeinformaatiotietokanta http://kalainfo.hamppu.net/

3.4

1
2
5%
2
2
5%
3
16
41%
4
16
41%
5
3
8%
 
Ääniä yhteensä: 39

Avatar
Marley81
Viestit: 114
Liittynyt: 29.11.2011

Re: Big Bud

ViestiKirjoittaja Marley81 » 8.2.2012 17:38

Itsellä tolet todella korkealla, ja lajit lähinnä Silver Haze, Medijuona, Whitr widow. Ja nää vielä paremmuusjärjestykseen. 1. Silver Haze (En ole polttanut vielä tätä lajiketta parempaa, Ja pieni sato korvaa laadun) White widow kovana kakkosena. Medijuona (erittäin tiukkaa kivun poistavaa polttoa! Ja hyvänä kolmosena) Sitten on tullut polteltua skunkit ym.

Mutta itse lajikkeesta.

-Suhteellisen rentoa polttoa.
-Todellakin satoisa.
-Ja sadon takia sekä mun mielestä vahvan pilven ansiosta yksi parhaita.
-Haju todella neutraali.¨
-Kannattaa ehdottomasti kokkeilla.
-Kolme ja puoli tähteä.

körmy
Viestit: 74
Liittynyt: 10.7.2013

Re: Big Bud

ViestiKirjoittaja körmy » 8.12.2013 3:48

Itse olen muutamaan kertaan eri kasvattajien bid budeja maistellut ja aika paljon ollut feno vaihtelua. Yhteenvetona ihan perus polttoa ei maata mullistavaa mutta maukasta ja sosiaalista polttoa.

givenfuck
Viestit: 59
Liittynyt: 29.12.2012

Re: Big Bud

ViestiKirjoittaja givenfuck » 10.6.2014 20:02

Erittäin kaunista budia, muuten vaan täysi pettymys minulle (polttona, en ole kasvattanut). Ällöttävä haju ja maku, toimivuus heinän tasolla. Ei vaan itseäni napannut ollenkaan tämä.
Let it be

Avatar
WeedSmoker
Viestit: 126
Liittynyt: 23.5.2012

Re: Big Bud

ViestiKirjoittaja WeedSmoker » 29.8.2015 12:56

Keskiverto polttoa. Jumittavaa. Vaikutus alkaa aika nopeasti ja lentää jaksaa sen pari tuntia - +
Don't Drink and Drive, Just Smoke and Fly :)

Avatar
Opic
Viestit: 390
Liittynyt: 9.5.2010

Re: Big Bud

ViestiKirjoittaja Opic » 28.4.2016 20:25

Sensi seedsin siiduista laitoin 4kpl tulemaa, sato ei ollu mahti, eka sisäkasvatus ja tilaa ei ollut paljon.
Kaks puskaa oli sellasia jotka dunkkas aika paljon, 70% enemmän kun muut bid budit. Haisevimmat laitoin katki.
Lannoitteita olis varmaa voinu varmaan koko pullon kaataa sinne. :lol:

Lopputulos olis hyvä, laatu korvasi määrän. Polttona hyvän makusta, hiipivää indicaa.
Arvosanaks antaisin 3/5. Hajuttomuudesta plussaa, pysty vetää ilman hiiliä.


Palaa sivulle “KaLaInfo”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa