Kuva

Siementilaus kuumotus

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
KireäFolioHattu

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja KireäFolioHattu » 28.7.2014 12:40

Jumalauta en tiedä yhtään pitäisikö tilata vai ei. Jotkut sanoo että tilaa, jotkut sanoo että ei kannata. Minulla on kaikki valmiina paitsi saatanan siemenet.

Vieras

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.7.2014 16:12

Kukaan ei voi sulle varmaksi sanoa, ettei juuri sitä sun siemenlähetystä tulli nappaa. Iso osa pääsee varmasti rajan läpi ilman ongelmia, mutta kuitenkin x-% tilauksista johtaa kotietsintään. Jos et missään nimessä halua saada pieniä sakkoja ja tahraa papereihin, niin älä tilaa kasvatusosoitteeseen. Voit tilata turvallisemmin vaikka basaarin kautta, jos et bulvaania löydä. Eihän se tosiaan maailmanloppu ole vaikka tulisivatkin, mutta itse arvostan yöuniani sen verran, että jättäisin väliin.

Jeppes

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja Jeppes » 30.7.2014 14:49

Olen tilannut muutaman viime vuoden aikana
10-15 siementä.

Nyt tilasin Oaseedsiltä Espanjasta 5 kappaletta. Sähköpostiin tuli
ilmoitus 18.7. että tilaus on lähetetty.

Vielä tänään 30.7. ei pakettia ole näkynyt. Ajattelin
varmuuden vuoksi siirtää kaiken välineistön
varmaan piiloon.

Onko jollain muulla vastaavaa kokemusta, että lähetys
on viipynyt noin kauan?

JK

Vieras

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja Vieras » 1.8.2014 17:06

Entä jos tekisit ruotsinristeilyn ja hakisit itse ickystickystä?

einich_corpa
Viestit: 30
Liittynyt: 15.2.2014

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja einich_corpa » 1.8.2014 17:30

Vieras kirjoitti:Entä jos tekisit ruotsinristeilyn ja hakisit itse ickystickystä?

Niin, koristeeksi.

jupa
Viestit: 23
Liittynyt: 27.7.2014

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja jupa » 8.8.2014 19:14

Tässä yksi päivä kytät rupesi pitää liikenneratsiaa minun plantaasin kohdalla. Pikkusenko kuumotti ku minun pienokainen ämpärissä oli juuri saamassa aurinkoa pihan puolella. No, se enään pienokainen ole, kohta kaksikuukautinen rääpäle, minkä nyt viikko sitten halkoliiterin takaa siirsin sankoon kasvamaan. Nytten se on sitten sisätiloissa saamassa tasaista valoa.

Avatar
BudM4ker
Viestit: 171
Liittynyt: 7.2.2014

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja BudM4ker » 10.8.2014 11:13

KireäHattu kirjoitti:Kuumottaa tilata hollannista 3 siementä. Ainoa mahdollisuus olisi tilata kotiin. Kannattaako tilata vai tuleeko ne sinitakkiset sedät koputtelemaan? Mistä löytäisin bulvaanin?

Ps: Asun pääkaupunkiseudulla.


Nope, ei hollannista! Suurin osa Hollannista tulevista paketeista läpivalaistaan. :guru:

Ei muuta kuin Basaarista teet tilauksen ilman sen suurempia kuumotuksia. :foil:

Jos välttämättä haluat ulkomailta niin valitse siemenlafka jossa voi valita erikseen pakkausmateriaalit johon siemenet piilotetaan.

Itse typeryyksissä menin kokeeksi tilaamaan pari hassua, jotka tulivat perille ilman kuumotuksia, mutta olivat mielestäni
erittäin huonosti pakattu keskelle pakettia, eli jos olisi läpivalaistu niin perästä olisi varmasti kuulunut.

Ja onhan tämä yhteisö täynnä hampuuseja joista osa voi mielellään auttaa alkuun pääsemisessä, tätä varten on omat postausketjut joissa siemeniä voi pyytää, mutta ei varmaan kannata kysellä pankkitilin numeroita ja jne...

Onnea matkaan!
For healing, not dealing.

somnamnaa
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1112
Liittynyt: 7.7.2012

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja somnamnaa » 10.8.2014 22:12

BudM4ker kirjoitti:
erittäin huonosti pakattu keskelle pakettia, eli jos olisi läpivalaistu niin perästä olisi varmasti kuulunut.


Tuskinpa vaan olisi kuulunut mitään. Varsinkaan parin siemenen takia.
Itse kun olen ollut joskus bulvaanina niin on pari kertaa ollut tullin avaamakin (kerran oli kuori tullipostissa melkein viikon lähetysseurannan mukaan) eikä koskaan ole kuulunut mitään. Ja niissä tullin huomaamissa kuorissa oli enemmän kuin pari siementä.
Viimeisimmästä kerrasta taitaa olla nyt jo reilu vuosi aikaa...

iiijjjj

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja iiijjjj » 11.8.2014 8:26

Täälläpäin Poste Restantessa ei kysellä henkkareita. Olen tilannut sinne sitä sun tätä feikkinimellä ja hakenut ne myös niin.

Salmiakki
Viestit: 216
Liittynyt: 29.7.2011

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja Salmiakki » 11.8.2014 15:06

iiijjjj kirjoitti:Täälläpäin Poste Restantessa ei kysellä henkkareita. Olen tilannut sinne sitä sun tätä feikkinimellä ja hakenut ne myös niin.


Koska viimeksi hait, eikä kysytty henkkareita?

jupa
Viestit: 23
Liittynyt: 27.7.2014

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja jupa » 16.8.2014 19:07

Minä kun tilasin keväällä hollannista niin itse lähetys tuli kylläkin Kiinasta!

Nope, ei hollannista! Suurin osa Hollannista tulevista paketeista läpivalaistaan.


Ei sen puoleen, jos nyt teen joskus lisätilauksia, niin Basaarista sitten.

Vieras

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.8.2014 19:14

jupa kirjoitti:Ei sen puoleen, jos nyt teen joskus lisätilauksia, niin Basaarista sitten.


Sama homma. Siellä on muutamat oikeasti luotettavat myyjät ja tulee kotimaan postissa nopeasti. Eipä ole niistä ongelmia kuulunut.

Vieras

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.8.2014 12:25

jupa kirjoitti:Minä kun tilasin keväällä hollannista niin itse lähetys tuli kylläkin Kiinasta!
.
Kiinasta?? Mikä siemenkauppa oli kyseessä?

somnamnaa
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1112
Liittynyt: 7.7.2012

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja somnamnaa » 18.8.2014 21:24

Vieras kirjoitti:... Kiinasta?? Mikä siemenkauppa oli kyseessä?


Taitaa olla vaan basaarimyyjien propagandaa. :laugh:

jupa
Viestit: 23
Liittynyt: 27.7.2014

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja jupa » 22.8.2014 23:51

Vieras kirjoitti:... Kiinasta?? Mikä siemenkauppa oli kyseessä?


Sori vaan, sähköpostien mukaan tilaukseni ja luottokorttimaksuni oli kierrätetty Beijingin kautta ja muistaakseni aamusella minulle soittanut asiakaspalvelija lupasi lähetyksen lähtevän heti Beijingistä. Minulla hoono ulkomaan taito ja silloin älyttömässä lärvissä tehty tilaus lähti liikkeelle. Nyt kun mä katsoin uudelleen pakkauksen tietoja, niin hollannistahan se oli kuiteskin lähtenyt, mutta ei siinä avaamisen tai muita tullin merkkejä ollut. AMS oli kauppa. Kyttiä ei ole vielä näkyny.

Kristallilapsi
Viestit: 341
Liittynyt: 3.1.2010

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja Kristallilapsi » 24.8.2014 16:38

KireäHattu kirjoitti:Kuumottaa tilata hollannista 3 siementä. Ainoa mahdollisuus olisi tilata kotiin. Kannattaako tilata vai tuleeko ne sinitakkiset sedät koputtelemaan? Mistä löytäisin bulvaanin?

Ps: Asun pääkaupunkiseudulla.


Tilaa muualta jos kuumottaa ja kirjattuna niin loppuu kuumotus siihen. :yes:
"jos metsään huumepoliisi haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt"

Shoes
Viestit: 7
Liittynyt: 18.8.2014

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja Shoes » 24.8.2014 17:14

Bulvaani, Basaari tai Bring it yourself from aBroad. 'Nuf said.

vzer
Viestit: 26
Liittynyt: 29.9.2011

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja vzer » 25.8.2014 19:27

tilasin hollannista female seedsiltä 15 kpl siemeniä, oli avattu paketti mutta siemeniä ei oltu otettu pois. Kirjeen sisältä löytyi vain pahvi missä siemenet japaperin pala. ei oo poliiseja vielä näkynyt.

jupa
Viestit: 23
Liittynyt: 27.7.2014

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja jupa » 29.8.2014 18:03

Tulipa tuossa vielä mieleen kun olin noutamassa pehmustettua pakettiani asiamiespostistani.

Tuttu kauppiaani katseli minuun päin kuin vierasta makkaraa. Tavallisesti jutustellaan ja vaihdetaan kuulumisia. Taitaa olla sitten aika yleistä, että hollannin maalta tulee postissa kirjattuja ja pehmustettuja lähetyksiä?

Vieras

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja Vieras » 3.9.2014 15:59

Oon tilannu himaan kymmeniä kertoja useammastakin maasta siemeniä, eikä ole niiden takia siat kertaakaan tulleet.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa