Kuva

Alicante, Espanja

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
nam
Viestit: 229
Liittynyt: 24.8.2011

Re: Alicante, Espanja

ViestiKirjoittaja nam » 26.9.2014 9:43

yusuff kirjoitti:Täällä Torreviejan suunnilla pyöritään, kovasti olen kysellyt aurinkolasien myyjiltä ja muilta kello kauppiailta muuta mistään ei mitään tunnu mitään löytyvän :? ... Sanovat vain että ''juu, minulla on veli tuossa nurkan takana käyn häneltä hakemassa ja tulen takaisin'' mutta jäävät sitten sille tielleen.. onko kellään ideoita mistä saattaisi löytyä? kaksi viikkoa täällä olen enkä kaikkia rahojani haluaisi alkoholiin käyttää... Kiitos jo näin valmiiksi! :)


Olet alueella, josta marokkolaista hashista saa helpommin kuin maitoa kaupasta. Oikeastaan keneltä tahansa nuorelta mieheltä kysymällä löytää omien kokemuksieni mukaan koko Etelä-Espanjan alueella. Uskoisin myös, että alan liikkeet(esim.The GreenTownGrowShop,Torrevieja) osaavat auttaa. Baarityöntekijät myös hyvä apu, tietää ainakin ketkä myy.

Avatar
Daimion
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 604
Liittynyt: 19.11.2009

Re: Alicante, Espanja

ViestiKirjoittaja Daimion » 21.10.2014 22:55

Yhdyn edelliseen. Varsinkin rantojen lähettyvillä hengaavilta mustilta miehiltä kannattaa kysyä.
Aikalailla jokainen laukku/aurinkolasi/whatnotkauppias ainakin tietää mistä saa, ellei itse kauppaa.
Itse istuskelin ja nautin auringon paisteessa kahvia ja yhtäkkiä vähän ruskettuneempi yksilö tuli
juttelemaan, että miten menee ja maistuisiko hasis. Turisteille on sitten turistihinnat.
Itse en ostanut, mutta tiedustelin hintaa, niin 15e/g olisi irronnut.

Tinkaaminen kannattaa, sillä hinta tippuu nopeaa ja itse en tuolla yli kymppiä maksaisi.
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?

lamaani
Viestit: 5
Liittynyt: 20.5.2017

Re: Alicante, Espanja

ViestiKirjoittaja lamaani » 20.5.2017 16:10

Kesäkuun lopussa matka Alicanteen. Espanjassako sai kasvattaa? Toivottavasti joku myös myis.


Palaa sivulle “Matkailu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa