Kuva

Siementilaus kuumotus

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Siementilaus kuumotus

ViestiKirjoittaja Vieras » 14.12.2014 12:39

Mulla on sellanen tilanne, että siementen tilaus voisi onnistua kaverin kautta, mutta kasvatustarvikkeiden tilaaminen ei. Jos joka tapauksessa joudun tilaamaan kasvatusvehkeet kotiini, niin säästynkö riskeiltä vai seurataanko kasvatusvälineitä samalla tavalla kun siemeniä? Onko kotietsintöjä tullut pelkkien kasvatusvälineiden takia?

jjäbä

ViestiKirjoittaja jjäbä » 21.12.2014 1:15

voiko lopettaa kuumottelun jos on tilannut ulkomailta sellaiselta sivulta jossa on erikseen mainittu "stealth" kuljetukset ja vaihtoehtoina hitaampi vs nopeampi stealth? jos possut tulee kylään voiko sanoa että terraariokasviksi liskoille halusin kokeilla? :lol:

somnamnaa
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja somnamnaa » 21.12.2014 3:51

jjäbä kirjoitti: jos possut tulee kylään voiko sanoa että terraariokasviksi liskoille halusin kokeilla? :lol:

Tai sit sanot että sinä itse olet se lisko ja ihan vaan itselle tilasin...

Sihaus

ViestiKirjoittaja Sihaus » 21.12.2014 23:55

Herra siunaa. Reilu 12 vuotta sitten tilasin ekat simput suomalaisesta Scandinavian Seeds-kaupasta omaan osoitteseen. Noh firma sitten ratsattiin ja porukkaa tältäkin foorumilta pääsi kuulusteluihin, muistaakseni heistä haluttiin todistajia scanseedsiä vastaan tms.. Hieman jännäs pari viikkoa että tuleeko ne hakeen mut 10 siemenen takia kuulusteluihin. Ei tulleet :laugh:

Muistaakoa muut tän jutun. Tääl oli kauhea kuumottelu päällä. Olin silloin eri nikillä rekisteröitynyt.

Basaarista sen jälkeen hommailin papuja ilman ongelmia.
politik use drugs
politik use bombs
politik need torpedoes
politik needs blood
thats what my friend is an evidence politik is violence
what my friend is a evidence politik is violence

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”