Kuva

Matkaseuraa etsivien ketju

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Skyhigh
Viestit: 10
Liittynyt: 3.8.2010

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Skyhigh » 15.3.2015 20:43

22.3-27.3 Su-Pe Amsterdamissa.
Jos satut samaan aikaan paikalla olemaan niin saa ottaa yhteyttä! :)

Olen reilu parikymppinen ja tulen juttuun kaikkien kanssa! :yes:
Tää hetki on nyt ja huomisii niin monta

somnamnaa
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1112
Liittynyt: 7.7.2012

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja somnamnaa » 15.3.2015 23:34

Huhtikuussa thaikamaa-lao-cambo...
Olen reilusti yli parikymppinen ja tulen huonosti juttuun tuntemattomien kanssa.

Avatar
sandalfon
Viestit: 12
Liittynyt: 6.3.2011

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja sandalfon » 29.8.2015 10:30

Heissulivei!

1.9. Lähdössä Amsterdamiin ja palaan takaisin lauantaina. Ensimmäinen reissu sinne päin edessä.
En ole kova bilettäjä vaan tahtoisin myös nähdä kaupunkia, kierrellä siellä täällä ja luonnollisesti myös perehtyä yrttiin.
Olen 32 ikäinen, kaksilahkeinen, parisuhteessa oleva ja rauhallinen kaveri. Laittele rohkeasti viestiä, jos satut samoihin aikoihin olemaan paikan päällä.

kiljuhanhi
Viestit: 202
Liittynyt: 21.2.2007

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja kiljuhanhi » 5.9.2015 17:18

Hojohojo! Lähtiskö joku christianiassa käymään? Ehkä vois jopa jatkaakin matkaa tai mitä nyt ikinä.. pistähän yv:tä

Niinuzka87
Viestit: 50
Liittynyt: 10.11.2009

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Niinuzka87 » 14.4.2016 8:22

17-20.5 Amsterdamiin matkaseuraa? Kahden hengen huone varattu St Christophers Inn:istä ja nyt pahasti näyttää siltä, että matkaseura peruuntuu.
Yksinkään ei viitsisi "keltanokkana" lähteä. :D

Spainspace
Viestit: 2
Liittynyt: 4.5.2016

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Spainspace » 4.5.2016 16:15

Olisiko ketään espanjassa tällä hetkellä? (Malaga/fuengirola)

Hobgob
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2031
Liittynyt: 26.12.2007

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Hobgob » 10.5.2016 22:38

Löytyiskö vaellukselle polttelevaa mimmiä kaverix?
Mitä pidempi reissu, sitä parempi. Melomalla matkaan...
Tos heinä-elokuun vaihtees vois mennä.

Mr Stonde
Viestit: 162
Liittynyt: 23.6.2014

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Mr Stonde » 10.8.2016 16:00

tarkotus ois löytää matkaseuraa matkalle, jonka eka etappi ois prahan cannafest 11-13.11. Tarkotus ois lentää prahaan jo 9.11, ni näkis wolfmotherin keikan 10.11.
Prahan jälkeen en oo reittii suunnitellu, mut johan seuraavaan viikonloppuun ois cannabiscup damissa :lol:

Oon omillani toimeentuleva ja sisäsiisti sinkkuäijä, jolle maistuu budi, hyvä safka ja kohtuudella otan alkoakin.

Mr Stonde
Viestit: 162
Liittynyt: 23.6.2014

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Mr Stonde » 13.6.2017 18:49

Oisko cannafesteille ja unitycuppiin lähtijöitä taas syksyllä?

Avatar
BuffaloSoldier
Viestit: 341
Liittynyt: 1.3.2014

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja BuffaloSoldier » 16.6.2017 8:25

Mr Stonde kirjoitti:Oisko cannafesteille ja unitycuppiin lähtijöitä taas syksyllä?

Viime vuonna olin unity cupissa ja tänäkin vuonna ois kova juttu lähtee mut vielä ei uskalla sanoa mitään..
Eikös meidän pitänyt treffata viime vuonna mut se sit vähä epäonnistui? :think:
Jos vaan saan kaiken mahdollisen hoidettua alta pois niin voishan sitä käydä pyörähtää taas ! Palaillaan asiaan myöhemmin :)
Dance inna Babylon.

Mr Stonde
Viestit: 162
Liittynyt: 23.6.2014

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Mr Stonde » 17.6.2017 16:46

Joo, meni vähän hommat ristiin :lol:

album teaser
Viestit: 32
Liittynyt: 23.3.2012

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja album teaser » 24.7.2017 16:07

edit. innostuin sit ite tutkiin ja ottaan selvää, vajaa kahden viikon reissu prahan kautta damiin ja takas stadiin noille kahdelle fest- viikonlopulle: suorat lennot ~150€.

on niin edullinen lentäen käydä ja ajankohtakin sopii omiin menoihin täydellisesti. 8.11.-20.11. että täytyy varmaan tilipäivänä napata lennot ja tuomaripassi taskuun!

muita innostuneita? vinkkejä edullisiin majoitusratkaisuihin? muuta ei innosta reissussa nähdä kuin halvat ja hyvät kaljat sekä sativat ja indicat. :pimp:

ja minä olen, paljon reissannut(praha ja dam näkemättä kuitenkin), sisäsiisti 28 vuotias mies espoosta. ja päihteistä maistuu siis miedot alkoholit ja ganja annostuksella ennemmin överit ku vajarit :laugh:

Avatar
Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 2439
Liittynyt: 29.1.2008

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 5.8.2018 15:17

Olisiko yllytyshullua kaveria lähtemään seuraksi muutaman pv Marokko-reissulle off-sesonkina? Helmi-maaliskuu akselilla. Rif-vuorille esim. Chefchaouenin ympäristöön. Espanjantaito (tai, yksi miljoonasta chanssit foorumilla :D, arabiantaito) plussaa.
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't

Kex
Viestit: 2
Liittynyt: 13.8.2016

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Kex » 10.12.2018 14:46

Olen joulukuun loppupuolelta ainakin maaliskuun alkuun kiertelemässä Kaakkois-Aasiaa. Varmasti kohteena on Laos ja Thaimaa, varsin todennäköisesti Kamputsea ja Vietnam ja melko epätodennäköisesti Malesia ja muut maat. Kiva jos löytyisi seuraa pariksi päiväksi tai kuukaudeksi.

Olen nelikymppinen mieshenkilö ja tulen toimeen kaikkien avarakatseisten ihmisten kanssa sukupolveen tai -puoleen katsomatta. Reissukokemusta ei tästä maailmankolkasta ole, mutta muuten varsin hyvin. Reissatessa tykkään kiireettömyydestä, sekä suunnitelmallisuus että spontaanius ovat hyviä asioita. Yleensä on kivempaa matkustaa seurassa, mutta kannatan myös että voi ottaa aikaa itsekseen samoamiselle. Tykkään kulttuuri-, uskonto- ja luontokohteista, ja yritän väistellä pahimpia turistirysiä. Pistä YV:tä jos kuulostaa sopivalta.

Avatar
Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 2439
Liittynyt: 29.1.2008

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 1.1.2019 19:29

Korjaus edelliseen: Marokkoreissu siirtyi lähitulevaisuuteen, tähtään ensi syksyyn. Vielä rentoa ja rehtiä matkaseuraa haussa.
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't

Meloni
Viestit: 10
Liittynyt: 15.10.2016

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Meloni » 18.5.2019 16:08

Kesä- Heinäkuussa 2019 olisi tarkoitus lähteä käymään Amsterdamissa.
Viikoksi tai kahdeksi. Olen lähempänä 30 vuotias mies.

Edit. Olen lähtenyt pois Amsterdamista.

Avatar
Marcus
Viestit: 150
Liittynyt: 27.3.2019

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Marcus » 22.9.2019 17:44

Onko joku lähdössä Alankomaihin syksyllä? Itse kiinnostais piipahtaa maassa kun en oo siellä vielä käynyt. 30-vuotta lähenevä mies olen ja kaikin puolin mukava jäbä. Matkoilla tulee yleensä majoituttua niissä backpacker-henkisissä ja chillin oloisissa mestoissa. Kaupungeista Leiden etenkin kiinnostais. Laittele YV:tä jos oot liikkumassa samoille suunnille lokakuun - marraskuun alun välillä.

Hequa
Viestit: 12
Liittynyt: 27.7.2020

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Hequa » 11.7.2021 19:19

Kanadaan lähtijöitä?

Jboy
Viestit: 2
Liittynyt: 24.10.2019

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Jboy » 12.7.2021 14:52

Hello!
Piti alunalkaen köpiksen reissu heittää tähän aikaan mutta ei tosta matkustelusta tällä hetkellä mitään tule joten yritän onneeni tätä kautta josko jollain olis tällä hetkellä tylsää ja haluis suomen sisällä heittää jonkun pienen reissun. Itsellä tää viikko vapaata ja kaverit töissä tai perhereissuilla. Tampere/helsinki on tuttuja ja sopivan matkan päässä. Eli ihan päivä vaikka suomenlinnas chillailen käy :D

Oon reilu 30v mies, rennosti elämään suhtautuva opiskelija. Seuraks kelpaa niin mimmit kuin jäbätkin. Laita privaa jos ei suunnitelmia tai jos puuttuu matkaseura.

Locker
Viestit: 424
Liittynyt: 18.10.2010

Re: Matkaseuraa etsivien ketju

ViestiKirjoittaja Locker » 15.7.2021 23:33

Hequa kirjoitti:Kanadaan lähtijöitä?

Unelmana olis kyllä, taitaa tosin jäädä vähän tuonnemmaksi koronan takia :?


Palaa sivulle “Matkailu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa