Kouvolan sanomien viikkolehti Seepra
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Kouvolan sanomien viikkolehti Seepra
Olisin ikuisesti kiitollinen jos viitsisitte joukolla käydä antamassa äänenne;
http://www.kouvolansanomat.fi
Sivun vasemmasta laidasta löytyy linkki 'seepra'
Haaveilen kyllä -äänien vyörystä ja sen mukanaan tuomasta keskustelusta täällä kaakonkulmallakin...
Kosari on Hesarin omistama (tai almamedian, kuinka vaan) , joten asiallinen keskustelu ei ole sula mahdottomuus (vrt. turun sanomat).
-Kiitos etukäteen!
http://www.kouvolansanomat.fi
Sivun vasemmasta laidasta löytyy linkki 'seepra'
Haaveilen kyllä -äänien vyörystä ja sen mukanaan tuomasta keskustelusta täällä kaakonkulmallakin...
Kosari on Hesarin omistama (tai almamedian, kuinka vaan) , joten asiallinen keskustelu ei ole sula mahdottomuus (vrt. turun sanomat).
-Kiitos etukäteen!
*Usko asiaasi ja itseesi, niin muutkin uskovat*
- Hidas Hengitys
- 1 tähti

Re: Kouvolan sanomien viikkolehti Seepra
Tästä on jo yleiskeskustelussa mielestäni linkki. Unohtakaa tuohon äänestäminen. Kyllä se trendi jo näkyy. Turha noita on manipuloida sen enempää.
-Hidas Hhh...-
-Hidas Hhh...-
Nosta pH tuhkalla, joka putosi bongista illalla, kun olit pilven laidalla ja nauroit hymy naamalla. Tuhka talteen rikkalapiolla ja laimenna H2O:lla.
ganja-eno kirjoitti:Kosari on Hesarin omistama (tai almamedian, kuinka vaan) , joten asiallinen keskustelu ei ole sula mahdottomuus (vrt. turun sanomat).
Tarkennukseksi: omistaja on siis Sanoma Osakeyhtiö, niinkuin Helsingin Sanomilla. Alma Median alaisuudesta löytyy mm. MTV3 ja Iltalehti.
Hidas Hengitys kirjoitti:Tästä on jo yleiskeskustelussa mielestäni linkki. Unohtakaa tuohon äänestäminen. Kyllä se trendi jo näkyy. Turha noita on manipuloida sen enempää.![]()
-Hidas Hhh...-
HH; mistäs nyt tuulee?? itse olet laittamassa alulle jos jonkinnäköistä kampanjaa, mutta minun ehdotukseni onkin manipulointia, joka ei huomiota ansaitse?
Manipulointiahan se toki onkin. Haluan että kyllä-äänet yllättäisivät lehden lukijat sekä mahdollisesti toimituksenkin, josta seurauksena olisi sitä sinun peräänkuuluttamaa bensaa liekkeihin.
-Älä nyt itse kuse omaan nuotioosi.
- Hidas Hengitys
- 1 tähti

ganja-eno kirjoitti:HH; mistäs nyt tuulee?? itse olet laittamassa alulle jos jonkinnäköistä kampanjaa, mutta minun ehdotukseni onkin manipulointia, joka ei huomiota ansaitse?
Manipulointiahan se toki onkin. Haluan että kyllä-äänet yllättäisivät lehden lukijat sekä mahdollisesti toimituksenkin, josta seurauksena olisi sitä sinun peräänkuuluttamaa bensaa liekkeihin.
-Älä nyt itse kuse omaan nuotioosi.
Tuumin jo siinä aikaisemmassa yleiskeskustelun topicissa, että ei kannata vääntää täysin VIRHEELLISEKSI sitä tulosta. Tuo on uutinen jo silloin, kun kyllä-ääniä on yli 50%. Katsos, uskottavuus kärsii. Siis, hieno juttu, että toit tämän esille, ei siinä mitään. Mutta tietyt rajat pitää tällaisessa populismissakin olla.
-Hidas Hhh...-
Nosta pH tuhkalla, joka putosi bongista illalla, kun olit pilven laidalla ja nauroit hymy naamalla. Tuhka talteen rikkalapiolla ja laimenna H2O:lla.
Ajattelin ensiksi, että nukun kyllä yöni hyvin vaikka yksi kosarin äänestystulos hioutuisikin meidän ansiosta virheellisen myönteiseksi.
Ollaanhan mekin saatu vuosikaudet kärsiä valheellisen propagandan seurauksista...
Mutta oikeassahan sä taidat olla. Mehän ollaan ihan yhtä 'pahoja' kuin vastapuoli, jos sorrumme mokomaan.
Vähän mua silti häiritsee tuo koko hamppuforumin puolesta puhuminen sekä lukijoiden määräily tyyliin 'Unohtakaa tuohon äänestäminen'
+ 'Mutta tietyt rajat pitää tällaisessa populismissakin olla.'
-sinäkö niitä rajoja vedät?
Mutta kuten sanoin, kyllä sä silti oikeassa olet.
Peace.
Ollaanhan mekin saatu vuosikaudet kärsiä valheellisen propagandan seurauksista...
Mutta oikeassahan sä taidat olla. Mehän ollaan ihan yhtä 'pahoja' kuin vastapuoli, jos sorrumme mokomaan.
Vähän mua silti häiritsee tuo koko hamppuforumin puolesta puhuminen sekä lukijoiden määräily tyyliin 'Unohtakaa tuohon äänestäminen'
+ 'Mutta tietyt rajat pitää tällaisessa populismissakin olla.'
Mutta kuten sanoin, kyllä sä silti oikeassa olet.
Peace.
- Hidas Hengitys
- 1 tähti

ganja-eno kirjoitti:+ 'Mutta tietyt rajat pitää tällaisessa populismissakin olla.'
En minä nyt määräilemään voi ketään ruveta. Jokainen vetää siihen rajansa, mihin sen arvioi kuuluvan. Itse vain olin se, joka taka-alalta huomautti, koska piti huomautusta järkevänä...ja asialliseksihan sinäkin sen totesit. Politiikan populisteilla ei välttämättä ole melkein mitään moraalikäsitystä siitä, miten harhaan ihmisiä voi johtaa. On tämäkin tulos haerhaanjohtava, jos me olemme noita poliitikon tasoisia "järjen jättiläisiä". Uskon, että jokaisella teillä on paljon tasa-arvoisemman moraalin käsitys kuin noilla pölhöillä. Jokainen voi tehdä kuitenkin oman päätöksensä äänestämisestä, kun tuon tuloksen nyt näkee.
-Hidas Hhh...-
No niin. Kyllä-ääniä 85% ja ei 15%
Jos tämä pysyy viikonloppuun tällaisena, mä olen tyytyväinen.
Nousee paikallinen pikkuhäly
HÄHÄÄ!
P.S. HH: en vedä takaisin sanomisiani, mutta olisin voinut olla asiallisempi/kohteliaampikin. Pääsit mun angstienpurkukohteeksi tahtomattasi... anna anteeksi.
Mulla taitaa olla vähän kitkut tai jotain
Jos tämä pysyy viikonloppuun tällaisena, mä olen tyytyväinen.
Nousee paikallinen pikkuhäly
P.S. HH: en vedä takaisin sanomisiani, mutta olisin voinut olla asiallisempi/kohteliaampikin. Pääsit mun angstienpurkukohteeksi tahtomattasi... anna anteeksi.
Mulla taitaa olla vähän kitkut tai jotain
- Hidas Hengitys
- 1 tähti

ganja-eno kirjoitti: anna anteeksi.
Annan ja pyydän samalla itse anteeksi sitä, että en ehkä tuonut tarkoitustani tarpeeksi hyvin esille, niin se sai sut käsittämään asian ei-toivotulla tavalla.
Peace.
-Hidas Hhh...-
-
FinSpydeR
Juu.. Kouvolan sanomissa sitten positiivisen äänestystuloksen vastapainoksi muun muassa tällaista:
http://www.kouvolansanomat.fi/arkisto/v ... /sivu.html
Propsit Juho-Antille!
Ja tällaista:
"Tähän se johtaa. Irti huumeista ry:n Huumebussissa voi nähdä, millainen voisi olla huumeidenkäyttäjän asunto. Esillä on muun muassa vesi- ja muita piippuja sekä murtovälineitä."
Ja ehkäpä paras
:
"Himasella on esittää myös tanakkaa tilastotietoa hasiksen aikaansaannoksista. Yksistään vuonna 1995 hasis tappoi Suomessa 37 ihmistä.
-Niin että vaaratonta ainetta vai?"
"-Kukaan ei ala polttaa kannabista, ellei ole tupakoinut ensin, sanoo Väisänen*."
* - Kouvolan A-Klinikan johtaja
Toivottavasti muualla menee paremmin kun täällä Kymenlaaksossa...
Propsit Juho-Antille!
Ja tällaista:
"Tähän se johtaa. Irti huumeista ry:n Huumebussissa voi nähdä, millainen voisi olla huumeidenkäyttäjän asunto. Esillä on muun muassa vesi- ja muita piippuja sekä murtovälineitä."
Ja ehkäpä paras
:
"Himasella on esittää myös tanakkaa tilastotietoa hasiksen aikaansaannoksista. Yksistään vuonna 1995 hasis tappoi Suomessa 37 ihmistä.
-Niin että vaaratonta ainetta vai?"
"-Kukaan ei ala polttaa kannabista, ellei ole tupakoinut ensin, sanoo Väisänen*."
* - Kouvolan A-Klinikan johtaja
Toivottavasti muualla menee paremmin kun täällä Kymenlaaksossa...
Eikös FinSpydeR noi ole 2000 vuonna julkaistuja uutisia? Ainakin linkki viittaisi semmoiseen arkistoon päivämäärä muuten noista en löytänyt, mielestäni hieman turha kaivaa noin vanhoja juttuja tänne.
Jokos toi kyseinen seepra-lehti on tullut ulos vai vieläkö sitä odotellaan? Kai toi äänestystulos julkaistaan lehdessä samalla kertoen sen olevan kyllä äänien puolella koska oli tietoteknisiä ongelmia ja alle 10000 ihmisen mielipidemittausta voidaan hyvinkin vähätellä.
Jokos toi kyseinen seepra-lehti on tullut ulos vai vieläkö sitä odotellaan? Kai toi äänestystulos julkaistaan lehdessä samalla kertoen sen olevan kyllä äänien puolella koska oli tietoteknisiä ongelmia ja alle 10000 ihmisen mielipidemittausta voidaan hyvinkin vähätellä.
noi kuolin tilastot olis kyllä kiva nähdä 
etiikka on sitä missä säilötään punajuuret
-
FinSpydeR
En viitsinyt tarkistaa enkä liiemmin heittää bensaa nuotioon tai mitään vastaavaa, tiesin toki että nuo ovat aikas vanhoja ja lähinnä pengoin ne vain huvin vuoksi.. voi hyvinkin olla jostain 4 vuoden takaa, muistan kun itse olin päihdeputkessa "näyttelemässä":twisted: sitä kannabista kotibileissä käyttävää poikkeusnuorta..
[offtopic] muistan tosi hyvin kun mut sen käsiksen mukaan hakattiin pulloilla ja staffi teki pullonsärkyääniefektiä sermin takana niin enköhän onnistunut viiltämään kämmenen niihin pulloihin.. kyllä oli yleisöllä ihmettelemistä kun näyttämö on täynnä verta ja mä oon niin pihalla etten ees tajua että vuodan
but show must go on.. ne kai luuli et mut hakattiin oikeesti siellä sermin takana
onneks se oli illan viimeinen näytös...
[/offtopic]
[offtopic] muistan tosi hyvin kun mut sen käsiksen mukaan hakattiin pulloilla ja staffi teki pullonsärkyääniefektiä sermin takana niin enköhän onnistunut viiltämään kämmenen niihin pulloihin.. kyllä oli yleisöllä ihmettelemistä kun näyttämö on täynnä verta ja mä oon niin pihalla etten ees tajua että vuodan
[/offtopic]
Etree kirjoitti:Eikös FinSpydeR noi ole 2000 vuonna julkaistuja uutisia? Ainakin linkki viittaisi semmoiseen arkistoon päivämäärä muuten noista en löytänyt, mielestäni hieman turha kaivaa noin vanhoja juttuja tänne.
Tulee huomenna, tiistaina 18. päivä.
Jännityksellä tässä odotellaan, mitä tuleman pitää...
Kerron toki kaiken, kunhan saan lehden käsiini.
-Eräskin vanha pappa tuli sanomaan, että haluaisi kokeilla huumeita, Vainikka kertoo
-
Edwin
–Kukaan ei ala polttaa kannabista, ellei ole tupakoinut ensin, sanoo Väisänen.
Paskaa!
Tunnen henkilökohtaisesti hepun, joka ei koskaan ole tupakoinut, mutta korssaa ponkia niin että...
Tosin alkoholi maistuu myös...
Paskaa!
Tunnen henkilökohtaisesti hepun, joka ei koskaan ole tupakoinut, mutta korssaa ponkia niin että...
-
Vieras
–Kukaan ei ala polttaa kannabista, ellei ole tupakoinut ensin, sanoo Väisänen.
Heh, täällä myös yksi joka ei ole koskaan tupakoinut.....
Mistähän tuo Väisänen on tuollaisen väitteen keksinyt.....?

-
Edwin
Veikkaisin alkuperäksi samaa posliiniastiaa, kuin ystävämme Teuvo Piirosenkin faktoilla.
- Hammasratas
Edwin kirjoitti:–Kukaan ei ala polttaa kannabista, ellei ole tupakoinut ensin, sanoo Väisänen.
Paskaa!
Jooh, itsekkin tunnen vain yhden tupakoivan hampuusin.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”