Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke
Moro moro hampuusipa kyssyy hampuusilta.. tekkeekö tämmösellä jotaki? onko kiva pikku vekotin joka pittää klikata muun pikkutavaran mukkaan?
Vai kenties ihan perseestä?!
http://www.head-nature.com/article/06229/Eagle-Bill-Shake-'n'-Vape.xhtml
Btw.. Ihan edullisesti tuosta paperit vähäksi aikaa.
http://www.head-nature.com/article/10543-50/head&nature-Papers-Kingsize-Slim---50-x.xhtml

Vai kenties ihan perseestä?!
http://www.head-nature.com/article/06229/Eagle-Bill-Shake-'n'-Vape.xhtml
Btw.. Ihan edullisesti tuosta paperit vähäksi aikaa.
http://www.head-nature.com/article/10543-50/head&nature-Papers-Kingsize-Slim---50-x.xhtml
When the stress burns my brain just like acid raindrops, Mary Jane is the only thing that makes the pain stop.
Toivottavasti olen oikealla sivulla täällä kysyäkseni tätä, mutta korjatkaa jos olen väärässä. Eli, maaperä? (soil) mitäs suosittelisitte, kaikkea sotkettavaksi kasviruukkuun? ja pitääkö idättää aluksi ensin jossain kylvömullassa maitotölkissä ja sitten vasta lykkää stydimpään maaperään vai mitens? ja sitten biobizz biogrow ja biobloomin käyttö, ihan normaalistikko silti, suosittelemaanne maaperään? vain yksinkertaiset ja selkeät vastaukset, kiitos.
ja kasveiksi on tulossa kalashnikovaa ja green-o-matic molemmat af, jos tällä tiedolla nyt vielä on jotakin merkitystä.
ja kasveiksi on tulossa kalashnikovaa ja green-o-matic molemmat af, jos tällä tiedolla nyt vielä on jotakin merkitystä.Suck My Dick While I Fuck That Ass Hey![color=#FF0000][/color]
Dänkkimatti, kyllä sinä olet ihan väärässä paikassa kysymyksinesi.
Rekisteröidyt forumilaiset, voivat esittää kysymyksiään kasvatuksen ABC-osiossa, siellä on ihan oma kysy&vastaa lanka.
Jos vähän panostaisit omatoimisuuteen ja lukisit vaikka yhden kasvatusta käsittelevän kirjan, niin kasvatustietoutesi
ampaisisi nousuun. Samalla nämä jokapäiväiset kasvatuksen perusasiat, tulisivat tutuiksi, kuten maaperä ja lannoittaminen.
Tällä hetkellä kysymyksistäsi paljastuu se, että kasvatusoppaita ei ole edes aukaistu. Vielä on siis toivoa...
https://fi.m.wikibooks.org/wiki/Koriste ... svatusopas
Rekisteröidyt forumilaiset, voivat esittää kysymyksiään kasvatuksen ABC-osiossa, siellä on ihan oma kysy&vastaa lanka.
Jos vähän panostaisit omatoimisuuteen ja lukisit vaikka yhden kasvatusta käsittelevän kirjan, niin kasvatustietoutesi
ampaisisi nousuun. Samalla nämä jokapäiväiset kasvatuksen perusasiat, tulisivat tutuiksi, kuten maaperä ja lannoittaminen.
Tällä hetkellä kysymyksistäsi paljastuu se, että kasvatusoppaita ei ole edes aukaistu. Vielä on siis toivoa...
mattdänk kirjoitti:Toivottavasti olen oikealla sivulla täällä kysyäkseni tätä, mutta korjatkaa jos olen väärässä. Eli, maaperä? (soil) mitäs suosittelisitte, kaikkea sotkettavaksi kasviruukkuun? ja pitääkö idättää aluksi ensin jossain kylvömullassa maitotölkissä ja sitten vasta lykkää stydimpään maaperään vai mitens? ja sitten biobizz biogrow ja biobloomin käyttö, ihan normaalistikko silti, suosittelemaanne maaperään? vain yksinkertaiset ja selkeät vastaukset, kiitos.ja kasveiksi on tulossa kalashnikovaa ja green-o-matic molemmat af, jos tällä tiedolla nyt vielä on jotakin merkitystä.
Mullaksi passaa aivan hyvin ihan perusmulta (mustat mullat sun muut) ihan peruskaupasta. Sekaan toki ihan hyvä sotkea vaikka lecasoraa, ruukun pohjalle ainakin hyvä laittaa kerros, ja reikiä toki törpön pohjaan. idättää voit vaikka samassa mullassa ja ruukussa. toki voit aluksi istuttaa pienempään, niinku vaikka maitsemiisi maitotölkkeihin. Suosittelen kookoospellettejä, hyviä ja iisejä kylvö- ja pistokashommin. Lannottaa et muutamaan viikkoon tarvi. Kastelet kerran hyvin ja annat niiden olla. Valoahan kasvit tarvii, siitä et puhunut mitään. suosittelen natikkaa, ainakin kukintaan. ihan alussa riittää vaikka muutama esli.. sumuttelua ihan vedellä voit suoritella. ei passaa ressata, tapat ne kasvis ylihuolehtimisella.. tulet ehkä huomaamaan.. kantapään kautta kai sitä kuitenki parhaiten oppii. ei oo rakettitiedettä.
lue se hupu kuitenki.
peace!
When the stress burns my brain just like acid raindrops, Mary Jane is the only thing that makes the pain stop.
KIitos vastauksesta! Joo siis ei oo ensimmäisiä kasvatuskertoja tämä tuleva kasvatukseni
mutta aina välillä ollut semi pitkii taukoja nii joutunee vähän kertaamaan, toi maaperä nyt lähinnä olikin kysymys perus soil kasvatukselle, että mikä olisi paras mitä kasvi tulisi vaatimaan saadakseen maximaaliset hyödyt, oon aina kasvattanut ihan pelkästään mullassa, mutta joo tuo lecasora ilmeisesti antaa ilmaa juurille pohjalla ja ruukuissani on kyllä reijät valmiina pohjassa
ja joo tosissaan 400w natikka on cooltubella, telttana toimii 90x90x160cm taino siinäpä suora linkki mun setille https://www.maxgrowshop.com/fi/mammoth- ... -400w.html ruukut on muistaakseni 6 tai 8L, eipä vissiin noi autot kovin isompia vaadikkaan ja tonne telttaan oon sullomassa 5 green-o-matic:ii ja 3 kalashnikovaa
Mutta joo, olinkin väärässä osiossa otsikko johdatti skidisti harhaan ja tässä nyt oli kysymyksenä lähinnä pointtina että mikä on "paras" porukan suosittelema maaperä, mutta joo mut opastettiin toiselle langalle kysymyksieni kanssa, no tässäpä sentää opitaan myös foorumin käyttöä 
Mutta joo, olinkin väärässä osiossa otsikko johdatti skidisti harhaan ja tässä nyt oli kysymyksenä lähinnä pointtina että mikä on "paras" porukan suosittelema maaperä, mutta joo mut opastettiin toiselle langalle kysymyksieni kanssa, no tässäpä sentää opitaan myös foorumin käyttöä
Viimeksi muokannut mattdänk, 13.11.2016 16:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suck My Dick While I Fuck That Ass Hey![color=#FF0000][/color]
Sam 1 kirjoitti:Dänkkimatti, kyllä sinä olet ihan väärässä paikassa kysymyksinesi.
Kiitos ystävällisestä palautteestasi. On aukaistu ja lueskeltu ensimmäisen kerran vuonna 2008 ja monesti kerrattu ja olen kasvattanut monesti enennkin, tämä nyt oli pikainen tieto kysymys johon halusin vastauksen ja sainkin, mutta avasimpas uudelleen tuon lehtisen. Kiitos kuitenki neuvostasi, siirrynpä tuonne osioon jatkamaan kysymystäni liittyen parhaimpiin ja foorumilaisten suosimiin maaperiin. ylläpito poistakoon jos näkee tarpeelliseksi. -peace out <3 ps. Ehkä otsikko oli meikäläisen kohdalla vähän turhan harhaan johdattava, mutta antakaa vähän armoa, opettelen vielä niin kasvatusta kuin myös foorumin käyttöä.
Suck My Dick While I Fuck That Ass Hey![color=#FF0000][/color]
-
Verkkismies
Re: LUE ENSIN: Vapaavyöhyke
Onko parempi rekisteröidä uusi tunnus (mahdollisesti vain yhtä kysymystä varten) vai rikkoa tuota boldattua sääntöä joka kieltää uusien ketjujen luomisen rekisteröityneiltä?
Itse tein eilen viewtopic.php?f=17&t=68839 vaikka on myös tunnus foorumille. Vastaavaa Kitchen Gardenia tuskin löytyy kovin monelta hamppufoorumin käyttäjältä. En minä virkavaltaa pelkää, mutta ei ole ollut tapana kertoa forum-nimimerkkejä kavereille.
Terveisin,
Verkkismies
Itse tein eilen viewtopic.php?f=17&t=68839 vaikka on myös tunnus foorumille. Vastaavaa Kitchen Gardenia tuskin löytyy kovin monelta hamppufoorumin käyttäjältä. En minä virkavaltaa pelkää, mutta ei ole ollut tapana kertoa forum-nimimerkkejä kavereille.
Terveisin,
Verkkismies
-
Verkkismies
Re: LUE ENSIN: Vapaavyöhyke
Jack_Horror kirjoitti:Verkkismies kirjoitti:Onko parempi rekisteröidä uusi tunnus (mahdollisesti vain yhtä kysymystä varten) vai rikkoa tuota boldattua sääntöä joka kieltää uusien ketjujen luomisen rekisteröityneiltä?
Terveisin,
Verkkismies
kyllä se on, jos kasvattaa niin todnäkösesti niitä tulee viellä lisääkin.
Ekasta kasvatuksesta on 10,5 vuotta ja foorumilla vierailin ekan kerran vanhan esboardin aikana. Vai oliks se ezboard.
-
Jokuvain862
Moi, mulla ois Ei OSASARJA, 400w Philips spna taimivalaisin.
Siita lahtee ulos 2 virta johtoa, miksi ja miten kytken valaisimen toimintaan??
Kiitos!
Kiitos!
-
Verkkismies
Jokuvain862 kirjoitti:Moi, mulla ois Ei OSASARJA, 400w Philips spna taimivalaisin.
Kiitos!
Virtalähteeltä lähtee toinen johto lampun kannalle ja toinen (yleensä ajastimen kautta) pistorasiaan.
Lampun kanta on yleensä kiinni heijastimessa.
-
Jokke254
Moi!
Osaako ketään sanoa, että kuinka paljon tämä kaveri vielä venyy ja mikä on mennyt pieleen?
9 viikkoa ollut hydrossa ja kukinnan alku on heikkoa. Kyseessä on Blue mystic autoflower.
250w spna, flora 10ml micro ja 20ml bloom 10l, ec 1.6 ja ph 5.9. Valojakso 18/6. Lämmöt päivisin 25 ja yöllä 18. Valoja olen pitänyt 25cm etäisyydellä ja nyt alkaa latvat lähestyä kattoa. Muutaman kerran olen vahingossa super cropannut latvoja taitellessa.

Osaako ketään sanoa, että kuinka paljon tämä kaveri vielä venyy ja mikä on mennyt pieleen?
250w spna, flora 10ml micro ja 20ml bloom 10l, ec 1.6 ja ph 5.9. Valojakso 18/6. Lämmöt päivisin 25 ja yöllä 18. Valoja olen pitänyt 25cm etäisyydellä ja nyt alkaa latvat lähestyä kattoa. Muutaman kerran olen vahingossa super cropannut latvoja taitellessa.

Kyllä se taitaa tuosta vielä venyä...
Itse olen kasvattanut samaa lajiketta ikkunanlaudalla 2,5 litran multaruukuissa. Kyllä siinä varmaan jotain 4 kuukautta tais mennä et oli valmista. En tarkkoja aikoja muista, mutta selkeästi hitaammin lähti kukkimaan kuin lowryderit.
-
Jookosta
Voinko antaa kasveille kukinassa "ravinneshotteja" eli joku 2dl vettä ja siihe 2 ml bloomia? Tämä siksi että multa ei ime vettä vittuakaan, tulee yli puolet pohjasta läpi jos litran laittaa. 10 litran multatila.
-
Nexthortonomi
Käykö auto ak48, kalashnikova, nl, big bang suomen luontoon?
- neural_rust
- 1 tähti

Eiköhän nykyään taida enemmän tai vähemmän kaikki AFfät keretä valmiiksi Suomessa. Säkästä ja säistä enempi kiinni. Super-autot on sit erikseen. Nopeesti katsoin, niin noi tais kaikki olla 8-9vkn lajikkeita(grain of salt).. Viikon kaks esi-kasvatus sisällä varmuuden vuoksi jos jännittää..
-
Nexthortonomi
neural_rust kirjoitti:Eiköhän nykyään taida enemmän tai vähemmän kaikki AFfät keretä valmiiksi Suomessa. Säkästä ja säistä enempi kiinni. Super-autot on sit erikseen. Nopeesti katsoin, niin noi tais kaikki olla 8-9vkn lajikkeita(grain of salt).. Viikon kaks esi-kasvatus sisällä varmuuden vuoksi jos jännittää..
Okei kiitoksia, mitä on super-autot lyhyesti pähkinän kuoressa?
- neural_rust
- 1 tähti

Tuolla on käyty pääpiirteittäin asiaa vähän läpi; viewtopic.php?f=3&t=68178&p=828302&hilit=super+auto#p828302
Eli kokoa ja kukkimis aikaa lähinnä lisätty..
Eli kokoa ja kukkimis aikaa lähinnä lisätty..
-
Nexthortonomi
Jokke254 kirjoitti:Moi!
Osaako ketään sanoa, että kuinka paljon tämä kaveri vielä venyy ja mikä on mennyt pieleen?9 viikkoa ollut hydrossa ja kukinnan alku on heikkoa. Kyseessä on Blue mystic autoflower.
Mun short riderit (nirvana) venyi soilissa samoihin mittoihin 300w 6400k eslil, että siinä ei nimi ainakaan pitänyt paikkaa
-
ChillBill
Btw mihin aikaan jengi alkaa esikasvattaa ulos meneviä kasvejaan?
ja about mihin aikaan viedään ulos aurinkoon? Riippuu tietysti varmaan keleistä mutta about?
ja about mihin aikaan viedään ulos aurinkoon? Riippuu tietysti varmaan keleistä mutta about?Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa