Tän vuoden hamppumarssilla Helsingissä oli ainakin 2 naamiotunutta ihmistä. Omasta mielestäni melko naurettavaa puuhaa. Jos oikeasti pelkää, että äiti, opettaja tai tarhatäti näkee niin silloin voi piiloutua väkijoukon keskelle tai jäädä kotiin.
Nämä kyseiset ihmiset tuskin pelkäsivät, että pomo näkee, sillä pukeutuminen ainkin oli hyvin anarkistista, joten olisko syynä vain nuorten kollien näyttämisen tahto tai halu protestoida kyseistä naamioitumis -lakia vastaan.
OK ihminen saan(ja pitää) näyttää ja pukeutua niin kuin haluaa, mutta tollaisella marssilla vaikutetaan kuitenkin tavallisten sivustakatsovien ihmisten mielipiteisiin ja jos porukassa hyppii pelottavan näköisiä naamiosankareita niin ei se kovin hyvää kuvaa anna niistä ihmisistä, jotka käyttävät kannabista ja ovat valmiita marssimaan sen puolesta.
Parhaimman vaikutuksen kannabiksen laillistamisen puolestapuhujat antavat jos he ovat ns normaaleja ihmisiä. Sillä ei ole väliä onko siilitukka vai rasta tai prässätyt housut vai 10v vanhat 501, mutta Super-Hessun leikkiminen on omasta mielestäni melko typerää.
Ja mitä tulee itsenäisyyspäivän rähinöhin niin pamppua vaan! Jokaisella on oikeus osoittaa mieltään pressanlinnan edessä, kun rikkaat imevät skumppaa köyhien rahoilla, ja silloin jopa jonkinlainen kansalaistottelemattomuuskin(esim taksien tiellä makaaminen) on oikein, kunhan on valmis viettämään yön putkassa, mutta jos joku pirun hörhö käy rätti naamaallaan tai ilman potkimaan takseja tai riehumaan poliiseille ja kutsuvieraille niin ei muutakun niskaperse otteella koleraaltaaseen.
Oppiipahan olemaan.
Jopa täälläisellä rauhallisella sivarillakin pistää vihaksi tollaiset peelot jotka luulevat että asioita muutetaan takseja potkimalla.
Tälläset hönöt tekevät vain hallaa koko asialle mitä joukolla ajetaan.
Itse olen ainakin päättänyt, että jos olen jossain rauhallisessa mielenilmaisussa ja joku elämäänsä kyllästynyt vastarannakiiski alkaa haastamaan riitaa kyttien kanssa, niin menen itse heittämään kaverin pois koko jutusta enne kuin poliisi ehtii.
prkl!