Kuva

Tunnustusten topic!

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
ekkuekku
Viestit: 14
Liittynyt: 5.8.2008

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja ekkuekku » 25.3.2009 0:54

Yhdistyneiden kansakuntien ensi vuoden huumepolitiikan arviointia varten toteutettu raportti ehdottaa ”säännösteltyjen markkinoiden” tuottavan vähemmän haittaa kuin nykyisenlainen kansainvälinen kieltolaki. Raportti, joka todennäköisesti avaa keskustelun kannabislaista, ehdottaa että kontrollointi kuten verotus, ikärajat ja tuotemerkinnät pitäisi selvittää. Raportin laati Beckley-säätiö, YK:n valtuuttama kansalaisjärjestö, vuoden 2009 YK:n huumausainepolitiikkakatsausta varten ja se esitellään myös Britannian parlamentin ylähuone


sori editoin vain viestini vittuun koksa olin jurrissa kirjottanu jotain paskaa anteeksi tästä häslingistä :/

BMW

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja BMW » 25.3.2009 1:38

En oo käyny suihkus melkeen kolmeen viikkoon.

Avatar
Paasikivi
Viestit: 28
Liittynyt: 2.1.2009

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Paasikivi » 25.3.2009 17:10

BMW kirjoitti:En oo käyny suihkus melkeen kolmeen viikkoon.


Anteeksi offtopic, mutta en yhtään ihmettele kun nimimerkkinä BMW.

Läppä läppänä..
He who aims for nothing, rarely miss.

Avatar
Istjender
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1148
Liittynyt: 23.4.2009

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Istjender » 15.10.2014 4:31

Huom! Olet vastaamassa viestiketjuun, jonka uusin viesti on 5,6 vuotta vanha.

Mitäs jos silti nostettais? En tunnusta mitään.
"Tykkään käydä baarissa tanssimassa, baarissa juomassa, baarissa kavereiden kanssa, baarissa laulamassa ja baarissa."

wumbatti
1 tähti
1 tähti
Viestit: 899
Liittynyt: 18.8.2009

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja wumbatti » 15.10.2014 17:12

Tunnustan kuuntelevani (ainankin tällä hetkellä) tosi paskaa musiikkia/biisiä

Tätä ei pitäisi tehdä mutta tehty jo.
https://www.youtube.com/watch?v=07l67mX ... e=youtu.be

:point:

täysinhippi

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja täysinhippi » 20.10.2014 2:31

tämä kirjoitus on omistettu edesmenneelle rakkaalleni (no voi vittu nyyh nyyh)

g´bye man!!

Filth87
Viestit: 62
Liittynyt: 10.7.2014

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Filth87 » 3.1.2015 20:01

No nostetaas taas tämä ylös. Inhoan yhteiskuntaa koska se on minut niinsanotusti tehnyt *Lastenkoti/perhekoti/sijaisperheet jne jne ja sen takia ku äiti alkoholisti..
Ikinä en ole päässyt ammattikouluun vaan aina varasijalla jotain..
Suomen Diktaattorina siirtäsin rahat humanitaarisesta avusta mielummin kotimaan tukemiseen..
Alkoholia käytän liikaa koska kukan saaminen täälä on ku lottovoitto. ite kasvattelen mut kasvatus liian alussa et kehtais edes nyppiä mitään..

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1757
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 4.1.2015 1:02

Olen treenannut 1,5v itsepuolustusta pelkillä Anakin Eiktivanin youtube-videoilla.
Lecalice it! -d2_deew

Avatar
Daimion
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 604
Liittynyt: 19.11.2009

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Daimion » 4.1.2015 5:59

300lbs niggerfaggot kirjoitti:Olen treenannut 1,5v itsepuolustusta pelkillä Anakin Eiktivanin youtube-videoilla.


Ei varsinaisesti yllättänyt, pistät varmaan jo sohvia vastaan melkoisen shown? :wink:
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?

savuton

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja savuton » 4.1.2015 19:09

En enään käytä päihteitä kuin ehkä 1-2krt vuosi mikä on tietenkin hyvä juttu.
Olen liikaa himassa.Siinä varmaan syy miksi selailen jotain hamppufoorumia.
pidä ystävistäni ja niitä ei ole ,kuin ehkä 2kpl. Tuttuja tietty riittää.
Mielestäni lukemani tunnustukset olivat monet aivan järkyttäviä en olisi uskonut , että porukoilla menee noin huonosti. Harmi.
Tällä foorumilla taitaa olla keski-ikä alempi mitä luulin.
Itse liian :wanha:

Kim

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Kim » 4.1.2015 21:14

Do you ever feel like a plastic bag
Drifting through the wind, wanting to start again?
Do you ever feel, feel so paper thin
Like a house of cards, one blow from caving in?



:pimp:

Miemies

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Miemies » 19.1.2017 9:51

Ostin uteliaisuuttani anaalidildon sekä liukuvoidetta. Kokemuksena ihan mielenkiintoinen, mutta taidan kuitenkin heittää dildon roskiin. Ei mun juttu.

Lölli

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Lölli » 19.1.2017 14:33

Exän luona vieraillessani voitelin yhden hänen seksileluistaan saatanan tujulla chilivaseliinilla. Kesti lähes 2 vuotta, ennenkuin kosahti. Ikävää vain, että yksi aivan syytön mies sai tämän synnin niskoilleen.

Ex vaimoni ja hänen sen hetkinen ukkonsa olivat tällä jortikalla naineet toisiaan ja kohta kauheissa tuskissa terveyskeskukseen. Silmät, suu, kieli, vehkeet ja perseet punasina, turvoksissa ja vettä valuen.

Parin tunnin kuluttua polte oli käsittämättömästi alkanut kadota. No. Kauhea riita ja syyttely tästä seurasi. Ja ero.

JesseJames
Viestit: 8
Liittynyt: 1.4.2014

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja JesseJames » 20.1.2017 19:28

Mulla oli parisuhde naisen kanssa, joka sattui olemaan parhaan (tyttö)kaverini paras kaveri. Kuinka sattuikaan muija petti mua nelkein vuoden mun tietämättäni (kuulin jälkeen päin kaverilta). Nyt taas iloisesti yhdessä ko. naisen kanssa, mutta tämä iso salaisuus ja että tiedän petollisuudesta, on edelleen salaisuus.

Seksi on aavistuksen rajumpaa ja itse olen välinpitämättömämpi kuin aiemmassa suhteessa. Nainen tykkää tilanteesta, mä olen rakastunu, vihainen ja hämmentynyt.

Tl;dr on vaikeeta nussii parhaan kaverin parasta kaveria

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.2.2017 20:55

-Pelkään olevani jonkin sortin sosiopaatti.
-Seurustelin melkein kaksi vuotta miehen kanssa ainoastaan saadakseni pilveä, valehtelin myös rakastavani häntä ja muutin hänen luokseen jopa asumaan.
-Minua häiritsee sotaikäiset pakolaiset, kun samaan aikaan lapset kärsivät noissa maissa.
-Kuitenkin haluaisin oman perheen, vaikken myönnä asiaa kellekään.
-En uskalla myöskään näyttää jos oikeasti tykkään jostain ihmisestä, koska pelkään olevani liian lihava.
-Painoni jojoilee ja minun on vaikea jättää viljat syömättä, vaikka tiedän, että vatsani ei niitä kestä.
-Olen kokeilunhaluinen ja olen kokeillut mm. sieniä, piriä, lsd tä, essoja, tietysti myös alkoholia ja pilveä.
-Olen käynyt lukion ja käyn säännöllisesti töissä.
-Vihaan tehdä töitä ja haluaisin olla vain kotona ja opetella kasvattamaan.
-vihaan itseäni.

Humppa
Viestit: 296
Liittynyt: 16.8.2009

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Humppa » 17.2.2017 22:01

Lölliä paremmaks ei voi pistää. :lol:

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.2.2017 0:17

Vieras kirjoitti:-Pelkään olevani jonkin sortin sosiopaatti.
-Seurustelin melkein kaksi vuotta miehen kanssa ainoastaan saadakseni pilveä, valehtelin myös rakastavani häntä ja muutin hänen luokseen jopa asumaan.
-Minua häiritsee sotaikäiset pakolaiset, kun samaan aikaan lapset kärsivät noissa maissa.
-Kuitenkin haluaisin oman perheen, vaikken myönnä asiaa kellekään.
-En uskalla myöskään näyttää jos oikeasti tykkään jostain ihmisestä, koska pelkään olevani liian lihava.
-Painoni jojoilee ja minun on vaikea jättää viljat syömättä, vaikka tiedän, että vatsani ei niitä kestä.
-Olen kokeilunhaluinen ja olen kokeillut mm. sieniä, piriä, lsd tä, essoja, tietysti myös alkoholia ja pilveä.
-Olen käynyt lukion ja käyn säännöllisesti töissä.
-Vihaan tehdä töitä ja haluaisin olla vain kotona ja opetella kasvattamaan.
-vihaan itseäni.


You've got a problem, kid.

No joo, siis jos myönnetään, että kannabikseenkin voi jäädä koukkuun, niin ensimmäiset kaksi viivaa voi vetää saman tien yli. Muuten ollen sun ainoa ongelma on heikko itsetunto, joka on johtanut oikeastaan kaikkiin näistä ongelmista. Tää on tottakai helpommin sanottu, kuin tehty, mutta olisit varmasti paljon onnellisempi, jos et olisi noin itsekriittinen, vaan luottaisit itseesi ja nauttisit elämästä. Huumeiden käyttö tuskin tuossa tilanteessa vie eteenpäin, joten kannattaa varmaan etsiä sitä itsevarmuutta ihan selvin päin. Se kasvattelukin on pidemmän päälle melko tylsää hommaa, jos se on elämän ainoa sisältö. Elä itseäsi varten, älä kenenkään muun ohanteiden mukaan.

T:Sinä 10 vuoden päästä

läskuis

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja läskuis » 19.2.2017 22:47

Vieras kirjoitti:
-En uskalla myöskään näyttää jos oikeasti tykkään jostain ihmisestä, koska pelkään olevani liian lihava.


Itse olen aina hieman karsastanut lihavia ihmisiä ja toisaalta miettinyt paljon että mistä tämä johtuu.

Sanoisin että suurin ongelma on heidän (kohtaamieni lihavien ihmisten) kommunikointityyli, ei se lihavuus, vaan se miten he kommunikoivat. En osaa tarkemmin selittää (eikä oletettavasti kovin moni muukaan) -> jää helposti sellanen kuva että se läski itsessään olisi ollut merkittävä ongelma. Vaikka todellisuudessa kyse on aina ollut siitä että en ole saanut muodostettua toivomaani keskusteluyhteyttä.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.2.2017 14:13

budit ja bongit ovat minulle vain rekvisiittaa.
oikeasti ne ovat vain vieraita varten ja näytillä.
silloin poltan jos vieraat ei polta, jotta savun hajupeittää alleen jenkkemin.
kyllä! vedä päivät pitkät jenkemiä ja minulla on monta pulloa valmistumassa joka päivä jääkaapin yläkaapin päällä jossa on lämmin muhia. aah jenkem!

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.2.2017 15:30

Vieras kirjoitti:budit ja bongit ovat minulle vain rekvisiittaa.
oikeasti ne ovat vain vieraita varten ja näytillä.
silloin poltan jos vieraat ei polta, jotta savun hajupeittää alleen jenkkemin.
kyllä! vedä päivät pitkät jenkemiä ja minulla on monta pulloa valmistumassa joka päivä jääkaapin yläkaapin päällä jossa on lämmin muhia. aah jenkem!


:x

Tekisi mieli ilmiantaa sinut ylläpidolle.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija