Kuva

Tunnustusten topic!

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Persekitara

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Persekitara » 28.2.2017 20:37

Oli pakko googlaa et mitä ihmettä on jenkhem :D päriseekö hyvin?

Siccmade

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Siccmade » 12.3.2017 14:32

Vieras kirjoitti:[quote=828762,"Vieras"]budit ja bongit ovat minulle vain rekvisiittaa.
oikeasti ne ovat vain vieraita varten ja näytillä.
silloin poltan jos vieraat ei polta, jotta savun hajupeittää alleen jenkkemin.
kyllä! vedä päivät pitkät jenkemiä ja minulla on monta pulloa valmistumassa joka päivä jääkaapin yläkaapin päällä jossa on lämmin muhia. aah jenkem!


Hahahaha huumoriveikko

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.5.2017 23:42

Oon koko elämäni vältellyt muun muassa kalaruokia, todennäkösesti siitä syystä että ala-asteella painostettiin agressiivisesti syömään myös sellaista ruokaa mikä ei maistunut.

Äsken söin vahingossa haltuuni jääneen voileivän, jossa oli jotain kalaa, ohut sitruunaviipale, tilliä ja jotain muuta. Keskityin makuun, joka oli loistava.

Täytyy aamulla kysyä mikä oli kalalaji ja ottaa se pois välteltävien ruokien listalta.

Avatar
neural_rust
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2920
Liittynyt: 27.5.2008

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja neural_rust » 13.5.2017 0:54

Vieras kirjoitti:Oon koko elämäni vältellyt muun muassa kalaruokia, todennäkösesti siitä syystä että ala-asteella painostettiin agressiivisesti syömään myös sellaista ruokaa mikä ei maistunut.

Äsken söin vahingossa haltuuni jääneen voileivän, jossa oli jotain kalaa, ohut sitruunaviipale, tilliä ja jotain muuta. Keskityin makuun, joka oli loistava.

Täytyy aamulla kysyä mikä oli kalalaji ja ottaa se pois välteltävien ruokien listalta.


se on kuule todnäk ollut lohta.. sitruunapippurilla parasta..

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 5.8.2017 2:32

Vieras kirjoitti:mikä oli kalalaji ja ottaa se pois välteltävien ruokien listalta.


Mä veikkaan surströmmingiä. Se ola suuri herkku.

Rare_Leaves
Viestit: 328
Liittynyt: 29.2.2016

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Rare_Leaves » 30.8.2017 16:10

Lölli kirjoitti:Exän luona vieraillessani voitelin yhden hänen seksileluistaan saatanan tujulla chilivaseliinilla. Kesti lähes 2 vuotta, ennenkuin kosahti. Ikävää vain, että yksi aivan syytön mies sai tämän synnin niskoilleen.

Ex vaimoni ja hänen sen hetkinen ukkonsa olivat tällä jortikalla naineet toisiaan ja kohta kauheissa tuskissa terveyskeskukseen. Silmät, suu, kieli, vehkeet ja perseet punasina, turvoksissa ja vettä valuen.

Parin tunnin kuluttua polte oli käsittämättömästi alkanut kadota. No. Kauhea riita ja syyttely tästä seurasi. Ja ero.


Tuon kanssa on paha kilpailla.
Viimeksi muokannut Rare_Leaves, 31.8.2017 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ziliacus
Viestit: 68
Liittynyt: 21.2.2017

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Ziliacus » 30.8.2017 16:37

neural_rust kirjoitti:
Vieras kirjoitti:Oon koko elämäni vältellyt muun muassa kalaruokia, todennäkösesti siitä syystä että ala-asteella painostettiin agressiivisesti syömään myös sellaista ruokaa mikä ei maistunut.

Äsken söin vahingossa haltuuni jääneen voileivän, jossa oli jotain kalaa, ohut sitruunaviipale, tilliä ja jotain muuta. Keskityin makuun, joka oli loistava.

Täytyy aamulla kysyä mikä oli kalalaji ja ottaa se pois välteltävien ruokien listalta.


se on kuule todnäk ollut lohta.. sitruunapippurilla parasta..


Ja widud ollu.

Sehän on ruotsista tutuksi tullut Janssonin Filee.
Maistuu ihan vehkeelle.
Ja se on se idiskin.

MuiSKis

Avatar
221x25
Viestit: 130
Liittynyt: 7.11.2017

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja 221x25 » 24.11.2017 21:49

Steamissa logattuna yli 2500 tuntia Fallout New Vegasia. Oon kuitenkin voittanut loppubättlen vain kaksi tai 3kolme kertaa. Lisäosat juostu läpi vaikka kuinka monella Courierilla. LONESOME ROAD Very Hard aloitus level 1 (suositus 25) Ulysselle turpaan very hardilla vain kerran tai kaks.

Käytin NFS World peliin jotai 500 euroa. En käyttänyt hackseja kertaakaan.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 30.12.2017 21:30

budit ja bongit ovat minulle vain rekvisiittaa.
oikeasti ne ovat vain vieraita varten ja näytillä.
silloin poltan jos vieraat ei polta, jotta savun hajupeittää alleen jenkkemin.
kyllä! vedä päivät pitkät jenkemiä ja minulla on monta pulloa valmistumassa joka päivä jääkaapin yläkaapin päällä jossa on lämmin muhia. aah jenkem!

Avatar
Tahveli
Viestit: 201
Liittynyt: 22.10.2013

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Tahveli » 1.1.2018 23:30

^ Nyt kuulostaa tutulta, Janneko se siellä? :lol:

Avatar
räsänen
Viestit: 425
Liittynyt: 30.10.2012

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja räsänen » 19.5.2018 21:44

Tykkään luukuttaa iltaisin Nylon Beattia.

Jori Painttii

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Jori Painttii » 26.8.2018 18:25

Terve

Musta tuntuu et mun tarvitsee kirjoittaa tämä teksti, joka käsittelee mun suhdettani pössyttelyyn. Tämä lanka ei välttämättä ole oikea mutta kirjoitan sen silti tähän. Kai tämäkin jonkun sortin tunnustus on.

Okei, oon aloittanut tämän harrastuksen yläasteikäisenä wannabe pikkurikollisena. Kielletty hedelmä veti mua voimakkaasti puoleensa ja olin hyvinkin rakastunut ekoista tötsyistä asti. Muistan kuinka helvetisti pelästyin kun alkoi sydän jyskyttää ja mietein jo ambulassin soittoa, onneks oli pari kokeneempaa kaveria paikalla ja sanoi et oot poju vaan paukuissa.

Aluksi se oli semmosta sillon tällön maistelua, en koskaan kieltäytynyt vaan kontaktit oli niin huonot. Aina kun oli mahdollista niin vedin silmät tomaateiksi. Sitten alko täysikäsyys häämöttää ja ostin ekan oman kymppisäkin jota nautein iltasin porukoitten mentyä nukkumaan. Nää alko olla niitä aikoja kun huomasin et tää saattaa lähtee käsistä.

Kävin armeijan ja vedin ekat kunnon överit. Kaikki toki tietää et ne överit on ohi parissa tunnissa ja olin jo niin kokenut viinanläträäjä et ei sitä oikeestaan ees pelästynyt. Yläasteesta asti oon ollut jonkun sortin päihdekoukussa. Mulla oli tapana sanoa et viikonloppuna on saatava jotain kolmesta Peestä. Pillua, Paareilua tai pilveä. Joskus sain jopa kaikki kolme.

Sit alotin opiskelut ja muutin omaan kämppään. Melko nopeesti löyty ne omat kukkaset sieltä kaapinperältä. Ekan heikin sadon poltettuani huamasin olleeni jo vuosia sekasin joko kotiviinistä tai pilvestä. Olin selvinpäin vuodesta ehkä joitakin viikkoja (lyhyissä pätkissä). Muistuu mieleen eräs kerta jolloin halusin testata kasetin kestävyyttä. Testasin sitä polttamalla nebulaa, rouhimalla pameja ja juopottelmalla. Tämä kuvaa mielestäni hyvin sitä ajatusmaailmaa joka itselläni oli. Tätä sumua kesti noin kymmenen vuotta. Polttelu alkoi kuitenkin vähenemään jossain tossa vajaa kolmekymppisenä. Tänä päivänä poltan vaan viikonloppusin, enkä joka viikonloppu. Se ei onnistuisi muuten kuin siten että kun haluan polttaa, ostan yhden gramman, en yhtään enempää. Olen voimaton ton aineen edessä, mun on pakko polttaa jos sitä on.

Mun päihderiippuvuus teki musta epäsosiaalisen, pelokkaan, masentuneen, huonon pojan ja ystävän. Nyt kun oon saanut vähän tätä elämää raiteilleen huomaan elämänlaadun parantuneen. Tää ei varmaan tullut yllätyksenä kellekkään muulle kuin mulle, että joskus vähemmän on enemmän. Mulle kävi niinkun 95% polttelijoista, lopettelee kolmekymppisenä.

Kaveripiiriä tässä joutuu vaihtamaan. En tosin nää sitä huonona asiana, sillä nyt nään että ne jätkät ei ollut mitään positiivisia voimavaroja mun elämässä. Helvetin vaikeeta se on päästää vanhoista kavereista ja tavoista irti mut mun oli pakko tehä se. Ainoat asiat jotka meitä yhdisti sen rappioryhmän kanssa oli päihteet ja muistot.

En tuomitse ketään ja toivon lainsäädäntöön muutosta edelleen. Tältä foorumilta aikanaan ne kasvatusvinkit tuli poimittua ja varmasti satoja tunteja selailtua tekstejä. Halusin vaan kirjottaa tän asian auki että tiedän mitä itse ajattelen. Parempaa syksyä joka myssypäälle

erkkixd

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja erkkixd » 8.11.2018 20:12

Polttelin pari kuukautta päivittäin, lopulta melkein viilsin kurkkuni auki aivan käsittämättömästä syystä.
Nyt pari viikkoa polttelematta, kerran oisin sortunut mutta diileriltä ei löytyny muuta kuin *****.

Asian tunnustin jo kolmelle kaverilleni, ajattelin vaan ettei tässä oikein muutakaan tunnustettavaa ole :think:

kookaskookos
Viestit: 67
Liittynyt: 24.3.2014

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja kookaskookos » 13.11.2018 17:21

räsänen kirjoitti:Tykkään luukuttaa iltaisin Nylon Beattia.


Toivoisin että itselläni olisi samanlainen naapuri.

Avatar
pajari kunkkinen
Viestit: 194
Liittynyt: 3.11.2011

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja pajari kunkkinen » 13.11.2018 18:35

Muah ei kiinnosta naapurit. :wanha:
a sweet/menthol taste offering a relaxing effect but also leaves your mind feeling energetic.

Avatar
pajari kunkkinen
Viestit: 194
Liittynyt: 3.11.2011

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja pajari kunkkinen » 13.11.2018 23:04

Tunnustan, olen ja ajattelen.
a sweet/menthol taste offering a relaxing effect but also leaves your mind feeling energetic.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.11.2018 23:46

Olen käynyt Iisalmen Tuoppikellarissa ja en muista sitä kunnolla.

Foortwenti

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Foortwenti » 23.11.2018 11:01

Tunnustan aikoinani runkkailun jälkeen usein syöneeni spermani, koska en jaksanut siivota paperilla :lol:

Avatar
pajari kunkkinen
Viestit: 194
Liittynyt: 3.11.2011

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja pajari kunkkinen » 23.11.2018 12:04

aina silloin tällöin kaivan vasempaa sieraintani :roll:
a sweet/menthol taste offering a relaxing effect but also leaves your mind feeling energetic.

Star-paladin-cross

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Star-paladin-cross » 17.7.2019 9:48

Katsoin vähäs3 interfaith summittia ja luulin et Amman puheessa on tekstitykset. Kesti yllättävän vähän aikaa ennen ku7n rationaalinen osa aivostani keksi etteihän tossa oo mitään järkeä. Nyt nolottaa. Välikysymys oisitko ite uskaltanu mennä tuonne?
https://youtu.be/taSg7s0mq6w


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa