Kuva

Autolautat

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Avatar
Tahveli
Viestit: 201
Liittynyt: 22.10.2013

Autolautat

ViestiKirjoittaja Tahveli » 31.5.2017 15:23

Mitenkäs käynee jos ottaa hieman kukkaa mukaan, aiemmilla reissuilla ei ole ollut mutta nyt tuumin ottaa hieman matkaevästä.
Liekö noissa millainen seuranta? Käyvätkö koirien kanssa nuuhkimassa pyöriä / autoja?

Avatar
Tahveli
Viestit: 201
Liittynyt: 22.10.2013

Re: Autolautat

ViestiKirjoittaja Tahveli » 27.6.2017 14:52

No laittakaa vaikka privana että miten on?

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 5791
Liittynyt: 26.7.2008

Re: Autolautat

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 27.6.2017 15:11

Autolautat joiden kautta lähes kaikki huumeet tulevat maahamme, niin seurasiko tulli muka näitä matkustajia/ajoneuvoja?
Ratsataanko kaikki abiristeilyt koirien kera siksi, että joku tuo lautalle Lapin kultaa pari tölkkiä hihassa?
Jos lauttasi määränpää on esim.Tukholma tai Tallinna ja kukkaa matkassa, niin syyllistyt maastavientirikokseen.
Siitä vaan typerää riskiä ottamaan ja hyvää matkaa.
- I'm here with my friend Mi-se-ry. Tryin' to drown my sorrows with pills and weed -

Avatar
edward_hitinmäki
1 tähti
1 tähti
Viestit: 854
Liittynyt: 9.6.2015

Re: Autolautat

ViestiKirjoittaja edward_hitinmäki » 27.6.2017 17:05

Helsinki - Tukholma, Turku - Tukholma ja Helsinki - Tallinna reiteillä en ole koskaan törmännyt matkustajiin kohdistuviin tarkastuksiin. Luulen että panokset laitetaan ajoneuvojen nuuhkimiseen ja eteenkin tänne tulevien ajoneuvojen tarkistuksiin. Joka tapauksessa en ottaisi hölmöä riskiä salakuljettamalla kukkaa laivalle. Paras ottaa mukaan oraalisesti nautittavia kannabistuotteita ja syödä ne terminaalissa ennen laivalle nousua.

Pentti
Viestit: 410
Liittynyt: 1.4.2013

Re: Autolautat

ViestiKirjoittaja Pentti » 11.7.2017 21:04

Seuruesta on tongittu lähtevien ihmisten tavaroita Tukholma pikkujoulu risteilyllä pistokokeina.

vihreekuula
Viestit: 111
Liittynyt: 21.12.2014

Re: Autolautat

ViestiKirjoittaja vihreekuula » 14.7.2017 8:51

Itse ottanut pienillä reissuilla mukaan, eikä ole koskaan meno suunnassa udeltu. Köpikseen, Ruotsiin ja Viroon vienyt onnistuneesti omat poltot. En nyt mitään suurempaa uskaltaisi

Avatar
Tahveli
Viestit: 201
Liittynyt: 22.10.2013

Re: Autolautat

ViestiKirjoittaja Tahveli » 6.8.2017 12:36

Jep, ei ollut ongelmia, Ukrainaan mennessa ja tullessa on himpun tarkempaa tarkistusta :(

Avatar
Freeway
Viestit: 143
Liittynyt: 21.1.2009

Re: Autolautat

ViestiKirjoittaja Freeway » 27.9.2017 0:23

Mä oon vienyt joskus 20v sitten omat poltot tallinnan 23h risteilylle. Tutun laps oli abiristeilyllä, kaksi koiraa sisäänmenorampilla. On se vähän arpapeliä kyllä.

Avatar
räsänen
Viestit: 425
Liittynyt: 30.10.2012

Re: Autolautat

ViestiKirjoittaja räsänen » 18.5.2018 17:07

Tukholma-Helsinki välisellä reissulla oli koirat vastassa menomatkalla, tullessa ei. En tiedä onko yleinen käytäntö, mutta tais olla koirasta tehot lopuillaan kun pääsin seulasta läpi kukat repussa. Tästä on aikaa n. 5 vuotta, en tiedä miten nykyään

omaapu
Viestit: 39
Liittynyt: 13.7.2016

Re: Autolautat

ViestiKirjoittaja omaapu » 17.7.2018 17:22

Mulla on tässä nyt viimeisen parin vuoden sisään n. 40 yhdensuuntaista laivamatkaa Hki-Tallinna, Hki-Tukholma. Turku-Tukholma ja pari reissua Ruotsi-Puola ja Ruotsi-Latvia. Ei koiran koiraa yhdelläkään reissulla, viimeisen vuoden oon kulkenut poltot taskussa varsin huolettomasti (tän jälkeen varmaan kärähdän heti :D ). EU:n sisärajoilla tarkistukset muutenkin nollissa. 2014 on viimeksi Latviasta Ruotsiin tullessa tullimies hyvin pintapuolisesti kurkannut moottoripyörään sivulaukkuihin, mutta mitään varsinaista tarkistusta ei silloinkaan tehty.


Palaa sivulle “Matkailu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija