Vieras kirjoitti:Moi! Miten paljon kiinni olevasta pilttipurkista haisee ulospäin, onko mahdollista, että kämpässö vierailija huomaa hajun?
Ei haise. Jos kuumottaa, tunge purkki pakastimeen.
Vieras kirjoitti:Moi! Miten paljon kiinni olevasta pilttipurkista haisee ulospäin, onko mahdollista, että kämpässö vierailija huomaa hajun?
Tehowatti kirjoitti:WeedDog kirjoitti:Tehowatti kirjoitti:Hei!
Nft'n valumapöydässä on halkeama, joka pitäisi korjata. Halkeama on noin 10cm pitkä, ja se on siinä kohdassa mistä vesi tippuu takas resoon,
Mitä liimaa tai silikonia minun tulisi käyttää sen korjaamiseen?
NFT on gt205.
Iso kiitos teille ja anteeksi jos tämä kysymys on aivan väärässä paikassa.
Ihan oikeassa paikassa on kysymyksesi.
Jos halkeama on sellainen kuin kuvittelen niin itse paikkaisin tämän silikonilla. Pintojen tulee olla puhtaat ja kuivat ennen kuin sormella vedät silikonin halkeaman saumaan. Anna kuivua muutama päivä ja testaa sauman tiiveys. Silikoneja löytyy pieniä tuubeja ja väriksi vaikka väritön. Ei tämä ainut ja oikea tapa ole mutta näin itse tekisin.
Voihan saumaan sulattaa vaikka muoviakin mutta ehkä liian monimutkaista. Suattaapi tulla ilkeä palovammakin.
Silikoni kirkas:
http://www.biltema.fi/fi/Rakentaminen/K ... 000017158/
Kiitos vastauksesta!
Halkeama on valumapöydän keskikohdassa, just siinä kohdassa mihin matto loppuu ja vesi tippuu takaisin resoon (eli halkeama on keskellä, ei kummassakaan reunassa). Riittääkö toi silikoni varmasti sen korjaamiseen? Vai pitäiskö se eka liimata, ja sitten vielä lisätä se silikoni siihen (haluaisin pelata varman päälle)?
Biltema löytyy jonkin matkan päästä, eli niiden tuotteisiin voi laittaa linkkiä.
Kiitos!
Greenpeace79 kirjoitti:Tehowatti kirjoitti:WeedDog kirjoitti:Tehowatti kirjoitti:Hei!
Nft'n valumapöydässä on halkeama, joka pitäisi korjata. Halkeama on noin 10cm pitkä, ja se on siinä kohdassa mistä vesi tippuu takas resoon,
Mitä liimaa tai silikonia minun tulisi käyttää sen korjaamiseen?
NFT on gt205.
Iso kiitos teille ja anteeksi jos tämä kysymys on aivan väärässä paikassa.
Ihan oikeassa paikassa on kysymyksesi.
Jos halkeama on sellainen kuin kuvittelen niin itse paikkaisin tämän silikonilla. Pintojen tulee olla puhtaat ja kuivat ennen kuin sormella vedät silikonin halkeaman saumaan. Anna kuivua muutama päivä ja testaa sauman tiiveys. Silikoneja löytyy pieniä tuubeja ja väriksi vaikka väritön. Ei tämä ainut ja oikea tapa ole mutta näin itse tekisin.
Voihan saumaan sulattaa vaikka muoviakin mutta ehkä liian monimutkaista. Suattaapi tulla ilkeä palovammakin.
Silikoni kirkas:
http://www.biltema.fi/fi/Rakentaminen/K ... 000017158/
Kiitos vastauksesta!
Halkeama on valumapöydän keskikohdassa, just siinä kohdassa mihin matto loppuu ja vesi tippuu takaisin resoon (eli halkeama on keskellä, ei kummassakaan reunassa). Riittääkö toi silikoni varmasti sen korjaamiseen? Vai pitäiskö se eka liimata, ja sitten vielä lisätä se silikoni siihen (haluaisin pelata varman päälle)?
Biltema löytyy jonkin matkan päästä, eli niiden tuotteisiin voi laittaa linkkiä.
Kiitos!
Kannattaa käyttää akvaariosilikonia. Ei tule ikäviä yllätyksiä...
multanaama kirjoitti:Kysymys cooltuben kytkennästä. Tubesta tulee vihreä johto ja kaksi valkoista (toisessa musta vaippa(?) ja toisessa valkoinen). Sokeripalassa keltavihreä, sininen ja ruskea. Mites nämä varmasti liitetään? En löytänyt itselle varmaa tietoa hakemalla (jolla saa tulipalokuumotukset pois)
Kiitos vastauksista
Craken kirjoitti:Kolmas on maadoitus mikä ei ole pakollinen.
Real_Weedmaster kirjoitti:Kuinka nopeasti jättäydyitte työelämän oravanpyörästä pois, kun aloititte hiisaamaan? Korvasitte työn pohdiskelulla.
Real_Weedmaster kirjoitti:Kuinka nopeasti jättäydyitte työelämän oravanpyörästä pois, kun aloititte hiisaamaan? Korvasitte työn pohdiskelulla.

kysymmyss kirjoitti:Tuli yks päivä huolto mies asentaa tollasen Helenin lämpötila/kosteus anturin kerrostalo asuntoon . kymysys onkohan siitä haittaa jos kasvattelee . tämä on ninku eteisessä . että jos joku pieni teltta vaikka makkarissa tai pari kasvia pesuhuoneessa ni ei varmaa haittaa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa