Kuva

Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.5.2018 11:37

growguide kirjoitti:
Vieras kirjoitti:Mistähän johtuu kun en vieläkään saa viimeviikolla rekisteröimälle tunnukselle sitä vahvistus viestiä sähköpostiini? Laitoin myös viestiä ylläpidolla, mutta eivät edes vastaa :evil:


Hei,

Laitatko uudelleen joko sähköpostiin growguide(at)hamppu.net tai lomakkeemme kautta http://hamppu.net/portal/ota-yhteytta/ tunnuksesi ja sähköpostisi tiedot, niin voimme aktivoida tunnuksesi manuaalisesti. Joskus vain joidenkin palveluntarjoajien sähköpostipalvelimet eivät syystä tai toisesta päästä hamppu.netin palvelimelta lähteviä sähköposteja edes späm/roskapostikansioon asti.

Pyrimme aina vastaamaan kaikkiin mahdollisiin asiallisiin palautteisiin, kysymyksiin ja apua vaativiin toimenpiteisiin viimeistään 3-4vrk sisällä.
Meille tulee sähköposteja kymmeniä päivässä emmekä resurssien vuoksi aina pysty välttämättä kaikkeen vastaamaan päivän varoitusajalla.
Pahoittelemme jos olet joutunut odottamaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti!


Laitoin viestiä eilen lomakkeella asiian liittyen,, jokohan kohta sais toimimaan?

Jaahass

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja Jaahass » 12.5.2018 12:21

Aattelin vaimentaa kanavapuhaltimen kietomalla sen äänieriste mattoon, onko tämä hyvä /toimiva idea?onnistuuko ilman pahvilaatikko viritystä?

Puhaltaako puhallin itse tuottaman lämpimän ilman putken kautta pois?


Jaahass

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja Jaahass » 12.5.2018 12:26

Matto tämä https://www.vplux.fi/tuotteet.html?id=1/593062

Kietoa ympäri ja teipillä tiukkaan kiinni?

Avatar
räsänen
Viestit: 425
Liittynyt: 30.10.2012

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja räsänen » 17.5.2018 22:33

Idättäminen2018 kirjoitti:Hupussa on maininta idättämisestä että:

Laittakaa vain siemenet (ainakin kova kuoriset avustettuna esim. hampailla tai kynsisaksilla) kostean talouspaperin väliin ja suljettuun minigrippussiin ja kun itua pukkaa siirtäkää pussit valoon, näin saa ituja jotka tekevät jopa vihreitä sirkkalehtiä. Näitä voi sitten istutella suoraan vihreineen sirkalehtineen ja pitkällä idulla varustettuna, jos kaikki menee kohdilleen.


Onko kukaan kokeillut tätä aiemmin? En muista lukeneeni tätä kohtaa kun viimeksi hupua luin, ja aina hoitanut idättämisen perinteisellä "talouspaperia lautaselle, siemen paperin päälle, talouspaperia siemenen päälle ja elmukelmuun koko setti" ja siitä multaan tekniikalla, mutta nyt kiinnostaa että onko tuosta valoon siirtämisestä oikeasti apua/hyötyä?


Ei tarvitse edes grippipussia. Suljettu astia, johon laitetaan vessapaperia. Siidut paperin päälle, kostutus, ja toinen kerros veskipaperia päälle. Tähän mennessä omien havaintojen mukaan paras tyyli idättää siemenet. Mutta niin monta on soppaa kuin on kokkiakin

Anonyymi456

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja Anonyymi456 » 23.5.2018 18:18

Olin viime viikonloppuna juhlissa, joissa ihmiset polttivat kannabista joko ulkona tai sisällä yhdessä huoneessa. Juhlat kestivät yhdeksän tuntia. Olin polttotilanteissa mukana ulkona passiivisena osapuolena ja tietenkin olin sisällä, mutta en huoneessa missä poltettiin. Minulla on tulossa 2-3 viikon päästä huumetestit. Onko mahdollista, että annan positiivisen tuloksen passiivisena osapuolena? Olen 164/79kg, joten hieman ylipainoa on..

Avatar
Iamnumber
Viestit: 1301
Liittynyt: 8.12.2015

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja Iamnumber » 23.5.2018 22:09

Anonyymi456 kirjoitti:Olin viime viikonloppuna juhlissa, joissa ihmiset polttivat kannabista joko ulkona tai sisällä yhdessä huoneessa. Juhlat kestivät yhdeksän tuntia. Olin polttotilanteissa mukana ulkona passiivisena osapuolena ja tietenkin olin sisällä, mutta en huoneessa missä poltettiin. Minulla on tulossa 2-3 viikon päästä huumetestit. Onko mahdollista, että annan positiivisen tuloksen passiivisena osapuolena? Olen 164/79kg, joten hieman ylipainoa on..


Sanoisin että mahdollisuudet ovat käytännön nolla.
Mutta rahalla saa ymmärtääkseni varmuutta eli apteekista/netistä/tms on mahdollista ostaa huumetestejä omaan käyttöön. Eos tarkemmin. Kannattaa tutkia asiaa ja hankkia se herkin .. jos siis tuolle tielle lähdet.

Oma ymmärrykseni on että:
1) vaikuttavat aineet normaalist menevät käyttäjän keuhkoihin jossa suuri osuus imeytyy käyttäjän kehoon.
2) ulkoimassa 80cm etäisuudellä passiivisen tupakoinnin kautta (pari sätkää) kulkeutuva osuus on hyvin hyvin pieni.. arvailisin jotain 1/5 000 vrt sätkän polttajaan tms ..

Yhdessä altistuksen äärimmäisen pieni määrä sekä altistumisen ja testin välinen aika tarkoittavat että riski positiiviselle on käytännön olemato.
^ viestin sisältö on kolmen joukon rajaama. Yhteiskunnallinen vaikuttaminen kohti parempaa TAI Yksilön toiminta kohti +elämän laatu ja +toimintakyky. JA (rajaus) yk ihmisoikeuksien julistuksella. (A || B) && C.

Vieras

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.5.2018 20:22

Iamnumber kirjoitti:
Anonyymi456 kirjoitti:Olin viime viikonloppuna juhlissa, joissa ihmiset polttivat kannabista joko ulkona tai sisällä yhdessä huoneessa. Juhlat kestivät yhdeksän tuntia. Olin polttotilanteissa mukana ulkona passiivisena osapuolena ja tietenkin olin sisällä, mutta en huoneessa missä poltettiin. Minulla on tulossa 2-3 viikon päästä huumetestit. Onko mahdollista, että annan positiivisen tuloksen passiivisena osapuolena? Olen 164/79kg, joten hieman ylipainoa on..


Sanoisin että mahdollisuudet ovat käytännön nolla.
Mutta rahalla saa ymmärtääkseni varmuutta eli apteekista/netistä/tms on mahdollista ostaa huumetestejä omaan käyttöön. Eos tarkemmin. Kannattaa tutkia asiaa ja hankkia se herkin .. jos siis tuolle tielle lähdet.

Oma ymmärrykseni on että:
1) vaikuttavat aineet normaalist menevät käyttäjän keuhkoihin jossa suuri osuus imeytyy käyttäjän kehoon.
2) ulkoimassa 80cm etäisuudellä passiivisen tupakoinnin kautta (pari sätkää) kulkeutuva osuus on hyvin hyvin pieni.. arvailisin jotain 1/5 000 vrt sätkän polttajaan tms ..

Yhdessä altistuksen äärimmäisen pieni määrä sekä altistumisen ja testin välinen aika tarkoittavat että riski positiiviselle on käytännön olemato.


Jos netistä tilaan testejä, tuleeko itselleni siitä ongelmia?

schnabelgabel
Viestit: 28
Liittynyt: 26.12.2017

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja schnabelgabel » 26.5.2018 9:30

Vieras kirjoitti:
Iamnumber kirjoitti:
Anonyymi456 kirjoitti:Olin viime viikonloppuna juhlissa, joissa ihmiset polttivat kannabista joko ulkona tai sisällä yhdessä huoneessa. Juhlat kestivät yhdeksän tuntia. Olin polttotilanteissa mukana ulkona passiivisena osapuolena ja tietenkin olin sisällä, mutta en huoneessa missä poltettiin. Minulla on tulossa 2-3 viikon päästä huumetestit. Onko mahdollista, että annan positiivisen tuloksen passiivisena osapuolena? Olen 164/79kg, joten hieman ylipainoa on..


Sanoisin että mahdollisuudet ovat käytännön nolla.
Mutta rahalla saa ymmärtääkseni varmuutta eli apteekista/netistä/tms on mahdollista ostaa huumetestejä omaan käyttöön. Eos tarkemmin. Kannattaa tutkia asiaa ja hankkia se herkin .. jos siis tuolle tielle lähdet.

Oma ymmärrykseni on että:
1) vaikuttavat aineet normaalist menevät käyttäjän keuhkoihin jossa suuri osuus imeytyy käyttäjän kehoon.
2) ulkoimassa 80cm etäisuudellä passiivisen tupakoinnin kautta (pari sätkää) kulkeutuva osuus on hyvin hyvin pieni.. arvailisin jotain 1/5 000 vrt sätkän polttajaan tms ..

Yhdessä altistuksen äärimmäisen pieni määrä sekä altistumisen ja testin välinen aika tarkoittavat että riski positiiviselle on käytännön olemato.


Jos netistä tilaan testejä, tuleeko itselleni siitä ongelmia?


Yhtä paljon kuin raskaustesteistä

noobi

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja noobi » 5.6.2018 8:22

Poistoista. Olosuhteet muuttuu, en haluaisi tuhota. En tunne ketään. Mitä teen?

Avatar
räsänen
Viestit: 425
Liittynyt: 30.10.2012

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja räsänen » 5.6.2018 21:20

noobi kirjoitti:Poistoista. Olosuhteet muuttuu, en haluaisi tuhota. En tunne ketään. Mitä teen?

Sipulikanava

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 5789
Liittynyt: 26.7.2008

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 7.6.2018 7:19

noobi kirjoitti:Poistoista. Olosuhteet muuttuu, en haluaisi tuhota. En tunne ketään. Mitä teen?

Pitää tutustua oikeisiin ihmisiin, eikä mihinkään sipulikanaviin.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/arti ... gs.ilHNzj0
- I'm here with my friend Mi-se-ry. Tryin' to drown my sorrows with pills and weed -

Vieras

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja Vieras » 7.6.2018 12:53

Sam 1 kirjoitti:
noobi kirjoitti:Poistoista. Olosuhteet muuttuu, en haluaisi tuhota. En tunne ketään. Mitä teen?

Pitää tutustua oikeisiin ihmisiin, eikä mihinkään sipulikanaviin.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/arti ... gs.ilHNzj0


Mitäpä jos on introvertti, joka ei osaa tutustua ihmisiin ylipäätään? Harvoin ne kasvattajat on kovin helposti lähestyttäviä persoonia muutenkaan. Vähän turhaa pätemistä siis tällainen.

Sipulikanavalle on perustettu tässä kevään mittaan kolme seuraajaa, jotka löytyvät 15 min googlailulla. Sinällään tuon uutisen postaaminen on siis yhtä fiksua, kuin postaisi uutisen Viherpeukun ratsiasta ja huutelisi perään "Huumeiden kasvattelu ei kannata, osta mielummin kadulta hassista!".

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 5789
Liittynyt: 26.7.2008

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 7.6.2018 14:20

Vieras kirjoitti:
Mitäpä jos on introvertti, joka ei osaa tutustua ihmisiin ylipäätään? Harvoin ne kasvattajat on kovin helposti lähestyttäviä persoonia muutenkaan. Vähän turhaa pätemistä siis tällainen.

Sipulikanavalle on perustettu tässä kevään mittaan kolme seuraajaa, jotka löytyvät 15 min googlailulla. Sinällään tuon uutisen postaaminen on siis yhtä fiksua, kuin postaisi uutisen Viherpeukun ratsiasta ja huutelisi perään "Huumeiden kasvattelu ei kannata, osta mielummin kadulta hassista!".

Mitäpä jos ”noob:in” viestistä ei ilmene minkälainen henkilö on kyseessä, selvää on vain se, että kontaktien
puute on ongelma. Ikävää ”Vieras” että koit viestini pätemisenä ja turhana linkin postaamisena, se ei ollut tarkoituksena.
Sinäkin voisit kasvattaa vähän selkärankaa ja kirjoitella omalla käyttäjätunnuksellasi?
- I'm here with my friend Mi-se-ry. Tryin' to drown my sorrows with pills and weed -

noobi

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja noobi » 8.6.2018 1:02

En tiedä uskaltaako noille kanaville pitäisi joku Tor olla ja kaikkea. Aika epätoivoinen tilanne, ei voi pienellä paikkakunnalla kauheasti kysellä ympäriinsä.

sus
Viestit: 13
Liittynyt: 18.1.2018

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja sus » 8.6.2018 7:52

Jos homma kaatuu uskallukseen käyttää tilanteessa helpointa mahdollista reittiä, niin ehkä sen sitten vain kuuluu mennäkkin niin.

Vieras

U-Huum-O seulat

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.6.2018 17:17

Moro!

Mulla on tulossa 10 päivän päästä huumeseulat, joita on mahdoton kusettaa. Olin tällä viikolla poltellut 2 krt ja yhteensä sen 0.5-0.7 verran budia. Nyt selvillä oltu 2 pv ja ennen sitä poltin vain n. 5-7 hatsia ja sitä ennen tiistaina n. 0.4. Olen 185cm ja 60kg eli vähäsen alipainoinen. Mitkä mahollisuudet että näkyis posiitiviset? Vettä ja urheilua myös nyt ajoin duunailla.

Avatar
Sinsechilla
Viestit: 173
Liittynyt: 5.2.2018

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja Sinsechilla » 10.6.2018 19:33

Itellä ainaki on alle viikossanin poistunut hyvin toletauolla, koemielessä uskaltanut jopa syödä pari päiv ennen testiä. Itsellä poistuu kusesta ilmeisesti 4 pvän jälkeen, siinä vaiheessa kun hiki ei enää haise axe jamaicalta.. Aerobista liikuntaa, saunomista, uintia, vettä. Juo vettä sillä tavalla, että tulee pari kertaa kirkasta kusta päivässä, niin kuona-aika hyvin poissa. Ennen testiä mahd paljon vettä.
Mikä tekee noista testeistä idioottivarmat?
-Chilla

Vieras

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.7.2018 9:13

Hei forumilaiset! En löytänyt lannoitteista hamppufoorumilta tietoa joten ajattelin nyt kysyä teiltä, että mitä te käytätte sisäkasvatukseen lannoitteena?

Kertokaa toki missä vaiheessa mitäkin lannoitetta käytätte, sekä kertokaa kuinka monta milliä litraan sekoitatte. Kiitos etukäteen
Kertokaa myös brändi ja kaikki mitä tarvitset terveen ja hyvän kukan kasvattamiseen tarvitset ?

iamnumber2

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja iamnumber2 » 18.7.2018 9:45

Lannotteissa toki vaikuttaa moni juttu joita et maininnut kysymyksessä.

1) Onko mikä kasvualusta? multa, kookos, vesi ..
2) Haluatko lähteä orgaaniselle linjalle vai perus mineraali lannoitteita.

General Hydroponicsin flora duo ( grow + bloom ) lannoitteita olen käyttänyt. Lisänä vielä micro vaikka bloomissa kait on noitakin.

Annostus grow 5-30ml /10L + bloom 5-40ml /10L kasvuvaiheen mukaan. mullassa annostus 50% tuosta. toki vaihtelee eri lannoitusaineiden välillä.. viikottaista annostusohjettan en viitsi lähteä kopioimaan

Jos näillä tiedoilla aloittaisin uudestaan niin..
Varmaan ottaisin orgaanisia lannoitteita normi mineraali lannoitteiden sijaan.
Pienemmät määrät .. tuntuvat riittävän minulla paljon pidempään mitä kuvittelin
Alussa multa parempi koska on anteeksiantavaisempi ph suhteen vrt vesi kasvatus.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa