Kuva

Rajan yli kasvatus materiaalin kera

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
trueloyal29
Viestit: 1
Liittynyt: 11.9.2018

Rajan yli kasvatus materiaalin kera

ViestiKirjoittaja trueloyal29 » 12.9.2018 11:57

Moii !!
Asun nykyään sveitsissä ja aion aika pian muuttaa suomeen. Mulla on melko uudet kaavatusmateriaalit ja en tohtis jättää niitä tänne.
Mahtaakohan mulle tulla ongelmia jos tuun autolla suomeen näillä tavaroilla...?
En haluais heti muutettua olla poliisin kirjoissa joten jos pienintäkään vaaraa on, niin paras sitten hommata suomesta uudet, vai mitä mieltä täällä ootte?
Onko kokemuksia?
Sori jos on jo tällainen viestiketju en joko löytäny tai oli niin vanha että asiat on jo varmaan erinlaiset nykyään.
Kiitos vastauksistanne etukäteen!!!!

Avatar
alibaba8
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1478
Liittynyt: 11.11.2006

Re: Rajan yli kasvatus materiaalin kera

ViestiKirjoittaja alibaba8 » 16.9.2018 11:03

Ei ehkä kannata ainakaan aktiivihiiltä yrittää tuoda. Hajumerkkauksella löytyneet välineet tuskin saat pitää ainakaan jos mukana on käytetty hiili. Joten toivoa sopii ettei rajalla ole koiraa tullessasi. Aktiivihiilen jättäisin kokonaan pois tuliaisista mutta loput pakkaisin kyllä siististi autoon. Voihan tarvikkeet olla ostetut käytettynäkin, jolloin syyllinen et ole sinä siihen että niissä on hajuja. :D

Mitä epäilyttävämmältä tavarasi vaikuttaa tai mitä enemmän niitä yrität kätkeä, sitä todennäköisemmin tulli ne haluaa pois ottaa vaikkei matkassa olisikaan mitään laitonta. Joten reilusti takaluukkuun vaan, ilman hiiltä, ei toki ihan päällimmäiseksi. :wink:
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.

Avatar
Laiskimus
Viestit: 318
Liittynyt: 28.2.2015

Re: Rajan yli kasvatus materiaalin kera

ViestiKirjoittaja Laiskimus » 16.9.2018 11:51

Ite nakkaisin pahvilaatikkoon ja ostasin kylkeen vielä pari pakettia vaikka chilinsiemeniä. :think:

vihreekuula
Viestit: 111
Liittynyt: 21.12.2014

Re: Rajan yli kasvatus materiaalin kera

ViestiKirjoittaja vihreekuula » 15.12.2018 12:29

Itse sanoisin, että turhaa kuumottelee. Tai varmasti sekin vähän paikkakunta kohtaista. Mutta onhan nuo ihan normaaleja laillisia tarvikkeita kasvatuksen optimoimiseen. Niitä käytetään niin basilikaa kasvattaessa kuin tulppaanitarhoissa. Ja miten kukaan todistaa, että aktiivihiiltä on käytetty pilven kasvatukseen? Turhaan toisaalta ottaa riskiä, että sitä joutuu selittelemäänkään, mutta eipä niissä mitään laitonta ole. Virkavallan resurssit ei puolestaan riitä, että niillä ois jokin seurantalista epäillyille hampun kasvattajille.

Mulla kerran poliisit takavarikoisivat auton takaluukusta natikan ja teltan ja heittivät suoraan hävitykseen. Oikeudessa sainkin sitten itse sanella alkuperäiset hinnat ja hävikit, kun tein asiasta kauhean haloon.

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1757
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Rajan yli kasvatus materiaalin kera

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 17.12.2019 22:21

Minulle tulee mieleen tästä topikista vain Matti ja Teppo : Et voi tulla rajan taa

https://www.youtube.com/watch?v=S5EJO73 ... adio=1&t=0
Lecalice it! -d2_deew

Gandhi
Viestit: 48
Liittynyt: 14.2.2021

Re: Rajan yli kasvatus materiaalin kera

ViestiKirjoittaja Gandhi » 28.4.2021 10:03

neljakolme kirjoitti:
vihreekuula kirjoitti:
Mulla kerran poliisit takavarikoisivat auton takaluukusta natikan ja teltan ja heittivät suoraan hävitykseen. Oikeudessa sainkin sitten itse sanella alkuperäiset hinnat ja hävikit, kun tein asiasta kauhean haloon.

Tuli mieleen että hirveää resurssien tuhlausta kun menee hyvät teltat ja lamput hävitykseen, että miksei voisi poliisihuutokaupassa myydä takavarikoituja kasvatusvälineitä. Kuinka moni täältä uskaltautuisi paikalle huutamaan kasvatuskamat itselleen :pimp: :pimp: :pimp:

Nykyään ei huutokaupata enään tavaroita juuri sen takia, että seuraava kasvattaja ostaa ne vain halvalla pois.


Palaa sivulle “Matkailu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija