Parhaimpia tajuttuja asioita, kuten...

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
KellariSavu

Re: Parhaimpia tajuttuja asioita, kuten...

ViestiKirjoittaja KellariSavu » 7.6.2018 17:06

Koskahan tekniikka kehittyy niin pitkälle, että tavaraa ei enää tartte välttämättä myydä?
Siis, että jos vaikka Timo ostaa kirveen ja Teppo levysoittimen, niin tuskin Timo kuuntelee levyjä puita pilkkoessaan tai Teppo käytä levysoitinta tahkona. Eli molemmille riittää, että on vaikka vain toinen välillä saatavilla. :shock: Jos siis Timo menee klapeja tekemään kirveellä, niin Tepolla on aikaa kuunnella levysoitinta.
Nämä naapurukset, Teppo ja Timo, voivat ostaa molemmat puoliksi. Ja kun Timo kuuntelee Juicea levarista, niin Teppo katsoo kirvestä. Mutta, kun olisi elektroonisesti eri paikkaan siirrettävä kampe. Kuten töpselistä tuleva kirves. Niin ei tarttis tavaroita lainata, eikä palauttaa, kun vaan jompikumpi ei juuri satu tarttemaan kumpaakin. Sitten on kuluttaja-asiamiehelle tarjottava kallis lounas.
-Elämän ilo pitää löytää ja huomata itse, sitä ei säilykkeenä myydä- :shock: :lol:

221x25

ViestiKirjoittaja 221x25 » 16.7.2018 19:34

Do you know how easy it is to trigger cognitive imaging where I'm not a part of myself?
Hihi
En ole kyl tajunnut paljon yhtään mitään vähään aikaan. Jotenkin huolestuttaa kun käytännöllisyys on lähtenyt päästä karkuun.
Toisaalta olen niin vieraantunut, että nuo erityiset ja tavallisuudesta poikkeavat tajunnantilat antavat sisältöä. Esimerkiksi tajusin tänään että minä-rakenne psyykessä on mieletön este kognitiivisen visualisoinnin spontaanille ilmentymämuodolle. Ajatukset ovat silmäluomien takana kuvia ja visuaaleja jotka muuttuvat ja huisia!

En usko että se on dissosiaatiota eikä hypnagogiaa vaan tattaraa! Uusi kommunikaation muoto jonka moniselitteisyys on minimissään. Ei enää tulkintoja vaan kuvia suoraan ohimolohkoihin. Tai ehkä se oli kevyt TLE -kohtaus. Temporal Lobe Epilepsy.

weed420

ViestiKirjoittaja weed420 » 28.7.2018 0:17

yleensä pahat ihmiset eivät polta pilveä, mutta on niitäkin. he eivät vain osaa nauttia siitä.

Ideakonsultti

ViestiKirjoittaja Ideakonsultti » 4.9.2018 18:15

Kissan kehräys rauhoittaa

Casas

ViestiKirjoittaja Casas » 15.9.2018 1:01

-Hyvä kello kauas kuuluu, huono ei minnekkään.
-Negatiivinen tai Nogitiivinen (Matti Nykäsmainen aforismi, vai onko se sanonut oikeesti noin?)
-Ootsä ajatellut mitä sä teet sitten kun oot kuollut? <-Perimmäisten kysymysten äärellä :lol:
-kaikki on samanlaisia, ne on vaan erilämpösiä. (Kaljan valinta jääkaapista)
-Tämä ei ole hyvä idea mutta hyvät ideat ovat yksinkertaisia.
-Käytännössä kaikki on mahdollista teoriassa.
-Jos se ei hajoa niin sithän sen tietää että se on kestänyt sen. (Lasipurkin desifiointi kiehuvalla vedellä.)
-Siinä vaiheessa kun hajusta tulee tarpeeksi voimakas siitä tulee valo.

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 21.2.2019 22:02

Musiikillisesti Arttu Viskari, on vain Sepi Kumpulainen 2.0. :yes:
– Melkein nauratti, kuinka paljon paarmoja siellä oli, sanoo Salmela.

Katja Tv

ViestiKirjoittaja Katja Tv » 8.3.2019 7:58

Parhaat oivallukset unohtaa heti kun ne on tajunnut :laugh:

Rare_Leaves

ViestiKirjoittaja Rare_Leaves » 8.3.2019 10:27

Yleensähän siinä käy juuri kuten ylempänä todettiin. Yhtä asiaa/ideaa en ole vielä tähän mennessä unohtanut. Tämä sijoittuu ajanjaksolle jolloin itselläni oli vielä aikaa ja mielenkiintoa peleihin. Meillä oli kaverin kanssa tapana järjestää sellaisia savuisen sumuisia peli-iltoja, eli laatuaikaa ilman hameväkeä. Ja ei, tähän ei kuulunut homostelu. Jokatapauksessa, aina, joka ikinen kerta jossain vaiheessa iltaa se ohjain lensi lattialle, joko siihen johtoon kompuroitiin tai se putosi muuten vaan kun ei ollut paikkaa mihin sen laskea. Kyseessä oli siis X-Box, se huipputeknologialla varustettu isohko laatikko. Sitten eräänä iltana vittujen ja saatanoiden saattelemana välähti. Pelituoli! Tuoli missä olisi oma paikka ohjaimelle. Ideoitahan siinä illan aikana tuli lisää, että siinähän voisi olla kaiuttimia ja vaikka mitä, jopa oma paikka mihin sen ohjaimen johdon voisi tunkea. Noniin ja se siitä sitten.

Tästä idearikkaasta illasta ei mennyt kovinkaan kauaa kun... Vuoden parin sisällä markkinoille tupsahti se ensimmäinen pelituoli. Voi ristus sitä vitutuksen määrää. Joka kerta kun lehdessä moisen näki otsaan kasvoi tatti kuin pinockion nenä.

Ei, kaverini ei ryöstänyt ideaa vaan hän edelleen tänäkin päivänä elättää itsensä niinsanotulla rehellisellä paskaduunilla.

Sittemmin olen päässyt yli kalvavasta vitutuksesta joka söi miestä kuin läski bicmaciä. Se että raha on mielestäni maailman paskin keksintö saattoi helpottaa asian käsittelyssä. Nyttemmin olen tajunnut että ne illat jotka ovat jo kadonneet kauan sitten, olivat sitä rikkautta.

lizzy

ViestiKirjoittaja lizzy » 26.4.2019 18:06

Kannabis ei voi vahingoittaa ketään koska se on kuin äiti maa joka haluaa lapsilleen parasta.
Sans logique

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 12.5.2019 22:15

Jos kansanedustajaa epäillään rikoksesta, se on vain elämää.
Jos epäilty kansanedustaja on perussuomalainen, se on Ajojahti! :yes:
– Melkein nauratti, kuinka paljon paarmoja siellä oli, sanoo Salmela.

Marcus

ViestiKirjoittaja Marcus » 13.5.2019 12:44

lizzy kirjoitti:Kannabis ei voi vahingoittaa ketään koska se on kuin äiti maa joka haluaa lapsilleen parasta.

Eikö äiti maa syö omat lapsensa? :think: Itse en ole koskaan ymmärtänyt tätä ajatusta että luonnollinen on automaattisesti positiivinen asia. Maailman myrkyllisin aine, botuliini, on 100% luomua.

Ihminen on luonnosta siinä missä luontokin. Eikä vain peräisin, vaan on luonto. Kerrostalon ja muurahaiskeon välillä ei ole mitään konkreettista eroa. Ihmiset ovat vain niin erkaantuneita luonnosta että kokevat itsensä erilliseksi luonnosta ja siksi myös ihmisen luomukset epäluonnollisina.

Shadowgwmnt

ViestiKirjoittaja Shadowgwmnt » 13.7.2019 3:42

Täsmälleen.

neljakolme

ViestiKirjoittaja neljakolme » 14.7.2019 23:17

Entä jos on olemassa näkymättömiä salamoita, joissa energiaa purkautuu mutta varaus ei ole tarpeeksi suuri välähdystä tai pamausta varten? Tai väliaineen resistiivisyys olisi tavallista pienempi? Syntyisi merkittävästi vähemmän fotoneita tai ei yhtään ja ilman molekyylit eivät kuumenisi tarpeeksi pamausta varten? :pimp: :think: :guru: :doh: :think: :pimp:

Katja Tv

ViestiKirjoittaja Katja Tv » 16.7.2019 21:14

Tämä on tässä ja nyt... ei ole muuta todellisuutta kun tämä hetki...
Tunnetko samoin???
Olet Agnostikko jos tunnet samoin...

-Katja-Kerttu-

Katja Tv

ViestiKirjoittaja Katja Tv » 16.7.2019 21:27

Luulen että olen elämän ytimessä nyt...
Se meni suoraan suoneen... Päivi Kautto-Niemi lauloi aikanaan...
Se meni suoraan suoleen... no hups... miten se sinnne meni nyt... Elämä on ihan perseestä... jos totta puhutaan... eihän tässä ole mitään järkeä???
Minulla meni 50v kunnes tajusin tämän asian.
En tiedä meneekö offtopikiksi mutta tunneryöppy on ihan valtava nyt,
The shadows, Riders in to sky kuulostaa todella hyvältä.
Juttelin kerran Janne Tulkin kanssa kun asuin Salossa.
Mun bändissä oli mukana Tuula Amberlan saksofonisti, Tapio Mäkinen.
Ränniksi sanottu silloin Liikkuvat Lapset bändin aikoina 70 luvulla.
Olen tavannut elämäni aikana monia huippu muusikkoja,
Nytkin on juttu kehitteillä Kauko Ilkon kanssa, entisen Stalker bändin kitaristin kanssa.
Kauko ilkko on Raahen musiikin omistaja ja perustaja.
Korjatkaa jos tiedoissani on jotain väärin.
Tunnen että tulevaisuuteni on loistava... se on asennne kysymys.
Jokainen voi tuntea sanoin kun uskoo unelmiin... :D :D
No aineista en tiedä mitä kukin vetää sisäänsä...
En ole huumekriittinen... mimuakin kiinostaa esim, LSD, tai sienet...
Näkisi musiikin väreinä sitten...
Esa Pulliaisen tapaaminen olisi ihan parasta mitä voi toivoa,,,

-Katja-Kerttu-

KoneFX

ViestiKirjoittaja KoneFX » 18.7.2019 9:55

Hellurei... täällä taas matkalla :D hmmm... xD :D okei :D jatketaan matkaa :P

Aika hyvin sälekaihtimet peittää ku näin jonku tosta läpi, noista rakosista jotka on sillon, ku kaihtimet on kiinni, mut hän ei nähny mua xD
"Mun juttu ei oo pilsut tai amfetamiini, pelkästään kannabis ja nikotiini" :yes: :guru: :yes:

Shadowgwmnt

ViestiKirjoittaja Shadowgwmnt » 31.7.2019 19:27

-" Että lopulta,loppujen lopuksi ne sellaset iltahommat, iltarutiinit sanotaanko, tai vaikka se iltalenkki,iltasauna,ilta oluet lähibaarissa ukkojen keskellä ja heidän kanssaan, -"ne on meille joillekin niinku minilomia,iltalomia,pieniä arjesta irtiottoja! Ja me tehdään niitä siks ettei meidän pää hajoasi. Yksinkertaisesti sekoasi tähän todella oksettavan näköiseen maailmaan. -" Voi sitä turhautuneisuuden määrää,ja katkeruuden sekaista pelkoa joka ylitseni vyöryy kun näiden ajatuksien vallassa olleessaan huomioni kiinnittyy lapsiini,tai kaikkiin maailman lapsiin. Kehen tahansa ihmiseen.
Tällästä tää antaa nyt mulle tää "Pineapple Xpress???

Edit: :lol: :lol: :lol:

Shadowgwmnt

ViestiKirjoittaja Shadowgwmnt » 31.7.2019 19:55

...luulen että nämä ovat toimineet molemmat minulla "tajuntajina" ,kutrn lasse lohariblogin kannabisesseessään oivasti sanoi. Muutenkin pidän ko esseestä koska se osuu niin monilta osin vähäisiin omiinkin kokemuksiini. Luetutin sen tekstin jopa "ganja-vastaiselle" vaimolleni koska se kuvaa omaanikin mielenmaisemaani juuri oikeilla sanoilla, ja sanoinkin hänelle itselleenkin että tämän tarkoitus ei ole toimia suostuttelumainoksena,tarjouksena hänelle, -niinkuin ei ollutkaan. Sillä, tällä halusin vain yrittää kuvailla hänelle "mitä minulle tapahtuu aina kun minä vsin tulen takaisin kotiin pikku paukuissa." Ettei hänen tarvitsi enää friikahtaa ja hypoiä pitkin seiniä joka kerta kun sen hänelle iltaisin mainistsen. :doh: :lol: Ja tämä toinen kokemukseni joka on taas "eriä" , sellainen jonka nimeä ole vielä kuullutkaan, ja jonka vaikutuksen alaisena tätä nyt kirjoittelen...aikaa tämän tapahtuneeseen ,en yllätys yllätys, -en nyt muista. Lisäksi tuntuu että luovuuteni laajenee johonkin suuntaan. Huvittavaa itselleni asiassa on vähän niinkuin se että en kyllä keksi miten voisin sen itselleni todistaa. :point: :mrgreen: :laugh:

Shadowgwmnt

ViestiKirjoittaja Shadowgwmnt » 31.7.2019 20:26

....Nyt ei mittää ennää muista, mut sen muistin tulla sanomaan et ei tää kyl mikkää Pineapple Expreskään kyllä ole, tää on joku tuntematon jolla ei oo nimeä,tää voi olla vaikka kauko-idästä. No mut vaik Kauko-idällä ei ehkä oikeaa nimeä lempinimensä lisäksi meillä olekaan niin kyllä tää silti johonkin kulmaan kolisee :?

-Shadow

Elomieli

ViestiKirjoittaja Elomieli » 20.9.2019 9:10

neljakolme kirjoitti:Entä jos on olemassa näkymättömiä salamoita, joissa energiaa purkautuu mutta varaus ei ole tarpeeksi suuri välähdystä tai pamausta varten? Tai väliaineen resistiivisyys olisi tavallista pienempi? Syntyisi merkittävästi vähemmän fotoneita tai ei yhtään ja ilman molekyylit eivät kuumenisi tarpeeksi pamausta varten? :pimp: :think: :guru: :doh: :think: :pimp:

asiaa! Mietin että miten vitussa avaruudesta voi tuoda mitään maahan kun hapettuu tai sotkeutuu jotenkun maa-aineen kanssa :lol:

Palaa sivulle “Kokemuksia”